quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:47 schreef princess-a het volgende:
Vandaag heb ik op mijn handjes New Delhi
[ afbeelding ]
en aan mijn voetjes mn allernieuwste fakmepumps! waar ik echt heel blij mee ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
zhe sjoes!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
laat maar even weten als ze er weer is. Meteen maandag bellen lijkt me niet handig, ze zal genoeg aan d'r kop hebben na een maand afwezigquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SQ, dikke foei. Overigens zou Margot er maandag weer moeten zijn. Zal ik ff smsen dat je dan kan bellen?
Wauwie!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:28 schreef Correspondent het volgende:
En dit heb ik voor m'n verjaardag gekregen![]()
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:28 schreef Correspondent het volgende:
Goedemiddag!
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:47 schreef princess-a het volgende:
Vandaag heb ik op mijn handjes New Delhi
[ afbeelding ]
en aan mijn voetjes mn allernieuwste fakmepumps! waar ik echt heel blij mee ben
mooie lak en respect dat je kan werken op zulke steltenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
disclaimer
Very nice!! Vind die sparkle en prism collecties van Nubar echt super!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefdePetunia Sparkle
Very pretty!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
http://colorclub.eu/ de site doet het weer!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Very nice!! Vind die sparkle en prism collecties van Nubar echt super!
Heb nu zelf OPI ds desire op. Mijn eerste echte nagellak liefde, haha, sindsdien volgden er nog velen.... Helaas lukt het weer niet om er een goede foto van te maken, maar hij is echt geweldig!
@ Correspondent
Gefeliciteerd!!En leuke cadeaus!!
Oh wauw wat is ze snel binnen! Staat je mooiquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx, was er vanmorgen om 11 uur met de pakketdienst alquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh wauw wat is ze snel binnen! Staat je mooi
Sparklezquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn mani vandaag (BB foto)
[ afbeelding ]
Noezquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer veel mooie nagels dames
Snif. Gister m'n nagel gescheurd door een prullenbak.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:39 schreef Mss het volgende:
Blegh, ik ben naar huis gestuurd omdat ik niet meer kan lopen, staan en/of zitten.
Gisteren finaal door mijn rug gegaan. Dus iedere houding is pijnlijk en werken ging echt niet meer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NoezStomme prullenbak!
[..]
Watskeburt?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Gisteren finaal door mijn rug gegaan. Dus iedere houding is pijnlijk en werken ging echt niet meer.
Gefeliciteerd! Wauw, leuk kado.... Hmm, kan ik zoiets vragen voor moederdag.....quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:28 schreef Correspondent het volgende:
Goedemiddag!
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Beterschap!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Gisteren finaal door mijn rug gegaan. Dus iedere houding is pijnlijk en werken ging echt niet meer.
Ah, top!! Ik ga zo even glurenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://colorclub.eu/ de site doet het weer!
Heb even gekeken, maar zie er geen prijzen bij staan en ook niet hoe je moet bestellen... ben ik dan zo kippig?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://colorclub.eu/ de site doet het weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |