De eerste en laatste komen uit Japan en VS via Ebay, vanwaar de vraagquote:
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:37 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
De eerste en laatste komen uit Japan en VS via Ebay, vanwaar de vraag?
Als gift versturen trappen ze volgens mij al een tijd niet meer inquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.
Verder neem ik aan dat je het als gift hebt laten verzenden.
Hoe doe je het dan, met de juiste prijs erop?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Valyx het volgende:
[..]
Als gift versturen trappen ze volgens mij al een tijd niet meer in.
Met mijn dunks & een macbook in ieder geval niet
Kans is vrij groot tegenwoordig, wat het proces verhelpt is de factuur op de verzendbox plakken zodat ze de doos niet hoeven te openen (helpt niet altijd). Ik heb het niet als gift laten verzenden bij de trainers omdat ik ze voor onder de 22 euro (excl. verzendkosten) heb kunnen krijgen. Hij heeft de paypalfactuur uitgeprint en toegevoegd, echter, de verkoper had vergeten wat weg te halenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.
Verder neem ik aan dat je het als gift hebt laten verzenden.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Kans is vrij groot tegenwoordig, wat het proces verhelpt is de factuur op de verzendbox plakken zodat ze de doos niet hoeven te openen (helpt niet altijd). Ik heb het niet als gift laten verzenden bij de trainers omdat ik ze voor onder de 22 euro (excl. verzendkosten) heb kunnen krijgen. Hij heeft de paypalfactuur uitgeprint en toegevoegd, echter, de verkoper had vergeten wat weg te halen;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef shiftsix het volgende:
iemand aan de voet pics van jordan 1's?
hoeft niet van jezelf
Bij Oqium kun je nog pre-orderen als je maat 43, 46 of 47,5 hebt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef Keenan het volgende:
morgen naar de FL voor die true blue, hopelijk hebben ze mijn maat nog =')
Voor hoeveel heb je ook al weer betaalt voor de DMP pack?quote:
nee maar dan schiet je met je voet eruit net als bij sb blazers bedoel ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:43 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, die zit automatisch vastgeplakt aan je schenen.
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkostenquote:
Nee hoor, zitten dan nog steeds goed vast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef shiftsix het volgende:
thx sinji
[..]
nee maar dan schiet je met je voet eruit net als bij sb blazers bedoel ik
Heb je even mazzel, ik heb jouw maat. Als ik de 60+ binnen heb, zal ik de Bred wegdoen voor een mooi prijsje om iemand blij te maken. Want ik aas op iets met dezelfde colorway:quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:10 schreef Keenan het volgende:
ik heb maat 41-42, kleine kut voetjes van me dus opium gaat niet door. Ik vind die 60+ wel geil maar ben een arme student.
Van Straat? Mooie prijs.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkosten
[..]
Nee hoor, zitten dan nog steeds goed vast.
[..]
Heb je even mazzel, ik heb jouw maat. Als ik de 60+ binnen heb, zal ik de Bred wegdoen voor een mooi prijsje om iemand blij te maken. Want ik aas op iets met dezelfde colorway:
[ afbeelding ]
Wat zijn de importkosten eigelijk ? Ik ga er ook vanuit dat ik die moet betalen, maar wel hendig om te weten en de site van de douane heb ik nog nooit begrepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkosten
[..]
Cheers.quote:
Bij wie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef stijn_ het volgende:
Dat jij 30 eu wil betalen voor de verzendkosten
Flight Club, alle zeldzame sneakers maar wel voor een hoofdprijs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er ook een winkel of een stad die wordt gezien als de hemel voor sneakers zeg maar?
Thanks voor de info, weet ik waar ik rekening mee kan houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef thaWarhead het volgende:
Caliroots is traag tijdens de sale. Mijn pakje had ik rond de 24e besteld en werd vandaag geleverd (maar helaas was er niemand thuis, gelukkig komt UPS 3 keer want morgen is er ook niemand)
Flightclub is i.d.d. echt een sneakerheaven maar online is pickyourshoes.com een hele grote met ook veel aparte sneakers. Steden zijn al genoemd N.Y. , S.F. en L.A. zijn i.d.d. een mekka voor sneakers (afgezien van Tokyo dan, daar kan ik niet over oordelen). Gelukkig gaat mijn broer volgende maand voor 3 weken naar de States en ben ik al bezig een lijstje te makenquote:Is er ook een winkel of een stad die wordt gezien als de hemel voor sneakers zeg maar?
bij Caliroots.quote:
Ik moet zeggen, deze zien er goed uit...quote:
k-skit, tokyo >>> allesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Thanks voor de info, weet ik waar ik rekening mee kan houden.
[..]
Flightclub is i.d.d. echt een sneakerheaven maar online is pickyourshoes.com een hele grote met ook veel aparte sneakers. Steden zijn al genoemd N.Y. , S.F. en L.A. zijn i.d.d. een mekka voor sneakers (afgezien van Tokyo dan, daar kan ik niet over oordelen). Gelukkig gaat mijn broer volgende maand voor 3 weken naar de States en ben ik al bezig een lijstje te maken![]()
Bovendien is voor sneakerfreakers dit momenteel een uiterst gunstige tijd om te shoppen in o.a. Engeland en Zweden gezien de huidige koersen t.o.v. de euro. De dollar is ook gunstig, maar het probleem met bestellen uit amerika is de douane in Nederland. Als je zorgt dat je het als gift kan laten opsturen en geen bedrag of een bedrag lager dan 50,- dollar erop laat zetten dan heb je kans dat het er zonder extra toeslagen door komt, maar het blijft een gok want ze controleren de laatste tijd erg streng.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Ik heb verder niets met Nike maar: Damn die shop is gewoon......unbelievable!
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Originals zijn altijd relaxed, ook betere pics van deze modellen?
Dat is 3Mquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet hoe ze op die derde foto de letters zo donker hebben gekregen, ze zijn eigenlijk heel licht zoals je op de hiel op de tweede pic kunt zien...
OMMFG!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:21 schreef Real_Gangster. het volgende:
Hee mensen, ik wil deze sneakers graag kopen maar :
- Zijn ze überhaupt wel te koop in Nederland?.
- Hoeveel kosten ze ongeveer?.
- Van welk merk zijn ze?.
[ afbeelding ]
Whahahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
OMMFG!!!!![]()
Wat een faalhaas.
DOpe TBquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:48 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop....
[ afbeelding ]
ook nog een SHOOTO wivah van gevonden toen ik er pics van @ Flickr zocht
[ afbeelding ]
Welk merk? K-swiss heeft toch van die banen op de zijkant van de schoen? Ik zou daarop even zoeken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:21 schreef Real_Gangster. het volgende:
Hee mensen, ik wil deze sneakers graag kopen maar :
- Zijn ze überhaupt wel te koop in Nederland?.
- Hoeveel kosten ze ongeveer?.
- Van welk merk zijn ze?.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:16 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Welk merk? K-swiss heeft toch van die banen op de zijkant van de schoen? Ik zou daarop even zoeken.
Als je niet ziet dat het Adidas is danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Whahahaha
Maare, het zijn dezen:
http://shop.gorilli.com/product_info.php?cPath=23&products_id=808
Oja, 5 inderdaad, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Als je niet ziet dat het Adidas is dan![]()
K-swiss heeft 5 strepen meestal.
Erg nicequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet hoe ze op die derde foto de letters zo donker hebben gekregen, ze zijn eigenlijk heel licht zoals je op de hiel op de tweede pic kunt zien...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Als je niet ziet dat het Adidas is dan![]()
K-swiss heeft 5 strepen meestal.
dope blazers!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
Caliroots order eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
Old skoolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
Caliroots order eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
En binnen....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef Electric_Wizard het volgende:
Thanx... wellicht komt er ook nog een grailtje bij, hopelijk is dat vandaag rond.
F&F lace locksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
En binnen....
[ afbeelding ]
Heb je cash nodig ofzo, Warhead?
Materiaal is prrrrremiumquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:06 schreef thaWarhead het volgende:
Zeer tevreden mee ja, gestufde tong en alles. Wel bruine veters in gemikt.
¤250?!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Whahahaha
Maare, het zijn dezen:
http://shop.gorilli.com/product_info.php?cPath=23&products_id=808
Wil deze denk ik bestellen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
F&F lace locks![]()
moet weer ze eens dragen.
Die TK'squote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:56 schreef thaWarhead het volgende:
Ga voor Supra's, die vind Lil Wayne ook tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |