x2quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind Kaboom echt een van de vetste dingen, nu al weer wat ouder, maar begin van het jaar toen die voor het eerst te horen was, was ik echt meteen verkocht. De lekkere felle korte synths in Ready vind ik ook vet. Maar ik vind sowieso alles wat Alphaverb maakt vet op de 1 of andere manier
x2quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik vind die gentelica palten ook erg fijn evenals de alphaverb dingetjes.. Come on and fight![]()
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146735quote:Op het Q-dance kantoor wordt hard gewerkt aan een mooie line-up release. Ruim twee maanden voor het grootste evenement van Q-dance zijn alle medewerkers in rep en roer. Niet alleen moet de line-up knallen als nooit tevoren, er is ook een naam hoog te houden als het gaat om de manier waarop de line-up gepresenteerd wordt: met een vette trailer en een mooie site dus.
Over ongeveer een week wordt de line-up gereleased op Q-dance.nl.
Alle area's met de welbekende kleuren staan weer vol met bekende toppers en daarnaast zullen ook veel nieuwe namen hun opwachting maken. Q-dance is blij dat er zoveel nieuwe muziek geproduceerd wordt en dat er de laatste twee jaar veel nieuwe DJ's zijn opgestaan: als de muziek zichzelf niet vernieuwt kun je als organisatie ook moeilijk voor vernieuwing zorgen. Naast het opkomen van een nieuwe generatie zit ook de oude garde niet stil. De welbekende labels brengen meer tracks uit dan ooit tevoren en de hardere stijlen binnen het electronische dancegenre bevinden zich in een ware stroomversnelling. Of je nou van de originele sound uit de jaren negentig houdt, fan bent van de muziek van een jaar of zes, zeven geleden of dat je het nieuwste van het nieuwste prefereert: op Defqon. 1 komt alles aan bod.
Het aantal liefhebbers van de hardere stijlen lijkt nog steeds te groeien. Niet alleen jonge bezoekers stappen in, ook de meer ervaren partygangers en ouwe rotten (maar ach, wat is oud) blijven volop losgaan op de harde beats. En zoals de frequente bezoeker van Q-dance feesten weet, reikt de populariteit van harde dance tot ver buiten de eigen landsgrenzen: vanuit heel Europa en zelfs vanuit andere continenten komen fans naar Nederland om de events van Q-dance te bezoeken. Bezoekers van eigen bodem hoeven echter niet bang te zijn dat al deze fans hun zo geliefde evenementen 'overnemen' en zij zelf achter het net vissen: er wordt dit jaar een beperkter aantal kaarten ter beschikking gesteld aan buitenlandse bezoekers. Bovendien weet iedereen die de berichtgeving een beetje in de gaten gehouden heeft dat Q-dance haar uiterste best zal doen om de kaartverkoop van Defqon.1 zo soepel mogelijk te laten verlopen.
De echte liefhebbers zullen dit jaar een voorkeurspositie bekleden.
Hoewel iedere organisatie natuurlijk blij is als een evenement uitverkocht raakt ziet Q-dance toch echt liever een strand vol echte liefhebbers losgaan. Vandaar dat ruim een kwart van de kaarten wordt gereserveerd voor onze trouwe bezoekers. Daarnaast kan Q-dance bij deze mededelen dat de gemeente Almere toestemming heeft verleend om een groter stuk strand te mogen gebruiken, waardoor er 3000 bezoekers meer van Defqon.1 kunnen genieten.
Over de creatieve invulling van de productie zegt Q-dance traditiegetrouw niets: de verrassingsstrategie bevalt prima. Zoals jullie weten is het motto 'overtref de verwachtingen en de laatste editie', al wordt dat natuurlijk steeds lastiger. Toch gaat Q-dance er ook dit jaar weer helemaal voor!
De kaartverkoop voor Defqon.1 begint op zaterdag 25 april om 13.00 uur bij Ticketonline en Free Record Shop.
Houd voor meer informatie over Defqon.1 en de mogelijkheid om alvast verzekerd te zijn van een ticket Q-dance.nl goed in de gaten.
Q-dance
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:26 schreef T_Killer het volgende:
PS Rip, ik zag dat er op 25 en 26 april geen treinen rijden tussen Nijmege en Cuijk, dus kun jij maar beter op de fiets naar IQ gaan![]()
They took our ticketsquote:Bezoekers van eigen bodem hoeven echter niet bang te zijn dat al deze fans hun zo geliefde evenementen 'overnemen' en zij zelf achter het net vissen
ja staat op de schermen in de treinquote:
Durka derrrrrb!quote:
Hoe ga jij dan in Nijm./thuis komen?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef T_Killer het volgende:
ja staat op de schermen in de trein
Ik kan via Den bosch -> Ehv -> Venlo reizen, dat is mss nog wel korter dan via Nijmegenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoe ga jij dan in Nijm./thuis komen?
Dat 'Madonna - Papa don't preach'-deuntje is toch rechtstreeks gejat van 1 of ander jaren 90 nummertje?
Ik dacht eerst van Mad'house, maar die klinkt toch te langzaam
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mental Theo en Charly Lownoise komen met nieuw album
JAAAAAAAA
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
JAAAAAAAA
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
En ik krijg me plots toch een ingeving!
Iemand hier die geluid kan rippen van youtube filmpjes?
Las t al iddquote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
JAAAAAAAA
Precies, vind het ook niet heel boeiend dat ze weer een album gaan maken.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef Da_Ripper het volgende:
Wordt er niet warm of koud van [ afbeelding ]
De charme van CL&MT was juist dat het oude nummers betrof.
maar als ze die charme nou weer te pakken weten te krijgen kan dit wel eens erg leuk wordenquote:De charme van CL&MT was juist dat het oude nummers betrof.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar als ze die charme nou weer te pakken weten te krijgen kan dit wel eens erg leuk worden
* Da_Ripper heeft er een hard hoofd in --->quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar als ze die charme nou weer te pakken weten te krijgen kan dit wel eens erg leuk worden
QFTquote:verder heb ik zin in een feestje![]()
Begon iemand zijn setje niet ooit met die tune? Ik dacht op 'n q-base ....quote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef mstx het volgende:
Kasparov - The Storyteller -> de melodie van dat nummer klinkt als Inspector Gadget
Mooi.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwsbericht over Defqon.1 2009
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146735
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |