OMG. Dat wordt inslaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef k_i_m het volgende:
En nog meer.
http://forum.girlscene.nl(...)st_messages/151396/0
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
Mijn meoder is helemaal blijquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:41 schreef PeRi het volgende:
En zaterdag een creme gratis voor een leeg potje creme.
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Oh dat is fijn!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Daaarom staat er ook GRATIS.quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
Maar dames op ALLE make up? Dus ook GOSH?
Als er meer vrouwen van deze actie afweten zou ik er morgen om 10:00 maar vast gaan staanquote:
Oogkleppenquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Die werkt tegenwoordig 80 uur per weekquote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OogkleppenNeem een vent mee die je wegtrekt als je het alsnog doet
He kut. Ik moet naar school morgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als er meer vrouwen van deze actie afweten zou ik er morgen om 10:00 maar vast gaan staan
Zoals we van ze gewend zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
Morgen na 12uur zijn alle KV's leeg, en bijvullen? Vergeet het maar, tot zaterdag moet je het doen met de voorraad die nu in de winkel ligt.
Wat het al niet deed, uurtje goed naar de vloer kijken in de stad, en je hebt al genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:48 schreef miss--moana het volgende:
dan kost essence trouwens niets meer
Gelukkig zitten er in de stad zelf al 3, en hier 10 minuten vandaan 2quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
Morgen na 12uur zijn alle KV's leeg, en bijvullen? Vergeet het maar, tot zaterdag moet je het doen met de voorraad die nu in de winkel ligt.
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net besteld bij TDMijn vriendje kreeg zijn eerste salaris en ik mocht een bestelling doen
![]()
Mag van mezelf nu de eerste 2 maanden geen nieuwe lakjes meer kopen (nouja dat ga ik proberen) Maar morgen mag in wel even naar de KV om het af te leren![]()
* Color Club Revvvolution
* Color Club Wild at Hart
* Misa Disco Queen
* China Glaze Flip Flop Fantasy
* China Glaze Sun Worshiper
* China Glaze Grape Pop
* China Glaze Four Leaf Clover
* China Glaze Flyin' High
* China Glaze Electric Lilac
* Opi Jade is the New Black
* Orly Happily Ever After
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
quote:Dat durf ik niet te zeggen.. Weet ook niet wanner het officieel bekendgemaakt wordt. Ik heb begrepen dat het op de tv en de radio gaat komen, maar ook in de Metro of Spits ofzo. Een tegenactie omdat de Etos de tweede halve prijs doet XD
Schijnt een gekkenhuis te worden, vandaag veel aangevuld en er word extra personeel ingezet.
Nice!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net besteld bij TDMijn vriendje kreeg zijn eerste salaris en ik mocht een bestelling doen
![]()
Mag van mezelf nu de eerste 2 maanden geen nieuwe lakjes meer kopen (nouja dat ga ik proberen) Maar morgen mag in wel even naar de KV om het af te leren![]()
* Color Club Revvvolution
* Color Club Wild at Hart
* Misa Disco Queen
* China Glaze Flip Flop Fantasy
* China Glaze Sun Worshiper
* China Glaze Grape Pop
* China Glaze Four Leaf Clover
* China Glaze Flyin' High
* China Glaze Electric Lilac
* Opi Jade is the New Black
* Orly Happily Ever After
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
Neetoch?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik zag de reclame jaja! Maar er stond iets in kleine letters onder maar dat kon ik niet lezen
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand een kleurenlijst van alle Catrice lakjes?
Kan 'm niet meer vinden, mn moeder wilt wellicht gaan halen voor mij.Maar dan moet ik niet 1 lakje kiezen. Volgens haar dan. xD
Wil je me ook de nummer/naam geven, dan weet ik pas welke het is, er zijn in de nieuwe lijn meer paarstinten van Essence. Ik ben helemaal into the essence. Ik heb nu DV8 van de OMG serie opquote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb geen camera momenteel![]()
Tis dus de Color&Go fuchsia/paarsige. I love! Het is dat ik aan de wijn zit anders was die 2e laag ook mooi gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |