Wij hebben er zo eentje, (niet die kleur danquote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Heb laatst voor het eerst in een Ford Transit 9 persoonsbusje gereden. Dat viel ook niet mee. Geen achteruitkjikspiegel en ik kreeg hem bijna niet in zijn 3 elke keer omdat de versnellingspook heel groot en lang was.
Maar zonder krassen ermee gereden. Woensdag ga ik voor het eerst met een karretje rijden, maar zolang je niet achteruit gaat is dat volgens mij wel te doen
Heh, nu rond m'n 7e les, en dat kan je ook wel merken aan mij hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 11:51 schreef MelR het volgende:
pff! net terug van de laatste les voor het examen (donderdag 13.05...) maar het ging niet echt goed!!...vooruitkijken niet, bijna door rood rijden, overal te hard rijden...onzeker zijn...volgens mn instructeur omdat ik te druk bezig was met het autorijden, ik deed het te bewust dan moest ik bijvoorbeeld fileparkeren en ging het goed maar dan twijfelde ik (doe ik het wel goed?) en daardoor verpestte ik het weer.....nog meer mensen hier problemen mee?..hij zegt ook dat ik er de komende dagen niet meer aan moet denken..dus na vandaag kijk ik niet meer op dit forum tot na mn examen, en ik hoop dat ik dan een superblij bericht kan plaatsenwant ik KAN het WEL!!!.
Makkelijk! Ik had 30 mei m'n TTT en vandaag examen. Heb maar 2 lessen in de tussentijd gehadquote:Op zondag 18 april 2010 18:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is me ook twee keer gebeurd.Een keer vond ik dat ik niet meer kon remmen voor oranje (Puur geen zin in eigenlijk,stond al heul lang voor dat stoplicht) en toen ik dus over de lijn reed,stond hij al op rood.En één keer ssloeg de motor af,en toen ik die weer aan de praat kreeg stond het licht nét op rood,toch doorgereden![]()
Is het trouwens mogelijk,denken jullie om nu 26 april m'n TTT te doen,en begin juni examen? Oftewel 1.Hoeveel lessen zaten er tussen jullie TTT en examen om alles door te nemen? En 2.Hoeveel tijd zat er tussen?
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Spelvout het volgende:
Vanmorgen om 8 uur examen gehad. En geslaagd!(eerste keer uiteraard
)
Heb denk ik intotaal zo'n 30 lessen gehad van 1.5uur
[..]
Makkelijk! Ik had 30 mei m'n TTT en vandaag examen. Heb maar 2 lessen in de tussentijd gehad
Gefeliciteerd! Mazzelpik,weinig lesjes en in een keer geslaagdquote:Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Spelvout het volgende:
Vanmorgen om 8 uur examen gehad. En geslaagd!(eerste keer uiteraard
)
Heb denk ik intotaal zo'n 30 lessen gehad van 1.5uur
[..]
Makkelijk! Ik had 30 mei m'n TTT en vandaag examen. Heb maar 2 lessen in de tussentijd gehad
Dank!quote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Mazzelpik,weinig lesjes en in een keer geslaagd
Je had trouwens 30 maart je TTT neem ik aan? (30 mei moet nog komen,lijkt me wat omslachtig,eerst slagen voor je examen en dan je TTT doen)
Ik mag morgen om 14:00 weer de weg op met mijn geliefde golfEn dan ga ik even bespreken of ik na mn TTT in up-tempo mn examen kan doen
Ga in elk geval nog even de puntjes doornemen wat er beter moet,en dan ga ik ervoor! (Ik ben zo positief,ik ga zo nog over hete kolen heen lopen
)
Hoeveel lesuren heb je al gehad?quote:Op maandag 19 april 2010 11:51 schreef MelR het volgende:
pff! net terug van de laatste les voor het examen (donderdag 13.05...) maar het ging niet echt goed!!...vooruitkijken niet, bijna door rood rijden, overal te hard rijden...onzeker zijn...volgens mn instructeur omdat ik te druk bezig was met het autorijden, ik deed het te bewust dan moest ik bijvoorbeeld fileparkeren en ging het goed maar dan twijfelde ik (doe ik het wel goed?) en daardoor verpestte ik het weer.....nog meer mensen hier problemen mee?..hij zegt ook dat ik er de komende dagen niet meer aan moet denken..dus na vandaag kijk ik niet meer op dit forum tot na mn examen, en ik hoop dat ik dan een superblij bericht kan plaatsenwant ik KAN het WEL!!!.
Dankjewel!quote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Dank!
Ja 30 maart bedoel ik inderdaad, stom van me
Succes met je TTT volgende week ook!
Succes!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:34 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik word zo opgehaald voor mijn ttt![]()
Ben best zenuwachtig..
Succes!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:34 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik word zo opgehaald voor mijn ttt![]()
Ben best zenuwachtig..
13 gevaarherkenning. Erg mildquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef onderjas het volgende:
Hoeveel fouten mag je nou hebben bij het theorie examen tegenwoordig? Ik dacht 5 voor de gewone vragen en de helft van de gevaar herkenning.
Zouden ze die gevaarherkenning zelf niet zo boeiend vinden dat je er zoveel fout mag hebben.In vergelijking,van de 40 mag je er maximaal 5 fout hebben.Maar van 25 vragen mag je er 13 fout hebbenquote:
Gevaren herkenning komt toch ook veel meer terug in de praktijk. En het is net nieuw en dan zijn ze nog wel soepel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zouden ze die gevaarherkenning zelf niet zo boeiend vinden dat je er zoveel fout mag hebben.In vergelijking,van de 40 mag je er maximaal 5 fout hebben.Maar van 25 vragen mag je er 13 fout hebben
Vooral lekker je eigen ding doen. Er zitten daar van die Sjonnies die daar voor de achtste keer komen en het weer niet halen en zo'n heel groepje gaan vormen omdat het in hetzelfde bootje zittenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:44 schreef onderjas het volgende:
Ik moet dus donderdag op voor mijn theorie examen. Heb best veel geoefend en met een beetje geluk haal ik het ook (eerste keer). Iemand goeie tips, kut vragen die je niet verwachtte of vragen die heel veel mensen fout hadden.
Je gaat sowieso vragen krijgen die je niet verwacht.Ik had verwacht dat ik vragen zou krijgen als 'Hoe hard mag je hier?' en 'Wat is hier de juiste volgorde van voor laten gaan?' Ik had me scheel zitten leren op de voorrangs-situaties,één vraag over gehad..Vooral de verkeersinzicht is gemeen.Ik kreeg de vraag 'De gedragscode voor motorrijders in de file is geschreven voor? A.Motorrijders B.Automobilisten C.voor beide en de andere vraag 'Neemt je brandstofverbruik toe als je met alle ramen open rijd?' Als je er logisch over nadenkt zijn de antwoorden heel logisch,maar op zo'n moment kan je een soort black-out gevoel krijgen.Als je gewoon goed leert,kan er niks misgaan! Succesquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:44 schreef onderjas het volgende:
Ik moet dus donderdag op voor mijn theorie examen. Heb best veel geoefend en met een beetje geluk haal ik het ook (eerste keer). Iemand goeie tips, kut vragen die je niet verwachtte of vragen die heel veel mensen fout hadden.
Ik had een vraag: neemt je brandstofgebruik toe als je een skibox (of hoe heet zo'n ding) op je auto hebt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je gaat sowieso vragen krijgen die je niet verwacht.Ik had verwacht dat ik vragen zou krijgen als 'Hoe hard mag je hier?' en 'Wat is hier de juiste volgorde van voor laten gaan?' Ik had me scheel zitten leren op de voorrangs-situaties,één vraag over gehad..Vooral de verkeersinzicht is gemeen.Ik kreeg de vraag 'De gedragscode voor motorrijders in de file is geschreven voor? A.Motorrijders B.Automobilisten C.voor beide en de andere vraag 'Neemt je brandstofverbruik toe als je met alle ramen open rijd?' Als je er logisch over nadenkt zijn de antwoorden heel logisch,maar op zo'n moment kan je een soort black-out gevoel krijgen.Als je gewoon goed leert,kan er niks misgaan! Succes
Die eerste vraag kende ik nog niet. Denk dat ze voor motorrijders zijn, anders zouden ze niet zeggen 'gedragscode voor motorrijders'.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je gaat sowieso vragen krijgen die je niet verwacht.Ik had verwacht dat ik vragen zou krijgen als 'Hoe hard mag je hier?' en 'Wat is hier de juiste volgorde van voor laten gaan?' Ik had me scheel zitten leren op de voorrangs-situaties,één vraag over gehad..Vooral de verkeersinzicht is gemeen.Ik kreeg de vraag 'De gedragscode voor motorrijders in de file is geschreven voor? A.Motorrijders B.Automobilisten C.voor beide en de andere vraag 'Neemt je brandstofverbruik toe als je met alle ramen open rijd?' Als je er logisch over nadenkt zijn de antwoorden heel logisch,maar op zo'n moment kan je een soort black-out gevoel krijgen.Als je gewoon goed leert,kan er niks misgaan! Succes
Die heb ik net geleerd voor mijn motortheoriequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Die eerste vraag kende ik nog niet. Denk dat ze voor motorrijders zijn, anders zouden ze niet zeggen 'gedragscode voor motorrijders'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |