ja met een soort van scheermesje, staat ook op een van die foto's, heel dun snijden en dan op de nagellak, aflakken met bijvoorbeeld seche vite of david (want die zijn lekker dik)quote:Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
Maar die fimostaafjes moet je dat op de nagel plakken of zo dun afsnijden dat je hem kan verwerken in de nagellak? Er op toch?
Oke!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja met een soort van scheermesje, staat ook op een van die foto's, heel dun snijden en dan op de nagellak, aflakken met bijvoorbeeld seche vite of david (want die zijn lekker dik)
Buzz, ik wil ook een paar dingen, zal ik je PM-men?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja met een soort van scheermesje, staat ook op een van die foto's, heel dun snijden en dan op de nagellak, aflakken met bijvoorbeeld seche vite of david (want die zijn lekker dik)
Sorryquote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, was Tliciouz me voor met die plate
nog steeds niet? bij mij lukt ie welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op de meet is goed, neem maar mee.
de foto's op de volgende 2 pagina's doen het hier niet trouwens?
zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke!maar kun je hem ook op de nagel plakken? dat heb ik namelijk wel eens gezien
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buzz, ik wil ook een paar dingen, zal ik je PM-men?
yes, ls oke
@tlicious, ook effe pm-en?
Leuk!quote:Op donderdag 15 april 2010 02:31 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer wie laatst ook panternageltjes had. Maar ik heb een roze versie gedaan nu.
[ afbeelding ]
Hello Kittyquote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was mijn buit voor dit moment
[ afbeelding ]
en dit zijn mijn nageltjes nu, later hello kitty erbij gestempeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit was mijn werkplekkie voor de tv, kinderstrijkplank =, lak erbij en filmpje kijken, gemak dient de mens
[ afbeelding ]
voor de liefhebbers heb ik eventueel een heleboel plates en rhinestones te koop
ik neem ze sowieso mee naar de meet.
http://www.flickr.com/pho(...)623671174296/detail/
Oh, en volgens mij krijg ik de halve collectie, als ik dit smsje lees.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 12:00 schreef RenRen- het volgende:Ik krijg Big spender wanted!, Lost in mud en I scream peach!
Volgende week vrijdag. Schijnbaar wonen er niet veel nagellakmeiden in Assen
Heb je basecoat gesmeerd?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben aan het lakken. 1 Laagje knalgroen van essence als ondergrondje en daaroverheen Gosh Green Hawaii. Het wordt vast enig
Omdat anders je nagels morgen oranje zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Verharder als basecoat. Doe ik wel vaker. Wieso?
Ja joh, als er maar iets onder zit!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm. Met verharder lukt het ook wel om de schade te beperken toch?
Je maakte me al bangquote:Op donderdag 15 april 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, als er maar iets onder zit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |