nee maar dan schiet je met je voet eruit net als bij sb blazers bedoel ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:43 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, die zit automatisch vastgeplakt aan je schenen.
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkostenquote:
Nee hoor, zitten dan nog steeds goed vast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef shiftsix het volgende:
thx sinji
[..]
nee maar dan schiet je met je voet eruit net als bij sb blazers bedoel ik
Heb je even mazzel, ik heb jouw maat. Als ik de 60+ binnen heb, zal ik de Bred wegdoen voor een mooi prijsje om iemand blij te maken. Want ik aas op iets met dezelfde colorway:quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:10 schreef Keenan het volgende:
ik heb maat 41-42, kleine kut voetjes van me dus opium gaat niet door. Ik vind die 60+ wel geil maar ben een arme student.
Van Straat? Mooie prijs.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkosten
[..]
Nee hoor, zitten dan nog steeds goed vast.
[..]
Heb je even mazzel, ik heb jouw maat. Als ik de 60+ binnen heb, zal ik de Bred wegdoen voor een mooi prijsje om iemand blij te maken. Want ik aas op iets met dezelfde colorway:
[ afbeelding ]
Wat zijn de importkosten eigelijk ? Ik ga er ook vanuit dat ik die moet betalen, maar wel hendig om te weten en de site van de douane heb ik nog nooit begrepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ebay, 122 shipped. + onvermijdelijke importkosten
[..]
Cheers.quote:
Bij wie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef stijn_ het volgende:
Dat jij 30 eu wil betalen voor de verzendkosten
Flight Club, alle zeldzame sneakers maar wel voor een hoofdprijs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er ook een winkel of een stad die wordt gezien als de hemel voor sneakers zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |