Miss is dit wel die derde optie waar ze het over haddenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ook besteldmaar hoe doen ze dit.. wie het eerst komt wie het eerst maalt? en dan een max aantal beschikbare kaarten ? en hoe zit het met die ticketonline codes?
ik heb het net nog ingevuld, hoppa!!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef ElDani het volgende:
DEFQON1 Pre-Order!!
HEEEEELLL Snel zijn als je wilt gaan!
x2quote:Op donderdag 9 april 2009 13:32 schreef CrustyClown het volgende:
Bedankt voor je pre-order, je bent verzekerd van Defqon.1 Festival entree ticket. Zodra er meer bekend is nemen wij contact met je op om de bestelling definitief te maken.
VET
inderdaad netjes, 1 per IP / adres / naamquote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef CrustyClown het volgende:
Wel netjes trouwens, max 1 inschrijving per IP
Het is dat jij zelf niet gaat... maar waarom gaan mensen die wel willen gaan dit ook overal rondbazuinen... dan maak je zelf toch minder kans?!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef ElDani het volgende:
DEFQON1 Pre-Order!!
HEEEEELLL Snel zijn als je wilt gaan!
Ik ga niet, dus succes dermee!![]()
Weet het ook niet zeker, maar ik kan nu in ieder geval, als ik echt graag wil, gewoon gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geen idee of ik kan, maar ik heb een kaartje
My Awakening (L)quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef LeonH het volgende:
ja.... behoorlijk waterdicht systeem...
Iedereen stuurt dit nu naar elkaar door zoals hier gebeurt maar goed...
Trouwens Freqz is toch gewoon Frequencerz? Kwam hele vette shit tegen op Q-music store, maar het label kan ik niet thuisbrengen....
My Awakening / Behind The Nothing / Audio Attack
Ik klaag nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:05 schreef ElDani het volgende:
Ik vind dit prima, de liefhebbers komen er zo waarschijnlijk eerder achter, tuurlijk gaat er dan een vuurtje lopen etcetera, maar dat voorkom je toch niet!
Tja, dat blijf je toch wel houden of niet? Ik vind het wel een mooi systeem zo. Verwacht ook dat ze het dadelijk gewoon dichtgooien, genoeg pre-sale gedaan, de rest probeert het maar op een andere manier.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef LeonH het volgende:
ja.... behoorlijk waterdicht systeem...
Iedereen stuurt dit nu naar elkaar door zoals hier gebeurt maar goed...
Trouwens Freqz is toch gewoon Frequencerz? Kwam hele vette shit tegen op Q-music store, maar het label kan ik niet thuisbrengen....
My Awakening / Behind The Nothing / Audio Attack
Zat er al met een vriend over te msnnen.. Ze hadden het in de publicaties over "een code die toegestuurd werd, die alleen liefhebbers zouden zien" of iets in die trant.. Best slim!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
heb maar ff aan de kameraden (allen liefhebbers) laten weten dat ze moeten klikken daar
maar nu ik er zo over denk, zou zomaar invulling van 2e manier kunnen zijn
want daar wilden ze niks over kwijt, dit zou wel toepasselijk zijn, zo'n tricky iets
er stond:quote:Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zat er al met een vriend over te msnnen.. Ze hadden het in de publicaties over "een code die toegestuurd werd, die alleen liefhebbers zouden zien" of iets in die trant.. Best slim!
dus dan is deze subtiele manier de 2e optie waar ze op doelen, de andere komt in je inbox, wat ik las op PF van mensen die daarover gemaild hadden was dat ze vanaf de 18e die codes gaan versturen...quote:Dit jaar zijn er twee manieren om in aanmerking te komen voor een speciale voorverkoop die een week eerder start dan de reguliere verkoop op 25 april. De eerste is via Ticketonline. Iedereen die voor drie of meer Q-dance events kaarten heeft gekocht via Ticketonline zal tzt een speciale code in zijn mailbox krijgen waarmee je tot vier kaarten kunt kopen.
De tweede manier kunnen wij nog niet bekend maken, dat zou de selectie namelijk beïnvloeden. Daarover dus later meer..
*kuch* proxy *kuch*quote:Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan geen gegevens van kameraden invullen, is nog steeds zelfde IP-adres
Al je data verkeer loopt via een server. Alle webpagina's die je bezoekt zien dat het IP van de server ipv jou PC. Zo kun je anoniem surfen, jammer genoeg is 99% van die anonieme proxy's bagger traagquote:
Dan mag je meerdere PM-en met een beknopte uitlegquote:Op donderdag 9 april 2009 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb daar verder geen verstand van, als je me wilt helpen mag dat wel via PM
Blijft geniaalquote:Op donderdag 9 april 2009 15:06 schreef NLS04 het volgende:
heeft iemand de link van het youtube filmpje waar de vocals van double dutch darkies uit zijn gehaald? alvast bedankt!
EDIT: al gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |