abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80520124
Meld hier:
  • Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
  • Hoeveel lessen je hebt gehad.
  • Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
  • Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
  • Wanneer je geslaagd bent.

Eerdere topics van deze reeks:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27
    28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54
    55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81
    82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106
    107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 |

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2010:
  • GijsMF (8 januari)
  • Janna86 (12 januari)
  • HenkXL (13 januari)
  • Plasterk (14 januari)
  • richbitch (15 januari)
  • Eenskijken (18 januari)
  • Windowmaker (18 januari)
  • Biefstuk (18 januari)
  • Beaudelaire (18 januari)
  • BastiaanL (22 januari)
  • Clannif (25 januari)
  • Jayzbai (26 januari)
  • Bokhorst21 (26 januari)
  • Aardappelbeertje (27 januari)
  • kerkhoffje (28 januari)
  • Cheiron (2 februari)
  • stelus (4 februari)
  • Heroinjunk (10 februari)
  • Bobooo (15 februari)
  • trainfreak (18 februari)
  • Gkhn (23 februari)
  • PWSteal.Ldpinch.D (24 februari)
  • Sjeunie (24 februari)
  • fespo (25 februari)
  • Wokkel1982 (3 maart)
  • GuitarJJ (10 maart)
  • Kevin1Bravo (16 maart)
  • DiabloSam (16 maart)
  • Subbu (19 maart)
  • BlackRhino (25 maart)
  • 2na (30 maart)
  • kaatjejannie (1 april)
  • MellaBella (1 april)
  • Chikita (6 april)
  • Ice-Blue (7 april)
  • Hippos (7 april)
  • Lammmetje (9 april)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes!

De OP is hier terug te vinden.

Voorganger is denk ik vergeten om een nieuwe aan te maken, dus bij deze, hier verder!
  • I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
    pi_80520260
    Ah nu staat mn blije berichtje over mijn ttt er niet meer in

Hierbij dus even opnieuw:

Ik had net dus mijn ttt.. En ben geslaagd

Het was een hele goede rit zij mijn examinator.. En als ik 1 situatie anders had opgelost dan zei ze dat ik als dit een echt examen was geweest ook was geslaagd! Ik had namelijk een auto die van rechts kwam over het hoofd gezien (hij kwam van een parkeervak af en wou de weg oprijden en kwam toen meteen op het kruispunt terecht en dat had ik dus niet goed gezien want ik reed gewoon door) .. Dat was wel jammer.

Verder gingen de bijzondere verrichtingen ook niet echt denderend, maar goed genoeg om vrijstelling te krijgen. Mijn instructrice die meereed zei op het eind ook dat ik waarschijnlijk last had van positieve faalangst : Tijdens de rijlessen gaat er nog best veel fout en ben ik ook heel bang om alles fout te doen, maar tijdens mijn ttt ging alles heel erg goed (op die ene fout na dan) zei ze Ze gaat gelijk mijn examen inplannen!

Ben blijjjjjjj
    pi_80520493
    Gefeliciteerd .

Vrijdag weer rijles. Het rijden zelf gaat opzich wel goed, alleen ben ik af en toe wat te gehaast. En soms, als ik veel dingen tegelijk moet doen dan verlies ik het overzicht. En m'n plaats op de weg (in woonwijken) is soms nog niet helemaal goed.
      dinsdag 20 april 2010 @ 16:28:04 #4
    115062 onderjas
    Eigenlijk een trui
    pi_80525290
    Donderdag theorie!
    pi_80527303
    Morgenochtend weer rijles! Ik heb er zin in

In de OP mist topic 129! Ik heb hem (samen met 130) aan de wiki toegevoegd!
      dinsdag 20 april 2010 @ 17:45:18 #6
    28225 twiFight
    Pain cleanses the body
    pi_80528303
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef TheGloaming het volgende:
    Afgelopen vrijdag gereden. Gisteren ook weer gereden en morgen ook weer. Gaat hard zo

Het kijken en situaties inschatten blijft lastig. Wel ga ik ook over 3 weken m'n theorie doen (10 mei). Heb er al redelijk voor geleerd. Ik leer op de pc door middel van een programma (iets met traffic ). Opzich werkt dit vrij goed en wordt netjes de voortgang per onderdeel bijgehouden. De 50 oefenexamens die erin zitten helpen ook veel en volgens mij kloppen deze redelijk met wat ik ongeveer qua vragen kan verwachten bij het theorie examen.

De meeste vragen in de oefentoetsen hebben betrekking op logisch nadenken en veel minder op echte kennis. Toch is het me nog niet gelukt om te "slagen" voor een oefenexamen. Heb altijd net 1 vraag teveel fout bij de theorie vragen. Gevarenherkenning gaat me wel lukken dat is vrij makkelijk vind ik zelf
    Toch niet Traffic Explorer he?! Dat is echt een rampenprogramma. Gebruiksvriendelijkheid van 0,0. Zo werkt het door de brakke beveiliging niet op 64 bit systemen en heb je bovendien continu internet nodig om uberhaupt het programma te mogen starten. Vervolgens kom je in een programma waar totaal GEEN rode draad inzit en je maar op wat random onderwerpen moet klikken om wat te leren en ALLE filmjes een NIET OVER TE SLAAN introductie hebben van het bedrijf waar ik VERDOMME HET PRODUCT AL VAN GEKOCHT HEB. Wat een hoerenprogramma is dat.
    He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
    He named this world: Forbidden Paradise
    pi_80528801
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef twiFight het volgende:

[..]

Toch niet Traffic Explorer he?! Dat is echt een rampenprogramma. Gebruiksvriendelijkheid van 0,0. Zo werkt het door de brakke beveiliging niet op 64 bit systemen en heb je bovendien continu internet nodig om uberhaupt het programma te mogen starten. Vervolgens kom je in een programma waar totaal GEEN rode draad inzit en je maar op wat random onderwerpen moet klikken om wat te leren en ALLE filmjes een NIET OVER TE SLAAN introductie hebben van het bedrijf waar ik VERDOMME HET PRODUCT AL VAN GEKOCHT HEB. Wat een hoerenprogramma is dat.
    k heb hier met de VEKA BEST dvds en een ANWB dvd geoefend
      dinsdag 20 april 2010 @ 18:42:22 #8
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_80530302
    Mijn excuses voor het overbodig openen van topic 130,en vooral mijn nederigste excuses aan DutchErrorist.Gelukkig maak jij natuurlijk nooit fouten..
    So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
    pi_80531175
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 12:44 schreef onderjas het volgende:
    Ik moet dus donderdag op voor mijn theorie examen. Heb best veel geoefend en met een beetje geluk haal ik het ook (eerste keer). Iemand goeie tips, kut vragen die je niet verwachtte of vragen die heel veel mensen fout hadden.
    Ik vond de vragen die je kreeg erg makkelijk (1 fout ). Ik vond wel dat je veel tijd krijgt voor die vragen. Eerst laten ze de foto zien, daarna wordt de vraag voorgelezen en daarna gaat de tijd pas lopen. Per vraag krijg je 10-12 seconden de tijd om het antwoord in te voeren.

Ik heb ook geoefend met de cd-rom van Vekabest, en natuurlijk 3 examenvragenboeken uit de bieb gehaald van Verjo, de ANWB en Vekabest
    Children of the night. What music they make.
    pi_80531485
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 18:42 schreef Purdey het volgende:
    Mijn excuses voor het overbodig openen van topic 130,en vooral mijn nederigste excuses aan DutchErrorist.Gelukkig maak jij natuurlijk nooit fouten..
    DutchErrorist is maar een schijt troll
    pi_80531754
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
    Net weer terug van lessen.Druk op de weg,en aardig zitten kloten
    Instructeur zei dat we in ging parkeren,en toen ik vroeg hoe en waar zei hij 'Nou,dat mag je zelf bepalen..' En dan doe ik het op eigen initatief,en dan 'Ja,misschien had je het beter zo en zo kunnen doen..'
    Grmbl Grmbl
    Je moet het als tips zien wat hij tegen jou zegt. Uiteindelijk moet je ook op eigen initiatief kunnen parkeren. Bij je TTT en bij je examen helpen je examinators jou echt niet. Je moet het helemaal zelf uitzoeken. Dus niet boos worden op je instructeur of op jezelf
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Spelvout het volgende:
    Vanmorgen om 8 uur examen gehad. En geslaagd! (eerste keer uiteraard )
    Heb denk ik intotaal zo'n 30 lessen gehad van 1.5uur
    Gefeliciteerd
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Balenciaga. het volgende:
    Gefeliciteerd
    pi_80535080
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef Balenciaga. het volgende:
    Ah nu staat mn blije berichtje over mijn ttt er niet meer in

Hierbij dus even opnieuw:

Ben blijjjjjjj
    Gefeliciteerd!!!
    *poef* nu is het weg
    pi_80535634
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ja dus wel traffic explorer Heb zelf windows 7 64 bit en het werkt wel gewoon Het enige wat ik inderdaad wel vind dat het onoverzichtelijk is wat betreft theorie. Het is maar een klein stukje tekst per onderdeel en vervolgens kan je er bijvoorbeeld 50 vragen voor beantwoorden. Dan krijg je ineens vragen over stof die niet in de theorie tekst stonden.
      dinsdag 20 april 2010 @ 21:57:31 #14
    231715 jacobras
    Freelance webdesigner
    pi_80539274
    Plaats nou eens een link naar het nieuwe topic in het oude topic...

Vanmorgen op school erachter gekomen dat ik morgenochtend vrij heb. Snel telefoon gepakt om te sms'en, beltegoed op . Email gestuurd, nu heb ik morgen van 8:00 - 10:00 rijles .

En waarschijnlijk gaan we op de snelweg rijden (snel-weg-rijden deed ik al aan ).
      woensdag 21 april 2010 @ 09:55:54 #15
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_80550532
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2010 19:15 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Je moet het als tips zien wat hij tegen jou zegt. Uiteindelijk moet je ook op eigen initiatief kunnen parkeren. Bij je TTT en bij je examen helpen je examinators jou echt niet. Je moet het helemaal zelf uitzoeken. Dus niet boos worden op je instructeur of op jezelf
    Weet ik ook wel,maar soms maakt ie het onnodig moeilijk (Ja,of ik natuurlijk..).Even een lijstje gemaakt gisteravond in bed aangezien ik van pure frustratie toch niet kon slapen:

Wat ging er fout?
    -Bijna een straat ingereden met een inrijverbod
    -Op de snelweg per ongeluk links blijven rijden
    -Veel te snel door een scherpe bocht heen gegaan
    -Bijna gaan spookrijden bij links afslaan (vond die haaientanden al zo vreemd staan )
    -Niet op borden gelet,bijna de verkeerde afslag genomen
    -Te weinig gekeken bij bijz. verrichtingen
    -Voorrang verleend aan iemand die haaientanden had

Wat ging er goed?
    -Ik wist dat ik op een kruispunt voorrang had,en reed dus ook soepel door,waar ik zowaar zelfs een compliment voor kreeg..

En dat allemaal in 1 uur en 40 minuten tijd.Er zijn dagen dat ik m'n instructeur niet eens meer aan durf te kijken,gister was zo'n dag
      woensdag 21 april 2010 @ 10:45:33 #16
    231715 jacobras
    Freelance webdesigner
    pi_80551967
    Als ik vanochtend zonder instructeur gereden had, had ik een dure fout gemaakt . Ik rij op 80 km/h weg, reed ongeveer 85/86. Zie in de verte politiebusje staan (stonden te laseren), maar dacht dat er niets aan de hand was. Instructeur zegt opeens "rem eens af", dus ik doe dat, moest ik nog verder remmen tot wel 40 reden. Vraagt ie of ik het (tijdelijk geplaatste) 50 km/h bord had gezien (ze waren daar bij het fietspad met de bomen bezig). Oeps, >30 km/h te hard lijkt me niet goedkoop .
      woensdag 21 april 2010 @ 10:52:20 #17
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_80552184
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef jacobras het volgende:
    Als ik vanochtend zonder instructeur gereden had, had ik een dure fout gemaakt . Ik rij op 80 km/h weg, reed ongeveer 85/86. Zie in de verte politiebusje staan (stonden te laseren), maar dacht dat er niets aan de hand was. Instructeur zegt opeens "rem eens af", dus ik doe dat, moest ik nog verder remmen tot wel 40 reden. Vraagt ie of ik het (tijdelijk geplaatste) 50 km/h bord had gezien (ze waren daar bij het fietspad met de bomen bezig). Oeps, >30 km/h te hard lijkt me niet goedkoop .
    Oeh dat is best een dure grap geloof ik! Gelukkig ben je nog in de leer,en ga je daar nu waarschijnlijk veel beter op letten Ging het voor de rest goed vandaag?
    pi_80552214
    Haha, oeps!

Ik heb vandaag gigantische last van mijn linkerbeen Achteruit rijden geoefend, bochtjes gemaakt, etc. Ik heb in ieder geval kunnen bewijzen dat ik beter achteruit kan rijden dan m'n moeder dat doet

Ook achteruit ingeparkeerd Zouden we eigenlijk niet doen, maar op de dinsdag heeft mijn instructeur na 17:30 vrij voor de rest van de avond, dus hij zou sowieso moeten parkeren. Dus ik stond erop dat ik dat ging doen. Hij stemde toe, maar het moest wel achteruit.. tussen twee auto's in.

Uh-oh, dacht ik toen maar niets geraakt, hij stond perfect

Toen wilde hij eerst nog geen aantekening maken dat ik het gedaan had, want we hadden het natuurlijk niet als oefening gedaan. Uiteindelijk heb ik hem nog weten te overtuigen.. "Ja, kan wel zijn, maar ik heb het wél gedaan deze les, oefening of niet. Dat verdient dan op z'n minst nog een -kleine- aantekening bij parkeren!!"

En zo kreeg ik die dus ook

Heb al weer zin in volgende week
      woensdag 21 april 2010 @ 11:25:16 #19
    231715 jacobras
    Freelance webdesigner
    pi_80553218
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 10:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Oeh dat is best een dure grap geloof ik! Gelukkig ben je nog in de leer,en ga je daar nu waarschijnlijk veel beter op letten Ging het voor de rest goed vandaag?
    Mwa, ben er niet zo tevreden over . Keeropdracht, dus ik reed achteruit een inrit in (tenminste, dat was de bedoeling) nam de stoep mee, toen ik wegreed viel de auto een halve meter ofzo naar beneden (zo voelde 't iig ).

Moest bij een carpool parkeerplaats inparkeren, tussen een normale auto en een kleine gele auto. Was me niet opgevallen dat die gele zo klein was, ging dus over de stoep. Voordat ik remde had de instructeur al geremd, gelukkig maar! Keek achter me, liep steil naar beneden af in een weiland. Had er zo de auto op de kop kunnen krijgen

Snelweg ging op zich wel goed, moet beter kijken. Teller staat nu op 15,5 uur.

Niet zo blij mee, vrijdag gelukkig weer les.
      woensdag 21 april 2010 @ 11:54:25 #20
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_80554397
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef jacobras het volgende:

[..]

Mwa, ben er niet zo tevreden over . Keeropdracht, dus ik reed achteruit een inrit in (tenminste, dat was de bedoeling) nam de stoep mee, toen ik wegreed viel de auto een halve meter ofzo naar beneden (zo voelde 't iig ).

Moest bij een carpool parkeerplaats inparkeren, tussen een normale auto en een kleine gele auto. Was me niet opgevallen dat die gele zo klein was, ging dus over de stoep. Voordat ik remde had de instructeur al geremd, gelukkig maar! Keek achter me, liep steil naar beneden af in een weiland. Had er zo de auto op de kop kunnen krijgen

Snelweg ging op zich wel goed, moet beter kijken. Teller staat nu op 15,5 uur.

Niet zo blij mee, vrijdag gelukkig weer les.
    Dus als ik het goed begrijp reed je te ver door, de stoeprand op?

Dan kun je hem misschien beter wat rustig laten uitrollen met de koppeling ingetrapt zodat 'ie rustig tegen de stoeprand aanrolt. Als je instructeur daar geen problemen mee heeft tenminste
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_80555499
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef jacobras het volgende:

[..]

Dat had ik tijdens mijn ttt Daardoor had ik bij de omkeeropdracht ook een onvoldoende gekregen Maar de rest vond ze toch goed genoeg om me vrijstelling te geven gelukkig!
    pi_80556835
    Jullie posten snel! Damn! Geslaagden gefeliciteerd!

Ik mag nog wel even wachten tot m'n lessen, begint een aardig duur geintje te worden onderhand. 5 Lessen en 1 examen te gaan, voor de derde keer zucht.
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
      woensdag 21 april 2010 @ 13:36:26 #23
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_80557634
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
    Jullie posten snel! Damn! Geslaagden gefeliciteerd!

Ik mag nog wel even wachten tot m'n lessen, begint een aardig duur geintje te worden onderhand. 5 Lessen en 1 examen te gaan, voor de derde keer zucht.
    Van dat dure geintje weet ik ook alles van.Ik begon met een pakket met examen voor 1195,- en ik dacht 'Nou,dat valt mee!' Maar daar zijn nog dusdanig veel lessen bijgekomen dat ik binnenkort op zoek moet naar een heul lucratief bijbaantje
    pi_80560759
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Purdey het volgende:

[..]

Weet ik ook wel,maar soms maakt ie het onnodig moeilijk (Ja,of ik natuurlijk..).Even een lijstje gemaakt gisteravond in bed aangezien ik van pure frustratie toch niet kon slapen:

Wat ging er fout?
    -Bijna een straat ingereden met een inrijverbod
    -Op de snelweg per ongeluk links blijven rijden
    -Veel te snel door een scherpe bocht heen gegaan
    -Bijna gaan spookrijden bij links afslaan (vond die haaientanden al zo vreemd staan )
    -Niet op borden gelet,bijna de verkeerde afslag genomen
    -Te weinig gekeken bij bijz. verrichtingen
    -Voorrang verleend aan iemand die haaientanden had

Wat ging er goed?
    -Ik wist dat ik op een kruispunt voorrang had,en reed dus ook soepel door,waar ik zowaar zelfs een compliment voor kreeg..

En dat allemaal in 1 uur en 40 minuten tijd.Er zijn dagen dat ik m'n instructeur niet eens meer aan durf te kijken,gister was zo'n dag
    Als ik zo lees wat er fout ging, moet je verder vooruit kijken. En dat is ook het kutste wat je moet leren. En ik kan het ook nog steeds niet goed (op tomtom rijden en denken dat je afslag nog verder is, maar dan blijkt ie voor je neus te zijn (ben toen keihard gaan remmen (niemand reed achter mij)) ).

Ik heb wel eens anderhalf uur en twee uur rijles gehad en toen heb ik véél meer dingen fout gedaan en véél grotere fouten gemaakt. Bij 35 uur werd het aantal fouten gelukkig steeds minder.

En ik denk dat er wel meer dingen goed zijn gegaan tijdens je les, anders was het foutenlijstje veel langer geweest! Je instructeur zegt niet altijd wat er goed ging.
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

Van dat dure geintje weet ik ook alles van.Ik begon met een pakket met examen voor 1195,- en ik dacht 'Nou,dat valt mee!' Maar daar zijn nog dusdanig veel lessen bijgekomen dat ik binnenkort op zoek moet naar een heul lucratief bijbaantje
    Ik ben blij dat mijn ouders het betaald hebben, want het kostte bijna 2700 euro(!). Ik voel me nu best wel schuldig

Daarvoor kreeg ik:
    - 49,5 uur rijles
    - 1 theorie-examen
    - theorieboekje
    - 1 praktijkexamen
    - TTT
    - mijn roze pasje

Ik reed bij een dure (maar goede) rijschool (hoog slagingspercentage) en ik ben voor alles in 1 keer geslaagd. Die prijzen zijn gewoon belachelijk. Als ik gezakt was, dan kwam er nog eens 400 euro bovenop.
      woensdag 21 april 2010 @ 16:27:27 #25
    28225 twiFight
    Pain cleanses the body
    pi_80563927
    Nou, ik heb zowaar het eerste echte compliment van mijn instructeur gekregen. We deden net zoals de laatste paar lessen al een soort officieuse TTT. Dan doet hij net alsof hij examinator is, alleen dan wat minder serieus en tussendoor zegt hij af en toe hoe het gegaan is.

Eerst lang door een woonwijk heen, veel zijstraatjes dus. In tegenstelling tot de vorige keren kon ik nu de doodlopende weggetjes vermijden Af en toe mag ik wel beter binnen/buiten/terugschakelen voor een blinde bocht, maar er is niks ergs gebeurd.

Toen de omkeeropdracht in één keer: nailed it!
    Gevaarlijk kruispunt: nailed it!
    Parkeeropdracht: nailed it!
    Hellingproef: nailed it!
    Stukje snelweg ging ook lekker. Ik keek vééél vroeger of ik misschien in moest halen en doordat ik eerder kon kijken kon ik ook soepeler doorrijden. Ik haalde nog wel een vrachtauto in niet zo ver voor de afslag A'dam, maar er staat maar 1 bord voor op 300 meter voor de afslag. Kon nog wel op tijd er af, alhoewel het een beetje haastig was. De instructeur vond het niet per sé fout omdat ik dus wel lekker doorreed. Vervolgens met een hele korte invoegstrook er weer op: nailed it!

Daarna nog een fileparkeeropdracht gedaan, ging ook goed. Beetje ver van de stoep maar wel binnen de marge.
    Ook nog een steekopdracht gehad: nailed it!

Verbeterpuntjes waren het om me heen kijken bij zijweggen die geen voorrang hebben. Kan altijd nog wat aankomen (ambulance bv) dus moet wel blijven kijken. Had één keer de snelheid fout (reed langzamer dan moest, dat overkomt me nooit ). En af en toe positie op de weg.

Hij vroeg me na de les hoe ik het vond gaan en ik zei dat het op kleine dingetjes na goed ging. Hij was het met me eens en zei dat met deze lijn van verbetering ik klaar zou zijn voor mijn examen. Score.
    He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
    He named this world: Forbidden Paradise
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')