Die zijn vet. Waar vandaan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:59 schreef Fusebox het volgende:
Ding-Dong de pakketdienst, fresh out the box:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:01 schreef shiftsix het volgende:
gewoon op random geklikt zeker
Eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Keenan het volgende:
trainers/asics zijn het tofst, alleen jammer van je douane kosten!
Ik op 1 dag, so what.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Je koopt 5 paar sneakers in 1 week?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef SinjiOnO het volgende:
Pickups deze week:
[ afbeelding ]
Stevigste materiaal die ik heb gezien op footscapes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste en laatste komen uit Japan en VS via Ebay, vanwaar de vraagquote:
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:37 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
De eerste en laatste komen uit Japan en VS via Ebay, vanwaar de vraag?
Als gift versturen trappen ze volgens mij al een tijd niet meer inquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.
Verder neem ik aan dat je het als gift hebt laten verzenden.
Hoe doe je het dan, met de juiste prijs erop?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:10 schreef Valyx het volgende:
[..]
Als gift versturen trappen ze volgens mij al een tijd niet meer in.
Met mijn dunks & een macbook in ieder geval niet
Kans is vrij groot tegenwoordig, wat het proces verhelpt is de factuur op de verzendbox plakken zodat ze de doos niet hoeven te openen (helpt niet altijd). Ik heb het niet als gift laten verzenden bij de trainers omdat ik ze voor onder de 22 euro (excl. verzendkosten) heb kunnen krijgen. Hij heeft de paypalfactuur uitgeprint en toegevoegd, echter, de verkoper had vergeten wat weg te halenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig, hoe groot de kans is dat de douane je pakketje bekijkt.
Verder neem ik aan dat je het als gift hebt laten verzenden.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:28 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Kans is vrij groot tegenwoordig, wat het proces verhelpt is de factuur op de verzendbox plakken zodat ze de doos niet hoeven te openen (helpt niet altijd). Ik heb het niet als gift laten verzenden bij de trainers omdat ik ze voor onder de 22 euro (excl. verzendkosten) heb kunnen krijgen. Hij heeft de paypalfactuur uitgeprint en toegevoegd, echter, de verkoper had vergeten wat weg te halen;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef shiftsix het volgende:
iemand aan de voet pics van jordan 1's?
hoeft niet van jezelf
Bij Oqium kun je nog pre-orderen als je maat 43, 46 of 47,5 hebt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef Keenan het volgende:
morgen naar de FL voor die true blue, hopelijk hebben ze mijn maat nog =')
Voor hoeveel heb je ook al weer betaalt voor de DMP pack?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |