Allah akbar!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Wil deze denk ik bestellen:
[ afbeelding ]
via Royalefam? Ik heb alleen de gunmetal, de andere twee ging naar CP.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel heb je al uitgegeven sinds je de overstap heb gemaakt van Supra naar Nike? /no hatingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Allah akbar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die F&F lacelocks zijn veel mooier imoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, hij is weer terug in den lande en meteen weer dikke ish!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
En binnen....
[ afbeelding ]
Heb je cash nodig ofzo, Warhead?
Minder dan je denktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
via Royalefam? Ik heb alleen de gunmetal, de andere twee ging naar CP.
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel heb je al uitgegeven sinds je de overstap heb gemaakt van Supra naar Nike? /no hating
Voor de fijnproeversquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja is cool... deze staat ook nog @ die site in mijn maat:
[ afbeelding ]
380 euro valt op zich nog best wel mee voor een 12 limited customAls deze er nog op stond dan had ik er nog serieus over nagedacht mischien
[ afbeelding ]
veel interessants in 10 heb ik niet meer. 10.5 J-Rods zijn té groot voor jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
Niet snel ben ik bang... of je moet iets erg leuks hebben om te traden size 10, idd
信じられない (correcte zin?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
die F&F lacelocks zijn veel mooier imo
Dat zijn niet de OG's, maar de quickstrikesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:14 schreef cubal1bre het volgende:
Net de OG Air Max 1 binnen gekregen in een 9,5:
[ afbeelding ]
Nu nog de blauwe binnenhalen... De shape is veel beter dan bij de safari's, terwijl ze wel beide in China geproduceerd zijn....
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:14 schreef cubal1bre het volgende:
Net de OG Air Max 1 binnen gekregen in een 9,5:
[ afbeelding ]
Nu nog de blauwe binnenhalen... De shape is veel beter dan bij de safari's, terwijl ze wel beide in China geproduceerd zijn....
OG's, quickstrikes, wat is het verschil? Ook met de variant die ik jaren geleden gewoon bij Foot Locker gehaald heb? Die had ik vandaag nog aan, de blauwe dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:49 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dat zijn niet de OG's, maar de quickstrikes.
Ze lagen vorig weekend bij de outlet in Roermond voor 42 euro in alle maten. Gister waren ze allemaal weg, op een 13/48 na. Heb vorige week ze gelukkig wel gescoord. Ook de ZX7000 die er vorige week nog volop was bleek nu helemaal weg. Gigantische omloopsnelheid daar dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar gehaald? Funkiehouse had ze alleen nog in maatje 48
ik hoop het niet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Iemand deze al ergens in NL gespot?
[ afbeelding ]
nicaah!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef Fugie het volgende:
eindelijk, postbode is langsgekomen:
[ afbeelding ]
Maandag verzonden vanuit japan, vandaag binnen, zo snel had ik het niet verwacht.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Iemand deze al ergens in NL gespot?
[ afbeelding ]
en de reden is? Trainers zal geen grote hype worden a la Jordans. Waarschijnlijk krijgt Opium Rotterdam ze en misschien Nike stores. Anders moet je ze uit de UK halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |