quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Zien er Dope uit man! Heb je ook een foto van de zijkanten?
Dat soort schoenen keur ik altijd af onder korte broeken, maar desondanks vind ik ze nicequote:
Superstars vallen wat kleiner groter, dus een halve maat groter voor gazelle lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef Modjopower het volgende:
Na veel lurken in dit topic, toch maar een post plaatsen.
Ik ben al enig tijd op zoek naar een paar Adidas Gazelle (Navy-white) en een paar Forrest hills. Weten jullie een winkel rond omgeving 's Hertogenbosch die ze verkoopt?
Op internet (ebay) ben ik er al een paar tegengekomen maar ben onzeker over mijn maat. Zelf heb ik al een paar Adidas Superstars maat 45 maar ik weet dus niet of de pasvorm hetzelfde is.
Als superstars kleiner vallen moet ie toch een kleinere maat nemen voor gazelle?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Superstars vallen wat kleiner, dus een halve maat groter voor gazelle lijkt me verstandig.
My badquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als superstars kleiner vallen moet ie toch een kleinere maat nemen voor gazelle?
zaten die bij de schoen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:20 schreef Markit het volgende:Heb laatst deze gekocht
[ link | afbeelding ]
met groene veters erop gepimpt
Ik neem aan die rechter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zulke lelijke schoenen heb ik nog nooit gezien.
Mid/Skate?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik zoek die Adidas Ciero Blue. Nergens te krijgen. Uitverkocht. Etcetera.
Bah.
Weet iemand een zaak in Rotterdam / Delft / Den Haag waar ze hem hebben?
Probeer de link van de foto eens te lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:40 schreef dill het volgende:
[..]
Wat is de naam van deze schoen? Ik kan m op de website waar de foto vandaan komt niet vinden
Bovenste zijn vet! Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:04 schreef JeWaitut het volgende:
Pickups laatste week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt zoveel mooie colorways maken, kom je hiermeequote:
Statement van kleurenblindheid ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik vind de kleuren niet zo bij elkaar passen geloof ik, maar goed dat is ook weer een statement natuurlijk.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Statement van kleurenblindheid ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |