OMG. Dat wordt inslaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef k_i_m het volgende:
En nog meer.
http://forum.girlscene.nl(...)st_messages/151396/0
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Hihi ik net tegen vriendlief, ''schat ik lees net in het topic dat de kruidvat 3 dagen 50% korting geeft op ALLE make up, toen hoorde ik hem kut en nagellak mompelen in een zin die weet al weer hoe laat het is.
Mijn meoder is helemaal blijquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:41 schreef PeRi het volgende:
En zaterdag een creme gratis voor een leeg potje creme.
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Oh dat is fijn!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef PeRi het volgende:
Daaarom staat er ook GRATIS.quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg hou es op jullie! Ik heb geen geld, hoor je me!
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
Maar dames op ALLE make up? Dus ook GOSH?
Als er meer vrouwen van deze actie afweten zou ik er morgen om 10:00 maar vast gaan staanquote:
Oogkleppenquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarmee lokken ze je in de boosaardige nagellakval! Want dan staan ook alle catrice rekkies weer vol, wedden?
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daaarom staat er ook GRATIS.
GRAAAAAATIS
[ afbeelding ]
Die werkt tegenwoordig 80 uur per weekquote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OogkleppenNeem een vent mee die je wegtrekt als je het alsnog doet
He kut. Ik moet naar school morgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als er meer vrouwen van deze actie afweten zou ik er morgen om 10:00 maar vast gaan staan
Zoals we van ze gewend zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
Morgen na 12uur zijn alle KV's leeg, en bijvullen? Vergeet het maar, tot zaterdag moet je het doen met de voorraad die nu in de winkel ligt.
Wat het al niet deed, uurtje goed naar de vloer kijken in de stad, en je hebt al genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 21:48 schreef miss--moana het volgende:
dan kost essence trouwens niets meer
Gelukkig zitten er in de stad zelf al 3, en hier 10 minuten vandaan 2quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
Morgen na 12uur zijn alle KV's leeg, en bijvullen? Vergeet het maar, tot zaterdag moet je het doen met de voorraad die nu in de winkel ligt.
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:49 schreef PeRi het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net besteld bij TDMijn vriendje kreeg zijn eerste salaris en ik mocht een bestelling doen
![]()
Mag van mezelf nu de eerste 2 maanden geen nieuwe lakjes meer kopen (nouja dat ga ik proberen) Maar morgen mag in wel even naar de KV om het af te leren![]()
* Color Club Revvvolution
* Color Club Wild at Hart
* Misa Disco Queen
* China Glaze Flip Flop Fantasy
* China Glaze Sun Worshiper
* China Glaze Grape Pop
* China Glaze Four Leaf Clover
* China Glaze Flyin' High
* China Glaze Electric Lilac
* Opi Jade is the New Black
* Orly Happily Ever After
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
quote:Dat durf ik niet te zeggen.. Weet ook niet wanner het officieel bekendgemaakt wordt. Ik heb begrepen dat het op de tv en de radio gaat komen, maar ook in de Metro of Spits ofzo. Een tegenactie omdat de Etos de tweede halve prijs doet XD
Schijnt een gekkenhuis te worden, vandaag veel aangevuld en er word extra personeel ingezet.
Nice!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net besteld bij TDMijn vriendje kreeg zijn eerste salaris en ik mocht een bestelling doen
![]()
Mag van mezelf nu de eerste 2 maanden geen nieuwe lakjes meer kopen (nouja dat ga ik proberen) Maar morgen mag in wel even naar de KV om het af te leren![]()
* Misa Disco Queen
* China Glaze Grape Pop
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
Neetoch?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik zag de reclame jaja! Maar er stond iets in kleine letters onder maar dat kon ik niet lezen
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand een kleurenlijst van alle Catrice lakjes?
Kan 'm niet meer vinden, mn moeder wilt wellicht gaan halen voor mij.Maar dan moet ik niet 1 lakje kiezen. Volgens haar dan. xD
Wil je me ook de nummer/naam geven, dan weet ik pas welke het is, er zijn in de nieuwe lijn meer paarstinten van Essence. Ik ben helemaal into the essence. Ik heb nu DV8 van de OMG serie opquote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb geen camera momenteel![]()
Tis dus de Color&Go fuchsia/paarsige. I love! Het is dat ik aan de wijn zit anders was die 2e laag ook mooi gelukt
Ik denk dat het nummer 8 - Ultimate Pink is. ;oquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Wil je me ook de nummer/naam geven, dan weet ik pas welke het is, er zijn in de nieuwe lijn meer paarstinten van Essence. Ik ben helemaal into the essence. Ik heb nu DV8 van de OMG serie op
Mailen, snelll, zeggen dat je een foutje hebt gemaakt met het aangevendat je een flat rate box wilt.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 00:11 schreef Mss het volgende:
Wow mensen, hier even een hele snelle paniekreactie. Ik zie net dat ik $161 aan TD heb betaald met PayPal vanmiddag. En nu zie ik ineens $125 aan verzendkosten. HEEEELP. Kan ik dit nog terugtrekken op een of andere manier?
Wow!! Gave bestellingquote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef miss--moana het volgende:
![]()
* Misa Disco Queen
* China Glaze Grape Pop
* Orly Pixie Dust
* Orly Pure Petunia
* Orly Snowcone
* Orly Wild Wisteria
* Orly Gumdrop
* Orly Fantasea
Echt? Een of ander nederlands nagelblog mens, zei dat ze die 'in de stad' gekocht had. Dus ik dacht dat ze gewoon in NL verkrijgbaar warenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Amersfoort hadden ze er nog nooit van gehoord bij de Claire's.
succes!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Oke, ik ga naar de kruidvat, wens me succes tussen alle andere dames!
wat grappig, heb ook bij DE bank gewerkt voor mn kindjes er waren, het eerste wat ze toen altijd deden was naar mn nagels kijken, klanten en personeel, iedereen vond het geweldig.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ik al niet een aantal waarschuwingen had gehad omtrent mijn nagels, had ik het zeker een keer uitgeprobeerd
Ja, het ene kantoor is het andere ook niet. Wij zijn geloof ik ook het enige kantoor in heel Nederland dat verplicht het sjaaltje moet dragen enzo... Wel fijn dat het bij jullie wel kon!!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:28 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
wat grappig, heb ook bij DE bank gewerkt voor mn kindjes er waren, het eerste wat ze toen altijd deden was naar mn nagels kijken, klanten en personeel, iedereen vond het geweldig.
Ik zou het mailrisico niet eens nemen en gewoon bellen!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:11 schreef Mss het volgende:
Wow mensen, hier even een hele snelle paniekreactie. Ik zie net dat ik $161 aan TD heb betaald met PayPal vanmiddag. En nu zie ik ineens $125 aan verzendkosten. HEEEELP. Kan ik dit nog terugtrekken op een of andere manier?
Teeeering. Dat is veeeel.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was eerste in het KV!En het Catriceschap was niet helemaal vol maar er stond wel heel wat leuks tussen
Laat ik het er op houden dat ik 37,95 korting heb gekregn vandaag
Echt tof!quote:Op donderdag 15 april 2010 02:31 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer wie laatst ook panternageltjes had. Maar ik heb een roze versie gedaan nu.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb geprobeerd om op de pof te kopen maar daar trappen ze niet in bij Kruidvatquote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Goed dat je je in kan houden
Er zijn ook mensen die niet weten wanneer te stoppen...
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 15 april 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net besloten dat ik genoeg make-up heb... Ik zou het alleen voor de Max Factor mascara overwegen, maar goed, ook mijn geld is opperdepop nadat er gisteren weer een of andere vage factuur is afgeschreven
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was eerste in het KV!En het Catriceschap was niet helemaal vol maar er stond wel heel wat leuks tussen
Uhuhquote:Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]!!!!! Jij hebt veel gekocht
.
Ik ga straks alleen kijken voor Catrice lak!! En de cremetjes en ander gezichtsspul van Essence
.
Ja, ik had sowieso vannacht al gemaild maar naar een ander adres. Maar ik kan natuurlijk pas vanaf 15.00 uur bellen. Dat gaat wel een duur grapje worden maar ik hoop dat ze er wat mee kunnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het mailrisico niet eens nemen en gewoon bellen!
Ach, liever een telefoongesprek van 5 euro dan een factuur die 120 dollar te hoog is!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik had sowieso vannacht al gemaild maar naar een ander adres. Maar ik kan natuurlijk pas vanaf 15.00 uur bellen. Dat gaat wel een duur grapje worden maar ik hoop dat ze er wat mee kunnen.
Ik baal zo ontzettend, ik heb helemaal niet kunnen slapen vannacht.
Ik gok zomaar dat je niet de eerste bent die ze in paniek opbelt dat ze een fout heeft gemaakt en opeens veel te veel geld kwijt is. Dus denk dat ze het wel netjes af zullen handelenquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 10:20 schreef Mss het volgende:
Ja ik ga ook echt om 3 uur bellen hoor. Ik hoop gewoon dat ze het kunnen veranderen. Het is gewoon zo zonde van het geld.
Ooooooooooooooooh wat lief! Ik wil 'm wel graag! Ik pm je even!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Peri, heb je LWF al? Hier stond er nog eentje. Moest aan je denken en heb hem meegenomen voor het geval je hem nog niet kan vinden. Mocht je hem al hebben dan is ie eventueel voor iemand anders en anders hou ik hem zelf![]()
Ik heb het enorm bescheiden gehouden. 10,21 korting. Ik heb Catrice: LWF, Plum play with me en FDTD. Verder van Gosh Green Hawaii en van Essence color&go heb ik zwart, knalgroen, oranje, oranje/rood en roze.![]()
Stom ik had gistermiddag gemaild over dat gebroken lakje en na een uur ofzo al reactiequote:Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, liever een telefoongesprek van 5 euro dan een factuur die 120 dollar te hoog is!
Komt wel goed, ze shippen toch pas aan het eind van de dag
Dat mailen met TD vertrouw ik niet meer, had vanmorgen pas een reply in mijn mailbox dat het verstuurd was. Like duh, daar was ik ook al achter
Jij bent een grootafnemer bubselquote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Stom ik had gistermiddag gemaild over dat gebroken lakje en na een uur ofzo al reactie
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent een grootafnemer bubsel
Dat maakt volgens mij niet zoveel uit, ik ken juist een grootafnemer die zat te klagen dat ze net zo lang moest wachten als wijquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent een grootafnemer bubsel
Ja ik probeerde echt maar de lakjes te pakken die ik ook echt wou maar die waren er niet, behalve deze. En dacht kan die van essence wel pakken maar ik heb me tegen gehoudenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG maar 1 lakje! Hoe sterk! Dat stempelsetje is trouwens best heel aardig, werkt bij mij beter dan mijn nep konadjes.
Ik heb gewoon dat schap leeggeveegd in mijn mandje, bijna de hele rij essence lakjes meegenomen. Ik bedoel...65 cent maar!
is er nog steeds korting op catrice dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dingdong!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er nog steeds korting op catrice dan?
Die linker lipstickquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef tliciouz het volgende:
Nou dit is mijn buit. Ik had echt de neiging om alles in te laden, maar toen dacht ik waarom toch? Heb al genoeg meuk. Maar 1 lakje, ik vind het knap van me!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |