nee okee maar dan is het ook niet zo gek dat ze je die lak niet mee willen gevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
precies en dat was ik toch niet van plan(mijn nagels zijn al erg vaak gedaan door herome en ik vind het nooit zo
) maar goed
kut, dat is verleidelijk! Maar nee, kan het eenvoudigweg niet maken met de huidige financiële situatie. Needz jobquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, paypal?? Dan heb je je cc niet nodig
ik dacht meer in de zin van ze lakken mn nagels met dat lakje en dan krijg ik hem mee, ik bespaar ze de moeite dan kunnen ze iemand anders haar nagels lakken. oh en ik ben ook een principe trut, een gratis lakje is een gratis lakjequote:Op zaterdag 24 april 2010 00:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee maar dan is het ook niet zo gek dat ze je die lak niet mee willen geven(sorry, ik kan af en toe een hele irritante principe-trut zijn
![]()
)
Wil je de hele set of alleen zo´n mini setje? Anders kan ik wel een plekje voor je overlaten als ik ga bestellen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut, dat is verleidelijk! Maar nee, kan het eenvoudigweg niet maken met de huidige financiële situatie. Needz job
ik wil er 1 echt héél graag, de anderen zijn minder uniek... Maar anders pm-men we daar nog wel overquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wil je de hele set of alleen zo´n mini setje? Anders kan ik wel een plekje voor je overlaten als ik ga bestellen.
Haha, ik geef wel een gil, ben er namelijk nog niet uit of ik voor m´n vakantie of na m´n vakantie bestel...quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er 1 echt héél graag, de anderen zijn minder uniek... Maar anders pm-men we daar nog wel over(lig nu mobiel te fokken op een heel aftands nokia'tje enzo
)
Ja, maar in 1 winkel geloof ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn de L'Oreal star magnets al in NL te koop?
Gistermiddag nog $6,50 en gisteravond stond het al op $7,70... maar goed, dat is voor 4 kleintjes, dus is te doen.quote:
doen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:39 schreef Finland. het volgende:
Vanmiddag mijn nagels weer even lakken. Denk dat ik blauw doe, past namelijk mooi bij mijn werkkleding
www.manglaze.comquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:29 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar deze lakjes te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Als ik op google rond zoek kom ik alleen maar uit of bij swatches of de matte topcoat.
Ja die had ik ook gevonden maar had eerder gehoopt op een andere site ofzo, toch bedankt!quote:
Misschien op eBay dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden maar had eerder gehoopt op een andere site ofzo, toch bedankt!
Ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Misschien op eBay dan?
Welke wil je hebben?
Mmmmm zeker wel ja....quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gistermiddag nog $6,50 en gisteravond stond het al op $7,70... maar goed, dat is voor 4 kleintjes, dus is te doen.
Nee, het is een matte-merkquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietik wou weten of ze ook wat anders hebben dan alleen matte polishes enzo
SQ, dikke foeiquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er 1 echt héél graag, de anderen zijn minder uniek... Maar anders pm-men we daar nog wel over(lig nu mobiel te fokken op een heel aftands nokia'tje enzo
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:47 schreef princess-a het volgende:
Vandaag heb ik op mijn handjes New Delhi
[ afbeelding ]
en aan mijn voetjes mn allernieuwste fakmepumps! waar ik echt heel blij mee ben
Je schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |