owja, daar heb ik niet eens gedachtquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:24 schreef Sc0tTy het volgende:
hoe staat et trouwens met de jubileum set ?
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:41 schreef Sethje het volgende:
Zin in zaterdag
Inmiddels al meer dan 1000 kaarten verkocht in de voorverkoop! Het loopt haast beter als knock-out hahah!
Wat fotos van de opbouw hier:
http://www.rebirth-festival.nl/
Ja hiervoor was Rebirth meer een boerenfeest, daar heb ik 4 jaar meegeholpen. DIt is het eerste jaar dat het Rebirth heet en er hardstyle isquote:Op donderdag 2 april 2009 18:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
goed bezig man.
Wordt Rebirth nou het 3e feesje/festival wat je mede-organiseert, na de 2 Twistedzzzz?
Delen die hapquote:Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Music Made Addict vinyltje is lekkah
tvp
Ja, dat zei ik dus ook al!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:10 schreef NLS04 het volgende:
Kunnen trouwens die youtube plaatjes niet uit de OP worden geknikkerd? fokking irritant met laden is dat.
Meer mensen last van? Van mij, pa87 en mstx mogen ze in ieder geval wegquote:
quote:Headhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight (Scantraxx Special/SCSP022)
A1. Headhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight
B1. Headhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - F*ck Me I'm Famous
Release Date: May
Ik heb nee gestemd: ze moeten per direct weg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Hebben jullie dan allen de bagger-layout? want met Silver geen probleem .... vindt 't wel zonde als onze verzameling weggaat![]()
Maar goed, the times they are a-changin' ......
Poll: Moeten de YT's uit de OP verdwijnen met #100Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ennequote:
eenschquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik heb die oude lay-out nog en ik heb totaal geen last van die filmpjes..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:20 schreef Sethje het volgende:
Wat een heerlijke dingen komen eraan zeg:)
Eindelijk een dikke hulde voor Technoboy...wat is Put Some Grace een fuckign dikke plaat, eindelijk weer eens gewoon rammen zonder blije meuk
Zelfde voor Activator - Lullaby...eerst vond ik zijn stijl nooit zo heel vet, maar dit plaatje is echt geniaal
Ik heb hem op silver layout staan. Heb ook nergens last van.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik heb die oude lay-out nog en ik heb totaal geen last van die filmpjes..
Daar vind ik dan weer geen hol aan..quote:Put Some Grace
Die is dan weer geniaalquote:Activator - Lullaby
Check de PM met: Crypsis, D&S, Zany, Zatox, Isaacquote:
Ti Sentoquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Agrees. Hoop dat TBY m zaterdag ook draait. Platen als Ti Sento zijn ookmaar gelieve wel een beukset af te leveren en niet al te blij, daarvoor zal Brennan Heart zijn aandeel wel leveren...
4 days is ook erg lekker iddquote:
Op Saifam is hij al te downloaden (Geen HQ) -> http://www.saifam.com/download/index.cfm?contenuto=32&catal=TTC&code=049quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef T_Killer het volgende:
Put som grrrace zeker fijn nummer! wanneer komt die eigenlijk uit?
Fijn weekend iedereen, veel stamp, terras of overig-plezier
mooi speulgoedquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:41 schreef RiKe het volgende:
Daar issie dan hoor![]()
[ link | afbeelding ]
CDJ nummer 2![]()
1 cdj 800 mk2 = 700,- (heb er 2 dus 1400,-)quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hoeveel kost dat geintje nou?
Super!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Check de PM met: Crypsis, D&S, Zany, Zatox, Isaac
Heerlijk weekend mensen
Straks lekker richting het terras bier drinken..
Uiteraard ook hier te beluisterenquote:1. The Pitcher - Karma
2. TNT - Double Dutch Darkies
3. Zany - Solar
4. A-Lusion - Guidelinez
5. Dark Oscillators - Nero
6. Wildstylez - Music Or Noize
7. Antifact - Path of the Righteoussness
8. Zany & Beholder - Midnight
9. D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin' Bass
10. Technoboy - 4 Days
11. Beat Providers - Darkest Dreams
12. The Vision - Gettin' Dollars
13. Alpha Twins - Nowhere To Hide
14. Donkey Rollers - Fusion of Sound
Kan je dat ook doen voor die vorige podcast? Die tracklistquote:Ik zal trouwens even kijken of ik voor jullie een uitzondering op de regel kan maken en het ter download aanbieden zonder voice over
Geen probleem. Zal proberen het allemaal zo vlug mogelijk te doen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Kan je dat ook doen voor die vorige podcast? Die tracklist![]()
!
Path of Righteousnessquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef LeonH het volgende:
[spammodus]
Nu live op Falcon FM de volgende tracks!
Tracklist:
[..]
Lijkt meer op een zaadcel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Een goeie morguuuuhhh![]()
ff 'n ballonnetje oplaten: [ afbeelding ]
put some grace vind ik vetquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heerlijk weekend mensen
Straks lekker richting het terras het voetbal en Rebirth, te veel bier drinken..
komende week is mn buur-huisgenoot weer terug van zn buitenlandse stage..en dat houdt in dat zijn cdj's ook weer terug zijn..mag ik er weer fijn mee spelen om er achter te komen dat ik gewoon in de zaal thuishoor en niet in de boothquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:41 schreef RiKe het volgende:
Daar issie dan hoor![]()
[ link | afbeelding ]
CDJ nummer 2![]()
staat inderdaad nog niks op PF en Ticketonline verkoopt ook nog...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:30 schreef 16meter het volgende:
Heb zo'n idee dat Knock Out niet bepaald uitverkocht zal zijn..
Als jij nou naar m'n volgende optreden komt, zorg ik voor de herrie en masseer jij de fundering, goed plan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:39 schreef de_huig het volgende:
[..]
komende week is mn buur-huisgenoot weer terug van zn buitenlandse stage..en dat houdt in dat zijn cdj's ook weer terug zijn..mag ik er weer fijn mee spelen om er achter te komen dat ik gewoon in de zaal thuishoor en niet in de booth![]()
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:11 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als jij nou naar m'n volgende optreden komt, zorg ik voor de herrie en masseer jij de fundering, goed plan?
ik moest lachen..heerlijke omschrijving..die blijft er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en voor de rest klinkt het als een plan
The only limit is your own imagination
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
Ga je een jumpstyle mix maken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:22 schreef ElDani het volgende:
Jammer dat Ready nog niet als WEB te krijgen is.
Ik heb knockout stream ook aan staan nu. maar vanaf hoelaat begint de show?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:11 schreef luckass het volgende:
Ouders pleite, vanavond/vannacht lekker knockout stream aan!
Ik moet bekennen dat ik de release van Ready vind tegenvallen,
climax klinkt zo vals op een of andere manier.
quote:
JULLIE HEBBEN ER GEEN VERSTAND VAN!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:11 schreef luckass het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de release van Ready vind tegenvallen,
climax klinkt zo vals op een of andere manier.
Gokje hoor.. wanneer het feest begint?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik heb knockout stream ook aan staan nu. maar vanaf hoelaat begint de show?
Jah, te lui om op te zoeken wánneer het begintquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Gokje hoor.. wanneer het feest begint?
quote:22:00 - 23:00 uur: Fausto
23:00 - 00:00 uur: Technoboy
00:00 - 01:00 uur: Headhunterz vs. Wildstylez
01:00 - 02:00 uur: Tuneboy
02:00 - 03:00 uur: D-Block & S-te-Fan
03:00 - 04:00 uur: Zany vs Noisecontrollers
04:00 – 05:00 uur: Tatanka
05:00 – 06:00 uur Dana
06:00 – 07:00 uur Evil Activities
Dan had ik 22:00 uur gegokt.. en volgens de tijdtafel heb ik gelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jah, te lui om op te zoeken wánneer het begint
Jaah okee. gelijk heb je... maargoed. bier nu. ajetoo. straks knock out stream op in de keet. bieries dabei. huppakee.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dan had ik 22:00 uur gegokt.. en volgens de tijdtafel heb ik gelijk.
hardcore bieries klappen ftwquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jaah okee. gelijk heb je... maargoed. bier nu. ajetoo. straks knock out stream op in de keet. bieries dabei. huppakee.
yeahquote:
Onmdanks het trage doormix-en vind ik het een lekkere set. Dummer beat komt nog langs, the pressure erbijquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:10 schreef LeonH het volgende:
Ah gelukkig mixt ie weer lekker snel door....
Anyway, ben ervandoor ff minimallen/techno-en @ Bozzini
heerlijkquote:
Die hebben ook zo'n handige add-on. Hoef je bepaalde setjes niet te downloaden en kan je gelijk beluisteren zonder ze te downen:)quote:
lompe melodie, inderdaad, maar die valse synths verneuken het pas echtquote:Op zondag 5 april 2009 11:31 schreef Silaz het volgende:
Dat setje van DBSTF ziet er wel leuuk uitMaar Ready vind ik ook best wel een verrotte plaat. De weg naar de climax begint goed. Maar dan komt er zo ene happy melodietje die ik nergens naar vind klinken
![]()
Ik vind Ready wel vetquote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
lompe melodie, inderdaad, maar die valse synths verneuken het pas echtAls dat melodietje begint moet ik steeds denken aan dat zwarte kereltje van dat filmpje die als een mongool danst.
![]()
"TNT, also known als Technoboy and Tuneboy, are wanted by the Los Angeles Police Department for crashing down Hugh Hefner's mansion during a Playboy party."Nieuwe KGB's vind ik niet echt super..
Rip kondigt aan dat hij een terrasje gaat zoeken terwijl het hier nog zwaar bewolkt is en warempel... spontaan begint het op te klaren.quote:Op zondag 5 april 2009 13:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, wat een weer![]()
Ik ben de stad in, terrasje zoeken ... maar voordat ik ga wil ik jullie nog even achterlaten met de volledige clip
en wie geïnteresseerd is in de originele muziek
Aan het socializen Jortquote:Op zondag 5 april 2009 13:37 schreef JortK het volgende:
Knock Out was niet uitverkocht, aankleding was matig, maar het geluid weer
Omdat het niet uitverkocht was was het wel rustiger en daardoor ook minder heet
Heldenshit gehoord trouwens, en met aardig wat plaatjesdraaiers nog een pilsje staan doen
Eensch. Nog een biertje gedaan met Ruffian (OMG! ik stoorde me overigens helemaal niet aan hem) en Da Syndrome (heldquote:Op zondag 5 april 2009 13:37 schreef JortK het volgende:
Knock Out was niet uitverkocht, aankleding was matig, maar het geluid weer
Omdat het niet uitverkocht was was het wel rustiger en daardoor ook minder heet
Heldenshit gehoord trouwens, en met aardig wat plaatjesdraaiers nog een pilsje staan doen
Da Syndromequote:Op zondag 5 april 2009 13:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eensch. Nog een biertje gedaan met Ruffian (OMG! ik stoorde me overigens helemaal niet aan hem) en Da Syndrome (held)!
Buiten kwam ik TBY tegen, die heb ik mijn laatste biertje gegeven die ik had meegenomen, binnen ff staan ouwehoeren met DBSTF, en met Renegade die toevallig ook in de zaal liepquote:Op zondag 5 april 2009 13:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Aan het socializen JortWie heb je trouwens allemaal gesproken dan?
Liveset van Zany & Noisecontrollers ziet er wel prima uit trouwens!
quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef RiKe het volgende:
Opbouwende kritiek over m'n demo mag heus wel![]()
(ja ik weet sowieso af van een volume sprong....blijft moeilijk als je moet masteren op koptelefoon)
Omdat je zo aandringtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat klaar om te luisteren, dus ik verwacht morgen wel wat tipjes en topjes (pff competentiegericht onderwijs
) posten
Partyagenda;
Outdated....
vette edit zoquote:
dus solo bij Fusion en 2 Sidez bij A2 Recordsquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef kollie het volgende:
Het stond al in het nieuwsbericht bij Euphoria, maar nu bevestigt b-front het op z'n site: Hij gaat bij fusion releasen! Netjes![]()
hahah, zie haar losgaanquote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vette edit zo![]()
zie ook:
[..]
dus solo bij Fusion en 2 Sidez bij A2 Records![]()
Je bent gewoon jaloers op die mooiboys jwZquote:Op zondag 5 april 2009 21:26 schreef 16meter het volgende:
wat een droogkloten daar achter... ziet er niet echt gezellig uit.
shit, Bert heeft me door...quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op die mooiboys jwZ
wat een topwijf!quote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vette edit zo![]()
zie ook:
[..]
dus solo bij Fusion en 2 Sidez bij A2 Records![]()
Die remix van WGB is al best oud.quote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat een topwijf!
Is er weer een remix van die plaat? En ze kent 'm ook nog!
Ohja mensen... die mix, willen jullie die aan 1 stuk of 2 delen?
Verhip ja... En ik ben ook nog eens zelf op het feestje geweest!quote:Op zondag 5 april 2009 22:11 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die remix van WGB is al best oud.
Dit is een filmpje dat ik op 17-05-08 heb gemaakt en daar werd hij al gedraait(wel even doorspoelen naar 2:20)
1quote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat een topwijf!
quote:
Bohja 2007.... Allemaal die dj's die zomaar even langskwamen en een kwartiertje ofzo deden draaien. Dat kwartiertje Super Marco May vond ik nog het vetste van de hele avondquote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hoop het ook maar ik verwacht het niet aangezien zany nu ook met zijn tour zit enzo
maar de 2007 editie is legendarischalles kon alles mocht, alle dj's bezopen dat was het jaar daarna al een stuk strakker georganiseerd..
wat ik wel vind is dat ze de dresscode verplicht moeten stellen, zonder themakleding kom je er gewoon niet in..
Ik geef het nog 2 weken tot aan de aankondiging. Als het dan nog niet bekend is ben ik er ook bang voor i.v.m. die Fusion tour.quote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef RiKe het volgende:
Wanneer is eigenlijk een nieuwe editie van Pavo&Zany?
Hoop wel dat die weer gehouden gaat worden...
Wahahaha .... Stalkers !!quote:
quote:
quote:die int zwart vroeg mij op Loudness of ik naar Scantraxx Presents ging; ik wilde wel maar financiën waren niet zeker, stopt tie mij zo 50EURO in de zak
ik stond er helaas niet bij, was verhinderdquote:Op zondag 5 april 2009 21:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
hahah, zie haar losgaanDie kerels daarachter daarentegen
Die staan maar beetje te kijken. Jij staat daar toch niet bij rem? of ben je niet geweest? die janine was toch een vriendin van jou?
moet de 1e nieuwe plaat die zij niet kent nog horen op een feestquote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat een topwijf!
precies, als wij met de hele groep zo los gaan, is er aardig wat ruimte nodigquote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
en prima dat ze zo los gaat, zo zie je er niet veel meer tegenwoordig ... maar check hoeveel ruimte ze nodig heeften dat dan nog 's maal 7personen ofzo (ReMcOrE & die kesse-crew)
pfff maak maar dat je wegkomt want die leute verliezen het allemaal
![]()
dat zijn pas toffe gasten jahquote:En die gasten die er tegen het hek staan ken ik ookToffe gasten hoor, leren kennen @ Hardbass 08 - die int zwart vroeg mij op Loudness of ik naar Scantraxx Presents ging; ik wilde wel maar financiën waren niet zeker, stopt tie mij zo 50EURO in de zak
![]()
Vind er eigenlijk geen zak aan... maarja... je moet toch wat luisteren he...quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef de_huig het volgende:
aaaaaaaaaah mensen wat word ik toch gelukkig van hardstyle in mijn oren![]()
![]()
![]()
ik stuiter vrolijk door het leven jeuj
Altijd weer die sociale druk he......quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Vind er eigenlijk geen zak aan... maarja... je moet toch wat luisteren he...![]()
Organiseren zit die jongen in het bloed hoorquote:Op maandag 6 april 2009 14:11 schreef Sethje het volgende:
Rebirth was echt zo'n groot succeshet geluid was echt super,sfeer goed, goede reacties op pf, djs vonden het vet!
Vrijdag nog naar wilde gullie bass, dv8 bash geweest! Was wel lache, lekker geluid ! Daar sprak ik Renegade, vroeg of hij niet mee wilde komen naar Rebirth, en jawelhij was erbij zaterdag! Wat een held.
[ afbeelding ]
Heel de avond druk geweest met het ontvangen van de dj's, best hard moeten werken maar ook kunnen genieten! Laatste half uur ging het zo los met Flamman & Abraxas heerlijk Used and Abused etcetra
goeie platenkeus RiKequote:RiKe - Triple deck
Dank jequote:Op maandag 6 april 2009 16:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth; de nieuwe Duncan![]()
en idd die ruis is gloeiend slecht
[..]
goeie platenkeus RiKe, moest vaak ff opstaan om een stampje te plaatsen
Tenzij je als surprise-act op IQ, Emp, of DefQ staat, voorlopig niequote:Op maandag 6 april 2009 18:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dank je![]()
Volgende setje maar live meemaken?
Wil het best doen....denk alleen dat niet iedereen dat zo'n tof idee vindtquote:Op maandag 6 april 2009 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Tenzij je als surprise-act op IQ, Emp, of DefQ staat, voorlopig nie
eindelijk!quote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef ElDani het volgende:
A2Records 007 uit, (2-Sidez Vinyl) @ Junodownload.com!
Interlude is daar nu ook te koop!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
het origineel of de ¤ 0,11345 remix?
want kwartjes bestaan niet meer![]()
Hopelijk een leuk lijstjequote:01. Mr. Puta - La Vida Narcotica
02. The Hose - I Survived (Different Edit)
03. Williams Syndrome - Limbo
04. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
05. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
06. Noisecontrollers - Creatures
07. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
08. Davide Sonar - Natural
09. Psyko Punkz - Raise Your Hands Up
10. Tuneboy - Money Talks, Bullshit Walks (Zatox Mix)
11. Ivan Carsten - Amazing Combination
12. Zany - RazR
13. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
aldus remcore in het kader van zijn sog/wogquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
het origineel of de ¤ 0,11345 remix?
want kwartjes bestaan niet meer![]()
Amen, ik download die sets nooit.. Niet om aan te horen, dan wacht ik lieverquote:Op maandag 6 april 2009 18:26 schreef 16meter het volgende:
Niet om aan te horen die sets, inderdaad. Alleen om nieuwe plaatjes te checken is het altijd wel leuk. Voor degelijk luisterplezier kies ik liever Hardhouse Generation setjes of die van online radiostations (FearFM, Danger FM, die polen hardstyle zender).
Q-dance radio was leuk toen ze nog op 128kbps uitzonden.
quote:(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
Haha, wel leuk!!quote:
Oef... Had ik er maar een plaatje van gemaakt, dan ging ik het wel even persoonlijk bij haar thuis uitleggen, ya'll know what i mean huhquote:
Kies je toch iemand andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef LeonH het volgende:
Oef... Had ik er maar een plaatje van gemaakt, dan ging ik het wel even persoonlijk bij haar thuis uitleggen, ya'll know what i mean huh![]()
Maar deze zijn blankquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kies je toch iemand anders![]()
deaud hier
wat een heerlijke reversed bass.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
weer een nieuwe actifeitaaaaa
vanaf 1.50 ongeveer-> met een sample van: have you heard?
Damn jullie hebben hem ook al ontdekt. Had hem al eerder gezien. *VIa Bas zijn hyves*quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:39 schreef LeonH het volgende:
OMG mensen, raap me op hier!!!
Op zich wel leuk gevonden maar hoort ie zelf niet dat ie eigenlijk geen conditie genoeg heeft om Sax te spelen?
Joe kontrol tze zound, wie kriejeet tze vois, wat tze fok!:')
quote:Zoals misschien wel opgevallen is, is Fear.FM druk bezig met een nieuwe website. Er is echter nog meer aan de hand! Er komt een wekelijks een grote show op de donderdagavond!
2 Dangerous is een nieuw concept voor de donderdagavond van Fear.FM. Vanaf 20.00 kun je genieten van een 3 uur durende, wekelijkse live-uitzending van de Fear.FM studio! De hosts zullen niemand minder zijn dan The DiZzorder (Fear.FM resident) en Dozer (Superplastik).
In deze show zal een breed aanbod aan Hardstyle worden gedraaid. Dit betekent dat we werkelijk van alles kunnen verwachten, van de Early sounds tot aan de hedendaagse hits. Ook de webcam zal hierbij aanstaan, zodat je ook alles kan bekijken. Verder kunnen we af en toe ook nog een gastmix verwachten.
Dus wees er sowieso bij! Donderdagavond, 20.00 uur, 2 Dangerous, Fear.FM!
en daar gaat mijn ideetjequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef CrustyClown het volgende:
Wilde hem eigenlijk als intro gebruiken voor mijn volgende mix. Leek me wel een geniaal ideetje :
Klinkt wel leuk, zeker met Dozer als host. Meer wekelijks voer voor de mp3 spelert.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/dozer-wekelijks-op-fear-fm.html
[..]
< Mia ken ik in het echtquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef JortK het volgende:
Ik kom er geloof ik niet meer uit met die German
volkomen mee eensquote:
weer een reden extra op B-front zeker neit te missen op IQquote:B-Front - Top 10 April 2009
01. B-Front - T.B.A / Darkside [cdr]
02. Zany - Animated audio / Symphonic Feedback / Guardian Angel (ft Pitcher) [cdr]
03. Ran-D & B-Front ft Dayda - Thorn [cdr]
04. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front's in Qontrol mix) [cdr]
05. Noisecontrollers - Yellow minute / Sanctus / Attack again / Revolution is here [cdr]
06. Alpha twins - Unleashed / fragile [cdr]
07. Dozer - Relax / Hawk [cdr]
08. Ran-D ft Alpha twins - Fright night / Say yeah [cdr]
09. Bass Modulators vs B-Front - Quarintine / Pathology [cdr]
10. Dj Isaac - The Sound Of The Underground [cdr]
Wat een sjaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:39 schreef LeonH het volgende:
OMG mensen, raap me op hier!!!
Op zich wel leuk gevonden maar hoort ie zelf niet dat ie eigenlijk geen conditie genoeg heeft om Sax te spelen?
Joe kontrol tze zound, wie kriejeet tze vois, wat tze fok!:')
En ik krijg me plots toch een ingeving!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:15 schreef NLS04 het volgende:
haha hoe die gek de vocals er ff tussen door doet
Even Goog'len Leonquote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
En ik krijg me plots toch een ingeving!
Iemand hier die geluid kan rippen van youtube filmpjes?
Ik heb me gelijk gesubscribed op z'n channelquote:Op woensdag 8 april 2009 09:12 schreef ReMcOrE het volgende:
volkomen mee eensik ga ze allemaal een keer luisteren, volgens mij alleen nog een P1 Sax Mix gehoord laatst
![]()
Haha ga je een nummer produceren met zijn vocals er in ?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef LeonH het volgende:
Poging doen tot...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Haha ga je een nummer produceren met zijn vocals er in ?
Goeiemorgenquote:Zit net op Technoboy wiki te kijken, maar wtf die gast heeft me een zooi alliasses : DJ Gius, Nitro, Klone, Pacific Link, The Hose, Spiritual Project, Giada, The KGB's, K-Traxx, Citizen, TNT, Hardstyle Masterz, Hunter, The Raiders, DJ Stardust, Droid, Atlantic Wave, Vector Two, Q-Zar, Nitro, Ruff, Speedwave, Builder, Psy Man, Antonio & Cristiano, Automatic DJz, Snartz, Elisir en Dark Oscillators.
Er staan natuurlijk wel wat team-ups tussen maar dan nog :/
volgens mij was dat een nummer van Gentalicaquote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Sc0tTy het volgende:
stanley zet je camera aan edit ( weet daar et nr nie meer van ) volgens mij van AVIO
hmm ik ken em niet meer vindenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij was dat een nummer van Gentalica
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah jij bedoelt dat je dat hoort, maar volgens mij had Avio er een edit op gemaakt, die draaide ze toen stanley in de booth stond te filmen
Over Gentalica gesproken... Die nieuwe is ruk zeg!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij was dat een nummer van Gentalica
Welke nieuwe bedoel je Leon?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Over Gentalica gesproken... Die nieuwe is ruk zeg!Tering...
We hadden op P1 van dit topic eindelijk besloten alle YT filmpjes van topictitels eruit te knikkeren (16 tegen 7), omdat ze RETE irritant zijn en dan gaan we de OP vervuilen met zulke YT filmpjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw Gebruikte movie samples word dat nog geupdate ? evt zou het ook kick zijn om als er joeptoep samples worden gebruikt die er bij te zetten met een 2e link naar het filmpje ( a kay a, stanley zet je camera aan edit ( weet daar et nr nie meer van ) volgens mij van AVIO ) )
Voor jullie die hard party bezoekers misschien al ouder, maar sinds een weekje uit: Kabooom en Readyquote:
Uh wat is daar dan irritant aan ? zijn stel linkjes onder elkaar ? :/quote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
We hadden op P1 van dit topic eindelijk besloten alle YT filmpjes van topictitels eruit te knikkeren (16 tegen 7), omdat ze RETE irritant zijn en dan gaan we de OP vervuilen met zulke YT filmpjes.
Ik denk dat je nu wel kunt raden dat mijn antwoord daarop 'Nee' is...
Omdat de nieuwe lay-out YT filmpjes gelijk converteerd naar een preview schermpje met het YT filmpje. En dat vind ik irritantquote:Op woensdag 8 april 2009 15:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Uh wat is daar dan irritant aan ? zijn stel linkjes onder elkaar ? :/
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe lay-out YT filmpjes gelijk converteerd naar een preview schermpje met het YT filmpje. En dat vind ik irritant
Ik zie daar gewoon een preview hoor :/quote:
Rate reducer hhz mixquote:
Ik vind Kaboom echt een van de vetste dingen, nu al weer wat ouder, maar begin van het jaar toen die voor het eerst te horen was, was ik echt meteen verkocht. De lekkere felle korte synths in Ready vind ik ook vet. Maar ik vind sowieso alles wat Alphaverb maakt vet op de 1 of andere manierquote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Voor jullie die hard party bezoekers misschien al ouder, maar sinds een weekje uit: Kabooom en Ready
x2quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind Kaboom echt een van de vetste dingen, nu al weer wat ouder, maar begin van het jaar toen die voor het eerst te horen was, was ik echt meteen verkocht. De lekkere felle korte synths in Ready vind ik ook vet. Maar ik vind sowieso alles wat Alphaverb maakt vet op de 1 of andere manier
x2quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik vind die gentelica palten ook erg fijn evenals de alphaverb dingetjes.. Come on and fight![]()
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146735quote:Op het Q-dance kantoor wordt hard gewerkt aan een mooie line-up release. Ruim twee maanden voor het grootste evenement van Q-dance zijn alle medewerkers in rep en roer. Niet alleen moet de line-up knallen als nooit tevoren, er is ook een naam hoog te houden als het gaat om de manier waarop de line-up gepresenteerd wordt: met een vette trailer en een mooie site dus.
Over ongeveer een week wordt de line-up gereleased op Q-dance.nl.
Alle area's met de welbekende kleuren staan weer vol met bekende toppers en daarnaast zullen ook veel nieuwe namen hun opwachting maken. Q-dance is blij dat er zoveel nieuwe muziek geproduceerd wordt en dat er de laatste twee jaar veel nieuwe DJ's zijn opgestaan: als de muziek zichzelf niet vernieuwt kun je als organisatie ook moeilijk voor vernieuwing zorgen. Naast het opkomen van een nieuwe generatie zit ook de oude garde niet stil. De welbekende labels brengen meer tracks uit dan ooit tevoren en de hardere stijlen binnen het electronische dancegenre bevinden zich in een ware stroomversnelling. Of je nou van de originele sound uit de jaren negentig houdt, fan bent van de muziek van een jaar of zes, zeven geleden of dat je het nieuwste van het nieuwste prefereert: op Defqon. 1 komt alles aan bod.
Het aantal liefhebbers van de hardere stijlen lijkt nog steeds te groeien. Niet alleen jonge bezoekers stappen in, ook de meer ervaren partygangers en ouwe rotten (maar ach, wat is oud) blijven volop losgaan op de harde beats. En zoals de frequente bezoeker van Q-dance feesten weet, reikt de populariteit van harde dance tot ver buiten de eigen landsgrenzen: vanuit heel Europa en zelfs vanuit andere continenten komen fans naar Nederland om de events van Q-dance te bezoeken. Bezoekers van eigen bodem hoeven echter niet bang te zijn dat al deze fans hun zo geliefde evenementen 'overnemen' en zij zelf achter het net vissen: er wordt dit jaar een beperkter aantal kaarten ter beschikking gesteld aan buitenlandse bezoekers. Bovendien weet iedereen die de berichtgeving een beetje in de gaten gehouden heeft dat Q-dance haar uiterste best zal doen om de kaartverkoop van Defqon.1 zo soepel mogelijk te laten verlopen.
De echte liefhebbers zullen dit jaar een voorkeurspositie bekleden.
Hoewel iedere organisatie natuurlijk blij is als een evenement uitverkocht raakt ziet Q-dance toch echt liever een strand vol echte liefhebbers losgaan. Vandaar dat ruim een kwart van de kaarten wordt gereserveerd voor onze trouwe bezoekers. Daarnaast kan Q-dance bij deze mededelen dat de gemeente Almere toestemming heeft verleend om een groter stuk strand te mogen gebruiken, waardoor er 3000 bezoekers meer van Defqon.1 kunnen genieten.
Over de creatieve invulling van de productie zegt Q-dance traditiegetrouw niets: de verrassingsstrategie bevalt prima. Zoals jullie weten is het motto 'overtref de verwachtingen en de laatste editie', al wordt dat natuurlijk steeds lastiger. Toch gaat Q-dance er ook dit jaar weer helemaal voor!
De kaartverkoop voor Defqon.1 begint op zaterdag 25 april om 13.00 uur bij Ticketonline en Free Record Shop.
Houd voor meer informatie over Defqon.1 en de mogelijkheid om alvast verzekerd te zijn van een ticket Q-dance.nl goed in de gaten.
Q-dance
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:26 schreef T_Killer het volgende:
PS Rip, ik zag dat er op 25 en 26 april geen treinen rijden tussen Nijmege en Cuijk, dus kun jij maar beter op de fiets naar IQ gaan![]()
They took our ticketsquote:Bezoekers van eigen bodem hoeven echter niet bang te zijn dat al deze fans hun zo geliefde evenementen 'overnemen' en zij zelf achter het net vissen
ja staat op de schermen in de treinquote:
Durka derrrrrb!quote:
Hoe ga jij dan in Nijm./thuis komen?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef T_Killer het volgende:
ja staat op de schermen in de trein
Ik kan via Den bosch -> Ehv -> Venlo reizen, dat is mss nog wel korter dan via Nijmegenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoe ga jij dan in Nijm./thuis komen?
Dat 'Madonna - Papa don't preach'-deuntje is toch rechtstreeks gejat van 1 of ander jaren 90 nummertje?
Ik dacht eerst van Mad'house, maar die klinkt toch te langzaam
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mental Theo en Charly Lownoise komen met nieuw album
JAAAAAAAA
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
JAAAAAAAA
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Las t al iddquote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
JAAAAAAAA
Precies, vind het ook niet heel boeiend dat ze weer een album gaan maken.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Da_Ripper het volgende:
Wordt er niet warm of koud van [ afbeelding ]
De charme van CL&MT was juist dat het oude nummers betrof.
maar als ze die charme nou weer te pakken weten te krijgen kan dit wel eens erg leuk wordenquote:De charme van CL&MT was juist dat het oude nummers betrof.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar als ze die charme nou weer te pakken weten te krijgen kan dit wel eens erg leuk worden
* Da_Ripper heeft er een hard hoofd in --->quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar als ze die charme nou weer te pakken weten te krijgen kan dit wel eens erg leuk worden
QFTquote:verder heb ik zin in een feestje![]()
Begon iemand zijn setje niet ooit met die tune? Ik dacht op 'n q-base ....quote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef mstx het volgende:
Kasparov - The Storyteller -> de melodie van dat nummer klinkt als Inspector Gadget
Mooi.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwsbericht over Defqon.1 2009
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146735
ik weet wel dat Dione op IQ 2007 met zoiets afslootquote:Begon iemand zijn setje niet ooit met die tune? Ik dacht op 'n q-base ....
Die isquote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef 16meter het volgende:
Random filmpje om in de festival stemming te komen (niet eens hardstijl)
Open Air was vetterder natuurlijk, maar die Lost in dreams hardcore remix.
Headhunterzquote:Begon iemand zijn setje niet ooit met die tune? Ik dacht op 'n q-base ....
Dat was van Police Academy toch? Die set is wel geniaal trouwens. Die Rock Civilization edit daarvanquote:
Die begon idd met PoliceAcademy/snoopDOG, zelf dacht ik eerst ook HHZ of misschien dbstf @ 2007quote:
die begonnen met een edit van tanz electrik geloof ikquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die begon idd met PoliceAcademy/snoopDOG, zelf dacht ik eerst ook HHZ of misschien dbstf @ 2007
Idd een heldenset, luister hem nog af en toe.. heerlijk!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat was van Police Academy toch? Die set is wel geniaal trouwens. Die Rock Civilization edit daarvan
* Silaz heeft hem nu opstaanquote:Op woensdag 8 april 2009 22:37 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Idd een heldenset, luister hem nog af en toe.. heerlijk!
QFTquote:
ga er vanuit dat ik er wel 1 krijgquote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Wie verwachten hier allemaal een presale mailtje?
Ik ga proberen het maximaal aantal kaartjes te bestellen. Heb er hoogstwaarschijnlijk 3 nodig...
DefQon of het feit dat CL & MT een nieuw album uitbrengen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het zal me eerlijk gezegd een worst wezen..
Dat laatste.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:01 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
DefQon of het feit dat CL & MT een nieuw album uitbrengen?
Miss is dit wel die derde optie waar ze het over haddenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ook besteldmaar hoe doen ze dit.. wie het eerst komt wie het eerst maalt? en dan een max aantal beschikbare kaarten ? en hoe zit het met die ticketonline codes?
ik heb het net nog ingevuld, hoppa!!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef ElDani het volgende:
DEFQON1 Pre-Order!!
HEEEEELLL Snel zijn als je wilt gaan!
x2quote:Op donderdag 9 april 2009 13:32 schreef CrustyClown het volgende:
Bedankt voor je pre-order, je bent verzekerd van Defqon.1 Festival entree ticket. Zodra er meer bekend is nemen wij contact met je op om de bestelling definitief te maken.
VET
inderdaad netjes, 1 per IP / adres / naamquote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef CrustyClown het volgende:
Wel netjes trouwens, max 1 inschrijving per IP
Het is dat jij zelf niet gaat... maar waarom gaan mensen die wel willen gaan dit ook overal rondbazuinen... dan maak je zelf toch minder kans?!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef ElDani het volgende:
DEFQON1 Pre-Order!!
HEEEEELLL Snel zijn als je wilt gaan!
Ik ga niet, dus succes dermee!![]()
Weet het ook niet zeker, maar ik kan nu in ieder geval, als ik echt graag wil, gewoon gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geen idee of ik kan, maar ik heb een kaartje
My Awakening (L)quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef LeonH het volgende:
ja.... behoorlijk waterdicht systeem...
Iedereen stuurt dit nu naar elkaar door zoals hier gebeurt maar goed...
Trouwens Freqz is toch gewoon Frequencerz? Kwam hele vette shit tegen op Q-music store, maar het label kan ik niet thuisbrengen....
My Awakening / Behind The Nothing / Audio Attack
Ik klaag nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:05 schreef ElDani het volgende:
Ik vind dit prima, de liefhebbers komen er zo waarschijnlijk eerder achter, tuurlijk gaat er dan een vuurtje lopen etcetera, maar dat voorkom je toch niet!
Tja, dat blijf je toch wel houden of niet? Ik vind het wel een mooi systeem zo. Verwacht ook dat ze het dadelijk gewoon dichtgooien, genoeg pre-sale gedaan, de rest probeert het maar op een andere manier.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef LeonH het volgende:
ja.... behoorlijk waterdicht systeem...
Iedereen stuurt dit nu naar elkaar door zoals hier gebeurt maar goed...
Trouwens Freqz is toch gewoon Frequencerz? Kwam hele vette shit tegen op Q-music store, maar het label kan ik niet thuisbrengen....
My Awakening / Behind The Nothing / Audio Attack
Zat er al met een vriend over te msnnen.. Ze hadden het in de publicaties over "een code die toegestuurd werd, die alleen liefhebbers zouden zien" of iets in die trant.. Best slim!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
heb maar ff aan de kameraden (allen liefhebbers) laten weten dat ze moeten klikken daar
maar nu ik er zo over denk, zou zomaar invulling van 2e manier kunnen zijn
want daar wilden ze niks over kwijt, dit zou wel toepasselijk zijn, zo'n tricky iets
er stond:quote:Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zat er al met een vriend over te msnnen.. Ze hadden het in de publicaties over "een code die toegestuurd werd, die alleen liefhebbers zouden zien" of iets in die trant.. Best slim!
dus dan is deze subtiele manier de 2e optie waar ze op doelen, de andere komt in je inbox, wat ik las op PF van mensen die daarover gemaild hadden was dat ze vanaf de 18e die codes gaan versturen...quote:Dit jaar zijn er twee manieren om in aanmerking te komen voor een speciale voorverkoop die een week eerder start dan de reguliere verkoop op 25 april. De eerste is via Ticketonline. Iedereen die voor drie of meer Q-dance events kaarten heeft gekocht via Ticketonline zal tzt een speciale code in zijn mailbox krijgen waarmee je tot vier kaarten kunt kopen.
De tweede manier kunnen wij nog niet bekend maken, dat zou de selectie namelijk beïnvloeden. Daarover dus later meer..
*kuch* proxy *kuch*quote:Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan geen gegevens van kameraden invullen, is nog steeds zelfde IP-adres
Al je data verkeer loopt via een server. Alle webpagina's die je bezoekt zien dat het IP van de server ipv jou PC. Zo kun je anoniem surfen, jammer genoeg is 99% van die anonieme proxy's bagger traagquote:
Dan mag je meerdere PM-en met een beknopte uitlegquote:Op donderdag 9 april 2009 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb daar verder geen verstand van, als je me wilt helpen mag dat wel via PM
Blijft geniaalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:06 schreef NLS04 het volgende:
heeft iemand de link van het youtube filmpje waar de vocals van double dutch darkies uit zijn gehaald? alvast bedankt!
EDIT: al gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |