Allah akbar!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Wil deze denk ik bestellen:
[ afbeelding ]
via Royalefam? Ik heb alleen de gunmetal, de andere twee ging naar CP.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel heb je al uitgegeven sinds je de overstap heb gemaakt van Supra naar Nike? /no hatingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Allah akbar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die F&F lacelocks zijn veel mooier imoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, hij is weer terug in den lande en meteen weer dikke ish!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
En binnen....
[ afbeelding ]
Heb je cash nodig ofzo, Warhead?
Minder dan je denktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
via Royalefam? Ik heb alleen de gunmetal, de andere twee ging naar CP.
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, hoeveel heb je al uitgegeven sinds je de overstap heb gemaakt van Supra naar Nike? /no hating
Voor de fijnproeversquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja is cool... deze staat ook nog @ die site in mijn maat:
[ afbeelding ]
380 euro valt op zich nog best wel mee voor een 12 limited customAls deze er nog op stond dan had ik er nog serieus over nagedacht mischien
[ afbeelding ]
veel interessants in 10 heb ik niet meer. 10.5 J-Rods zijn té groot voor jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
Niet snel ben ik bang... of je moet iets erg leuks hebben om te traden size 10, idd
信じられない (correcte zin?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
die F&F lacelocks zijn veel mooier imo
Dat zijn niet de OG's, maar de quickstrikesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:14 schreef cubal1bre het volgende:
Net de OG Air Max 1 binnen gekregen in een 9,5:
[ afbeelding ]
Nu nog de blauwe binnenhalen... De shape is veel beter dan bij de safari's, terwijl ze wel beide in China geproduceerd zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |