Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 14:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een faalhaas.
[ afbeelding ]
Maar die Poolside krijg ik voor mijn verjaardag van mijn broer. Valt wel mee toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pwettyquote:Op woensdag 14 april 2010 14:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een faalhaas.
[ afbeelding ]
Maar die Poolside krijg ik voor mijn verjaardag van mijn broer. Valt wel mee toch?![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
OMG toch? En de OPI Designer Series heeft holo's. Dat is iets wat ik sowieso weetquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 15:04 schreef Mss het volgende:
Gefeliciteerd allen![]()
Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met mijn holo's. Ik wil nog een holo toevoegen aan mijn bestelling. Maar ik kan op TD alleen FYI, GR8 & TMI vinden. TMI heb ik al en die andere twee vind ik niet zo leuk. Ik wil het liefst een zilveren. Welke zijn er nog meer holo?
China Glaze OMGquote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef Mss het volgende:
Gefeliciteerd allen![]()
Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met mijn holo's. Ik wil nog een holo toevoegen aan mijn bestelling. Maar ik kan op TD alleen FYI, GR8 & TMI vinden. TMI heb ik al en die andere twee vind ik niet zo leuk. Ik wil het liefst een zilveren. Welke zijn er nog meer holo?
Ik zie OMG nergens staan...quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMG toch? En de OPI Designer Series heeft holo's. Dat is iets wat ik sowieso weet
Klopt, is niet meer te krijgen op TD. Misschien heeft Color Club iets?quote:
Dankje! Bestelling compleetquote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
color club worth the risque is ook een zilveren holo
Hadden ze SV weer?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb besteld:
China Glaze Towel Boy Toy
China Glaze Kiwi Coolada
China Glaze Emerald Sparkle
OPI DS Extravagance
OPI DS Original
ORLY Fantasea
Color Club Worth the Risque
China Glaze Matte Magic
Seche Vite
nee hèquote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hadden ze SV weer?Ik heb die express op eBay besteld omdat ze die gisteren niet hadden.
In Amersfoort hadden ze er nog nooit van gehoord bij de Claire'squote:Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die in een plaats woont met een claire's en mood polishes voor mij wil halen?
Gelukkig valt de schade mee, maar toch balenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nieuwe voorraad!!
Het pak stonk dus ik vreesde het ergste![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1 echt kapot en maar 5 ander onder de lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poolside!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |