Naja, ik heb ook eens gedacht dat het niet echt nodig was bij knalgroen...quote:
Goed zo!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:44 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen nagellak gekocht. Wel essence nailart stickertjes v(erder wel gezichtsspul en iets van Max Factor).
Goed zo! Foto en zoquote:Op donderdag 15 april 2010 12:44 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen nagellak gekocht. Wel essence nailart stickertjes v(erder wel gezichtsspul en iets van Max Factor).
Nee okee, maar jij woont ook in het midden van nergensquote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef zoeperzazke het volgende:
hier stonden echt iets van 6 kruidvatdames in de winkel, ik was de enige klantDus zo druk was het niet echt....
Oh en ik heb het catricefoldertje meegenomen, wil iemand nog een betere foto van alle kleurtjes zoals ie al eerder in dit topic is gepost?
Oh, jij bent RenRens boodschapperquote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo ik heb ook geshoppttt![]()
![]()
3 toffe lakjes![]()
en jullie zijn allemaal jaloers dat jullie niet in Assen wonen.... Volle schappen!
Neejohquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, jij bent RenRens boodschapper
Het heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee okee, maar jij woont ook in het midden van nergens
Je moest er ff op wachten, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen*kijkt naar een vol gevuld catrice schap bij de trekpleister*
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, jij bent RenRens boodschapper
Ik hoef gelukkig niet meer, debsterr belde me vorige week op toen ze bij de KV was en die heeft mijn 2 favs al gekocht voor mequote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, op een paar na hadden ze alle Catrice kleuren
De Dutch TTquote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet meer, debsterr belde me vorige week op toen ze bij de KV was en die heeft mijn 2 favs al gekocht voor me
Maar evengoed, Assen ....
(okee, jullie hebben veenlijken en Bartje, maar verder?)
en het verkeersparkquote:
Wat vraag je voor die plates??quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was mijn buit voor dit moment
[ afbeelding ]
en dit zijn mijn nageltjes nu, later hello kitty erbij gestempeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit was mijn werkplekkie voor de tv, kinderstrijkplank =, lak erbij en filmpje kijken, gemak dient de mens
[ afbeelding ]
voor de liefhebbers heb ik eventueel een heleboel plates en rhinestones te koop
ik neem ze sowieso mee naar de meet.
http://www.flickr.com/pho(...)623671174296/detail/
Staat er onder, 2 euroquote:Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat vraag je voor die plates??Of zijn ze allemaal al weg, vast nog niet toch
Ja maar daar mag ik niet meer inquote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en het verkeerspark![]()
met trapautoooos
Ik heb nog een vreselijk rooie lipstick liggen hier in Eindhoven van Max Factorquote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Loqi het volgende:
Ik moet morgen toch in Eindhoven zijn, meteen ook maar de kruitvat binnen dan in de hoop op een gevuld Catrice schap (as if) en meteen een rode lipstick zoeken...
Gaan er meer mensen naar de Fantasy Fair?
Ach ja, zoals gewoonlijk heb ik weer eens niet goed gekekenquote:
Maar je bent nu al wel afgewerkt! En da's ook lekker!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ach ja, zoals gewoonlijk heb ik weer eens niet goed gekekenKwart over 4 opstaan is niet zo bevorderlijk voor mijn oplettendheid
Ik heb niemand meer om mee te gaan. Ben wel een keer geweest, was heel leukquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 13:13 schreef Loqi het volgende:
Ik moet morgen toch in Eindhoven zijn, meteen ook maar de kruitvat binnen dan in de hoop op een gevuld Catrice schap (as if) en meteen een rode lipstick zoeken...
Gaan er meer mensen naar de Fantasy Fair?
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik niet meer in
*met weemoed terugdenkt aan Drentse kampeervakanties en veenlijken
Ja, zeker lekker!! Op donderdag altijd een heerlijk kort dienstje!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je bent nu al wel afgewerkt! En da's ook lekker!
En de zon schijntquote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker!! Op donderdag altijd een heerlijk kort dienstje!
Dan moet je die bij hun vader latenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef buzzwheedle het volgende:
lijkt me wel erg gaaf de fantasy fair, maar dat is gewoon niet grappig met 2 kleine kinderen, dan heb ik er z=elf niets meer aan, ben ik alleen maar achter mn kinderen aan het rennen
Ze worden vanzelf handelbaarderquote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef buzzwheedle het volgende:
jaaa, maar die wil ook wel mee
wacht gewoon nog efkes, komt vanzelf weer
Da's snel, het lijkt de overtoom wel!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Flakies zijn binnenBedankt SQ!
Today is a gooooooood naipolishday
Och joh, doe ze aan een tuigje, bind die om je pols, en heb een leuke dag!quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 13:21 schreef buzzwheedle het volgende:
jaaa, maar die wil ook wel mee
wacht gewoon nog efkes, komt vanzelf weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar allemaal?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als het goed is maandag groothandels kijken (en kopen wrs)
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och joh, doe ze aan een tuigje, bind die om je pols, en heb een leuke dag!Bij sommige kinderen moet je wel. Kinderen zoals driejarige SQ-tjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Die combi doe ik ook regelmatig op!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben aan het lakken. 1 Laagje knalgroen van essence als ondergrondje en daaroverheen Gosh Green Hawaii. Het wordt vast enig
Heej, daar heb ik er ook 1 van!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb een klein schattig meisje van 2 (ik ben 2 en ik zeg nee) en haar achternaam is Ramp need i say more...
Oeh net als mijn nichtjequote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb een klein schattig meisje van 2 (ik ben 2 en ik zeg nee) en haar achternaam is Ramp need i say more...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |