Toch niet Traffic Explorer he?! Dat is echt een rampenprogramma. Gebruiksvriendelijkheid van 0,0. Zo werkt het door de brakke beveiliging niet op 64 bit systemen en heb je bovendien continu internet nodig om uberhaupt het programma te mogen starten. Vervolgens kom je in een programma waar totaal GEEN rode draad inzit en je maar op wat random onderwerpen moet klikken om wat te leren en ALLE filmjes een NIET OVER TE SLAAN introductie hebben van het bedrijf waar ik VERDOMME HET PRODUCT AL VAN GEKOCHT HEB. Wat een hoerenprogramma is dat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef TheGloaming het volgende:
Afgelopen vrijdag gereden. Gisteren ook weer gereden en morgen ook weer. Gaat hard zo![]()
Het kijken en situaties inschatten blijft lastig. Wel ga ik ook over 3 weken m'n theorie doen (10 mei). Heb er al redelijk voor geleerd. Ik leer op de pc door middel van een programma (iets met traffic). Opzich werkt dit vrij goed en wordt netjes de voortgang per onderdeel bijgehouden. De 50 oefenexamens die erin zitten helpen ook veel en volgens mij kloppen deze redelijk met wat ik ongeveer qua vragen kan verwachten bij het theorie examen.
De meeste vragen in de oefentoetsen hebben betrekking op logisch nadenken en veel minder op echte kennis. Toch is het me nog niet gelukt om te "slagen" voor een oefenexamen. Heb altijd net 1 vraag teveel fout bij de theorie vragen. Gevarenherkenning gaat me wel lukken dat is vrij makkelijk vind ik zelf![]()
k heb hier met de VEKA BEST dvds en een ANWB dvd geoefendquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch niet Traffic Explorer he?! Dat is echt een rampenprogramma. Gebruiksvriendelijkheid van 0,0. Zo werkt het door de brakke beveiliging niet op 64 bit systemen en heb je bovendien continu internet nodig om uberhaupt het programma te mogen starten. Vervolgens kom je in een programma waar totaal GEEN rode draad inzit en je maar op wat random onderwerpen moet klikken om wat te leren en ALLE filmjes een NIET OVER TE SLAAN introductie hebben van het bedrijf waar ik VERDOMME HET PRODUCT AL VAN GEKOCHT HEB. Wat een hoerenprogramma is dat.
Ik vond de vragen die je kreeg erg makkelijk (1 foutquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:44 schreef onderjas het volgende:
Ik moet dus donderdag op voor mijn theorie examen. Heb best veel geoefend en met een beetje geluk haal ik het ook (eerste keer). Iemand goeie tips, kut vragen die je niet verwachtte of vragen die heel veel mensen fout hadden.
DutchErrorist is maar een schijt trollquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:42 schreef Purdey het volgende:
Mijn excuses voor het overbodig openen van topic 130,en vooral mijn nederigste excuses aan DutchErrorist.Gelukkig maak jij natuurlijk nooit fouten..
Je moet het als tips zien wat hij tegen jou zegt. Uiteindelijk moet je ook op eigen initiatief kunnen parkeren. Bij je TTT en bij je examen helpen je examinators jou echt niet. Je moet het helemaal zelf uitzoeken. Dus niet boos worden op je instructeur of op jezelfquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
Net weer terug van lessen.Druk op de weg,en aardig zitten kloten![]()
Instructeur zei dat we in ging parkeren,en toen ik vroeg hoe en waar zei hij 'Nou,dat mag je zelf bepalen..' En dan doe ik het op eigen initatief,en dan 'Ja,misschien had je het beter zo en zo kunnen doen..'
Grmbl Grmbl
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Spelvout het volgende:
Vanmorgen om 8 uur examen gehad. En geslaagd!(eerste keer uiteraard
)
Heb denk ik intotaal zo'n 30 lessen gehad van 1.5uur
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik had net dus mijn ttt.. En ben geslaagd![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef Balenciaga. het volgende:
Ah nu staat mn blije berichtje over mijn ttt er niet meer in![]()
Hierbij dus even opnieuw:
Ik had net dus mijn ttt.. En ben geslaagd
Ben blijjjjjjj
Ja dus wel traffic explorerquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch niet Traffic Explorer he?! Dat is echt een rampenprogramma. Gebruiksvriendelijkheid van 0,0. Zo werkt het door de brakke beveiliging niet op 64 bit systemen en heb je bovendien continu internet nodig om uberhaupt het programma te mogen starten. Vervolgens kom je in een programma waar totaal GEEN rode draad inzit en je maar op wat random onderwerpen moet klikken om wat te leren en ALLE filmjes een NIET OVER TE SLAAN introductie hebben van het bedrijf waar ik VERDOMME HET PRODUCT AL VAN GEKOCHT HEB. Wat een hoerenprogramma is dat.
Weet ik ook wel,maar soms maakt ie het onnodig moeilijk (Ja,of ik natuurlijk..).Even een lijstje gemaakt gisteravond in bed aangezien ik van pure frustratie toch niet kon slapen:quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:15 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Je moet het als tips zien wat hij tegen jou zegt. Uiteindelijk moet je ook op eigen initiatief kunnen parkeren. Bij je TTT en bij je examen helpen je examinators jou echt niet. Je moet het helemaal zelf uitzoeken. Dus niet boos worden op je instructeur of op jezelf
Oeh dat is best een dure grap geloof ik! Gelukkig ben je nog in de leer,en ga je daar nu waarschijnlijk veel beter op lettenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef jacobras het volgende:
Als ik vanochtend zonder instructeur gereden had, had ik een dure fout gemaakt. Ik rij op 80 km/h weg, reed ongeveer 85/86. Zie in de verte politiebusje staan (stonden te laseren), maar dacht dat er niets aan de hand was. Instructeur zegt opeens "rem eens af", dus ik doe dat, moest ik nog verder remmen tot wel 40 reden. Vraagt ie of ik het (tijdelijk geplaatste) 50 km/h bord had gezien (ze waren daar bij het fietspad met de bomen bezig). Oeps, >30 km/h te hard lijkt me niet goedkoop
![]()
.
Mwa, ben er niet zo tevreden overquote:Op woensdag 21 april 2010 10:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh dat is best een dure grap geloof ik! Gelukkig ben je nog in de leer,en ga je daar nu waarschijnlijk veel beter op lettenGing het voor de rest goed vandaag?
Dus als ik het goed begrijp reed je te ver door, de stoeprand op?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef jacobras het volgende:
[..]
Mwa, ben er niet zo tevreden over. Keeropdracht, dus ik reed achteruit een inrit in (tenminste, dat was de bedoeling) nam de stoep mee, toen ik wegreed viel de auto een halve meter ofzo naar beneden (zo voelde 't iig
).
Moest bij een carpool parkeerplaats inparkeren, tussen een normale auto en een kleine gele auto. Was me niet opgevallen dat die gele zo klein was, ging dus over de stoep. Voordat ik remde had de instructeur al geremd, gelukkig maar! Keek achter me, liep steil naar beneden af in een weiland. Had er zo de auto op de kop kunnen krijgen![]()
Snelweg ging op zich wel goed, moet beter kijken. Teller staat nu op 15,5 uur.
Niet zo blij mee, vrijdag gelukkig weer les.
Dat had ik tijdens mijn tttquote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef jacobras het volgende:
[..]
Mwa, ben er niet zo tevreden over. Keeropdracht, dus ik reed achteruit een inrit in (tenminste, dat was de bedoeling) nam de stoep mee, toen ik wegreed viel de auto een halve meter ofzo naar beneden (zo voelde 't iig
).
Van dat dure geintje weet ik ook alles van.Ik begon met een pakket met examen voor 1195,- en ik dacht 'Nou,dat valt mee!' Maar daar zijn nog dusdanig veel lessen bijgekomen dat ik binnenkort op zoek moet naar een heul lucratief bijbaantjequote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Jullie posten snel! Damn!Geslaagden gefeliciteerd!
Ik mag nog wel even wachten tot m'n lessen, begint een aardig duur geintje te worden onderhand. 5 Lessen en 1 examen te gaan, voor de derde keer zucht.
Als ik zo lees wat er fout ging, moet je verder vooruit kijken. En dat is ook het kutste wat je moet leren. En ik kan het ook nog steeds niet goed (op tomtom rijden en denken dat je afslag nog verder is, maar dan blijkt ie voor je neus te zijn (ben toen keihard gaan remmen (niemand reed achter mij))quote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Weet ik ook wel,maar soms maakt ie het onnodig moeilijk (Ja,of ik natuurlijk..).Even een lijstje gemaakt gisteravond in bed aangezien ik van pure frustratie toch niet kon slapen:
Wat ging er fout?
-Bijna een straat ingereden met een inrijverbod
-Op de snelweg per ongeluk links blijven rijden
-Veel te snel door een scherpe bocht heen gegaan
-Bijna gaan spookrijden bij links afslaan (vond die haaientanden al zo vreemd staan)
-Niet op borden gelet,bijna de verkeerde afslag genomen
-Te weinig gekeken bij bijz. verrichtingen
-Voorrang verleend aan iemand die haaientanden had
Wat ging er goed?
-Ik wist dat ik op een kruispunt voorrang had,en reed dus ook soepel door,waar ik zowaar zelfs een compliment voor kreeg..
En dat allemaal in 1 uur en 40 minuten tijd.Er zijn dagen dat ik m'n instructeur niet eens meer aan durf te kijken,gister was zo'n dag
Ik ben blij dat mijn ouders het betaald hebben, want het kostte bijna 2700 euro(!). Ik voel me nu best wel schuldigquote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Van dat dure geintje weet ik ook alles van.Ik begon met een pakket met examen voor 1195,- en ik dacht 'Nou,dat valt mee!' Maar daar zijn nog dusdanig veel lessen bijgekomen dat ik binnenkort op zoek moet naar een heul lucratief bijbaantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |