kan ik daar ook alleen het audio geluid rippen? Volgens mij is dat onderste optie niet?quote:
audio= gewoon geluidquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:04 schreef Rosbief het volgende:
Welke audio ga je rippen?
dat hou ik voor mezelf, ty zotheidquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:10 schreef Rosbief het volgende:
Welk gelui van welk filmpje?
ja die site zag ik net maar die shit lijkt zo ingewikkeld dudequote:Op donderdag 7 februari 2008 23:15 schreef zarGon het volgende:
http://www.moitah.net/#FLVExtract.
Heb je je .flv bestand al?
Die link die ik net gaf is zo makkelijk, makkelijker kan gewoon niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja die site zag ik net maar die shit lijkt zo ingewikkeld dudebinary source etc, hij s nu bezig op vixy net, k hoop dat t lukt. Is er ook een progammatje die gewoon streaming geluid opneemt van radio enz of eigenlijk alle geluiden die uit de pc komen?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die link die ik net gaf is zo makkelijk, makkelijker kan gewoon niet.
FLV downloaden:quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja die site zag ik net maar die shit lijkt zo ingewikkeld dudebinary source etc, hij s nu bezig op vixy net, k hoop dat t lukt. Is er ook een progammatje die gewoon streaming geluid opneemt van radio enz of eigenlijk alle geluiden die uit de pc komen?
Dit is ook goed. Maar wil je altijd afhankelijk zijn van een externe site?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die link die ik net gaf is zo makkelijk, makkelijker kan gewoon niet.
Aangezien je als voor dit soort dingen altijd afhankelijk bent van een website (youtube oid) vind ik dat geen probleem.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:25 schreef zarGon het volgende:
Dit is ook goed. Maar wil je altijd afhankelijk zijn van een externe site?
Ik bedoelde meer afhankelijk zijn van een externe site, behalve YouTube. Je maakt er geen .flv van, de bestanden zijn .flv bestanden op de servers van YouTube.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aangezien je als voor dit soort dingen altijd afhankelijk bent van een website (youtube oid) vind ik dat geen probleem.
Ik snap wel dat als je veel dingen wil converteren het makkelijker is om er een FLV van te maken, maar voor bijv. 1 video rippen is mijn optie veel makkelijker. Vooral als je niet zoveel kennis van zaken hebt.
Het gaat er niet om dat hij een .mp3'tje in z'n handen gedrukt krijgt/wil. Dat staat ook niet in de OpeningsPost. Topicstarter wil weten hoe jij dat precies gaat doen, zodat hij het zelf kan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat een moeilijke omslachtige suggesties worden hier voorgedragen.
Als TS het filmpje linkt, heeft hij binnen 5 minuten een mp3'tje van mij. (en ik werk niet met decoders en converters)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |