OMG. Dat wordt inslaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef k_i_m het volgende:
En nog meer.
http://forum.girlscene.nl(...)st_messages/151396/0
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
Mijn meoder is helemaal blijquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:41 schreef PeRi het volgende:
En zaterdag een creme gratis voor een leeg potje creme.
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Oh dat is fijn!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Daaarom staat er ook GRATIS.quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
Maar dames op ALLE make up? Dus ook GOSH?
Als er meer vrouwen van deze actie afweten zou ik er morgen om 10:00 maar vast gaan staanquote:
Oogkleppenquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Die werkt tegenwoordig 80 uur per weekquote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OogkleppenNeem een vent mee die je wegtrekt als je het alsnog doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |