Stom is dat he!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat doen ze bij mij nu ook sinds een korte tijd!
Ooooooowwwww...dat was een untried, vandaar dat het me ff niets zeiquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ooooooowwwww...dat was een untried, vandaar dat het me ff niets zeiBlij dat je er blij mee bent
Je hebt geknoeid op je ringvingerquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Sweet
Straks voor de eerste keer mijn teennagels lakken
Jij had toch een koopstop?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
TD pakketje
Dodelijke blik van vriendlief
Ja, maar als ik dronken achter de compter ga zitten gaat het mis, hij heeft nu ook mijn creditcard in beheer tot ik een baan heb gevondenquote:
Haha ik was ook al erg enthousiast!! Had alleen de groene besteld, maar wil gelijk de hele collectie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
friggin hell, wat zijn die poolside lakjes tof!
Flip Flop Fantasy springt er echt uit! En dekkend in 2 tot 3 laagjes!
Jee alle lakjes die ik net binnen heb staan achter elkaar hier!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef liiszle het volgende:
DAPH! woooow wat een kleur!
en bubsel, wat ontzettend lente-achtig die kleurtjes
na het gele lakje heb ik ze even gebufft en gepolijst
dus vannochtend naakte glimmende nagels
[ afbeelding ]
en nu is het CG-FYI die tevens te koop/te ruil staat. ik kan er niet mee overweg...
[ afbeelding ]
Gave kleur, maar die spetterquote:
Dat had ik dus ook. In de zon is ie prachtig, maar zodra je in de schaduw zit is het niet mooi vind ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef samsuus het volgende:
[..]
Jee alle lakjes die ik net binnen heb staan achter elkaar hier!
Ik heb FYI ook gelijk naar het swaptopic gebracht, kan er wel mee overweg but I just don't like it!
dat was ook mijn eerste gedachte toen ik "vet" zag staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |