Moooooooi!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Loqi het volgende:
China Glaze - Liquid Leather
[ afbeelding ]
Gepimped met Nfu-oh 45
[ afbeelding ]
Voor bij m'n Fantasy Fair kostuum dit weekend
En nu even smeren want de macro-stand zegt dat ik droge velletjes heb![]()
Erg mooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Loqi het volgende:
China Glaze - Liquid Leather
[ afbeelding ]
Gepimped met Nfu-oh 45
[ afbeelding ]
Voor bij m'n Fantasy Fair kostuum dit weekend
En nu even smeren want de macro-stand zegt dat ik droge velletjes heb![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dronken achter de compter ga zitten gaat het mis, hij heeft nu ook mijn creditcard in beheer tot ik een baan heb gevonden
Volgens mij is eBay verkoper R93 net wat goedkoper nog, maar in ieder geval zijn dat dan alvast 2 goede verkopers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Daph_ het volgende:
Ladies! De lak op mijn nagels is Zoya Yasmeen, het flesje in de hand is voor SQ![]()
Nubar kun je volgens mij het beste kopen via sparkling*nails op Ebay
En de verfspetter is inderdaad van Konad, plate M21
Zou kunnen hoor, maar vind de customer service van sparkling*nails gewoon erg goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is eBay verkoper R93 net wat goedkoper nog, maar in ieder geval zijn dat dan alvast 2 goede verkopers.
Oh ja, ik vind de service daar ook prima hoor!! Er was bij mij iets fout gegaan en om mij tegemoet te komen, had ze direct de verzendkosten terug gestort, keurig dus!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar vind de customer service van sparkling*nails gewoon erg goedAls ze iets niet heeft dan bestelt ze het voor je als het merk het zelf nog heeft zeg maar
Mijn refill Nubar Diamont heeft ze speciaal voor me besteld en was er dus binnen een maand, terwijl het nog bij Nubar vandaan moest komen én de vliegtuigen 5 dagen niet gevlogen hebben
Met de plakband trek je wss je lak er mee af.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Tammymara het volgende:
Zou dit kunnen?
Als ik mijn nagels voor de helft afplak met plakband,en OMG voor de helft (schuin) over Atlantis lak...blijft die laatste dan aan de plakband zitten of kan dit? ik wil per sé OMG op doen maar Atlantis er ook niet vanaf halen! (Heb geen afplaktape of zo in huis)
Voor mij werkt Diamont stukken beter, alleen bij Zoya heb ik een beetje shrinkage maar bij andere lakken niet, terwijl ik met SV altijd shrinkage hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, ik vind de service daar ook prima hoor!! Er was bij mij iets fout gegaan en om mij tegemoet te komen, had ze direct de verzendkosten terug gestort, keurig dus!!
Is Nubar Diamont echt veel beter dan Seche Vite, want die is al weer bijna op...
* Diamont op wishlist zet*quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor mij werkt Diamont stukken beter, alleen bij Zoya heb ik een beetje shrinkage maar bij andere lakken niet, terwijl ik met SV altijd shrinkage hadM'n mani zag er daarom altijd uit alsof ik 'm al een paar dagen op had, omdat het leek alsof ik tipwear had. Fijn. Diamont is bij mij ook sneller droog dan SV dus de keuze was snel gemaakt
Wat een heerlijke nagels heb jijquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
NOTD: Princesses Rule! van OPI
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Wauw je hebt echt erg mooie nagelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, mijn raar groeiende nagels.... middelvinger heeft een rare golf en de rest groeit naar binnen....
Staat je prachtigquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |