Same here. Ik was zo wanhopig dat ik overwoog om From dusk till dawn te kopen. Die hebben ze nl wel overal.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef PeRi het volgende:
Mijn jacht op Catrice heeft weer niks opgeleverd.
Mooie Mss!
Oh maar FDTD is mooi!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Same here. Ik was zo wanhopig dat ik overwoog om From dusk till dawn te kopen. Die hebben ze nl wel overal.
Gelukkig heb ik er eentje geruild dus lucky in lilac kan van mijn lijstje af!
foto!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:32 schreef Guess. het volgende:
Vandaag m'n 2e TD pakketje binnen![]()
Geloof dat ik wel geluk heb tot nu toe dan,2e bestellimg en beide waren er met 6dgn
waarom niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Poolside is niks voor mijfoto Guess!!
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iets te fel dan zou ik ze alleen maar nemen voor de heb![]()
Sjiekquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
China Glaze Thunderbird. Erg mooi in het zonnetje!
Hier ook een date mail laatstquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
Hehehe, ik heb nu ook zo'n stomme datemail gehad via snkr's blog![]()
En ook nog geen Catrice lakjes gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie kleurtje hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
LWF verkopen ze hier bij mij wel. I sea you zoek ik zelf ook nog en ik denk idd dat ik toch FDTD ga kopenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh maar FDTD is mooi!!
Ik zoek nog London's Weater Forecast en I sea you.
Wat een gaaf kleurtjequote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Big Spender Wanted, in zonlicht en schaduw. En ik ga mn nagelriemen nu gelijk smeren, di hebben nogal wat te lijden onder de nagelverharderkuur van Catrice die ik nu doe.... Normaal zijn ze beter verzorgd....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef AmyGrace het volgende:
Komtnet thuis uit z'n werk...heeft ie als verrassing 4 Catrice-lakjes voor me gescoord bij de Trekpleister in de plaats waar hij werkt
(omdat ze ze bij het Kruidvat hier nog niet hebben...) waaronder I sea you! en daar was ik nou net het meest benieuwd naar!
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Gewoon doen, FDTD is een geweldige kleur, past precies bij mn overige collectie paarsgrijsjesquote:Op woensdag 14 april 2010 19:14 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
LWF verkopen ze hier bij mij wel. I sea you zoek ik zelf ook nog en ik denk idd dat ik toch FDTD ga kopen.
Heel even in de herhaling, maar ik heb dus echt al sinds zondag Catrice - Let's Mauve On op, met bonder van ORLY en een Seche Vite Top Coat, en hij is gewoon chipvrij en bijna geen krimp! Het zit er nog steeds prachtig op! LOVE! Ik heb 'm wel opgepimpt met een hartjesstickertje op mn duim en ringvingers.
Whatever I want.
Thunderbird isquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Hij lijkt echt heel rood op jouw pics, maar het is toch een roze?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Big Spender Wanted, in zonlicht en schaduw. En ik ga mn nagelriemen nu gelijk smeren, di hebben nogal wat te lijden onder de nagelverharderkuur van Catrice die ik nu doe.... Normaal zijn ze beter verzorgd....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komtnet thuis uit z'n werk...heeft ie als verrassing 4 Catrice-lakjes voor me gescoord bij de Trekpleister in de plaats waar hij werkt
(omdat ze ze bij het Kruidvat hier nog niet hebben...) waaronder I sea you! en daar was ik nou net het meest benieuwd naar!
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je goedquote:Op woensdag 14 april 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat lief![]()
.
[..]
Gewoon doen, FDTD is een geweldige kleur, past precies bij mn overige collectie paarsgrijsjes.
Heel even in de herhaling, maar ik heb dus echt al sinds zondag Catrice - Let's Mauve On op, met bonder van ORLY en een Seche Vite Top Coat, en hij is gewoon chipvrij en bijna geen krimp! Het zit er nog steeds prachtig op! LOVE! Ik heb 'm wel opgepimpt met een hartjesstickertje op mn duim en ringvingers.
[ afbeelding ]
disclaimer
Waar kan je zo'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kopen?
ik zoek er nog een mijn relatie is een week over
Maar vind het zo leuk om te lezen altijd van die lieve vriendjes
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
We moeten ons straks nog vergrijpen aan elkaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
omg, waarom lopen alle relaties hier stuk? Komt toch niet door de nagellak he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag het hopen van nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
nou hoop het ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lente groenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:50 schreef MissJ het volgende:
Groen, groener, groenst![]()
mijn NOTD: Tree Hugger van China Glaze![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd maar een rare kleurquote:
39quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat een lente groen.
En OH MY GOD ik heb 39 untrieds.
Ja, dat maakt niks uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef miss--moana het volgende:
Mooi al die nageltjes die voorbij komen!
Ik heb tree hugger hier ook nog ongebruikt staan, toch maar een keertje opdoen
Zoeperzazke wat een mooie kleur is Big Spender Wanted, is die van Catrice?
Nog even een vraagje, ik wil bij TD me bestelling afronden maar nu zie ik staan dat je in een klein doosje 9 flesjes van 15 ml kwijt kan maar ik heb van de 9 lakjes 4 keer Orly dat zijn 18 ml per flesjes. Kan je dan wel gewoon 9 lakjes bestellen?
Je bent zelf raarquote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd maar een rare kleur.
En ik heb i.p.v. 39 untrieds 33 untrieds, was nog niet helemaal bijgewerkt en geswapte lakjes tellen natuurlijk ook niet mee.
Dat komt omdat er altijd wel ergens een hoekje af breektquote:Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef liiszle het volgende:
SQ, mooi! subtiel groen zeg!
hihi jouw nagels hebben ook allemaal een andere vorm
mijn nagels van gister
Le femme beauty lakje.
[ afbeelding ]
en vandaag een oldskool Essence color&go lakje die erg mooi uitviel!
ring vinger dus, middel is color club ter vergelijking
[ afbeelding ]
Daarom vind ik jou ook zo aardigquote:
Nou, 2 untrieds kunnen gelijk door naar het swaptopicquote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
39![]()
Dat wordt even doorlakken voordat je er doorheen bent
?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef mirannie het volgende:
![]()
Weer leuke lakjes en bestellingen voorbij zien komen!!
Ik heb onwijs zin om iets paars op te doen!! Maar helaas moet ik over 9,5 uur werken en dus kan het niet
Beetje onzinnig om nu paars te gaan lakken en het er na het slapen meteen weer af te halen tochquote:
Mag je geen nagellak op op je werk? Wat doe je dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om nu paars te gaan lakken en het er na het slapen meteen weer af te halen toch
Nou, alleen niet al te opvallende kleuren... Ik werk bij de bank op Schiphol.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag je geen nagellak op op je werk? Wat doe je dan?
De Bank?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, alleen niet al te opvallende kleuren... Ik werk bij de bank op Schiphol.
Ja, geen probleemquote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef miss--moana het volgende:
Mooi al die nageltjes die voorbij komen!
Ik heb tree hugger hier ook nog ongebruikt staan, toch maar een keertje opdoen
Zoeperzazke wat een mooie kleur is Big Spender Wanted, is die van Catrice?
Nog even een vraagje, ik wil bij TD me bestelling afronden maar nu zie ik staan dat je in een klein doosje 9 flesjes van 15 ml kwijt kan maar ik heb van de 9 lakjes 4 keer Orly dat zijn 18 ml per flesjes. Kan je dan wel gewoon 9 lakjes bestellen?
quote:
Wat saai zeg.. Een leuk kleurtje kan hartstikke netjes staan.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ik al niet een aantal waarschuwingen had gehad omtrent mijn nagels, had ik het zeker een keer uitgeprobeerd
Pfff, starre sufheid!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ik al niet een aantal waarschuwingen had gehad omtrent mijn nagels, had ik het zeker een keer uitgeprobeerd
Ben het helemaal met je eens hoor!! Maar ja, het staat zelfs in de "huisregels"... niet iedereen doet er moeilijk over, maar net 1 van mijn seniors wel en die is er morgen ook...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat saai zeg.. Een leuk kleurtje kan hartstikke netjes staan..
Mijn baas vond het eerst ook maar zozo gekleurde nagels, was ie niet gewend, maar heeft nooit iets verboden, en nu vindt ie het leuk.
quote:
Dat lijkt me heerlijk!!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben blij dat ik op mijn werk echt alles kan dragen wat ik wil
Als ze het later aan me vragen of ik het niet wil doen, ga ik gewoon knalgroene kleren dragen, tot ze het niet meer erg vindenquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
![]()
ben blij dat ik op mijn werk echt alles kan dragen wat ik wil
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon geen werk, is helemaal hendig!
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef Diconnected het volgende:
Bij mij op m'n werk vinden ze het ook niet erg welke kleurtjes ik er allemaal op smeer. Ze vinden het alleen maar leuk. Zelfs de kerels kijken eerst naar m'n nagels als ik binnenkom. Zo van 'aaaah, nou heb je weer die op!'
Welke welke welke welke!!!! Pics!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG! Dus ik lakte mijn nagels net met een Essence gedoetje van 1,29 zonder verwachtingen whatsoever. Hij is mighty motherfucking brilliant! Hij dekt bijna zo goed als in 1 keer en is vet snel droog. En de kleur![]()
quote:
Tof is dat he?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Mss het volgende:
Mijn collega's waarderen mijn nagels ook wel. Als ik weer daar ben dan komen de dames allemaal naar mijn nagels kijken
Ja, daar zitten echt goeie tussenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG! Dus ik lakte mijn nagels net met een Essence gedoetje van 1,29 zonder verwachtingen whatsoever. Hij is mighty motherfucking brilliant! Hij dekt bijna zo goed als in 1 keer en is vet snel droog. En de kleur![]()
ik had de zelfde reactie gister met het op doen van Rock It baby (bovenstaande pic van mij)quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb wel werk maar zit al een paar weken thuis ivm bekkeninstabiliteit,word er echt helemaal gek van soms. Ik heb geloof ik wel een soort van ritme nodigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Hormonen vrees ik... vriendin van me is eind december bevallen en heeft precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef milka82 het volgende:
Zucht, waarom splijten en breken al mijn nagels.... Ik had zulke mooie nagels tijdens mijn zwangerschap, maar sinds mijn bevalling acht weken geleden is het gewoon kat met een u! Poepzooi, nu zit ik hier met een stel stompjes.
Hmm, was ik al bang voor... Nou ja, blijven smeren met diamond- en nail growth van Sally Hansen dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hormonen vrees ik... vriendin van me is eind december bevallen en heeft precies hetzelfde
Kruidvat op tv? Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op tv een reclame van het Kruidvat, alle make-up met 50% korting morgen, overmorgen en de dag erna. Maar op de site van Het Kruidvat kan ik helemaal niks terugvinden. Heeft iemand hier hem ook gezien, of zat ik niet goed op te letten?.
Want in het geval van wel moet ik morgen even naar Het Kruidvat.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Kim; gewoon even gaan. Is het wel zo dan is het mooi meegenomen en is het niet zo dan koop je als troost gewoon een Essence lakje voor jezelf
Da's het welbekende ekstereffectquote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag wel de logo's van Essence en Catrice ertussen staan, maar daardoor heb ik niet zo goed op de data gelet.
Omg!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op tv een reclame van het Kruidvat, alle make-up met 50% korting morgen, overmorgen en de dag erna. Maar op de site van Het Kruidvat kan ik helemaal niks terugvinden. Heeft iemand hier hem ook gezien, of zat ik niet goed op te letten?.
Want in het geval van wel moet ik morgen even naar Het Kruidvat.
OMG. Dat wordt inslaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef k_i_m het volgende:
En nog meer.
http://forum.girlscene.nl(...)st_messages/151396/0
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
Mijn meoder is helemaal blijquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:41 schreef PeRi het volgende:
En zaterdag een creme gratis voor een leeg potje creme.
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Oh dat is fijn!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Daaarom staat er ook GRATIS.quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
Maar dames op ALLE make up? Dus ook GOSH?
Als er meer vrouwen van deze actie afweten zou ik er morgen om 10:00 maar vast gaan staanquote:
Oogkleppenquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Die werkt tegenwoordig 80 uur per weekquote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OogkleppenNeem een vent mee die je wegtrekt als je het alsnog doet
He kut. Ik moet naar school morgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als er meer vrouwen van deze actie afweten zou ik er morgen om 10:00 maar vast gaan staan
Zoals we van ze gewend zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
Morgen na 12uur zijn alle KV's leeg, en bijvullen? Vergeet het maar, tot zaterdag moet je het doen met de voorraad die nu in de winkel ligt.
Wat het al niet deed, uurtje goed naar de vloer kijken in de stad, en je hebt al genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:48 schreef miss--moana het volgende:
dan kost essence trouwens niets meer
Gelukkig zitten er in de stad zelf al 3, en hier 10 minuten vandaan 2quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
Morgen na 12uur zijn alle KV's leeg, en bijvullen? Vergeet het maar, tot zaterdag moet je het doen met de voorraad die nu in de winkel ligt.
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net besteld bij TDMijn vriendje kreeg zijn eerste salaris en ik mocht een bestelling doen
![]()
Mag van mezelf nu de eerste 2 maanden geen nieuwe lakjes meer kopen (nouja dat ga ik proberen) Maar morgen mag in wel even naar de KV om het af te leren![]()
* Color Club Revvvolution
* Color Club Wild at Hart
* Misa Disco Queen
* China Glaze Flip Flop Fantasy
* China Glaze Sun Worshiper
* China Glaze Grape Pop
* China Glaze Four Leaf Clover
* China Glaze Flyin' High
* China Glaze Electric Lilac
* Opi Jade is the New Black
* Orly Happily Ever After
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
quote:Dat durf ik niet te zeggen.. Weet ook niet wanner het officieel bekendgemaakt wordt. Ik heb begrepen dat het op de tv en de radio gaat komen, maar ook in de Metro of Spits ofzo. Een tegenactie omdat de Etos de tweede halve prijs doet XD
Schijnt een gekkenhuis te worden, vandaag veel aangevuld en er word extra personeel ingezet.
Nice!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net besteld bij TDMijn vriendje kreeg zijn eerste salaris en ik mocht een bestelling doen
![]()
Mag van mezelf nu de eerste 2 maanden geen nieuwe lakjes meer kopen (nouja dat ga ik proberen) Maar morgen mag in wel even naar de KV om het af te leren![]()
* Misa Disco Queen
* China Glaze Grape Pop
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
Neetoch?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik zag de reclame jaja! Maar er stond iets in kleine letters onder maar dat kon ik niet lezen
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand een kleurenlijst van alle Catrice lakjes?
Kan 'm niet meer vinden, mn moeder wilt wellicht gaan halen voor mij.Maar dan moet ik niet 1 lakje kiezen. Volgens haar dan. xD
Wil je me ook de nummer/naam geven, dan weet ik pas welke het is, er zijn in de nieuwe lijn meer paarstinten van Essence. Ik ben helemaal into the essence. Ik heb nu DV8 van de OMG serie opquote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb geen camera momenteel![]()
Tis dus de Color&Go fuchsia/paarsige. I love! Het is dat ik aan de wijn zit anders was die 2e laag ook mooi gelukt
Ik denk dat het nummer 8 - Ultimate Pink is. ;oquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Wil je me ook de nummer/naam geven, dan weet ik pas welke het is, er zijn in de nieuwe lijn meer paarstinten van Essence. Ik ben helemaal into the essence. Ik heb nu DV8 van de OMG serie op
Mailen, snelll, zeggen dat je een foutje hebt gemaakt met het aangevendat je een flat rate box wilt.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 00:11 schreef Mss het volgende:
Wow mensen, hier even een hele snelle paniekreactie. Ik zie net dat ik $161 aan TD heb betaald met PayPal vanmiddag. En nu zie ik ineens $125 aan verzendkosten. HEEEELP. Kan ik dit nog terugtrekken op een of andere manier?
Wow!! Gave bestellingquote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
![]()
* Misa Disco Queen
* China Glaze Grape Pop
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
Echt? Een of ander nederlands nagelblog mens, zei dat ze die 'in de stad' gekocht had. Dus ik dacht dat ze gewoon in NL verkrijgbaar warenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Amersfoort hadden ze er nog nooit van gehoord bij de Claire's.
succes!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Oke, ik ga naar de kruidvat, wens me succes tussen alle andere dames!
wat grappig, heb ook bij DE bank gewerkt voor mn kindjes er waren, het eerste wat ze toen altijd deden was naar mn nagels kijken, klanten en personeel, iedereen vond het geweldig.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, het ene kantoor is het andere ook niet. Wij zijn geloof ik ook het enige kantoor in heel Nederland dat verplicht het sjaaltje moet dragen enzo... Wel fijn dat het bij jullie wel kon!!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:28 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
wat grappig, heb ook bij DE bank gewerkt voor mn kindjes er waren, het eerste wat ze toen altijd deden was naar mn nagels kijken, klanten en personeel, iedereen vond het geweldig.
Ik zou het mailrisico niet eens nemen en gewoon bellen!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:11 schreef Mss het volgende:
Wow mensen, hier even een hele snelle paniekreactie. Ik zie net dat ik $161 aan TD heb betaald met PayPal vanmiddag. En nu zie ik ineens $125 aan verzendkosten. HEEEELP. Kan ik dit nog terugtrekken op een of andere manier?
Teeeering. Dat is veeeel.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was eerste in het KV!En het Catriceschap was niet helemaal vol maar er stond wel heel wat leuks tussen
Laat ik het er op houden dat ik 37,95 korting heb gekregn vandaag
Echt tof!quote:Op donderdag 15 april 2010 02:31 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer wie laatst ook panternageltjes had. Maar ik heb een roze versie gedaan nu.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb geprobeerd om op de pof te kopen maar daar trappen ze niet in bij Kruidvatquote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Goed dat je je in kan houden
Er zijn ook mensen die niet weten wanneer te stoppen...
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 15 april 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net besloten dat ik genoeg make-up heb... Ik zou het alleen voor de Max Factor mascara overwegen, maar goed, ook mijn geld is opperdepop nadat er gisteren weer een of andere vage factuur is afgeschreven
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was eerste in het KV!En het Catriceschap was niet helemaal vol maar er stond wel heel wat leuks tussen
Uhuhquote:Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]!!!!! Jij hebt veel gekocht
.
Ik ga straks alleen kijken voor Catrice lak!! En de cremetjes en ander gezichtsspul van Essence
.
Ja, ik had sowieso vannacht al gemaild maar naar een ander adres. Maar ik kan natuurlijk pas vanaf 15.00 uur bellen. Dat gaat wel een duur grapje worden maar ik hoop dat ze er wat mee kunnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het mailrisico niet eens nemen en gewoon bellen!
Ach, liever een telefoongesprek van 5 euro dan een factuur die 120 dollar te hoog is!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik had sowieso vannacht al gemaild maar naar een ander adres. Maar ik kan natuurlijk pas vanaf 15.00 uur bellen. Dat gaat wel een duur grapje worden maar ik hoop dat ze er wat mee kunnen.
Ik baal zo ontzettend, ik heb helemaal niet kunnen slapen vannacht.
Ik gok zomaar dat je niet de eerste bent die ze in paniek opbelt dat ze een fout heeft gemaakt en opeens veel te veel geld kwijt is. Dus denk dat ze het wel netjes af zullen handelenquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 10:20 schreef Mss het volgende:
Ja ik ga ook echt om 3 uur bellen hoor. Ik hoop gewoon dat ze het kunnen veranderen. Het is gewoon zo zonde van het geld.
Ooooooooooooooooh wat lief! Ik wil 'm wel graag! Ik pm je even!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Peri, heb je LWF al? Hier stond er nog eentje. Moest aan je denken en heb hem meegenomen voor het geval je hem nog niet kan vinden. Mocht je hem al hebben dan is ie eventueel voor iemand anders en anders hou ik hem zelf![]()
Ik heb het enorm bescheiden gehouden. 10,21 korting. Ik heb Catrice: LWF, Plum play with me en FDTD. Verder van Gosh Green Hawaii en van Essence color&go heb ik zwart, knalgroen, oranje, oranje/rood en roze.![]()
Stom ik had gistermiddag gemaild over dat gebroken lakje en na een uur ofzo al reactiequote:Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, liever een telefoongesprek van 5 euro dan een factuur die 120 dollar te hoog is!
Komt wel goed, ze shippen toch pas aan het eind van de dag
Dat mailen met TD vertrouw ik niet meer, had vanmorgen pas een reply in mijn mailbox dat het verstuurd was. Like duh, daar was ik ook al achter
Jij bent een grootafnemer bubselquote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Stom ik had gistermiddag gemaild over dat gebroken lakje en na een uur ofzo al reactie
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent een grootafnemer bubsel
Dat maakt volgens mij niet zoveel uit, ik ken juist een grootafnemer die zat te klagen dat ze net zo lang moest wachten als wijquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent een grootafnemer bubsel
Ja ik probeerde echt maar de lakjes te pakken die ik ook echt wou maar die waren er niet, behalve deze. En dacht kan die van essence wel pakken maar ik heb me tegen gehoudenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG maar 1 lakje! Hoe sterk! Dat stempelsetje is trouwens best heel aardig, werkt bij mij beter dan mijn nep konadjes.
Ik heb gewoon dat schap leeggeveegd in mijn mandje, bijna de hele rij essence lakjes meegenomen. Ik bedoel...65 cent maar!
is er nog steeds korting op catrice dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dingdong!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er nog steeds korting op catrice dan?
Die linker lipstickquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef tliciouz het volgende:
Nou dit is mijn buit. Ik had echt de neiging om alles in te laden, maar toen dacht ik waarom toch? Heb al genoeg meuk. Maar 1 lakje, ik vind het knap van me!
[ afbeelding ]
Denk het wel! Van de normale lijn van catrice!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die linker lipstickNatuurlijk hebben ze die hier weer niet
Knap gedaan zeg, maar 1 lakje!! En veel plezier met stempelenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef tliciouz het volgende:
Nou dit is mijn buit. Ik had echt de neiging om alles in te laden, maar toen dacht ik waarom toch? Heb al genoeg meuk. Maar 1 lakje, ik vind het knap van me!
[ afbeelding ]
Ik wil ookquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het wel! Van de normale lijn van catrice!nummer 30 spicy coral
Dank je, ben zo benieuwd of het gaat lukkenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Knap gedaan zeg, maar 1 lakje!! En veel plezier met stempelen
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil ookStom dorp.
Ja die, ik heb hem net geprobeerd, hij is echt heel mooi en nog zijn ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die, ik heb hem net geprobeerd, hij is echt heel mooi en nog zijn ook!
oh joh?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dingdong!
50% korting op alle make-up bij KV
nee omdat ik hem ook wil en hebberig wordquote:Op donderdag 15 april 2010 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe je dieomdat mijn zin niet klopt zie ik nu of?
Stond ook niet in de folderquote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Op ALLE make-up? Dat wist ik dan ook weer niet, wij krijgen hier alleen foldertjes in fooien-tijd
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Op ALLE make-up? Dat wist ik dan ook weer niet, wij krijgen hier alleen foldertjes in fooien-tijd
Klacht indienen, een vriendin van me woonde in een wijk waar mensen met een geestelijke achterstand de krant deden, en die gooiden ze dan ook gewoon weg, zeggen dat hun werk was gedaan. Klacht ingediend en nooit meer last van gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik wil het chanel hartjes fimo staafje!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was mijn buit voor dit moment
[ afbeelding ]
en dit zijn mijn nageltjes nu, later hello kitty erbij gestempeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit was mijn werkplekkie voor de tv, kinderstrijkplank =, lak erbij en filmpje kijken, gemak dient de mens
[ afbeelding ]
voor de liefhebbers heb ik eventueel een heleboel plates en rhinestones te koop
ik neem ze sowieso mee naar de meet.
http://www.flickr.com/pho(...)623671174296/detail/
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:
zullen we dat op de meet regelen, dat ik het apart leg of via de post?
[..]
Oh ik wil het chanel hartjes fimo staafje!en deze http://www.flickr.com/pho(...)t-72157623671174296/ plate
op de meet is goed, neem maar mee.quote:
Nou, ze hebben hier geen bezorger. Behalve in het najaar, danquote:Op donderdag 15 april 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Klacht indienen, een vriendin van me woonde in een wijk waar mensen met een geestelijke achterstand de krant deden, en die gooiden ze dan ook gewoon weg, zeggen dat hun werk was gedaan. Klacht ingediend en nooit meer last van gehad.
ja met een soort van scheermesje, staat ook op een van die foto's, heel dun snijden en dan op de nagellak, aflakken met bijvoorbeeld seche vite of david (want die zijn lekker dik)quote:Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
Maar die fimostaafjes moet je dat op de nagel plakken of zo dun afsnijden dat je hem kan verwerken in de nagellak? Er op toch?
Oke!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja met een soort van scheermesje, staat ook op een van die foto's, heel dun snijden en dan op de nagellak, aflakken met bijvoorbeeld seche vite of david (want die zijn lekker dik)
Buzz, ik wil ook een paar dingen, zal ik je PM-men?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja met een soort van scheermesje, staat ook op een van die foto's, heel dun snijden en dan op de nagellak, aflakken met bijvoorbeeld seche vite of david (want die zijn lekker dik)
Sorryquote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, was Tliciouz me voor met die plate
nog steeds niet? bij mij lukt ie welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op de meet is goed, neem maar mee.
de foto's op de volgende 2 pagina's doen het hier niet trouwens?
zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke!maar kun je hem ook op de nagel plakken? dat heb ik namelijk wel eens gezien
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buzz, ik wil ook een paar dingen, zal ik je PM-men?
yes, ls oke
@tlicious, ook effe pm-en?
Leuk!quote:Op donderdag 15 april 2010 02:31 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer wie laatst ook panternageltjes had. Maar ik heb een roze versie gedaan nu.
[ afbeelding ]
Hello Kittyquote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit was mijn werkplekkie voor de tv, kinderstrijkplank =, lak erbij en filmpje kijken, gemak dient de mens
[ afbeelding ]
Oh, en volgens mij krijg ik de halve collectie, als ik dit smsje lees.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 12:00 schreef RenRen- het volgende:Ik krijg Big spender wanted!, Lost in mud en I scream peach!
Volgende week vrijdag. Schijnbaar wonen er niet veel nagellakmeiden in Assen
Heb je basecoat gesmeerd?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben aan het lakken. 1 Laagje knalgroen van essence als ondergrondje en daaroverheen Gosh Green Hawaii. Het wordt vast enig
Omdat anders je nagels morgen oranje zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Verharder als basecoat. Doe ik wel vaker. Wieso?
Ja joh, als er maar iets onder zit!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm. Met verharder lukt het ook wel om de schade te beperken toch?
Je maakte me al bangquote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, als er maar iets onder zit!
Naja, ik heb ook eens gedacht dat het niet echt nodig was bij knalgroen...quote:
Goed zo!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:44 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen nagellak gekocht. Wel essence nailart stickertjes v(erder wel gezichtsspul en iets van Max Factor).
Goed zo! Foto en zoquote:Op donderdag 15 april 2010 12:44 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen nagellak gekocht. Wel essence nailart stickertjes v(erder wel gezichtsspul en iets van Max Factor).
Nee okee, maar jij woont ook in het midden van nergensquote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef zoeperzazke het volgende:
hier stonden echt iets van 6 kruidvatdames in de winkel, ik was de enige klantDus zo druk was het niet echt....
Oh en ik heb het catricefoldertje meegenomen, wil iemand nog een betere foto van alle kleurtjes zoals ie al eerder in dit topic is gepost?
Oh, jij bent RenRens boodschapperquote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo ik heb ook geshoppttt![]()
![]()
3 toffe lakjes![]()
en jullie zijn allemaal jaloers dat jullie niet in Assen wonen.... Volle schappen!
Neejohquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, jij bent RenRens boodschapper
Het heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee okee, maar jij woont ook in het midden van nergens
Je moest er ff op wachten, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen*kijkt naar een vol gevuld catrice schap bij de trekpleister*
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, jij bent RenRens boodschapper
Ik hoef gelukkig niet meer, debsterr belde me vorige week op toen ze bij de KV was en die heeft mijn 2 favs al gekocht voor mequote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, op een paar na hadden ze alle Catrice kleuren
De Dutch TTquote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet meer, debsterr belde me vorige week op toen ze bij de KV was en die heeft mijn 2 favs al gekocht voor me
Maar evengoed, Assen ....
(okee, jullie hebben veenlijken en Bartje, maar verder?)
en het verkeersparkquote:
Wat vraag je voor die plates??quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat er onder, 2 euroquote:Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat vraag je voor die plates??Of zijn ze allemaal al weg, vast nog niet toch
Ja maar daar mag ik niet meer inquote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en het verkeerspark![]()
met trapautoooos
Ik heb nog een vreselijk rooie lipstick liggen hier in Eindhoven van Max Factorquote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Loqi het volgende:
Ik moet morgen toch in Eindhoven zijn, meteen ook maar de kruitvat binnen dan in de hoop op een gevuld Catrice schap (as if) en meteen een rode lipstick zoeken...
Gaan er meer mensen naar de Fantasy Fair?
Ach ja, zoals gewoonlijk heb ik weer eens niet goed gekekenquote:
Maar je bent nu al wel afgewerkt! En da's ook lekker!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ach ja, zoals gewoonlijk heb ik weer eens niet goed gekekenKwart over 4 opstaan is niet zo bevorderlijk voor mijn oplettendheid
Ik heb niemand meer om mee te gaan. Ben wel een keer geweest, was heel leukquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 13:13 schreef Loqi het volgende:
Ik moet morgen toch in Eindhoven zijn, meteen ook maar de kruitvat binnen dan in de hoop op een gevuld Catrice schap (as if) en meteen een rode lipstick zoeken...
Gaan er meer mensen naar de Fantasy Fair?
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik niet meer in
*met weemoed terugdenkt aan Drentse kampeervakanties en veenlijken
Ja, zeker lekker!! Op donderdag altijd een heerlijk kort dienstje!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je bent nu al wel afgewerkt! En da's ook lekker!
En de zon schijntquote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker!! Op donderdag altijd een heerlijk kort dienstje!
Dan moet je die bij hun vader latenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef buzzwheedle het volgende:
lijkt me wel erg gaaf de fantasy fair, maar dat is gewoon niet grappig met 2 kleine kinderen, dan heb ik er z=elf niets meer aan, ben ik alleen maar achter mn kinderen aan het rennen
Ze worden vanzelf handelbaarderquote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef buzzwheedle het volgende:
jaaa, maar die wil ook wel mee
wacht gewoon nog efkes, komt vanzelf weer
Da's snel, het lijkt de overtoom wel!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Flakies zijn binnenBedankt SQ!
Today is a gooooooood naipolishday
Och joh, doe ze aan een tuigje, bind die om je pols, en heb een leuke dag!quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 13:21 schreef buzzwheedle het volgende:
jaaa, maar die wil ook wel mee
wacht gewoon nog efkes, komt vanzelf weer
Waar allemaal?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als het goed is maandag groothandels kijken (en kopen wrs)
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och joh, doe ze aan een tuigje, bind die om je pols, en heb een leuke dag!Bij sommige kinderen moet je wel. Kinderen zoals driejarige SQ-tjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Die combi doe ik ook regelmatig op!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben aan het lakken. 1 Laagje knalgroen van essence als ondergrondje en daaroverheen Gosh Green Hawaii. Het wordt vast enig
Heej, daar heb ik er ook 1 van!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb een klein schattig meisje van 2 (ik ben 2 en ik zeg nee) en haar achternaam is Ramp need i say more...
Oeh net als mijn nichtjequote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb een klein schattig meisje van 2 (ik ben 2 en ik zeg nee) en haar achternaam is Ramp need i say more...
Had je ze niet voor de gelegenheid even gelakt?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik liep de trekpleister in ... gelijk naar het schap met nagelsjwt. Ik blijf een man
![]()
Komt het trutje van achter de kassa naar mij toe lopen: " JA KAN IK JE EVEN HELPEN?![]()
![]()
![]()
"
Neehoorik weet precies wat ik zoek!
![]()
"Owoowh ookeeeee![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |