Verder staat nog open:quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Op de dag zelf mocht het niet uitgezonden worden ivm het nieuwe album en nu wel?quote:set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED Area - D-Block & S-te-Fan
rectificatie op q-dance.nl:quote:Op zondag 12 juli 2009 13:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op de dag zelf mocht het niet uitgezonden worden ivm het nieuwe album en nu wel?![]()
Niet dat ik het erg vind overigens
quote:set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - PURPLE Area - The Atmozfears
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BROWN Area - Ruthless
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK Area - Mad Dog & Anime
Tonight at 8PM (CET) @ Q-dance Radio
Due to mis communication we can't broadcast D-Block & S-te-Fan's set.
Heb je ook al van die leuke vriendenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:07 schreef Koepert het volgende:
Mogguh!
Pff, gister bob geweest met t idee om dan naar Zak door te rijden... Ging dat mooi ff niet door... Aah, moe, geen zin, blaat blaat... Dus daar zat ik in n lokale kroeg aan de water... They better go RR next week, anders ga ik wel alleen naar Zak rijden...
Bij deze jongens gaat de verzameling CD's mee op vakantie. Dus meerendeel van de autorit gewoon HS uit de boxjesquote:Op zondag 12 juli 2009 17:04 schreef Dalton_ het volgende:
TVP voor de komende 10 dagen dat ik op hardstyle-loze vakantie ben..
10 dagen lang housen![]()
maar verder
dat had ik je gisterenavond ook al kunnen vertellen dat je dat niet moest gaan doenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef CrustyClown het volgende:
@Rip; thnx voor het fixen van de OP en de TT. Sommige mensen moeten zondagochtend gewoon geen topics aanmaken![]()
Wat een held, prachtig altijd om te zien hoe een DJ ook helemaal opgaat in de muziek!quote:
Vorige RR was mn eerste ZAK-X-periencequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
quote:
doediemaarkeertweequote:
De man is een baas.quote:
Blackmail staat altijd garant voor een feestjequote:
Er zijn sterke geruchten dat in ieder geval DBSTF een zaal hosten.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, nieuwsbericht over Thrillogy is vandaag op PF komen te staan, 31 oktober mogen we weeren zaterdag 25 juli worden de 3 artiesten al bekend gemaakt
"De voorverkoop start op zaterdag 1 augustus bij alle verkoopkanalen van Ticketonline, waaronder internet, het callcenter en de Free Record shops. Tickets kosten 45 euro in de voorverkoop."quote:Op maandag 13 juli 2009 09:20 schreef JortK het volgende:
Wanneer start de kaartverkoop van thrillogy?
hehe op dat plaatje bij het nieuwsbericht staat saturday 1st of november, en dat is natuurlijk wel een redelijke failquote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, nieuwsbericht over Thrillogy is vandaag op PF komen te staan, 31 oktober mogen we weeren zaterdag 25 juli worden de 3 artiesten al bekend gemaakt
omgquote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef mstx het volgende:
Thrillogy zaal 1: Jump, hosted by Patrick Jumpen
Zaal 2: Hardstyle, hosted by Showtek ft. MC Rockz
Zaal 3: Hardcore, hosted by De Kale Vandalen
ja, dan faal je redelijk hardquote:Op maandag 13 juli 2009 10:12 schreef de_huig het volgende:
[..]
hehe op dat plaatje bij het nieuwsbericht staat saturday 1st of november, en dat is natuurlijk wel een redelijke fail(plaatje van vorig jaar erbij gekletst denk)
na vorig jaar is het zeker weer een optie, maar het is nog geen 100% zekerheidje.. eerst sowieso ff de namen afwachten en vorig jaar was er ook niet echt een supersfeer van wat ik me herinner![]()
in 1 woord: genieten!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef mstx het volgende:
Thrillogy zaal 1: Jump, hosted by Patrick Jumpen
Zaal 2: Hardstyle, hosted by Showtek ft. MC Rockz
Zaal 3: Hardcore, hosted by De Kale Vandalen
Onderaan staat dat B2S al een nieuwe flyer heeft gestuurd maar dat die nog niet vervangbaar is vanwege een volle database bij partyflock..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:12 schreef de_huig het volgende:
[..]
hehe op dat plaatje bij het nieuwsbericht staat saturday 1st of november, en dat is natuurlijk wel een redelijke fail(plaatje van vorig jaar erbij gekletst denk)
quote:djalusion today going to Amsterdam / Landsmeer, etc.. let's talk business and music. Decisions to make!!
Ben toch wel benieuwd naar het A-Lusion verhaal. Misschien een ander label? of een eigen label?quote:DBSTF Working on the last few tracks for the album is taking all of our time atm.. But we have to make sure we are on time
x-Qlusive A-Lusion???quote:Op maandag 13 juli 2009 12:25 schreef LeonH het volgende:
Even een Twitter update:
[..]
[..]
Ben toch wel benieuwd naar het A-Lusion verhaal. Misschien een ander label? of een eigen label?
Landsmeer is toch de locatie van het Q-kantoor? Dan zou het met boekingen te maken hebben.
Heerlijk zo'n geruchten molen opstarten
100% aanwezigquote:
mm ik heb weinig van a-lusion gehoord de laatste tijd , en dat terwijl die toch altijd geweldige nummers maakt .quote:Op maandag 13 juli 2009 12:25 schreef LeonH het volgende:
Even een Twitter update:
[..]
[..]
Ben toch wel benieuwd naar het A-Lusion verhaal. Misschien een ander label? of een eigen label?
Landsmeer is toch de locatie van het Q-kantoor? Dan zou het met boekingen te maken hebben.
* ReMcOrE is ook benieuwdquote:Op maandag 13 juli 2009 12:25 schreef LeonH het volgende:
Even een Twitter update:
[..]
[..]
hoppa!!!quote:
Zeker aanwezig!quote:
ja mee eens, met excuses voor het aanslingeren hiervan..quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef Sethje het volgende:
Laten we aub niet gaan praten over iets waar ab-so-luut geen sprake van is.
Er komt wel weer een event in de HMH in oktober overigens. Denk weer Scantraxx ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:30 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja mee eens, met excuses voor het aanslingeren hiervan..
Zo godverdomme, dan ben ik aanwezig. Ook al breek ik allebei mijn benenquote:
Dat ben ik ook zeker wel aanwezig.quote:
Daar zou ik wel heengaan!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Paul Elstak
zeker weten dat ik daar niet heen ga
Daar zou ik absoluut niet heen gaan.quote:
Daar zou ik ook wel naartoe gaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Josh & Wesz vs Low-e
dan ga ik zeker wel
Daar zou ik alleen naartoe gaan als Blademasterz live draait.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive MC Rems
Ik denk dat het saai word met alleen mc;s maar ik weet zeker dat ik er bij ben!
Daar zou ik absoluut wel naartoe gaan.quote:
Daar zou ik ook wel heengaan ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Deepack
wow die verdienen het zeker, zeker weten dat ik daar bij ben
Yeah!quote:fusionrecords Pavo - Communicate / Raven vinyl available at www.freaky.nl this Friday!! Digital download-sales start 27th of July.
So vannee WTFquote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Josh & Wesz vs Low-e
dan ga ik zeker wel
Hardcorequote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Paul Elstak
zeker weten dat ik daar niet heen ga
Precies, top hagenezenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Deepack
Alleen als Da Syndrome er isquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive MC Rems
Ik denk dat het saai word met alleen mc;s maar ik weet zeker dat ik er bij ben!
Ga je mond spoelen, vlegelquote:
Re-airs?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:09 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp !
btw worden die re-airs van defqon nog op lsdb gegooit ? zou mooi zijn
ja, ik las ergens iets van 10 oktober??quote:Op maandag 13 juli 2009 14:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er komt wel weer een event in de HMH in oktober overigens. Denk weer Scantraxx ofzo
en dan wij zo vannee "gasje bij ouwe"quote:
die verdienen het 300%quote:
Heruitzendingenquote:
ik ben een keer vroeger dan normaal richting Dangerouzmind @ Lucky Rijssen gegaan omdat hij aan het begin van de avond moest draaienquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Hij draait soft, maar ik zou dit eerder gaan kijken dan een HHZ oid
Ik hoorde ook iets over een XQ Holland, maar weet niet in hoe verre dat betrouwbaar isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
als ze het bij Q maar uit hun hoofd laten om scantraxx WEER een XQ te geven.. iets meer variatie mag wel.. maar aan de andere kant Q kan het toch niets schelen want die verkopen toch wel alle tickets op deze manier...
Ik irriteer me aan opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn en nergens op slaan waar anderen dan ook nog op gaan reagerenquote:en jongens jullie vervelen je he
echt een held die man, op q-base en inqontrol ook meestampen in het publiek en ouwehoeren met iedereen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Heruitzendingen
w0000 die Blackmail is echt mijn held gelijk! Zo wil ik DJ's zien ! Netzoals ik helemaal losch.
Staat ie zonder shirt ook losch te gaan![]()
![]()
Hij draait soft, maar ik zou dit eerder gaan kijken dan een HHZ oid
net als vroegâh: XQ Hollandquote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over een XQ Holland, maar weet niet in hoe verre dat betrouwbaar is
Laat ik hem dan nu ook maar even downloadenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Koepert het volgende:
Zo, k ben 1 dagje werken en die hele zooi word hier volgespamt? sjonge jonge.. Thrillogy en XQlusive: k wacht wel tot er iets meer bekend isFor now: Naar afgetraind mannetje is onze stuiternegert ja
maar zoals eerder gezegd: wel super bezig zo (qua energie ed)
Q-Base ga k sowieso naartoe, maar oh k wild daarvoor eigenlijk ook nog wel n lekker feestje, en dan bedoel ik niet RR zaterdag, hoewel k daar ook wel weer berezin in krijg... NU nog mensen meekrijgen![]()
Oh en onze Khadber-Vakantiemeeneemmix is wel erg lekker hoorProps en Kudos voor jou Eldani
Ik ben ook al druk aan het verzamelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet echt mijn telefoon goed volplempen voor op vakantie![]()
hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat ik 8GB kwijt kan op mijn MicroSD, dus neem soweiso een flink aantal livesets mee
Scheelt dat ik me laptop meeneem met boxenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat ik 8GB kwijt kan op mijn MicroSD, dus neem soweiso een flink aantal livesets mee
uit een setje ergens, of van YT?quote:
denk niet dat ik dat qua ruimte meekrijg in de koffer (of die van m'n meisje) + laptop, adapter, externe schijf en beetje boxen wegen aardig watquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik me laptop meeneem met boxen
alle livesets passen wel gok ik + een hoop losse tracksquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:14 schreef NLS04 het volgende:
Kan trouwens als liveset ook die van de Atmoz fears @ Defqon wel aanraden om mee te nemen naar zonnige oordenGoede eigen producties icm oudere knallers ( Don't Tell Anybody, lockdown
)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
deze jongen heeft net z'n rijbewijs gehaald
congratz kerelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Feliquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ik zat te kijken naar een 16GB MicroSD-kaartje maar die zijn rond ¤ 75 - ¤ 80. en om nou alleen voor de vakantie zo'n ding te kopen, zodat ik echt alle muziek mee kan nemen, is ook iets teveel van het goede denk ik
mijn vriendin houdt ook van hardstyle (op z'n tijd), ze is al meegeweest naar Scantraxx, Qlimax, Hardbass, Emporium, Defqon.1 en ze gaat ook mee naar Decibelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?
zo ja,![]()
zo nee, waarom wil je dan toch zoveel muziek meenemen?
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Bedankt allemaal! Gaat zeker van pas komen bij het vervoer naar allerhande feeschten en partyen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aan
Hoeveel dagen moet je wachten op je rijbewijs dan?
quote:
Jaja Nissan Sunny ---> pimpmobielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beetje touren in de Nissan Sunny van m'n ma.![]()
Gefeliequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.quote:
Past Seth daar in dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.
Was een Freelease voor zover ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Feli 16m
[ Bericht 10% gewijzigd door Da_Ripper op 15-07-2009 12:10:42 (warez-gevoelig) ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Peter Pan Speedrockquote:
Ik houd echt van heel erg veel verschillende soorten muziek..vooral hardstyle en pop/rock/folk/punk/hardrock/metalquote:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Koepert het volgende:
Altijd goed om open-minded te zijn![]()
Die van mij gaat zelfs verder![]()
Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Opera
Folk/Punk/Rock
Metal
Latin
House
Reggaeton
Hiphop/Rap
Nederlandstalig
Piraten
Boerenrock (mooi wark, Normaal, Rowwen Heze)
En voor alles geldt, k luister t , k heb er cd's van (gedownload en/of origineel) ga er soms naar toe, maar vind niet perse alles ervan leuk.....
quote:
Waar zouden we toch zijn zonder muziek.quote:Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Industrial
Trance
Hardtrance
Techno
Progressive
Hiphop/Rap
Reggaeton
Nederlandstalig
Haha echt heerlijk vroeger regelmatig concerten van bezocht..evenals van jovink, bzb, dropkick murphys, flogging mollyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef de_huig het volgende:
edit: rowwen heze gaat natuurlijk wel los als een dolle![]()
![]()
![]()
Ja in t theater of in n tent in een wei in americaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef LeonH het volgende:
Rowwen Heze![]()
![]()
![]()
De band waar Limburg trots op op! Ik raad het aan om hun eens in het theater te bezoeken. Kippenvel!
Uiteraard! We drinken en gooien ons er ene op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja in t theater of in n tent in een wei in america![]()
de fok meet staat he leon
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:31 schreef Da_Ripper het volgende:
TT aangepast, OP komt later
[..]
Verder staat nog open:
Wie weet welke HS-track deze melodie gebruikt?
Een dik jaar geleden hier al getipt door Boy. Heb verder ook nooit meer iets van die DJ gehoord ...
De held, in de matrixx ook gewoon heerlijk op in de muziek.quote:
Presentquote:
Laat ons ff lekker dromen ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef Sethje het volgende:
Laten we aub niet gaan praten over iets waar ab-so-luut geen sprake van is.
Eenschquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Deepack
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Nog één? Doe maar luxe!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aankomende weken nog een HS. Helaas is al het geld in het huisje gegaan en aan een nieuwe tv
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijkenquote:
idd: https://www.astralmusic.c(...)333;m0=Homepage;pn=2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Brennan Heart album samples @ Astral, zit lekkere shit tussen
quote:
quote:
ow spellingsfout....ha-ha.... het was al laatquote:
hier kun je denk ik antwoord op bijna al je vragen vinden: http://www.12vhifi.nl/faq.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef 16meter het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken naar wat speakers voor in de auto, maar heb weinig kaas gegeten van car audio..
Kun je een beetje degelijk geluid krijgen zonder subwoofer? Zat te denken aan een composetje voor en ovale speakers in de hoedenplank (evt. versterker als dat echt nodig is). Goed geluid vind ik belangrijker dan hard geluid, maar een klein beetje knallen is wel een vereiste. Actieve sub kan altijd later nog.
leuke woonkamer Boyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspattenquote:
Thnx!quote:
die HDX is wat er links naast de TV staat? en rechts staat nog een Wii zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspatten
[..]
Thnx!En hij is nog niet eens af
Dat is toch die nieuwe Samsung LED?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
zoals hij al zei, een "Samsung 32" full HD"quote:
bij mij woog het feit dat ik een auto met 'kont' niet mooi vind zwaarder dan het feit dat ik nu erg weinig in de kofferbak kan leggen (omdat daar de kist ligt)quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:57 schreef Koepert het volgende:
Pff sparen voor mn eerste brik gaat nog niet zo hard als ik wil... maar er komt dan iig goed geluid in... dus dat word een nog grotere aanslag op de financien.. En dat wil ik eerst allemaal ook voor elkaar hebben.. Wel al mn zinnen gezet op n auto (model) Peugeot 306 sedan van na '97... K pas er goed in, er passen voldoende 4 man in, en kratten bier in de kofferbak
+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij woog het feit dat ik een auto met 'kont' niet mooi vind zwaarder dan het feit dat ik nu erg weinig in de kofferbak kan leggen
ook belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef mstx het volgende:
[..]
+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.
Nee de HDX staat netjes in het midden in het bovenste schapje. Links is de DVD speler, die super geluid levert, maar dusdanig groot is dat hij helaas niet past in 1 van de andere schapjes in het midden. Dus er moet een nieuwe komen. (deze is alweer 9/10 jaar oud). Bovenop een digitaal fotolijstje waar nog even wat leuke partypics opgezet moet worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die HDX is wat er links naast de TV staat? en rechts staat nog een Wii zie ik
bedoelde gewoon strakke meubels en een lekkere grote tv
306 met en zonder kont scheelt maar 30 kilo en valt daardoor in dezelfde categorie qua wegenbelasting. Acceleratie valt wel mee, en minder stoer; och boeit me geen reet eigenlijk... K vind met kont handiger, k wil er goed geluid in hebben en model van na 97 staat me iets meer aan (mooier interieur) verder hoef ik er toch niet echt naar te kijken, als ie maar een beetje netjes in zn verf zit..quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef mstx het volgende:
[..]
+ een kont is zwaarder wat weer extra wegenbelasting kost en je acceleratie is weer wat langzamer.
Daar heb ik in de meivakantie nog een stuk mee naar Frankrijk gereden (wel de station variant), vond hem toch wat krapjes op de bestuurdersstoel.quote:
en jij bent al niet zo breed, kun je nagaan hoe smal die stoelen zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar heb ik in de meivakantie nog een stuk mee naar Frankrijk gereden (wel de station variant), vond hem toch wat krapjes op de bestuurdersstoel.
neej hoor, was nummer 53quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Godver, das echt een tijd terug ja...dat je dat nog weet gek.....weet ff niet welke cd dat was, maar het was wel nummer 23
Geen downloads aanbieden por favor, je krijgt later nog wel een pm'tjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:46 schreef LtNoX het volgende:
Was een Freelease voor zover ik weet
Ging meer om de lengte.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij bent al niet zo breed, kun je nagaan hoe smal die stoelen zijn
Je moet elke dag gemeentehuis bellen ze hebben hem altijd al eerder binnen dan 5 werkdagen, ik had hem maandag gehaald en woensdagmorgen was hij er alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bedankt allemaal! Gaat zeker van pas komen bij het vervoer naar allerhande feeschten en partyen.
Ik ga hem morgenmiddag aanvragen op het gemeentehuis en moet dan 5 werkdagen wachten. Spoed heeft niet zoveel nut, aangezien ik nu toch geen auto heb of kan lenen. Volgende week wel. Beetje touren in de Nissan Sunny van m'n ma.En misschien kijken of ik die voor een zacht prijsje kan overnemen als 1e autootje. Weinig km's, relatief zuinig en betrouwbare techniek.
gappen op feesten natuurlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens mooie posters kan vinden? Mijn kamer is zo oersaai begin me er aan te irriteren.
Ik ga zo naar het gemeentehuis aanvragen en dan maar steeds bellen idd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je moet elke dag gemeentehuis bellen ze hebben hem altijd al eerder binnen dan 5 werkdagen, ik had hem maandag gehaald en woensdagmorgen was hij er al
Voor die ene dag ging ik ook geen 30 euro betalen.
Op Defqon had ik er een paar maar ben ik onderweg naar de bus kwijt geraakt vraag me niet hoe..quote:
Bij Q-base twee jaar terug heb ik er aan het eind van het feest 1 gekocht bij de Q-merchandise stand. Misschien dit jaar weer...quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op Defqon had ik er een paar maar ben ik onderweg naar de bus kwijt geraakt vraag me niet hoe..
Is er geen site waar je mooie posters kan bestellen voor niet zo denderend veel geld?
En op feesten ga ik natuurlijk niet de hele dag met zon poster rond lopen, aan het einde op een grote indoor is meestal alles al gejat!
Ooit in mijn buurt waren nog emporium posters op die kartonnen dingen aan palen gebonden. Mijn broertje en ik er 2 meegenomen. Bedoel ze werden op een bedrijventerrein geplaatst....nutteloos, dus van ons.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens mooie posters kan vinden? Mijn kamer is zo oersaai begin me er aan te irriteren.
De posters die ik had waren van XQ-Zany Belgie (die werden gratis uitgedeeld achterin de zaal), Sensation Black (uitgedeeld bij DefQon), en wat DefQon en HardBass posters die gratis in een magazine zaten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ooit in mijn buurt waren nog emporium posters op die kartonnen dingen aan palen gebonden. Mijn broertje en ik er 2 meegenomen. Bedoel ze werden op een bedrijventerrein geplaatst....nutteloos, dus van ons.
Ooit bij Audio Attack een poster van XQ Zany van een hek gehaald en in een auto gepropt later kreeg ik van Zany en Dozer een gloednieuwe (incl. line up) van hun persoonlijk!!!! overhandigd
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
32"quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspatten
Super vet zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.![]()
[ afbeelding ]
Heb er alleen nog niet de tijd voor genomen om 3 gaten in de muur te boren. Ondertussen heb ik weer genoeg materiaal om er nog 2 bij te maken.
Ik heb ze allemaal opgerolt liggen. Heb er een stuk of 10. Ook 1 van mijn eerste feestje, QLimax 2003quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.![]()
[ afbeelding ]
Heb er alleen nog niet de tijd voor genomen om 3 gaten in de muur te boren. Ondertussen heb ik weer genoeg materiaal om er nog 2 bij te maken.
Damnquote:
Zal haast wel gezien de titel.. en Brennan Heart heeft natuurlijk wat extra aandacht nodig ivm z'n album.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Brennan Heart - Brennan Heart - The City Of Intensity (M!D!FY/MY014)
Release date: 28th of September 2009
A1. Brennan Heart - The City Of Intensity (Mix?)
B1. Brennan Heart - The City Of Intensity (Mix?)
Een mogelijkdecibel anthemik ben benieuwd maar heb wel getemperde verwachtingen
Ik heb zo'n dingetje van apacer. Koste 16 euro en daarin kan ik een SD kaartje insteken naar keuze. Nou SD kaartjes kosten ook geen drol. Ding heb ik nou al een aantal jaar, dus goeie kwaliteit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, licht dilemma: ik heb iets onder de 30GB aan muziek, op mijn telefoon past maar 8GB alleen die neem ik liever niet mee naar het strand etc.
dus nu is de vraag: waar kan ik een (goedkope) mp3-spelert kopen waar ik toch flink wat op kwijt kan?
waar heb je die ooit gekocht dan? en ik zie dat SD gaat tot 32 GBquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dingetje van apacer. Koste 16 euro en daarin kan ik een SD kaartje insteken naar keuze. Nou SD kaartjes kosten ook geen drol. Ding heb ik nou al een aantal jaar, dus goeie kwaliteit.
maar je kunt wel doorspoelen tot het punt waar je gebleven was?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
enig minpuntje is dat er geen resume op zit, dus livesets luisteren is leuk, maar als ie uit is moet je "opnieuw beginnen"
uh toen nog bij Mycom....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je die ooit gekocht dan? en ik zie dat SD gaat tot 32 GBbijvoorbeeld een "Kingston SDHC 16 GB Class 4" voor 5 tientjes
en 8 GB heb je voor 3 tientjes of minder
[..]
Ja kan wel doorspoelen jaquote:maar je kunt wel doorspoelen tot het punt waar je gebleven was?
De eerste had ik, althans de voorganger. Zo te zien zijn ze weer "verbeterd"quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
op de website zie ik:
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU232.htm (wel uitbreidbaar met SD etc.)
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU824_specs.htm (niet uitbreidbaar, wel t/m 8GB)
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU380_specs.htm (niet uitbreidbaar, wel t/m 8GB)
wel doorspoelen, prima! maar inderaad nergens meer te krijgen in NL, heb al flink lopen zoekenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
uh toen nog bij Mycom....
[..]
Ja kan wel doorspoelen ja
[..]
De eerste had ik, althans de voorganger. Zo te zien zijn ze weer "verbeterd"
maar volgens mij zijn ze niet echt te krijgen meer in NL
Als je dan toch bezig bent. Neem het Brennan album gelijk meequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
Sow zeg! Even downloaden. Kom net een DVD tegen van Qlimax 2003!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent. Neem het Brennan album gelijk mee
best vet gedaan zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat hier een mix op gemaakt moet worden. vanaf 45 secquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
En dan de eerste 25 sec.![]()
Hele vette dvd is dat met oa Daniele Mondelloquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
Sow zeg! Even downloaden. Kom net een DVD tegen van Qlimax 2003!
Dit is 'm:quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
Hele album gaat op dezelfde tour verder, niet aan mij besteed in ieder geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
je maakt me nieuwsgierig hoe sneu hij dan is, vanavond maar ff binnenhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hardstyle:quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Het origineel;
Die komen in de vorm van Samplers. Album sampler 1 met daarop Feel U Here (Original) en de NC mix van One blade is ook al uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Album van Brennan Heart ook maar even binnen geharkt. Eerste wat me opvalt is zijn de super lange breaks en heb nog maar 10 minuten geluisterd. Hoezo zijn de nummers trouwens niet los?
quote:Profyler A new release is coming very near..Another World//Loose Control @ Seismic!
Ben eens benieuwd!quote:djheadhunterz@ Studio with Dov!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft het nog zin om een tvp te plaatsen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Koepert het volgende:
K denk eerst wtf, verkeerde cd? Nee t gaat toch "los" ...
Heb je 'm wel ge-cued?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Album van Brennan Heart ook maar even binnen geharkt. Eerste wat me opvalt is zijn de super lange breaks en heb nog maar 10 minuten geluisterd. Hoezo zijn de nummers trouwens niet los?
Van D8r Zot ken ik hemquote:
quote:
hoppaquote:
wat ze daar in ook zeggen over Scantraxxquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Haghorst het volgende:
Op hardtraxx staat een interview met AVIO: http://www.hardtraxx.nl/i(...)ctable-one-avio.html
Het zal vast grappig bedoeld zijn maar die arrogantie van hun is nou net hetgene wat me niet aanstaat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
"Gast: Wat vinden jullie van de grote invloed die Scantraxx heeft op de Hardstyle scene? Vinden jullie dat die ook te groot aan het worden is?
AVIO: Ze moeten natuurlijk niet groter worden dan wij als AVIO zijn, maar voorlopig kunnen zij nog niet aan ons tippen dus daar maken we ons niet druk om. Wel moeten we zeggen dat ze er zo nu en dan best een leuk plaatje tussen hebben zitten."
fokking hell... 299,-quote:
Gast... Die hele opmerking is n grote grap.. (althans, niet serieus bedoeld lijkt mij)..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Het zal vast grappig bedoeld zijn maar die arrogantie van hun is nou net hetgene wat me niet aanstaat.
pannekoek dat is toch fucking humorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Het zal vast grappig bedoeld zijn maar die arrogantie van hun is nou net hetgene wat me niet aanstaat.
ik ben gelijk gaan luisteren, wat een dikke shit dat stukquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef Sethje het volgende:
Wat een heldenwerk weer...ik vind deze stijl zoo vet...vooral dat stuk rond 4 min met die kicks
quote:Donkey Rollers - Donkey Rollers E.P. (Fusion/FUSION??-5)
Release date: August 2009
A1. Metro
A2. Innocent
B1. Justice For All
B2. Overcome
E-con DJ / Zentiments is dat toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:10 schreef Sethje het volgende:
leuk dat coen dat voortaan allemaal mag ontwerpen
Jep. Zentiments zijn alweer druk doende voor een nieuw Twisted anthemquote:
Maak me gek!!! ga ze meteen downenquote:
quote:! C:\Documents and Settings\Bureaublad\Brennan_Heart-Musical_Impressions-CD-2009-hM.rar: CRC failed in Brennan_Heart-Musical_Impressions-CD-2009-hM\01-brennan_heart-musical_impressions.mp3. The file is corrupt
! C:\Documents and Settings\Bureaublad\Brennan_Heart-Musical_Impressions-CD-2009-hM.rar: Unexpected end of archive
Zei ik in het begin ook altijd, maar vind het echt verdomde leuk nu ik me eenmaal heb aangemeldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:00 schreef Da_Ripper het volgende:
LeonH, twittert er op los!
maar keep us posted [ afbeelding ]
Twitter is tofquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zei ik in het begin ook altijd, maar vind het echt verdomde leuk nu ik me eenmaal heb aangemeld
Wat is dit een geniale plaat ik ben hem echt non stop aan het luisteren...wel ff gepitched want anders is het te sloom... echt die mid metdie piepjes vanaf 1.50 ofzquote:
Deepack draaien alles. Respect voor die gasten, maar ik zie af en toe toch traxx in hun sets voorbij komen waarvan ik de makers gewoon ken... gastjes van 15 die wel aardige ideeen hebben maar absoluut geen professioneel klinkende sound hebben enzo...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
pannekoek dat is toch fucking humor
BAZZLEGGERZ - NO ALTERNATIVE
Deepack draait hem al een tijdjealphaverb zei al dat de webrelease eraan kwam maar zo snel had ik hem niet verwacht.
Wat een heldenwerk weer...ik vind deze stijl zoo vet...vooral dat stuk rond 4 min met die kicks
Zoals het er staatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Dude wats up wit thu party animals thingie?
je hebt pm.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef NaturalBornViking het volgende:
Heb je een linkje naar die No Alternative remix? Het is btw al de weetikhoeveelste hardstyle rmx ervan die ik ken... o.a. Altitude en D.J. (Darren Jones aka D10) waren hun voor, dus moet ie wel echt verdikkes vet wezen wil ie wat toe te voegen hebben
K vatte t ook niet al te negatief op hoor rippiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:51 schreef Da_Ripper het volgende:
nee-gert+ hak/tak-post @ 22:05
= gekscherend malloot
![]()
![]()
Ik denk het neitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef JortK het volgende:
Is dit de Wesz van J&W: http://www.hardtraxx.nl/f(...)-18-07-09-t2975.html
quote:E-mailadres:
MSN: slimshadyfan_4_ever@hotmail.com
YIM:
AIM:
Groepen:
Leeftijd: 18
Beroep: Autotechniek
Interesses: DJ Monteur Gaming
Website:
Die had ik al een tijdjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
01. Still Here (AVIO Murdering Your Stereo Edit)
Op amnesia was die ook alleen omdat de ander op vakantie was werd toen gezegd..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef Haghorst het volgende:
Verder was D'Stylerz ook maar in zijn eentje vanwege privé problemen.
Zin in!quote:Morgen Alphaverb en A2 in de Zino
Heb t ff gecheckt en het klopt. Bas is een paar dagen blind geweest...echt een klote ervaring lijkt me dat. Hij ging vnv weer proberen te draaienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef Haghorst het volgende:
NC staat alleen die kleine kweet niet hoe die heet, killer clown iig, achter de decks. Die lange had schijnbaar met zijn ogen in het prikkeldraad gelegen. Wat daar van waar is weet ik ook niet.
das minder... beterschap voor die gozer dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb t ff gecheckt en het klopt. Bas is een paar dagen blind geweest...echt een klote ervaring lijkt me dat. Hij ging vnv weer proberen te draaien
Wtf.. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb t ff gecheckt en het klopt. Bas is een paar dagen blind geweest...echt een klote ervaring lijkt me dat. Hij ging vnv weer proberen te draaien
Zou goed kunnenquote:
Gewoon slechte planning. Doe dan gewoon 's avonds met alleen grote namenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:38 schreef Koepert het volgende:
Goed punt.. Tingeling..Die link leggen duurde ff...
En t was idd niet voor niks dat ze de tent ook echt dicht gegooid hadden. Beach Party's bleef die gewoon toegankelijk..
Voor 14 uur stampen waren er te weinig Dj's (viel ook wel te zien aan de relatief lange sets die ze draaiden) Hierdoor krijg je toch een soort kwaliteitsverlies in n set.. Dat ze de grote namen voor t concept verdelen over de dag; CL&MT, Critical Mass s middags, PA en F&A s avonds, is wel logisch; zodat ze hopelijk de hele dag volle bak hebben. Maar ik had t idd ook liever gezien vanaf 22 tot 07 en dan minder Dj's met normale lengte sets... Eventueel de hele avond ook n tent erbij, maar iig anders gepland..quote:Op zondag 19 juli 2009 14:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Gewoon slechte planning. Doe dan gewoon 's avonds met alleen grote namen
quote:Brennan Heart - The City Of Intensity
A1. The City Of Intensity
B1. The City Of Intensity
Release datum : maandag 28 september 2009
Label : Midify
Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Rock Diz
A1. Rock Diz
B1. In Other Wordz
Release datum : maandag 28 september 2009
Label : Scantraxx Evolutionz
Ran-D vs Alpha² - Say Yeah
A1. Say Yeah
B1. Frightnight
Release datum : maandag 21 september 2009
Label : A² Records
Frontliner & Ruthless - One Bananaz
A1. One Bananaz
B1. Two World
Release datum : maandag 21 september 2009
Label : Squaretraxx
Frontliner - Sunblast
A1. Sunblast
B1. Expressionz
Release datum : woensdag 16 september 2009
Label : Scantraxx
Low-E vs Alter Egosz - W.T.F.
A1. W.T.F.
B1. Vendetta
Release datum : maandag 7 september 2009
Label : Avio Records
Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 2
A1. Face The Enemy
B1. Muzik Biz
Label : Midify
Davide Sonar - Believe
A1. Believe
Label : Scantraxx Italy
quote:
Sc0tTy doesn't know - wie hij in zn lijst heeftquote:Op zondag 19 juli 2009 05:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Weet nie meer wat de nickname van Jor-D hier is maar iig, gefeliciteerd !
Muzik Bizz & Face The Enemyquote:Brennan Heart - Musical Impressions Sampler 2
Jor-D is van hardtraxxquote:Op zondag 19 juli 2009 05:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Nice nicequote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef LeonH het volgende:
September gaat een hele mooie maand worden!
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 05:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Wellusquote:Op zondag 19 juli 2009 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Sc0tTy doesn't know - wie hij in zn lijst heeft... volgens mij ist geen fokkertje
altijd een paar verrasssingen in hun setsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
Deepack draaien alles. Respect voor die gasten, maar ik zie af en toe toch traxx in hun sets voorbij komen waarvan ik de makers gewoon ken... gastjes van 15 die wel aardige ideeen hebben maar absoluut geen professioneel klinkende sound hebben enzo...
Geweldige setquote:Op maandag 20 juli 2009 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
die van Psyko Punkz ga ik echt wel binnenhalen vanavond
a-Sinn Cityquote:Op zondag 19 juli 2009 23:36 schreef Koepert het volgende:
Laat maar, Assen dus...
OOoeeeiiiiquote:
staan alle HS setjes er op dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw, die defqon sets die o.a. op hardtraxx staan, zijn die beter dan de sets van de dag zelf ( er zitten nml een paar dubbele )
Die is idd wel erg fijnquote:
between worlds ben ik wel heel goed gaan vinden ja..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef Sc0tTy het volgende:
A-Lusion_Meets_Scope_DJ-Between_Worlds__Reaching_Out
gvd wat een gruwelijk goeie vinyl is dit toch zeg![]()
![]()
Dat had ik bij ctrl alt delete van de NC.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
soms heeft het wat tijd nodig voordat je een nummer echt kunt waarderen, bij mij tenminste.
ook ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:36 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat had ik bij ctrl alt delete van de NC.
Bedoel je not a addict? Ik vind die erg geslaagdquote:maar ook zij lukken het imo niet om een geslaagd hitje (k's choice) lekker HS te maken
x2quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Bedoel je not a addict? Ik vind die erg geslaagd.
lang leve de 2GB usb-stick voor in de autoquote:Op maandag 20 juli 2009 17:37 schreef Koepert het volgende:
K mag inmiddels wel weer zo'n cdmapje aanschaffenLiggen inmiddels 10 cds van mn pa in de auto en 20 van mij
Waarom slikt dat ding nou geen data-cd/dvds Of USB aansluiting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |