Ja, ik heb geprobeerd om op de pof te kopen maar daar trappen ze niet in bij Kruidvatquote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Linnie20v het volgende:
Goed dat je je in kan houden
Er zijn ook mensen die niet weten wanneer te stoppen...
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 15 april 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net besloten dat ik genoeg make-up heb... Ik zou het alleen voor de Max Factor mascara overwegen, maar goed, ook mijn geld is opperdepop nadat er gisteren weer een of andere vage factuur is afgeschreven
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was eerste in het KV!En het Catriceschap was niet helemaal vol maar er stond wel heel wat leuks tussen
Laat ik het er op houden dat ik 37,95 korting heb gekregn vandaag
Uhuhquote:Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef PeRi het volgende:
[..]!!!!! Jij hebt veel gekocht
.
Ik ga straks alleen kijken voor Catrice lak!! En de cremetjes en ander gezichtsspul van Essence
.
Ja, ik had sowieso vannacht al gemaild maar naar een ander adres. Maar ik kan natuurlijk pas vanaf 15.00 uur bellen. Dat gaat wel een duur grapje worden maar ik hoop dat ze er wat mee kunnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het mailrisico niet eens nemen en gewoon bellen!
Ach, liever een telefoongesprek van 5 euro dan een factuur die 120 dollar te hoog is!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik had sowieso vannacht al gemaild maar naar een ander adres. Maar ik kan natuurlijk pas vanaf 15.00 uur bellen. Dat gaat wel een duur grapje worden maar ik hoop dat ze er wat mee kunnen.
Ik baal zo ontzettend, ik heb helemaal niet kunnen slapen vannacht.
Ik gok zomaar dat je niet de eerste bent die ze in paniek opbelt dat ze een fout heeft gemaakt en opeens veel te veel geld kwijt is. Dus denk dat ze het wel netjes af zullen handelenquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 10:20 schreef Mss het volgende:
Ja ik ga ook echt om 3 uur bellen hoor. Ik hoop gewoon dat ze het kunnen veranderen. Het is gewoon zo zonde van het geld.
Ooooooooooooooooh wat lief! Ik wil 'm wel graag! Ik pm je even!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Peri, heb je LWF al? Hier stond er nog eentje. Moest aan je denken en heb hem meegenomen voor het geval je hem nog niet kan vinden. Mocht je hem al hebben dan is ie eventueel voor iemand anders en anders hou ik hem zelf![]()
Ik heb het enorm bescheiden gehouden. 10,21 korting. Ik heb Catrice: LWF, Plum play with me en FDTD. Verder van Gosh Green Hawaii en van Essence color&go heb ik zwart, knalgroen, oranje, oranje/rood en roze.![]()
Stom ik had gistermiddag gemaild over dat gebroken lakje en na een uur ofzo al reactiequote:Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, liever een telefoongesprek van 5 euro dan een factuur die 120 dollar te hoog is!
Komt wel goed, ze shippen toch pas aan het eind van de dag
Dat mailen met TD vertrouw ik niet meer, had vanmorgen pas een reply in mijn mailbox dat het verstuurd was. Like duh, daar was ik ook al achter
Jij bent een grootafnemer bubselquote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Stom ik had gistermiddag gemaild over dat gebroken lakje en na een uur ofzo al reactie
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent een grootafnemer bubsel
Dat maakt volgens mij niet zoveel uit, ik ken juist een grootafnemer die zat te klagen dat ze net zo lang moest wachten als wijquote:Op donderdag 15 april 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent een grootafnemer bubsel
Ja ik probeerde echt maar de lakjes te pakken die ik ook echt wou maar die waren er niet, behalve deze. En dacht kan die van essence wel pakken maar ik heb me tegen gehoudenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG maar 1 lakje! Hoe sterk! Dat stempelsetje is trouwens best heel aardig, werkt bij mij beter dan mijn nep konadjes.
Ik heb gewoon dat schap leeggeveegd in mijn mandje, bijna de hele rij essence lakjes meegenomen. Ik bedoel...65 cent maar!
is er nog steeds korting op catrice dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was eerste in het KV!En het Catriceschap was niet helemaal vol maar er stond wel heel wat leuks tussen
Laat ik het er op houden dat ik 37,95 korting heb gekregn vandaag
Dingdong!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er nog steeds korting op catrice dan?
Die linker lipstickquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef tliciouz het volgende:
Nou dit is mijn buit. Ik had echt de neiging om alles in te laden, maar toen dacht ik waarom toch? Heb al genoeg meuk. Maar 1 lakje, ik vind het knap van me!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |