heerlijkquote:
Die hebben ook zo'n handige add-on. Hoef je bepaalde setjes niet te downloaden en kan je gelijk beluisteren zonder ze te downen:)quote:
lompe melodie, inderdaad, maar die valse synths verneuken het pas echtquote:Op zondag 5 april 2009 11:31 schreef Silaz het volgende:
Dat setje van DBSTF ziet er wel leuuk uitMaar Ready vind ik ook best wel een verrotte plaat. De weg naar de climax begint goed. Maar dan komt er zo ene happy melodietje die ik nergens naar vind klinken
![]()
Ik vind Ready wel vetquote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
lompe melodie, inderdaad, maar die valse synths verneuken het pas echtAls dat melodietje begint moet ik steeds denken aan dat zwarte kereltje van dat filmpje die als een mongool danst.
![]()
"TNT, also known als Technoboy and Tuneboy, are wanted by the Los Angeles Police Department for crashing down Hugh Hefner's mansion during a Playboy party."Nieuwe KGB's vind ik niet echt super..
Rip kondigt aan dat hij een terrasje gaat zoeken terwijl het hier nog zwaar bewolkt is en warempel... spontaan begint het op te klaren.quote:Op zondag 5 april 2009 13:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, wat een weer![]()
Ik ben de stad in, terrasje zoeken ... maar voordat ik ga wil ik jullie nog even achterlaten met de volledige clip
en wie geïnteresseerd is in de originele muziek
Aan het socializen Jortquote:Op zondag 5 april 2009 13:37 schreef JortK het volgende:
Knock Out was niet uitverkocht, aankleding was matig, maar het geluid weer
Omdat het niet uitverkocht was was het wel rustiger en daardoor ook minder heet
Heldenshit gehoord trouwens, en met aardig wat plaatjesdraaiers nog een pilsje staan doen
Eensch. Nog een biertje gedaan met Ruffian (OMG! ik stoorde me overigens helemaal niet aan hem) en Da Syndrome (heldquote:Op zondag 5 april 2009 13:37 schreef JortK het volgende:
Knock Out was niet uitverkocht, aankleding was matig, maar het geluid weer
Omdat het niet uitverkocht was was het wel rustiger en daardoor ook minder heet
Heldenshit gehoord trouwens, en met aardig wat plaatjesdraaiers nog een pilsje staan doen
Da Syndromequote:Op zondag 5 april 2009 13:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eensch. Nog een biertje gedaan met Ruffian (OMG! ik stoorde me overigens helemaal niet aan hem) en Da Syndrome (held)!
Buiten kwam ik TBY tegen, die heb ik mijn laatste biertje gegeven die ik had meegenomen, binnen ff staan ouwehoeren met DBSTF, en met Renegade die toevallig ook in de zaal liepquote:Op zondag 5 april 2009 13:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Aan het socializen JortWie heb je trouwens allemaal gesproken dan?
Liveset van Zany & Noisecontrollers ziet er wel prima uit trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef RiKe het volgende:
Opbouwende kritiek over m'n demo mag heus wel![]()
(ja ik weet sowieso af van een volume sprong....blijft moeilijk als je moet masteren op koptelefoon)
Omdat je zo aandringtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat klaar om te luisteren, dus ik verwacht morgen wel wat tipjes en topjes (pff competentiegericht onderwijs
) posten
Partyagenda;
Outdated....
vette edit zoquote:
dus solo bij Fusion en 2 Sidez bij A2 Recordsquote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef kollie het volgende:
Het stond al in het nieuwsbericht bij Euphoria, maar nu bevestigt b-front het op z'n site: Hij gaat bij fusion releasen! Netjes![]()
hahah, zie haar losgaanquote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vette edit zo![]()
zie ook:
[..]
dus solo bij Fusion en 2 Sidez bij A2 Records![]()
Je bent gewoon jaloers op die mooiboys jwZquote:Op zondag 5 april 2009 21:26 schreef 16meter het volgende:
wat een droogkloten daar achter... ziet er niet echt gezellig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |