shit, Bert heeft me door...quote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op die mooiboys jwZ
wat een topwijf!quote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vette edit zo![]()
zie ook:
[..]
dus solo bij Fusion en 2 Sidez bij A2 Records![]()
Die remix van WGB is al best oud.quote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat een topwijf!
Is er weer een remix van die plaat? En ze kent 'm ook nog!
Ohja mensen... die mix, willen jullie die aan 1 stuk of 2 delen?
Verhip ja... En ik ben ook nog eens zelf op het feestje geweest!quote:Op zondag 5 april 2009 22:11 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die remix van WGB is al best oud.
Dit is een filmpje dat ik op 17-05-08 heb gemaakt en daar werd hij al gedraait(wel even doorspoelen naar 2:20)
1quote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat een topwijf!
quote:
Bohja 2007.... Allemaal die dj's die zomaar even langskwamen en een kwartiertje ofzo deden draaien. Dat kwartiertje Super Marco May vond ik nog het vetste van de hele avondquote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hoop het ook maar ik verwacht het niet aangezien zany nu ook met zijn tour zit enzo
maar de 2007 editie is legendarischalles kon alles mocht, alle dj's bezopen dat was het jaar daarna al een stuk strakker georganiseerd..
wat ik wel vind is dat ze de dresscode verplicht moeten stellen, zonder themakleding kom je er gewoon niet in..
Ik geef het nog 2 weken tot aan de aankondiging. Als het dan nog niet bekend is ben ik er ook bang voor i.v.m. die Fusion tour.quote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef RiKe het volgende:
Wanneer is eigenlijk een nieuwe editie van Pavo&Zany?
Hoop wel dat die weer gehouden gaat worden...
Wahahaha .... Stalkers !!quote:
quote:
quote:die int zwart vroeg mij op Loudness of ik naar Scantraxx Presents ging; ik wilde wel maar financiën waren niet zeker, stopt tie mij zo 50EURO in de zak
ik stond er helaas niet bij, was verhinderdquote:Op zondag 5 april 2009 21:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
hahah, zie haar losgaanDie kerels daarachter daarentegen
Die staan maar beetje te kijken. Jij staat daar toch niet bij rem? of ben je niet geweest? die janine was toch een vriendin van jou?
moet de 1e nieuwe plaat die zij niet kent nog horen op een feestquote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat een topwijf!
precies, als wij met de hele groep zo los gaan, is er aardig wat ruimte nodigquote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
en prima dat ze zo los gaat, zo zie je er niet veel meer tegenwoordig ... maar check hoeveel ruimte ze nodig heeften dat dan nog 's maal 7personen ofzo (ReMcOrE & die kesse-crew)
pfff maak maar dat je wegkomt want die leute verliezen het allemaal
![]()
dat zijn pas toffe gasten jahquote:En die gasten die er tegen het hek staan ken ik ookToffe gasten hoor, leren kennen @ Hardbass 08 - die int zwart vroeg mij op Loudness of ik naar Scantraxx Presents ging; ik wilde wel maar financiën waren niet zeker, stopt tie mij zo 50EURO in de zak
![]()
Vind er eigenlijk geen zak aan... maarja... je moet toch wat luisteren he...quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef de_huig het volgende:
aaaaaaaaaah mensen wat word ik toch gelukkig van hardstyle in mijn oren![]()
![]()
![]()
ik stuiter vrolijk door het leven jeuj
Altijd weer die sociale druk he......quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Vind er eigenlijk geen zak aan... maarja... je moet toch wat luisteren he...![]()
Organiseren zit die jongen in het bloed hoorquote:Op maandag 6 april 2009 14:11 schreef Sethje het volgende:
Rebirth was echt zo'n groot succeshet geluid was echt super,sfeer goed, goede reacties op pf, djs vonden het vet!
Vrijdag nog naar wilde gullie bass, dv8 bash geweest! Was wel lache, lekker geluid ! Daar sprak ik Renegade, vroeg of hij niet mee wilde komen naar Rebirth, en jawelhij was erbij zaterdag! Wat een held.
[ afbeelding ]
Heel de avond druk geweest met het ontvangen van de dj's, best hard moeten werken maar ook kunnen genieten! Laatste half uur ging het zo los met Flamman & Abraxas heerlijk Used and Abused etcetra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |