Same here. Ik was zo wanhopig dat ik overwoog om From dusk till dawn te kopen. Die hebben ze nl wel overal.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef PeRi het volgende:
Mijn jacht op Catrice heeft weer niks opgeleverd.
Mooie Mss!
Oh maar FDTD is mooi!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Same here. Ik was zo wanhopig dat ik overwoog om From dusk till dawn te kopen. Die hebben ze nl wel overal.
Gelukkig heb ik er eentje geruild dus lucky in lilac kan van mijn lijstje af!
foto!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:32 schreef Guess. het volgende:
Vandaag m'n 2e TD pakketje binnen![]()
Geloof dat ik wel geluk heb tot nu toe dan,2e bestellimg en beide waren er met 6dgn
waarom niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Poolside is niks voor mijfoto Guess!!
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iets te fel dan zou ik ze alleen maar nemen voor de heb![]()
Sjiekquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
China Glaze Thunderbird. Erg mooi in het zonnetje!
Hier ook een date mail laatstquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
Hehehe, ik heb nu ook zo'n stomme datemail gehad via snkr's blog![]()
En ook nog geen Catrice lakjes gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie kleurtje hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
LWF verkopen ze hier bij mij wel. I sea you zoek ik zelf ook nog en ik denk idd dat ik toch FDTD ga kopenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh maar FDTD is mooi!!
Ik zoek nog London's Weater Forecast en I sea you.
Wat een gaaf kleurtjequote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Big Spender Wanted, in zonlicht en schaduw. En ik ga mn nagelriemen nu gelijk smeren, di hebben nogal wat te lijden onder de nagelverharderkuur van Catrice die ik nu doe.... Normaal zijn ze beter verzorgd....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:13 schreef AmyGrace het volgende:
Komtnet thuis uit z'n werk...heeft ie als verrassing 4 Catrice-lakjes voor me gescoord bij de Trekpleister in de plaats waar hij werkt
(omdat ze ze bij het Kruidvat hier nog niet hebben...) waaronder I sea you! en daar was ik nou net het meest benieuwd naar!
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Gewoon doen, FDTD is een geweldige kleur, past precies bij mn overige collectie paarsgrijsjesquote:Op woensdag 14 april 2010 19:14 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
LWF verkopen ze hier bij mij wel. I sea you zoek ik zelf ook nog en ik denk idd dat ik toch FDTD ga kopen.
Heel even in de herhaling, maar ik heb dus echt al sinds zondag Catrice - Let's Mauve On op, met bonder van ORLY en een Seche Vite Top Coat, en hij is gewoon chipvrij en bijna geen krimp! Het zit er nog steeds prachtig op! LOVE! Ik heb 'm wel opgepimpt met een hartjesstickertje op mn duim en ringvingers.
Whatever I want.
Thunderbird isquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mss het volgende:
Mijn NOTD
[ afbeelding ]
Hij lijkt echt heel rood op jouw pics, maar het is toch een roze?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Big Spender Wanted, in zonlicht en schaduw. En ik ga mn nagelriemen nu gelijk smeren, di hebben nogal wat te lijden onder de nagelverharderkuur van Catrice die ik nu doe.... Normaal zijn ze beter verzorgd....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komtnet thuis uit z'n werk...heeft ie als verrassing 4 Catrice-lakjes voor me gescoord bij de Trekpleister in de plaats waar hij werkt
(omdat ze ze bij het Kruidvat hier nog niet hebben...) waaronder I sea you! en daar was ik nou net het meest benieuwd naar!
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je goedquote:Op woensdag 14 april 2010 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat lief![]()
.
[..]
Gewoon doen, FDTD is een geweldige kleur, past precies bij mn overige collectie paarsgrijsjes.
Heel even in de herhaling, maar ik heb dus echt al sinds zondag Catrice - Let's Mauve On op, met bonder van ORLY en een Seche Vite Top Coat, en hij is gewoon chipvrij en bijna geen krimp! Het zit er nog steeds prachtig op! LOVE! Ik heb 'm wel opgepimpt met een hartjesstickertje op mn duim en ringvingers.
[ afbeelding ]
disclaimer
Waar kan je zo'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kopen?
ik zoek er nog een mijn relatie is een week over
Maar vind het zo leuk om te lezen altijd van die lieve vriendjes
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
We moeten ons straks nog vergrijpen aan elkaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
omg, waarom lopen alle relaties hier stuk? Komt toch niet door de nagellak he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag het hopen van nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
nou hoop het ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een lente groenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:50 schreef MissJ het volgende:
Groen, groener, groenst![]()
mijn NOTD: Tree Hugger van China Glaze![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd maar een rare kleurquote:
39quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat een lente groen.
En OH MY GOD ik heb 39 untrieds.
Ja, dat maakt niks uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef miss--moana het volgende:
Mooi al die nageltjes die voorbij komen!
Ik heb tree hugger hier ook nog ongebruikt staan, toch maar een keertje opdoen
Zoeperzazke wat een mooie kleur is Big Spender Wanted, is die van Catrice?
Nog even een vraagje, ik wil bij TD me bestelling afronden maar nu zie ik staan dat je in een klein doosje 9 flesjes van 15 ml kwijt kan maar ik heb van de 9 lakjes 4 keer Orly dat zijn 18 ml per flesjes. Kan je dan wel gewoon 9 lakjes bestellen?
Je bent zelf raarquote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd maar een rare kleur.
En ik heb i.p.v. 39 untrieds 33 untrieds, was nog niet helemaal bijgewerkt en geswapte lakjes tellen natuurlijk ook niet mee.
Dat komt omdat er altijd wel ergens een hoekje af breektquote:Op woensdag 14 april 2010 20:06 schreef liiszle het volgende:
SQ, mooi! subtiel groen zeg!
hihi jouw nagels hebben ook allemaal een andere vorm
mijn nagels van gister
Le femme beauty lakje.
[ afbeelding ]
en vandaag een oldskool Essence color&go lakje die erg mooi uitviel!
ring vinger dus, middel is color club ter vergelijking
[ afbeelding ]
Daarom vind ik jou ook zo aardigquote:
Nou, 2 untrieds kunnen gelijk door naar het swaptopicquote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
39![]()
Dat wordt even doorlakken voordat je er doorheen bent
?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef mirannie het volgende:
![]()
Weer leuke lakjes en bestellingen voorbij zien komen!!
Ik heb onwijs zin om iets paars op te doen!! Maar helaas moet ik over 9,5 uur werken en dus kan het niet
Beetje onzinnig om nu paars te gaan lakken en het er na het slapen meteen weer af te halen tochquote:
Mag je geen nagellak op op je werk? Wat doe je dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om nu paars te gaan lakken en het er na het slapen meteen weer af te halen toch
Nou, alleen niet al te opvallende kleuren... Ik werk bij de bank op Schiphol.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag je geen nagellak op op je werk? Wat doe je dan?
De Bank?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, alleen niet al te opvallende kleuren... Ik werk bij de bank op Schiphol.
Ja, geen probleemquote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef miss--moana het volgende:
Mooi al die nageltjes die voorbij komen!
Ik heb tree hugger hier ook nog ongebruikt staan, toch maar een keertje opdoen
Zoeperzazke wat een mooie kleur is Big Spender Wanted, is die van Catrice?
Nog even een vraagje, ik wil bij TD me bestelling afronden maar nu zie ik staan dat je in een klein doosje 9 flesjes van 15 ml kwijt kan maar ik heb van de 9 lakjes 4 keer Orly dat zijn 18 ml per flesjes. Kan je dan wel gewoon 9 lakjes bestellen?
quote:
Wat saai zeg.. Een leuk kleurtje kan hartstikke netjes staan.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ik al niet een aantal waarschuwingen had gehad omtrent mijn nagels, had ik het zeker een keer uitgeprobeerd
Pfff, starre sufheid!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ik al niet een aantal waarschuwingen had gehad omtrent mijn nagels, had ik het zeker een keer uitgeprobeerd
Ben het helemaal met je eens hoor!! Maar ja, het staat zelfs in de "huisregels"... niet iedereen doet er moeilijk over, maar net 1 van mijn seniors wel en die is er morgen ook...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat saai zeg.. Een leuk kleurtje kan hartstikke netjes staan..
Mijn baas vond het eerst ook maar zozo gekleurde nagels, was ie niet gewend, maar heeft nooit iets verboden, en nu vindt ie het leuk.
quote:
Dat lijkt me heerlijk!!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben blij dat ik op mijn werk echt alles kan dragen wat ik wil
Als ze het later aan me vragen of ik het niet wil doen, ga ik gewoon knalgroene kleren dragen, tot ze het niet meer erg vindenquote:Op woensdag 14 april 2010 @ 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
![]()
ben blij dat ik op mijn werk echt alles kan dragen wat ik wil
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gewoon geen werk, is helemaal hendig!
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef Diconnected het volgende:
Bij mij op m'n werk vinden ze het ook niet erg welke kleurtjes ik er allemaal op smeer. Ze vinden het alleen maar leuk. Zelfs de kerels kijken eerst naar m'n nagels als ik binnenkom. Zo van 'aaaah, nou heb je weer die op!'
Welke welke welke welke!!!! Pics!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG! Dus ik lakte mijn nagels net met een Essence gedoetje van 1,29 zonder verwachtingen whatsoever. Hij is mighty motherfucking brilliant! Hij dekt bijna zo goed als in 1 keer en is vet snel droog. En de kleur![]()
quote:
Tof is dat he?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Mss het volgende:
Mijn collega's waarderen mijn nagels ook wel. Als ik weer daar ben dan komen de dames allemaal naar mijn nagels kijken
Ja, daar zitten echt goeie tussenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG! Dus ik lakte mijn nagels net met een Essence gedoetje van 1,29 zonder verwachtingen whatsoever. Hij is mighty motherfucking brilliant! Hij dekt bijna zo goed als in 1 keer en is vet snel droog. En de kleur![]()
ik had de zelfde reactie gister met het op doen van Rock It baby (bovenstaande pic van mij)quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb wel werk maar zit al een paar weken thuis ivm bekkeninstabiliteit,word er echt helemaal gek van soms. Ik heb geloof ik wel een soort van ritme nodigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Hormonen vrees ik... vriendin van me is eind december bevallen en heeft precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef milka82 het volgende:
Zucht, waarom splijten en breken al mijn nagels.... Ik had zulke mooie nagels tijdens mijn zwangerschap, maar sinds mijn bevalling acht weken geleden is het gewoon kat met een u! Poepzooi, nu zit ik hier met een stel stompjes.
Hmm, was ik al bang voor... Nou ja, blijven smeren met diamond- en nail growth van Sally Hansen dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hormonen vrees ik... vriendin van me is eind december bevallen en heeft precies hetzelfde
Kruidvat op tv? Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op tv een reclame van het Kruidvat, alle make-up met 50% korting morgen, overmorgen en de dag erna. Maar op de site van Het Kruidvat kan ik helemaal niks terugvinden. Heeft iemand hier hem ook gezien, of zat ik niet goed op te letten?.
Want in het geval van wel moet ik morgen even naar Het Kruidvat.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Kim; gewoon even gaan. Is het wel zo dan is het mooi meegenomen en is het niet zo dan koop je als troost gewoon een Essence lakje voor jezelf
Da's het welbekende ekstereffectquote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag wel de logo's van Essence en Catrice ertussen staan, maar daardoor heb ik niet zo goed op de data gelet.
Omg!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op tv een reclame van het Kruidvat, alle make-up met 50% korting morgen, overmorgen en de dag erna. Maar op de site van Het Kruidvat kan ik helemaal niks terugvinden. Heeft iemand hier hem ook gezien, of zat ik niet goed op te letten?.
Want in het geval van wel moet ik morgen even naar Het Kruidvat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |