Re-airs?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:09 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp !
btw worden die re-airs van defqon nog op lsdb gegooit ? zou mooi zijn
ja, ik las ergens iets van 10 oktober??quote:Op maandag 13 juli 2009 14:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er komt wel weer een event in de HMH in oktober overigens. Denk weer Scantraxx ofzo
en dan wij zo vannee "gasje bij ouwe"quote:
die verdienen het 300%quote:
Heruitzendingenquote:
ik ben een keer vroeger dan normaal richting Dangerouzmind @ Lucky Rijssen gegaan omdat hij aan het begin van de avond moest draaienquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Hij draait soft, maar ik zou dit eerder gaan kijken dan een HHZ oid
Ik hoorde ook iets over een XQ Holland, maar weet niet in hoe verre dat betrouwbaar isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
als ze het bij Q maar uit hun hoofd laten om scantraxx WEER een XQ te geven.. iets meer variatie mag wel.. maar aan de andere kant Q kan het toch niets schelen want die verkopen toch wel alle tickets op deze manier...
Ik irriteer me aan opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn en nergens op slaan waar anderen dan ook nog op gaan reagerenquote:en jongens jullie vervelen je he
echt een held die man, op q-base en inqontrol ook meestampen in het publiek en ouwehoeren met iedereen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Heruitzendingen
w0000 die Blackmail is echt mijn held gelijk! Zo wil ik DJ's zien ! Netzoals ik helemaal losch.
Staat ie zonder shirt ook losch te gaan![]()
![]()
Hij draait soft, maar ik zou dit eerder gaan kijken dan een HHZ oid
net als vroegâh: XQ Hollandquote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over een XQ Holland, maar weet niet in hoe verre dat betrouwbaar is
Laat ik hem dan nu ook maar even downloadenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Koepert het volgende:
Zo, k ben 1 dagje werken en die hele zooi word hier volgespamt? sjonge jonge.. Thrillogy en XQlusive: k wacht wel tot er iets meer bekend isFor now: Naar afgetraind mannetje is onze stuiternegert ja
maar zoals eerder gezegd: wel super bezig zo (qua energie ed)
Q-Base ga k sowieso naartoe, maar oh k wild daarvoor eigenlijk ook nog wel n lekker feestje, en dan bedoel ik niet RR zaterdag, hoewel k daar ook wel weer berezin in krijg... NU nog mensen meekrijgen![]()
Oh en onze Khadber-Vakantiemeeneemmix is wel erg lekker hoorProps en Kudos voor jou Eldani
Ik ben ook al druk aan het verzamelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet echt mijn telefoon goed volplempen voor op vakantie![]()
hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat ik 8GB kwijt kan op mijn MicroSD, dus neem soweiso een flink aantal livesets mee
Scheelt dat ik me laptop meeneem met boxenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat ik 8GB kwijt kan op mijn MicroSD, dus neem soweiso een flink aantal livesets mee
uit een setje ergens, of van YT?quote:
denk niet dat ik dat qua ruimte meekrijg in de koffer (of die van m'n meisje) + laptop, adapter, externe schijf en beetje boxen wegen aardig watquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik me laptop meeneem met boxen
alle livesets passen wel gok ik + een hoop losse tracksquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:14 schreef NLS04 het volgende:
Kan trouwens als liveset ook die van de Atmoz fears @ Defqon wel aanraden om mee te nemen naar zonnige oordenGoede eigen producties icm oudere knallers ( Don't Tell Anybody, lockdown
)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
deze jongen heeft net z'n rijbewijs gehaald
congratz kerelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Feliquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, ik zat te kijken naar een 16GB MicroSD-kaartje maar die zijn rond ¤ 75 - ¤ 80. en om nou alleen voor de vakantie zo'n ding te kopen, zodat ik echt alle muziek mee kan nemen, is ook iets teveel van het goede denk ik
mijn vriendin houdt ook van hardstyle (op z'n tijd), ze is al meegeweest naar Scantraxx, Qlimax, Hardbass, Emporium, Defqon.1 en ze gaat ook mee naar Decibelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
waar ik dan benieuwd naar ben: houdt je vriendinnetje van hardstyle?
zo ja,![]()
zo nee, waarom wil je dan toch zoveel muziek meenemen?
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Bedankt allemaal! Gaat zeker van pas komen bij het vervoer naar allerhande feeschten en partyen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen heb hem nu zelf ook een maand erg handig, nu bijna elke dag wel beetje rond aan touren met een muziekje aan
Hoeveel dagen moet je wachten op je rijbewijs dan?
quote:
Jaja Nissan Sunny ---> pimpmobielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beetje touren in de Nissan Sunny van m'n ma.![]()
Gefeliequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.quote:
Past Seth daar in dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is wel erg populair hier, Sethje heeft er ook al een.
Was een Freelease voor zover ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Feli 16m
[ Bericht 10% gewijzigd door Da_Ripper op 15-07-2009 12:10:42 (warez-gevoelig) ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Peter Pan Speedrockquote:
Ik houd echt van heel erg veel verschillende soorten muziek..vooral hardstyle en pop/rock/folk/punk/hardrock/metalquote:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Koepert het volgende:
Altijd goed om open-minded te zijn![]()
Die van mij gaat zelfs verder![]()
Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Opera
Folk/Punk/Rock
Metal
Latin
House
Reggaeton
Hiphop/Rap
Nederlandstalig
Piraten
Boerenrock (mooi wark, Normaal, Rowwen Heze)
En voor alles geldt, k luister t , k heb er cd's van (gedownload en/of origineel) ga er soms naar toe, maar vind niet perse alles ervan leuk.....
quote:
Waar zouden we toch zijn zonder muziek.quote:Hardstyle
Hardcore
Pop
Rock
Industrial
Trance
Hardtrance
Techno
Progressive
Hiphop/Rap
Reggaeton
Nederlandstalig
Haha echt heerlijk vroeger regelmatig concerten van bezocht..evenals van jovink, bzb, dropkick murphys, flogging mollyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef de_huig het volgende:
edit: rowwen heze gaat natuurlijk wel los als een dolle![]()
![]()
![]()
Ja in t theater of in n tent in een wei in americaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef LeonH het volgende:
Rowwen Heze![]()
![]()
![]()
De band waar Limburg trots op op! Ik raad het aan om hun eens in het theater te bezoeken. Kippenvel!
Uiteraard! We drinken en gooien ons er ene op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja in t theater of in n tent in een wei in america![]()
de fok meet staat he leon
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:31 schreef Da_Ripper het volgende:
TT aangepast, OP komt later
[..]
Verder staat nog open:
Wie weet welke HS-track deze melodie gebruikt?
Een dik jaar geleden hier al getipt door Boy. Heb verder ook nooit meer iets van die DJ gehoord ...
De held, in de matrixx ook gewoon heerlijk op in de muziek.quote:
Presentquote:
Laat ons ff lekker dromen ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef Sethje het volgende:
Laten we aub niet gaan praten over iets waar ab-so-luut geen sprake van is.
Eenschquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Sethje het volgende:
X-Qlusive Deepack
wow die verdienen het zeker, zeker weten dat ik daar bij ben
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef 16meter het volgende:
Nog één? Doe maar luxe!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Aankomende weken nog een HS. Helaas is al het geld in het huisje gegaan en aan een nieuwe tv
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijkenquote:
idd: https://www.astralmusic.c(...)333;m0=Homepage;pn=2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Brennan Heart album samples @ Astral, zit lekkere shit tussen
quote:
quote:
ow spellingsfout....ha-ha.... het was al laatquote:
hier kun je denk ik antwoord op bijna al je vragen vinden: http://www.12vhifi.nl/faq.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef 16meter het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken naar wat speakers voor in de auto, maar heb weinig kaas gegeten van car audio..
Kun je een beetje degelijk geluid krijgen zonder subwoofer? Zat te denken aan een composetje voor en ovale speakers in de hoedenplank (evt. versterker als dat echt nodig is). Goed geluid vind ik belangrijker dan hard geluid, maar een klein beetje knallen is wel een vereiste. Actieve sub kan altijd later nog.
leuke woonkamer Boyquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspattenquote:
Thnx!quote:
die HDX is wat er links naast de TV staat? en rechts staat nog een Wii zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspatten
[..]
Thnx!En hij is nog niet eens af
Dat is toch die nieuwe Samsung LED?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo nog 1? Houd een oud bakbeestje, dus was tijd voor een nieuwe, zeker om Qlimax op 1080i te bekijken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |