Ik moet het zelf een mooie broek vinden en voor mij absoluut geen skinny. Ik heb mijn broeken niet Baggy maar wel altijd loose-fit en er moeten geen letters of andere rare dingen opzitten. Mooie Cargo's of Chino pants doen het ook wel goed op sneakers. Merk maakt me wel uit tot op zekere hoogte maar het belangrijkste is voor mij dat de broek goed valt en lekker zit en dat de kwaliteit goed is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef Roscovitch het volgende:
Welke jeans vinden jullie eigenlijk het hardst bij sneakers passen? Ik zelf vind namelijk g-star maar dat zie je weinig bij de ekte verzamelaars etc.
Gewoon net als iedereen, hoge grijze sportsokken voor de rest naakt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef Roscovitch het volgende:
Welke jeans vinden jullie eigenlijk het hardst bij sneakers passen? Ik zelf vind namelijk g-star maar dat zie je weinig bij de ekte verzamelaars etc.
Voornamelijk Paul Smith en Blue Blood.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef Roscovitch het volgende:
Gast...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:50 schreef Noax het volgende:
Waarom zetten jullie er niet bij waar je ze vandaan hebt en wat de prijs er van was?
Dat er met koeienletters FlightclubLA opstaat?quote:
Dat had ik wel gezien, maar in het algemeen, staan er vaak alleen foto's...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:15 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dat er met koeienletters FlightclubLA opstaat?
als je zo graag een schoen wilt kan je ook zelf moeite doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien, maar in het algemeen, staan er vaak alleen foto's...
Zie bv de post van Electric_Wizard.
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat iemand er hier voor kwijt was en waar ze het hebben gekocht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:29 schreef Keenan het volgende:
[..]
als je zo graag een schoen wilt kan je ook zelf moeite doen.
ebay.comquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:31 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat iemand er hier voor kwijt was en waar ze het hebben gekocht.
Rep met geen woord waaruit jij kunt opmaken dat ik de desbetreffende schoen wil hebben.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:31 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat iemand er hier voor kwijt was en waar ze het hebben gekocht.
Rep met geen woord waaruit jij kunt opmaken dat ik de desbetreffende schoen wil hebben.
Die zijn zeker het dubbele waard!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:15 schreef wes55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Ebay, waren maar $49.99
De kleuren zijn echt snoeihard. Ben alleen niet zo gek van die plastic doorzichtige veterhouderdingen. Verder zijn ze hardquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:05 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop, dikke grail eindelijk..... OG's biatch!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog perfect draagbaar, alles... Ik ben blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |