Ze lagen vorig weekend bij de outlet in Roermond voor 42 euro in alle maten. Gister waren ze allemaal weg, op een 13/48 na. Heb vorige week ze gelukkig wel gescoord. Ook de ZX7000 die er vorige week nog volop was bleek nu helemaal weg. Gigantische omloopsnelheid daar dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar gehaald? Funkiehouse had ze alleen nog in maatje 48
ik hoop het niet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Iemand deze al ergens in NL gespot?
[ afbeelding ]
nicaah!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef Fugie het volgende:
eindelijk, postbode is langsgekomen:
[ afbeelding ]
Maandag verzonden vanuit japan, vandaag binnen, zo snel had ik het niet verwacht.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef Modus het volgende:
Iemand deze al ergens in NL gespot?
[ afbeelding ]
en de reden is? Trainers zal geen grote hype worden a la Jordans. Waarschijnlijk krijgt Opium Rotterdam ze en misschien Nike stores. Anders moet je ze uit de UK halen.quote:
De nieuwe versie zal wel iets veranderd zijn, Nike kennende.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:03 schreef Modus het volgende:
Da's wel het type schoen dat ik eens in het echt wil zien en liefst ook nog aan de voet. Dus ik bestel nog even niks.. Niet dat ik nooit ATIII's in het echt gezien heb, maar toch.
Hmm al te laat dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:06 schreef MO7 het volgende:
[..]
Ze lagen vorig weekend bij de outlet in Roermond voor 42 euro in alle maten. Gister waren ze allemaal weg, op een 13/48 na. Heb vorige week ze gelukkig wel gescoord. Ook de ZX7000 die er vorige week nog volop was bleek nu helemaal weg. Gigantische omloopsnelheid daar dus.
Whut?!quote:
Dope maynquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:50 schreef alwaysedo het volgende:
vandaag even in amsterdam geweest, was wel oke maar niet echt super speciaal.
naar mijn mening veel te veel air max.
mijn broertje had nog wel deze gekocht bij de foot locker voor 95 euro;
[ afbeelding ]
bij de footlocker in amersfoort hadden ze die niet.
Helaas kan ik je daar niet bij helpen, had de mijne van Caliroots.com getrokken,quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm al te laat dus![]()
@Kaasvla: nog een alternatief in de randstad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |