Thanks voor de info, weet ik waar ik rekening mee kan houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef thaWarhead het volgende:
Caliroots is traag tijdens de sale. Mijn pakje had ik rond de 24e besteld en werd vandaag geleverd (maar helaas was er niemand thuis, gelukkig komt UPS 3 keer want morgen is er ook niemand)
Flightclub is i.d.d. echt een sneakerheaven maar online is pickyourshoes.com een hele grote met ook veel aparte sneakers. Steden zijn al genoemd N.Y. , S.F. en L.A. zijn i.d.d. een mekka voor sneakers (afgezien van Tokyo dan, daar kan ik niet over oordelen). Gelukkig gaat mijn broer volgende maand voor 3 weken naar de States en ben ik al bezig een lijstje te makenquote:Is er ook een winkel of een stad die wordt gezien als de hemel voor sneakers zeg maar?
bij Caliroots.quote:
Ik moet zeggen, deze zien er goed uit...quote:
k-skit, tokyo >>> allesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Thanks voor de info, weet ik waar ik rekening mee kan houden.
[..]
Flightclub is i.d.d. echt een sneakerheaven maar online is pickyourshoes.com een hele grote met ook veel aparte sneakers. Steden zijn al genoemd N.Y. , S.F. en L.A. zijn i.d.d. een mekka voor sneakers (afgezien van Tokyo dan, daar kan ik niet over oordelen). Gelukkig gaat mijn broer volgende maand voor 3 weken naar de States en ben ik al bezig een lijstje te maken![]()
Bovendien is voor sneakerfreakers dit momenteel een uiterst gunstige tijd om te shoppen in o.a. Engeland en Zweden gezien de huidige koersen t.o.v. de euro. De dollar is ook gunstig, maar het probleem met bestellen uit amerika is de douane in Nederland. Als je zorgt dat je het als gift kan laten opsturen en geen bedrag of een bedrag lager dan 50,- dollar erop laat zetten dan heb je kans dat het er zonder extra toeslagen door komt, maar het blijft een gok want ze controleren de laatste tijd erg streng.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Ik heb verder niets met Nike maar: Damn die shop is gewoon......unbelievable!
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Originals zijn altijd relaxed, ook betere pics van deze modellen?
Dat is 3Mquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben te lui om zelf foto's te maken, maar deze van GI;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet hoe ze op die derde foto de letters zo donker hebben gekregen, ze zijn eigenlijk heel licht zoals je op de hiel op de tweede pic kunt zien...
OMMFG!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:21 schreef Real_Gangster. het volgende:
Hee mensen, ik wil deze sneakers graag kopen maar :
- Zijn ze überhaupt wel te koop in Nederland?.
- Hoeveel kosten ze ongeveer?.
- Van welk merk zijn ze?.
[ afbeelding ]
Whahahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
OMMFG!!!!![]()
Wat een faalhaas.
DOpe TBquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:48 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop....
[ afbeelding ]
ook nog een SHOOTO wivah van gevonden toen ik er pics van @ Flickr zocht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |