waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef thaWarhead het volgende:
Of in NL gewoon voor 230.
En Feelsgoodman moet niet tof doen, hij heeft ze nog steeds niet binnen.
Opium heeft ze. oqium.nlquote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
waar als ik vragen mag?
voor alle duidelijkheid, het gaat om deze van een paar pagina's terug
Wellgosh pre-order -- uitverkochtquote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
waar als ik vragen mag?
voor alle duidelijkheid, het gaat om deze van een paar pagina's terug
funkie house, was aanbieding en het laatste paartje.quote:
Idem hier, maar maat 8-9. Dezen dusz:quote:
Nee. Want het topic gaat over sneakers en laarzen zijn geen sneakers. Er is volgens mij ook ergens een topic over allerlei schoenen in LIF. Ach, wie ben ik trouwens om deze vraag te beantwoordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Kan ik hier vragen stellen over allerlei soorten schoenen? Dus ook over laarzen?
Blaxje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee. Want het topic gaat over sneakers en laarzen zijn geen sneakers. Er is volgens mij ook ergens een topic over allerlei schoenen in LIF. Ach, wie ben ik trouwens om deze vraag te beantwoorden
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wow, deze schoenen zijn vet.
[ afbeelding ]
http://www.sneakerfreaker(...)coste-dot-Fade-Pack/
Prachtig, ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
Zit met een harde pik achter mn laptop na het aanschouwen van deze tijdloze klassiekers.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, en dan de wat smallere modellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik merk dat ik zo Adidas-adept ben ondertussen dat ik sneakers van andere merken bijna nooit echt mooi vind. Draadje verkeerd in m'n hoofd.
Same here, ik bezit alleen maar Superstars, Stan Smith's en modellen uit de ZX-serie. Zal vast komen omdat ik al wat ouder ben en me veel originele modellen hiervan nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik merk dat ik zo Adidas-adept ben ondertussen dat ik sneakers van andere merken bijna nooit echt mooi vind. Draadje verkeerd in m'n hoofd.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Zien er Dope uit man! Heb je ook een foto van de zijkanten?
Dat soort schoenen keur ik altijd af onder korte broeken, maar desondanks vind ik ze nicequote:
Superstars vallen wat kleiner groter, dus een halve maat groter voor gazelle lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef Modjopower het volgende:
Na veel lurken in dit topic, toch maar een post plaatsen.
Ik ben al enig tijd op zoek naar een paar Adidas Gazelle (Navy-white) en een paar Forrest hills. Weten jullie een winkel rond omgeving 's Hertogenbosch die ze verkoopt?
Op internet (ebay) ben ik er al een paar tegengekomen maar ben onzeker over mijn maat. Zelf heb ik al een paar Adidas Superstars maat 45 maar ik weet dus niet of de pasvorm hetzelfde is.
Als superstars kleiner vallen moet ie toch een kleinere maat nemen voor gazelle?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Superstars vallen wat kleiner, dus een halve maat groter voor gazelle lijkt me verstandig.
My badquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als superstars kleiner vallen moet ie toch een kleinere maat nemen voor gazelle?
zaten die bij de schoen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:20 schreef Markit het volgende:Heb laatst deze gekocht
[ link | afbeelding ]
met groene veters erop gepimpt
Ik neem aan die rechter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zulke lelijke schoenen heb ik nog nooit gezien.
Mid/Skate?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik zoek die Adidas Ciero Blue. Nergens te krijgen. Uitverkocht. Etcetera.
Bah.
Weet iemand een zaak in Rotterdam / Delft / Den Haag waar ze hem hebben?
Probeer de link van de foto eens te lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:40 schreef dill het volgende:
[..]
Wat is de naam van deze schoen? Ik kan m op de website waar de foto vandaan komt niet vinden
Bovenste zijn vet! Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:04 schreef JeWaitut het volgende:
Pickups laatste week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt zoveel mooie colorways maken, kom je hiermeequote:
Statement van kleurenblindheid ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik vind de kleuren niet zo bij elkaar passen geloof ik, maar goed dat is ook weer een statement natuurlijk.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Statement van kleurenblindheid ja.
Die zijn vet. Waar vandaan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:59 schreef Fusebox het volgende:
Ding-Dong de pakketdienst, fresh out the box:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:01 schreef shiftsix het volgende:
gewoon op random geklikt zeker
Eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Keenan het volgende:
trainers/asics zijn het tofst, alleen jammer van je douane kosten!
Ik op 1 dag, so what.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Je koopt 5 paar sneakers in 1 week?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef SinjiOnO het volgende:
Pickups deze week:
[ afbeelding ]
Stevigste materiaal die ik heb gezien op footscapes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste en laatste komen uit Japan en VS via Ebay, vanwaar de vraagquote:
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:37 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
De eerste en laatste komen uit Japan en VS via Ebay, vanwaar de vraag?
Als gift versturen trappen ze volgens mij al een tijd niet meer inquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.
Verder neem ik aan dat je het als gift hebt laten verzenden.
Hoe doe je het dan, met de juiste prijs erop?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Valyx het volgende:
[..]
Als gift versturen trappen ze volgens mij al een tijd niet meer in.
Met mijn dunks & een macbook in ieder geval niet
Kans is vrij groot tegenwoordig, wat het proces verhelpt is de factuur op de verzendbox plakken zodat ze de doos niet hoeven te openen (helpt niet altijd). Ik heb het niet als gift laten verzenden bij de trainers omdat ik ze voor onder de 22 euro (excl. verzendkosten) heb kunnen krijgen. Hij heeft de paypalfactuur uitgeprint en toegevoegd, echter, de verkoper had vergeten wat weg te halenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.
Verder neem ik aan dat je het als gift hebt laten verzenden.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Kans is vrij groot tegenwoordig, wat het proces verhelpt is de factuur op de verzendbox plakken zodat ze de doos niet hoeven te openen (helpt niet altijd). Ik heb het niet als gift laten verzenden bij de trainers omdat ik ze voor onder de 22 euro (excl. verzendkosten) heb kunnen krijgen. Hij heeft de paypalfactuur uitgeprint en toegevoegd, echter, de verkoper had vergeten wat weg te halen;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef shiftsix het volgende:
iemand aan de voet pics van jordan 1's?
hoeft niet van jezelf
Bij Oqium kun je nog pre-orderen als je maat 43, 46 of 47,5 hebt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef Keenan het volgende:
morgen naar de FL voor die true blue, hopelijk hebben ze mijn maat nog =')
Voor hoeveel heb je ook al weer betaalt voor de DMP pack?quote:
nee maar dan schiet je met je voet eruit net als bij sb blazers bedoel ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:43 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, die zit automatisch vastgeplakt aan je schenen.
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkostenquote:
Nee hoor, zitten dan nog steeds goed vast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef shiftsix het volgende:
thx sinji
[..]
nee maar dan schiet je met je voet eruit net als bij sb blazers bedoel ik
Heb je even mazzel, ik heb jouw maat. Als ik de 60+ binnen heb, zal ik de Bred wegdoen voor een mooi prijsje om iemand blij te maken. Want ik aas op iets met dezelfde colorway:quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:10 schreef Keenan het volgende:
ik heb maat 41-42, kleine kut voetjes van me dus opium gaat niet door. Ik vind die 60+ wel geil maar ben een arme student.
Van Straat? Mooie prijs.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkosten
[..]
Nee hoor, zitten dan nog steeds goed vast.
[..]
Heb je even mazzel, ik heb jouw maat. Als ik de 60+ binnen heb, zal ik de Bred wegdoen voor een mooi prijsje om iemand blij te maken. Want ik aas op iets met dezelfde colorway:
[ afbeelding ]
Wat zijn de importkosten eigelijk ? Ik ga er ook vanuit dat ik die moet betalen, maar wel hendig om te weten en de site van de douane heb ik nog nooit begrepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkosten
[..]
Cheers.quote:
Bij wie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef stijn_ het volgende:
Dat jij 30 eu wil betalen voor de verzendkosten
Flight Club, alle zeldzame sneakers maar wel voor een hoofdprijs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er ook een winkel of een stad die wordt gezien als de hemel voor sneakers zeg maar?
Thanks voor de info, weet ik waar ik rekening mee kan houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef thaWarhead het volgende:
Caliroots is traag tijdens de sale. Mijn pakje had ik rond de 24e besteld en werd vandaag geleverd (maar helaas was er niemand thuis, gelukkig komt UPS 3 keer want morgen is er ook niemand)
Flightclub is i.d.d. echt een sneakerheaven maar online is pickyourshoes.com een hele grote met ook veel aparte sneakers. Steden zijn al genoemd N.Y. , S.F. en L.A. zijn i.d.d. een mekka voor sneakers (afgezien van Tokyo dan, daar kan ik niet over oordelen). Gelukkig gaat mijn broer volgende maand voor 3 weken naar de States en ben ik al bezig een lijstje te makenquote:Is er ook een winkel of een stad die wordt gezien als de hemel voor sneakers zeg maar?
bij Caliroots.quote:
Ik moet zeggen, deze zien er goed uit...quote:
k-skit, tokyo >>> allesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Thanks voor de info, weet ik waar ik rekening mee kan houden.
[..]
Flightclub is i.d.d. echt een sneakerheaven maar online is pickyourshoes.com een hele grote met ook veel aparte sneakers. Steden zijn al genoemd N.Y. , S.F. en L.A. zijn i.d.d. een mekka voor sneakers (afgezien van Tokyo dan, daar kan ik niet over oordelen). Gelukkig gaat mijn broer volgende maand voor 3 weken naar de States en ben ik al bezig een lijstje te maken![]()
Bovendien is voor sneakerfreakers dit momenteel een uiterst gunstige tijd om te shoppen in o.a. Engeland en Zweden gezien de huidige koersen t.o.v. de euro. De dollar is ook gunstig, maar het probleem met bestellen uit amerika is de douane in Nederland. Als je zorgt dat je het als gift kan laten opsturen en geen bedrag of een bedrag lager dan 50,- dollar erop laat zetten dan heb je kans dat het er zonder extra toeslagen door komt, maar het blijft een gok want ze controleren de laatste tijd erg streng.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Ik heb verder niets met Nike maar: Damn die shop is gewoon......unbelievable!
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Originals zijn altijd relaxed, ook betere pics van deze modellen?
Dat is 3Mquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet hoe ze op die derde foto de letters zo donker hebben gekregen, ze zijn eigenlijk heel licht zoals je op de hiel op de tweede pic kunt zien...
OMMFG!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:21 schreef Real_Gangster. het volgende:
Hee mensen, ik wil deze sneakers graag kopen maar :
- Zijn ze überhaupt wel te koop in Nederland?.
- Hoeveel kosten ze ongeveer?.
- Van welk merk zijn ze?.
[ afbeelding ]
Whahahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
OMMFG!!!!![]()
Wat een faalhaas.
DOpe TBquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:48 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop....
[ afbeelding ]
ook nog een SHOOTO wivah van gevonden toen ik er pics van @ Flickr zocht
[ afbeelding ]
Welk merk? K-swiss heeft toch van die banen op de zijkant van de schoen? Ik zou daarop even zoeken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:21 schreef Real_Gangster. het volgende:
Hee mensen, ik wil deze sneakers graag kopen maar :
- Zijn ze überhaupt wel te koop in Nederland?.
- Hoeveel kosten ze ongeveer?.
- Van welk merk zijn ze?.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:16 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Welk merk? K-swiss heeft toch van die banen op de zijkant van de schoen? Ik zou daarop even zoeken.
Als je niet ziet dat het Adidas is danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Whahahaha
Maare, het zijn dezen:
http://shop.gorilli.com/product_info.php?cPath=23&products_id=808
Oja, 5 inderdaad, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Als je niet ziet dat het Adidas is dan![]()
K-swiss heeft 5 strepen meestal.
Erg nicequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet hoe ze op die derde foto de letters zo donker hebben gekregen, ze zijn eigenlijk heel licht zoals je op de hiel op de tweede pic kunt zien...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Als je niet ziet dat het Adidas is dan![]()
K-swiss heeft 5 strepen meestal.
dope blazers!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
Caliroots order eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
Old skoolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
Caliroots order eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
En binnen....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef Electric_Wizard het volgende:
Thanx... wellicht komt er ook nog een grailtje bij, hopelijk is dat vandaag rond.
F&F lace locksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
En binnen....
[ afbeelding ]
Heb je cash nodig ofzo, Warhead?
Materiaal is prrrrremiumquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:06 schreef thaWarhead het volgende:
Zeer tevreden mee ja, gestufde tong en alles. Wel bruine veters in gemikt.
¤250?!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Whahahaha
Maare, het zijn dezen:
http://shop.gorilli.com/product_info.php?cPath=23&products_id=808
Wil deze denk ik bestellen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
F&F lace locks![]()
moet weer ze eens dragen.
Die TK'squote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:56 schreef thaWarhead het volgende:
Ga voor Supra's, die vind Lil Wayne ook tof.
Allah akbar!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Wil deze denk ik bestellen:
[ afbeelding ]
via Royalefam? Ik heb alleen de gunmetal, de andere twee ging naar CP.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel heb je al uitgegeven sinds je de overstap heb gemaakt van Supra naar Nike? /no hatingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Allah akbar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die F&F lacelocks zijn veel mooier imoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, hij is weer terug in den lande en meteen weer dikke ish!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
En binnen....
[ afbeelding ]
Heb je cash nodig ofzo, Warhead?
Minder dan je denktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
via Royalefam? Ik heb alleen de gunmetal, de andere twee ging naar CP.
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel heb je al uitgegeven sinds je de overstap heb gemaakt van Supra naar Nike? /no hating
Voor de fijnproeversquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja is cool... deze staat ook nog @ die site in mijn maat:
[ afbeelding ]
380 euro valt op zich nog best wel mee voor een 12 limited customAls deze er nog op stond dan had ik er nog serieus over nagedacht mischien
[ afbeelding ]
veel interessants in 10 heb ik niet meer. 10.5 J-Rods zijn té groot voor jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
Niet snel ben ik bang... of je moet iets erg leuks hebben om te traden size 10, idd
信じられない (correcte zin?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
die F&F lacelocks zijn veel mooier imo
Dat zijn niet de OG's, maar de quickstrikesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:14 schreef cubal1bre het volgende:
Net de OG Air Max 1 binnen gekregen in een 9,5:
[ afbeelding ]
Nu nog de blauwe binnenhalen... De shape is veel beter dan bij de safari's, terwijl ze wel beide in China geproduceerd zijn....
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:14 schreef cubal1bre het volgende:
Net de OG Air Max 1 binnen gekregen in een 9,5:
[ afbeelding ]
Nu nog de blauwe binnenhalen... De shape is veel beter dan bij de safari's, terwijl ze wel beide in China geproduceerd zijn....
OG's, quickstrikes, wat is het verschil? Ook met de variant die ik jaren geleden gewoon bij Foot Locker gehaald heb? Die had ik vandaag nog aan, de blauwe dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:49 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat zijn niet de OG's, maar de quickstrikes.
Ze lagen vorig weekend bij de outlet in Roermond voor 42 euro in alle maten. Gister waren ze allemaal weg, op een 13/48 na. Heb vorige week ze gelukkig wel gescoord. Ook de ZX7000 die er vorige week nog volop was bleek nu helemaal weg. Gigantische omloopsnelheid daar dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar gehaald? Funkiehouse had ze alleen nog in maatje 48
ik hoop het niet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Iemand deze al ergens in NL gespot?
[ afbeelding ]
nicaah!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef Fugie het volgende:
eindelijk, postbode is langsgekomen:
[ afbeelding ]
Maandag verzonden vanuit japan, vandaag binnen, zo snel had ik het niet verwacht.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Iemand deze al ergens in NL gespot?
[ afbeelding ]
en de reden is? Trainers zal geen grote hype worden a la Jordans. Waarschijnlijk krijgt Opium Rotterdam ze en misschien Nike stores. Anders moet je ze uit de UK halen.quote:
De nieuwe versie zal wel iets veranderd zijn, Nike kennende.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:03 schreef Modus het volgende:
Da's wel het type schoen dat ik eens in het echt wil zien en liefst ook nog aan de voet. Dus ik bestel nog even niks.. Niet dat ik nooit ATIII's in het echt gezien heb, maar toch.
Hmm al te laat dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:06 schreef MO7 het volgende:
[..]
Ze lagen vorig weekend bij de outlet in Roermond voor 42 euro in alle maten. Gister waren ze allemaal weg, op een 13/48 na. Heb vorige week ze gelukkig wel gescoord. Ook de ZX7000 die er vorige week nog volop was bleek nu helemaal weg. Gigantische omloopsnelheid daar dus.
Whut?!quote:
Dope maynquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:50 schreef alwaysedo het volgende:
vandaag even in amsterdam geweest, was wel oke maar niet echt super speciaal.
naar mijn mening veel te veel air max.
mijn broertje had nog wel deze gekocht bij de foot locker voor 95 euro;
[ afbeelding ]
bij de footlocker in amersfoort hadden ze die niet.
Helaas kan ik je daar niet bij helpen, had de mijne van Caliroots.com getrokken,quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm al te laat dus![]()
@Kaasvla: nog een alternatief in de randstad?
Voor retail niet, maar je kan ze wel voor een redelijke prijs regelen (bijvoorbeeld 350 euro shipped voor de Tans).quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Roscovitch het volgende:
Zijn die Kanye west nike air jeezy's nog ergens te krijgen (voor een normale prijs)?
quote:New images of the Nike SB Dunk “Brain Weck” have hit the ‘net. The skate shoe is distinguished by its grey suede upper and white leather toebox and Swoosh. “BRAIN WRECK” wraps around the Dunk’s heel in this old-timey font. How do you feel this Dunk compares to other releases we’ve seen this year? The Nike SB Dunk High “Brain Wreck” will hit select skate shops around the nation this October.
Die bovenste zijn wel gaaf. Toffe kleuren ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Mr_Moon het volgende:
Vorige week in London gekocht:
[ afbeelding ]
Adidas Samba Suede
[ afbeelding ]
Adidas Vespa PK
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=11164&q=skinny"e:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek deze Dunk hi skinny's! iemand enig idee waar je die kan bestellen/vinden?
Thanksss!
thanks, had ze ook al gevonden.. alleen niet mijn maat (42)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=11164&q=skinny&
wat is er zo skinny aan deze schoen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek deze Dunk hi skinny's! iemand enig idee waar je die kan bestellen/vinden?
Thanksss!
Zet m maar eens naast een gewone Dunk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
wat is er zo skinny aan deze schoen?
Ik moet het zelf een mooie broek vinden en voor mij absoluut geen skinny. Ik heb mijn broeken niet Baggy maar wel altijd loose-fit en er moeten geen letters of andere rare dingen opzitten. Mooie Cargo's of Chino pants doen het ook wel goed op sneakers. Merk maakt me wel uit tot op zekere hoogte maar het belangrijkste is voor mij dat de broek goed valt en lekker zit en dat de kwaliteit goed is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef Roscovitch het volgende:
Welke jeans vinden jullie eigenlijk het hardst bij sneakers passen? Ik zelf vind namelijk g-star maar dat zie je weinig bij de ekte verzamelaars etc.
Gewoon net als iedereen, hoge grijze sportsokken voor de rest naakt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef Roscovitch het volgende:
Welke jeans vinden jullie eigenlijk het hardst bij sneakers passen? Ik zelf vind namelijk g-star maar dat zie je weinig bij de ekte verzamelaars etc.
Voornamelijk Paul Smith en Blue Blood.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef Roscovitch het volgende:
Gast...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:50 schreef Noax het volgende:
Waarom zetten jullie er niet bij waar je ze vandaan hebt en wat de prijs er van was?
Dat er met koeienletters FlightclubLA opstaat?quote:
Dat had ik wel gezien, maar in het algemeen, staan er vaak alleen foto's...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:15 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dat er met koeienletters FlightclubLA opstaat?
als je zo graag een schoen wilt kan je ook zelf moeite doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien, maar in het algemeen, staan er vaak alleen foto's...
Zie bv de post van Electric_Wizard.
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat iemand er hier voor kwijt was en waar ze het hebben gekocht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:29 schreef Keenan het volgende:
[..]
als je zo graag een schoen wilt kan je ook zelf moeite doen.
ebay.comquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:31 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat iemand er hier voor kwijt was en waar ze het hebben gekocht.
Rep met geen woord waaruit jij kunt opmaken dat ik de desbetreffende schoen wil hebben.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:31 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat iemand er hier voor kwijt was en waar ze het hebben gekocht.
Rep met geen woord waaruit jij kunt opmaken dat ik de desbetreffende schoen wil hebben.
Die zijn zeker het dubbele waard!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:15 schreef wes55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Ebay, waren maar $49.99
De kleuren zijn echt snoeihard. Ben alleen niet zo gek van die plastic doorzichtige veterhouderdingen. Verder zijn ze hardquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:05 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop, dikke grail eindelijk..... OG's biatch!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog perfect draagbaar, alles... Ik ben blij.
De upper raakt iig niet los van de midsole door uitgedroogde lijm, dat is blijkbaar het grootste probleem bij OG Huarache lights, volgens de (legit) seller zijn de schoenen 100% wearable dus ik ga er wel van uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef Modus het volgende:
Valt daar nog op te lopen, die Hua Lights?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |