Denk het wel! Van de normale lijn van catrice!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die linker lipstickNatuurlijk hebben ze die hier weer niet
Knap gedaan zeg, maar 1 lakje!! En veel plezier met stempelenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef tliciouz het volgende:
Nou dit is mijn buit. Ik had echt de neiging om alles in te laden, maar toen dacht ik waarom toch? Heb al genoeg meuk. Maar 1 lakje, ik vind het knap van me!
[ afbeelding ]
Ik wil ookquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het wel! Van de normale lijn van catrice!nummer 30 spicy coral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, ben zo benieuwd of het gaat lukkenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Knap gedaan zeg, maar 1 lakje!! En veel plezier met stempelen
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil ookStom dorp.
Ja die, ik heb hem net geprobeerd, hij is echt heel mooi en nog zijn ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die, ik heb hem net geprobeerd, hij is echt heel mooi en nog zijn ook!
oh joh?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dingdong!
50% korting op alle make-up bij KV
nee omdat ik hem ook wil en hebberig wordquote:Op donderdag 15 april 2010 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe je dieomdat mijn zin niet klopt zie ik nu of?
Stond ook niet in de folderquote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Op ALLE make-up? Dat wist ik dan ook weer niet, wij krijgen hier alleen foldertjes in fooien-tijd
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Op ALLE make-up? Dat wist ik dan ook weer niet, wij krijgen hier alleen foldertjes in fooien-tijd
Klacht indienen, een vriendin van me woonde in een wijk waar mensen met een geestelijke achterstand de krant deden, en die gooiden ze dan ook gewoon weg, zeggen dat hun werk was gedaan. Klacht ingediend en nooit meer last van gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik wil het chanel hartjes fimo staafje!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was mijn buit voor dit moment
[ afbeelding ]
en dit zijn mijn nageltjes nu, later hello kitty erbij gestempeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit was mijn werkplekkie voor de tv, kinderstrijkplank =, lak erbij en filmpje kijken, gemak dient de mens
[ afbeelding ]
voor de liefhebbers heb ik eventueel een heleboel plates en rhinestones te koop
ik neem ze sowieso mee naar de meet.
http://www.flickr.com/pho(...)623671174296/detail/
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:
zullen we dat op de meet regelen, dat ik het apart leg of via de post?
[..]
Oh ik wil het chanel hartjes fimo staafje!en deze http://www.flickr.com/pho(...)t-72157623671174296/ plate
op de meet is goed, neem maar mee.quote:
Nou, ze hebben hier geen bezorger. Behalve in het najaar, danquote:Op donderdag 15 april 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Klacht indienen, een vriendin van me woonde in een wijk waar mensen met een geestelijke achterstand de krant deden, en die gooiden ze dan ook gewoon weg, zeggen dat hun werk was gedaan. Klacht ingediend en nooit meer last van gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |