En daardoor verspringt de pagina de hele tijd... rete irritant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Sinds wanneer staan die filmpjes in de OP?Wat een gescroll
![]()
Like Thiz komt 1 april uit dus dat komt wel goed met die mixquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Like Thiz is gaar geript
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
wil net zegge heb toch aardig staan rosse bij FL op XQ TBY, topsetjequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
De YT filmpjes in de OP. Bij mij verspringt de pagina ook de hele tijd tijdens het inladen, RETE irritant ja !
Wat betreft Frontliner & nummers als Time. Ik heb hem een tijdje staan te bekijken tijdens XQ TBY en ik kreeg er niet het 'ik ga eens even los' gevoel bij. Zelfs toen ik daar Time voor de eerste keer over de grote speakers hoorde deed het me niets..
* Maar goed, kon zoizo niet helemaal in de sfeer komen tijdens TBY, erg kapot en gesloopt en dan ook nog eens dat langzame mixwerk van TBY (Voor deze mening ga ik vast geexecuteerd worden), maar ik blijf vinden dat TBY dikke vette producties heeft, maar het mixwerk is mij soms teveel intro/outro
Niet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Sethje het volgende:
nummer uit de tt is kut
Nú kloptiequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
Klopt ie zo weer helemaal tot nu toe?
Wilde boy en Leon nog ruilen?
TVP
p.s welke filmpjes in de OP? mijn pagina verspringt nietIK WIL OOK EEN VERSPRINGENDE PAGINA
![]()
Uiteraard, maar ik had het even over de treklijstquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
deadline voor de mix lijkt me topic # 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoiler in spoiler gaat blijkbaar niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
ik wil ook op de muur !quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb de OP weer een beetje bijgewerkt; behalve de muur, Sinister & poiuytr![]()
@ Bartman --> ik hoor daar geen viben in
Davide Sonar vond ik een heerlijk setje! Ga ik zeker nog een keertje luisteren!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik wil ook op de muur !![]()
god die davide sonar set begint lekker zeg !
mee eens, je staat op een feest zo 5 minuten stil vanwege outro -> introquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef CrustyClown het volgende:
en dan ook nog eens dat langzame mixwerk van TBY (Voor deze mening ga ik vast geexecuteerd worden), maar ik blijf vinden dat TBY dikke vette producties heeft, maar het mixwerk is mij soms teveel intro/outro
lekkere unieke kicks, herken je zo, erg fijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ben sowieso fan van de Frontliner kicks
paar oude klappers van eigen hand in die setquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Sc0tTy het volgende:
god die davide sonar set begint lekker zeg !
Ik zeg einde van het topic. Ons kennende zullen de laatste er wel doorheen geknald worden. En het is natuurlijk fijn om als FIPO voor #100, de jubileum-mix te kunnen horen draaien op de achtergrondquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik had het even over de treklijst
you damn right mea culpa or I'll open up a can-o-wooping on yo assquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:19 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Bartman --> mea culpa;
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
@RIP; De drie-eenheid? Waarom zie ik Huig, Bartman en mezelf ineens in een drie musketierspakje staan![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Da_Ripper het volgende:
...... behalve de muur, Sinister & poiuytr.........
Dat vind ik ook van de sets van HHZ en BH, maar dan met de breaksquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mee eens, je staat op een feest zo 5 minuten stil vanwege outro -> intro
[..]
over knake-begin gesprokequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Sc0tTy het volgende:
nog even de Scope DJ set todat ik weg ga zo
Plankie T_Killer is blijquote:
Ik loop al enkele dagen met een BOOG....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef luckass het volgende:
tentamens + SOG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Toen bij quakedance dat iedereen z'n middelvingur tegen het kabinet ging opstekuh!!11 vet wel coowl was dat!!11!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
In navolging van Partyflock, wat is jullie mooiste feestmoment? Het koor op qlimax? de dansjes van marcel? vertel het maar-> een top 3 mag ook
heb fijnere mixjes van je gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kheb een setje op lsdb staan onder rBAKr - Home March
mixen kan je het niet noemen, intro-outro werk, maar de nummers zijn wel lekker dankzij de promo's uit de pm enzo![]()
![]()
Over quakedance gesproken ... die beloofde aftermovie is er nòg steeds niequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef mstx het volgende:
Toen bij quakedance ...
citaat uit "Gas Met Die Zooi" gok ikquote:
Bert grijpt elke gelegenheid aan om te zeiken over Quake Dance / AVIOquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Toen bij quakedance dat iedereen z'n middelvingur tegen het kabinet ging opstekuh!!11 vet wel coowl was dat!!11!![]()
dd
dude! serieus?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Over quakedance gesproken ... die beloofde aftermovie is er nòg steeds nie
Wat een mongolsquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zit op Q-dance een beetje de foto's te kijken van de world tour sydney maar dat ziet er best vet uitmooie lasershow allemaal vrolijke mensen en de Dj's staan ook allemaal vrolijk op de foto, alsof het een gezellige boel was
en toen was er dit:
[ afbeelding ]
wat een herten
![]()
Het 1ste moment dat ik wil opnoemen als mooiste feestmoment =
De onthulling + het koor op Qlimax 2008 -> kippenvel iedere keer als ik er aan denk
Dat ziet er toch uit alsof ze een stelletje gemeentewerkende *lees; schop-leuners* Wig'gers van de straat geplukt hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zit op Q-dance een beetje de foto's te kijken van de world tour sydney maar dat ziet er best vet uitmooie lasershow allemaal vrolijke mensen en de Dj's staan ook allemaal vrolijk op de foto, alsof het een gezellige boel was
en toen was er dit:
[ afbeelding ]
wat een herten
![]()
Het 1ste moment dat ik wil opnoemen als mooiste feestmoment =
De onthulling + het koor op Qlimax 2008 -> kippenvel iedere keer als ik er aan denk
understandable; Australia - Home of the Melbourne Shufflequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
en toen was er dit:
afbeelding
wat een herten
![]()
Mijn nummer staat er niet tussen: Tuneboy - I will growlquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
-tracklist-
Klopt ie zo weer helemaal tot nu toe?
Vind je dat zo'n top nr dan ? kan echt wel 100 betere verzinnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Mijn nummer staat er niet tussen: Tuneboy - I will growl
Heb 1080P ripjuh liggen hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Staat dat van het koor trouwens op de DVD? Heb een lekker HQ streampie voor veel dvd's enzo
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat ziet er toch uit alsof ze een stelletje gemeentewerkende *lees; Duitsers* van de straat geplukt hebben
Als we dan toch gaan edit'ten. Zou ik voor polen gaanquote:
blijkbaar, anders noemt hij hem nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:33 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n top nr dan ? kan echt wel 100 betere verzinnen
RMB- Spring is idd n Heerlijkequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
understandable; Australia - Home of the Melbourne Shuffle
* Da_Ripper wordt nog steeds blij van de Cascade-HS & ziet graag RMB's "Spring" in 'n HS-marinade![]()
![]()
Japzz samen met serenityquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan edit'ten. Zou ik voor polen gaan![]()
Trouwens Wildstylez - The Moon. Ik word er erggg vrolijk van!
mjah ik vind hem persoonlijk erg lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, Hard Bass 4CD heb ik nog op de laptop staan, maar keer luisteren
Laat hem lekker I Will Growl doen als hij dat wil.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Japzz samen met serenityop die hard bass cd 3 echt lekkah !
![]()
( Btw mss een aanrader ipv I Will Growl)
Aliens hebben ze wel gedaan hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LeonH: geld ook voor Furybox, Aliens, Feel it, Gaia, Faces en Universe Twisters - White Stars![]()
![]()
* ReMcOrE gaat binnenkort dat setje van NC downlenen
En de rest van de nummers zijn uitgelekt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aliens hebben ze wel gedaan hoor![]()
Crump / Marlboro Man / Aliens vinyl![]()
owja, oepsquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aliens hebben ze wel gedaan hoor![]()
Crump / Marlboro Man / Aliens vinyl![]()
heb jij de rest allemaal full dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef mstx het volgende:
[..]
En de rest van de nummers zijn uitgelekt.
Alleen Furybox en The Universe Twisters niet maar ik heb wel gehoord dat andere mensen die wel hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb jij de rest allemaal full dan?
Dus je hebt ook Gaia full?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen Furybox en The Universe Twisters niet maar ik heb wel gehoord dat andere mensen die wel hebben.
quote:01 Need A Fix - Evanti
02 Natural - Davide Sonar
03 Silentium - Killer Clown
04 Play Out - Sebulba Vs Royal X
05 Get Hit - Crypsis Feat Sasha F
06 Creation Of Life - Coone Vs D-block And S-te-fan
07 Mayday Dream - Coone Vs Deepack
08 Street Knowledge - Luna meets Trilok and Chiren
09 Muzic Or Noize - Wildstylez
10 A New Day - Headhunterz
11 Master And Slave - Vyolet
12 Rave City - Yves DeRuyter
13 Woops - Bountyhunter
14 Boys Interface - Dj Rob And Mc Joe
15 Open Sesame - 50 Of The Dreamteam
16 Allright Now Here We Go - Prophet
17 Young Birds - Dj Weirdo And Dr. Phil Omanski
18 Unstoppable - Nexes
19 Gangsta And Gangsta - Nico and Tetta
20 Hit And Run - Nosferatu
21 Nothing - Evil Activities (with Mc Ruffian)
22 Pass The Bottles - Endymion And Nosferatu
23 The Soul Collector - Neophyte vs The Stunned Guys
24 Magnitudo - Meccano Twins
25 Really Insane - DJ Dione
26 The Sign - Nexes
27 Mad Pimp - Hellsystem
28 Evil Never Dies - Headbanger
29 Black - Belgium 2009 - Various Artists
30 Black - Belgium 2009 - Various Artists
Idd Davide Sonar - Natural. Voor mijn laatste mix gebruikt als opener, wat een HEERLIJK nummertje. Je krijgt er idd zin van om een biertje te pakken in het zonnetjequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef ElDani het volgende:
Errug lekker dat setje van Noisecontrollers, nu halverwege en ik hoor veel mooie NC klappers!
Valt me wel op dat veel basses op dezelfde toonhoogte liggen en daarom ook wel redelijk vloeiend doormixen.Het knalt wel prima! Alleen jammer van de mixfout naar Attack Again!
Verder nog een legaal update:
Davide Sonar - Natural![]()
![]()
Wildstylez - Music Or Noize![]()
Headhunterz - A New Day
Evanti - Need A Fix
En nog een hele zooi mooie tracks zijn vandaag op WEB verschenen op de q-dance musicstore.
Rede: de digitale CD Black Belgium 2009.
Gewoon dingen kopen! Al zijn niet alle WEB-jes goed gemasterd.. Ti Sento/4 Days heeft bijvoorbeeld een te harde bass in de climax, echt heel lelijk gewoon.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd Davide Sonar - Natural. Voor mijn laatste mix gebruikt als opener, wat een HEERLIJK nummertje. Je krijgt er idd zin van om een biertje te pakken in het zonnetje![]()
Moet trouwens ook maar eens een verschil gaan maken tussen WEB en gewone (scene) releases. Stoor me er tegenwoordig steeds vaker aan dat sommige vinyls gewoon slecht geript zijn!
Dat is wel waar, maar ze hebben ook gewoon de laatste tijd veel nummers geproduceerd. 2 Williams Syndrome, 4 van hun eigen vinyl (ik trek het slecht dat ze nu misschien WEER uit moeten stellen ivm de 3e sampler van Zany), Tonight en ook nog K.Y.H.U. remix. Verder OOK nog het anthem.. We hebben dus al een redelijk idee wat er gaat komen op InQontrol aan tracks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb dat setje van de NC's vanochtend geluisterd; nu is het gewoon een gimmick van hen om zogoed als alleen maar eigen nummers te draaien .... maar ze moeten imo wel gaan oppassen dat ze niet een karikatuur van zichzelf gaan worden
Helemaal mee eens. Geldt ook voor Zany, Headhunterz en Frontliner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb dat setje van de NC's vanochtend geluisterd; nu is het gewoon een gimmick van hen om zogoed als alleen maar eigen nummers te draaien .... maar ze moeten imo wel gaan oppassen dat ze niet een karikatuur van zichzelf gaan worden
Wat nou verder? Alsof het een bijzaak is...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Verder:
Op Zany's 3e sampler is Animated Audio bevestigd!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:09 schreef HarryVanDeTap het volgende:
EINDELIJK LIKE THIZ / HOUZE MUZIK / FUCKIN' POSERS VINYL![]()
![]()
![]()
3e nummer op de sampler is Break Awayquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ze hebben ook gewoon de laatste tijd veel nummers geproduceerd. 2 Williams Syndrome, 4 van hun eigen vinyl (ik trek het slecht dat ze nu misschien WEER uit moeten stellen ivm de 3e sampler van Zany), Tonight en ook nog K.Y.H.U. remix. Verder OOK nog het anthem.. We hebben dus al een redelijk idee wat er gaat komen op InQontrol aan tracks.
Verder:
Op Zany's 3e sampler is Animated Audio bevestigd!
Verder gok ik op Vision, omdat deze vaak gedraaid word de laatste tijd.
Als 3e hoop ik op Endless of Break Away, maar dat zal waarschijnlijk wel niet..
Die sacrifice remix vind ik welquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm vin die set van Isaac niet veel boeiends, dus maar gauw afgezet, ff die van Brennan Heart
whahahah ik wou net gaan roepen:quote:
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sanctiquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
whahahah ik wou net gaan roepen:
01. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix) <-- damn dies heerlijk
gelukkig niet veel eige producties, vink veel toffer, gewoon lekker veel verschillende platen
ahhh en dan gelijk die woorden: Fear, worship, obey, respect, feel, believe black
It's black! erachter aan ! ah heerlijk er in gemixed zeg
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef ElDani het volgende:
Nog een legaaltjes update!
Op de I-Tunes store zijn een hoop tracks gekomen.. Las ik net op Hardtraxx en hoorde ik van Rike:
Welke?
Beat Providers - Magnetik
Dozer - Relax
Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers Remix)
Zany & DV8 - Break Away
Sebulba & Royal X - Play Out
Linkjes:quote:HQ
Het beste van het beste in de hardere kanten van tech trance, uptempo hard dance, pscyhedelic en alles met die unieke HQ Pump!
DJ Scot Project - DE
Alex Kidd - GB
Remo-Con - JA
Eskimo LIVE - UK
Dr Willis - AUS
Kamui - DE
A*S*Y*S - DE
Tom Harding - GB
Fausto - NL
Artento Divini - NL
Re-Ward - NL
MC Da Silva - NL
Hard Style
Het beste in hard style and beyond gepresenteerd door deze ware innovators.
Showtek - NL
Dr Rude - NL
DHHD - NL
Sasha F - DE
Cally & Juice - GB
The Machine - LT
Alex Kidd - GB
Josh & Wesz - NL
Audio Psychos - NL
Abyss & Judge - NL
Activator live feat MC Rems - IT
Daniele Mondello - IT
MC The Watcher - NL
Multigroove Classics
De originele sounds waarmee alles begon gebracht door de originele pioniers die ze gecreëerd hebben.
Bonzai Classics LIVE - BE
Quazar LIVE - NL
The House of God / Luca Cucchitti - IT
Lenny Dee - US
Miss Djax - NL
Dano - NL
Buzz Fuzz - NL
Spider Willem - NL
Pavo - NL
Bass D - NL
JP - NL
quote:
ken jij speedfreakquote:maar zit met maat (speedfreak) te praten, heeft het er over dat et een opgenomen set is, aangezien ie zo strak is gemixed, zelf geloof ik dat niet, andere mensen hier ideen over ?
13. ID - die ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
07. Brennan Heart - ID ???? ikke wille wete,
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef ElDani het volgende:
Nog een update!
Dance-Valley line-up is er!
De hardere stages:
[..]
Linkjes:
NieuwsPF http://partyflock.nl/party/141510:Dance_Valley_Festival_2009.html
Niet echte leuke line-up voor de hardstyle liefhebber voor dat geld ga ik liever naar een andere feestje!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef ElDani het volgende:
Nog een update!
Dance-Valley line-up is er!
De hardere stages:
[..]
Linkjes:
NieuwsPF http://partyflock.nl/party/141510:Dance_Valley_Festival_2009.html
Precies.. lekker links laten liggen dat Dance Valley. Is meer gericht op andere stijlen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Niet echte leuke line-up voor de hardstyle liefhebber voor dat geld ga ik liever naar een andere feestje!
Ben er ook nooit geweest, maar heb er altijd hetzelfde idee bij gehad, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben nog nooit op n DV geweest, maar wat ik ervan gezien heb ist allemaal dat Bloemendaal-volk, moij-boij kijk-mij-nou-met-mn-peppie-zonnebril en soortgelijke sl@jes
vrienden van me stonden bar afgelopen jaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben er ook nooit geweest, maar heb er altijd hetzelfde idee bij gehad, ja.
Dan moet je ff snel die black set gaan luisteren want dies toch wel meester hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef 16meter het volgende:
Vind Brennan Heart echt bagger met z'n zogenaamde mixwerk en rip-off tracks. Over dat Blademasterz gebeuren zal ik maar niet beginnen, is al genoeg over gezegd.
Vond hem een tijdje erg goed en hij heeft een aantal vette tracks op z'n naam staan, maar veel is er niet meer van over..
07. Tyler Durden - Motion Control volgens mijn .txt geript van lsdb.nl, geen slechtequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
07. Brennan Heart - ID ???? ikke wille wete, in & outro![]()
middenstuk is te langzaam
[..]
ken jij speedfreakmag ik u aanraken
![]()
hij is idd wel erg strak
“Yo Ladz! Deze keer hebben we echt een speciale mix voor jullie in petto! In het begin hadden we een beetje lente kriebels maar op het einde besloten we toch maar eens om wat promo’s erbij te pakken voor jullie. 4 Gloednieuwe tracks van Degos & Re-done, The Rifle (al gedraaid door Gizmo @ Fresh FM), Busted, Fucking Love Songs, Life is Finite en Dj Norman’s Life For Nothing. Ook hadden we een promo die er helaas door een misverstand moesten verwijderen, sorry hiervoor. Hij past deze keer op 1 CD trouwens. ; -) Thijs, Krijn en Peter / T1 vs. Degos & Re-Done”quote:T1 vs Degos & Re-Done @ Achterhoeks beuken #11
0. Achterhoeks Beuken 10, ohnee toch 11 intro!
1. Abyss & Judge - One Life
2. Technoboy - 4 Day’s
3. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher (Instrumental Mix)
4. (a track that we were not suppose to play, got edited out)
5. The R3bels - Keep The Rhythm
6. Pradera vs Sasha F - Summer Feelings
7. Vyolet - Master & Slave (Zatox Mix)
8. Dj Norman - Life For Nothing
9. Degos & Re-Done - Life Is Finite
10. Dj Isaac - Over The Edge
11. Frontliner - Time
12. Degos & Re-Done - The Rifle
13. Project One - Rate Reducer
14. Degos & Re-Done - Busted
15. Dj Zany - Razr
16. Degos & Re-Done - Fucking Love Songs
17. Dutch Master - In Motion
18. Vortex - Fuck
19. Alpha Twins & Seizure - Drop The Beats Out
EINDELIJK! Godver, zit er al een jaar ofzo op te wachten....quote:
Maargoed, ratings op LSDB zeggen ook niet genoeg altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:27 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo die NC set nog niet gehoort maar ziet er veel belovend uit aan de ratings op lsdb te zien. die samen met black en world tour sets ff op mn ipod gezet, morge weer wat beuk plezier
ga maar es op school rond kijken toch wel genoeg uit geziekt nu
Alpha twins @ diekaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:51 schreef T_Killer het volgende:
Mannen van t goeie leven hoe is het?...t is hier zo stil
Zijn er nog plannen om ergens te gaan gabberen van t weekend?
Nein, ff weekendje niks. Dan Knock-Outquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:51 schreef T_Killer het volgende:
Studieweekendje gepland, dus niets speciaals.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:51 schreef T_Killer het volgende:
True, maar is wel indicatorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, ratings op LSDB zeggen ook niet genoeg altijd
Je bent een aap.quote:ze zijn toch met z'n 2en ? Of ben ik nou een aap ?
MGSquote:Dat Hiiiihaaahoooo
quote:
Nee dat was met Brennan & Heart, ze zijn uit elkaar gegaan en hij is door gegaan onder Brennan Heart.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
True, maar is wel indicator
En heb em geluisterd, moet zeggen niet slecht, die mix fout is idd wel erg slecht hoor![]()
maarja op de terug weg toch maar die Brennan Heart set op gezet![]()
![]()
![]()
btw ik hoorde Ruffian roepen 'Mr Brennan Heart' ze zijn toch met z'n 2en ? Of ben ik nou een aap ?
goede vraag!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heb iemand deze?![]()
![]()
d'Stylerz - Just a freak (Just a freq mix)
godgloeiende wat een bass gek
Lunatick (Noisecontrollers 24h remake) is toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef T_Killer het volgende:
Is niet uit, en weet niet offie uit komt, wel n meesterlijk nummer (t orgineel ook)
Ja maar dan heb je m geript, of issie gelektquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Lunatick (Noisecontrollers 24h remake) is toch ook niet uit?
als een kraan waar een loodgieter geen raad meer mee zou wetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je m geript, of issie gelekt
Heb je denk ik vaak zat de kans voor gehad, heb dat nummer namelijk wel meerdere keren gehoord..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy luisterd nu de Zany set
gvd ik wil ook een keer meezingen @ Nothing Else Matters
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb je denk ik vaak zat de kans voor gehad, heb dat nummer namelijk wel meerdere keren te vaak gehoord..
Had die alleen niet mee moeten openen. Ben ook maar richting bar gelopen toen die 'm opgooidequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy luisterd nu de Zany set
gvd ik wil ook een keer meezingen @ Nothing Else Matters
Precies. Een en al breaks. En het zogenaamde mixwerk bestaat uit faderflippen of overlappingen van max 10 seconden. Niet dat ik het beter kan... maar om het goed te noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vele malen beter als die set van Brennan Heart wat je nogal meester vind, je kreeg nog niet eens de tijd om je poten van de vloer te krijgen of er was alweer een break
En vanaf morgen terug te beluisteren via b2control.comquote:1. Builder - Her Voice (Headhunterz remix)
2. TNT - Double Dutch Darkies (original mix)
3. Crypsis - Get Hit
4. The Pitcher - Serenity
5. Ran-D vs. Adaro - My Name Is Hardstyle
6. DJ Nightkiller - Skwert (A-lusion mix)
7. Pradera ft. Sasha F - Get Loose
8. A-Lusion - Perfect It (Frontliner remix)
9. The Prophet vs. Zatox - Prozaxx
10. Noisecontrollers - Creatures
11. Dark Oscillators - Trapped
12. The Raiders - A Feeling
13. Ran-D vs Adaro - Fade To Grey
14. Bass Modulators vs. B-Front - Quarantine
Veel gekke dingen gaan ze in de liveset stoppen.. dat wil je niet missen Bert!quote:In Qontrol - 25042009 - Update
Check the new update here; an interview with AVIO live.
Every Sunday at Q-dance Radio; In Qontrol Broadcast.
This Sunday from 20.00h:
set 1 - In Qontrol 2008 - Headquarters - Technoboy
set 2 - In Qontrol 2008 - Evolution Sector - Scope DJ & Frontliner
set 3 - In Qontrol 2008 - The Undergrounds Area - Bass-D & The Viper
set 4 - In Qontrol 2008 - Sin City Area - Mad Dog
Nu kan in iedergeval niemand meer zeggen dat ik oude koeien uit de sloot haal... ze beginnen er nu zelf al over.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel gekke dingen gaan ze in de liveset stoppen.. dat wil je niet missen Bert!
Waarvoor dank!quote:
Och... als het ook nog eens milfs zijn heb ik er geen probleem meequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Tevens krijg ik de kriebels bij het woord "gekkehuis"... alleen 40-jarige vrouwen met een vlot kapsel gebruiken dat doorgaans.![]()
DIKKE DIKKE BLEEK VOOR JE ANUS..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu kan in iedergeval niemand meer zeggen dat ik oude koeien uit de sloot haal... ze beginnen er nu zelf al over.(En ze zijn er nog trots op ook
)
Tevens krijg ik de kriebels bij het woord "gekkehuis"... alleen 40-jarige vrouwen met een vlot kapsel gebruiken dat doorgaans.![]()
Leuk filmpjequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
Het kwam me al zo bekend voor. Dat spel heb ik supervaak gespeeld![]()
![]()
Je bent een held JSU
Helemaal eensquote:De man is een absolute held, nog een paar weken wachten en het album is er.. zaten een paar lekkere nummertjes in de trailer!
Toch wel grappig wat een soort van 'evolutie' zo'n liedje meemaakt..quote:
Ergens te downloaden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:04 schreef LeonH het volgende:
Hier is Episode 2 dus terug te beluisteren
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_news_portal&view=category&id=26&Itemid=194
Als je alle goede nummers die je kunt verzinne in die mix stopt zijn we nog wel even bezig,quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:33 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n top nr dan ? kan echt wel 100 betere verzinnen
Waar is je andere usericon gebleven dan die was veel leuker!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:19 schreef Silaz het volgende:
joaa wel leuk plaatje. maar meer ook niet imo
vroeg ik me ook af ja..lekkere sets (ook de 1e)quote:
Over usericons gesproken, die van de_huig isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waar is je andere usericon gebleven dan die was veel leuker!
Die hebben ze verwijdertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waar is je andere usericon gebleven dan die was veel leuker!
Hoezo je kan toch maar tot een bepaald aantal kb uploaden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die hebben ze verwijdertWas te groot ofzo. deze is tijdelijk. moet nog even wat leuks vinden
Njaa als je je icon instelt als web-icon kan het welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoezo je kan toch maar tot een bepaald aantal kb uploaden?
Maarjah balen.
Vanavond hiero geen Dieka meer!
Daar hoef je je echt geen zorgen over te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Njaa als je je icon instelt als web-icon kan het wel![]()
Hier wel dieka. kijken wat de alpha² er van bakken
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af ja..lekkere sets (ook de 1e)heb er van genoten
wel een beetje jammer dat er aankondigingen van de platen inzitten en jingles, maar dat is uiteraard niet meer dan logisch
het lijkt er op dat het vanavond weer ouderwets biertjes tikken wordt..kut zeg
*speeltquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:04 schreef LeonH het volgende:
Hier is Episode 2 dus terug te beluisteren
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_news_portal&view=category&id=26&Itemid=194
Ook een dank richting jou!quote:
het is vrij simpel, zorg dat je met de trein in oisterwijk komt,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie gaan er naar Rebirth festival volgende zaterdag?
Seth?
Zo ja, wij kunnen wel naar tilburg / oisterwijk komen qua trein maar ik snap de ballen van het OV daarzo, valt er wat te regelen dat we mee hobbele daarheen?
dat dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:03 schreef LeonH het volgende:
Tja die aankondigingen... Het is dat het moet omdat het een radioshow is anders zou ik ook alleen maar jingles er in doen. Helaas heb ik geen radiostem.![]()
die was goeie jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik set setje van D-block & Stefan @ Q-base 07 maar weer even op helden Tracklist
Helemaal grijs gedraaid
Hehe als je ziet uit welk youtube filmpje ze double dutch darkies vandaan hebben gehaaldquote:
Ik niet, ben dan op vakantie.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Silaz het volgende:
De 30e van april ben ik hopelijk wel in Arnhem te vinden
Burnin' Diazz
Devon K.
DJ Fanatic
Drone
Frequencerz
Jones
Ran-D
Redixx
MC: Rems
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het maar een saai weekend geweest
geen bier, geen hardstyle... saai en kut -> een beetje net als showtek
P.s als een moslim nou hardstyle gaat maken is het dan Jihardstyle
was het nog wat dan?quote:
die zit in dat setje van The Vision op Fear FM laatst en hij gaat als de neten in de autoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heb iemand deze?![]()
![]()
d'Stylerz - Just a freak (Just a freq mix)
godgloeiende wat een bass gek
zie ook hieronderquote:Op zondag 29 maart 2009 11:29 schreef NLS04 het volgende:
Zie trouwens net dat 2-sidez op koninginnenacht in arnhem komt ! vorig jaar stonden ze op de dag en was de avond ervoor voornamelijk early. Was ook heel vet maar dit wordt ook wel mooi denk ik
toffe lijn, ook gezien de ervaring van vorig jaarquote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Silaz het volgende:De 30e van april ben ik hopelijk wel in Arnhem te vinden
congratz ouwe rippert dat je er rondloopt!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
* 30 Maart ... Modje = jarig![]()
Bij deze zijn jullie allen uitgenodigd voor mn birthday-bash .. klein feesje, de 25ste @ RAI Amsterdam
gefeliciteerd baasquote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Bij deze zijn jullie allen uitgenodigd voor mn birthday-bash .. klein feesje, de 25ste @ RAI Amsterdam
Gefeliciteerd Harmquote:Op maandag 30 maart 2009 15:52 schreef de_huig het volgende:
[..]
gefeliciteerd baas![]()
ik ben erbij de 25een het antwoord op de vraag whoisinqontrol? is ook al gegeven dan denk ik..
quote:zwemspullen mee?
Proficiat oppermod!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Congratsquote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Gefeliciteerd man.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Die kwam ik nog in mijn vinyl lijst tegenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
Gefeliciteerd! Hoog tijd om dan op IQ in klepstijl los te gaan. Ik ben erbij haha!
Ik heb overigens net weer een klassiekertje gevonden, ga ik na mijn vakjes kopen samen met een hoop anderen:
Gius - V Like Venusian (Ball Bass Mix)
ja Harm, neem je taart mee?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef CrustyClown het volgende:
Word er de 25e ook taart gegeten dan
quote:
Zeer lekker moet de nummers nu alleen luisteren met een oordopje morgen even over de boxen maar het klinkt iig zeer goedquote:Op maandag 30 maart 2009 23:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.djzatox.com/
4 nieuwe tracks in zijn player
acti + zat, tat & zat, zat & vortex, en die ene die ik eerder vandaag al noemde...
Jammer van de behind blue eyes break in Oxygen, maar verder props voor die man
Iemand ng?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Silaz het volgende:
Waar komt dat Riedeltje vandaag hier in het begin?![]()
Het was echt tering druk.. gelukkig in de hoek waar mijn plaatsgenoten allemaal staan veil het wel mee.. nog wel ruimte om te stuiterenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef poiuytr het volgende:
Btw Silaz hoe waren A2 in Dieka? hoorde alleen dat het weer stuiter druk was geweest en dat er weer een bult kleine kindertjes waren..
Denk dat Q-dance dat zelf heeft gemaakt.quote:
Verdammd. Zal wel lekker klinken als me ringtonequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk dat Q-dance dat zelf heeft gemaakt.
zat en zenith bedoel je?quote:
OMG, die breakquote:Op maandag 30 maart 2009 23:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.djzatox.com/
4 nieuwe tracks in zijn player
acti + zat, tat & zat, zat & vortex, en die ene die ik eerder vandaag al noemde...
Jammer van de behind blue eyes break in Oxygen, maar verder props voor die man
quote:The R3bels aka plasmaravers is a project of two Italian dj’s/producers, Alessandro Pomponio and Leonardo Toni. Their first release is Keep the Rythm / Growl, on the Wicked Records label, by IpnotiKa Records.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
zat en zenith bedoel je?
zat en vortex zou wel vet zijn trouwens
quote:Jaja ik heb lekker van 19 t/m 24 maart in Sydney vertoeft!
Ik had de eer om met de Q-Dance World tour mee te mogen om aan de andere kant van de aardbol mijn draaikunsten te vertonen
Het was een geweldige ervaring en een superweek. Ik heb diverse foto's (er komen er waarsch. nog meer bij) in mijn album gezet, en de opgenomen liveset kan je hier onder downloaden:Nu ff luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tracklist:
01. A-Lusion Meets Scope DJ - Between Worlds
02. Sylenth And Glitch - Music In You (Scope DJ Remix)
03. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
04. Headhunterz - Hate It Or Love It
05. Scope DJ - Mashed Up Vol.1 (Lock Hypnotic & Rockdown)
06. Scope DJ - Tuned In
07. Headhunterz - Rock Civilization
08. Scope DJ - My Vision
09. Southstylers - Pwoap (Live Edit)
10. Scope DJ - Final Destination
11. Hardstyle Masterz - Junior
12. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
13. Frontliner - Rollin'
14. Williams Syndrome - Redemption
Zo niet.. dan toch!
maat van me zei het laatst ook al... klinkt een beetje hetzelfde idd, maar net niet genoeg om het rechtstreeks jatwerk te noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef NLS04 het volgende:
Weet niet of meer mensen er last van hadden maar die 'geluidjes' uit de break van NC & HHZ & Wildstylez - tonight kende ik ergens van alleen wist ik niet waarvan![]()
Dat gaat op de een of andere manier altijd klagen dus ben ik op onderzoek gegaan en volgens mij ben ik erachterIn de jumpplaat vorwerk - cambodia zitten namelijk ongeveer dezelfde geluidjes als in de break van tonight.
En dankzij de mensen die daar achter zitten nu helemaal rukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
wat vond ik die muziek een paar jaar terug vet zeg haha echt niet normaal
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
Overload vinylquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik denk aan iets als: Overload -The Anthem (Vortex vs Zatox mix)
die heb ik toen echt grijs gedraaidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
Cambodja vond ik ook echt heel vet! Toen was jump nog niet zo groot en vooral: Zat er nog geen lomp dansje bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
Helaas geen Endless.. Veel hoop had ik er toch niet op,maar goed.quote:Zany - The Fusion Of Sound Sampler 3
Vinyl: 3 April
WEB: 2 Weken later
Label: Fusion
A1. Zany - Animated Audio
B1. Zany & The Pitcher - Guardian Angel
B2. Zany - Symphonic Feedback
Samples @ Freaky
Bron: Freaky!
Ohhhhhh MY GOD! *TBY grapjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat waren ook de 2 filmpjes die ik als eerste zag ermee.. en dat nr van die Duo jump is best vet in het filmpje maar hijs dan ook erg versneld in het filmpjeop normale snelheid was er niet zo veel aan..
![]()
wat een held![]()
Showtekquote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef CrustyClown het volgende:
Waarom ben ik trouwens PJ aan het afzeiken, het is GVD woensdag !!
Heuj, een mede-Limburger!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef T_Killer het volgende:
Nu we toch terug in de tijd gaan....komend weekend hier bij mij in t dorp: deze feestje![]()
En over 2 maanden Alcatrazz waar gister de lijn op van bekend is gemaakt, en ik vind t n beste line up voor n feest wat pas 2 jaar bestaat. Alleen hebben ze dit jaar de hardcore helemaal weggelaten. Ik denk dat daar veel mensen niet zo blij mee zullen zijn
dat is dus 2 weken later dan vorig jaarquote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef T_Killer het volgende:
Q-base datum is bekend btw
12 sept, Airport Weeze, 16 hrs
Dat sowiesoquote:
quote:
Een van de uitspraken van onze favoriete MCquote:Op woensdag 1 april 2009 16:51 schreef Da_Ripper het volgende:
enne (<-- over limburgs gesproke) ... water ?
Geen doodsverwensingen hier op FoK! he? Dat ie dan maar kapot mag vallen, ik ga me weer een avondje ergeren zaterdagquote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Een van de uitspraken van onze favoriete MC
Knock-Out word helemaal uitgezonden volgens mijquote:Op woensdag 1 april 2009 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
en ineens hoor ik 't m gwoon zeggen: wááÁtúúÚRR![]()
KO![]()
De Basslijders @ Gent krijgen misschien wel wat nieuwe Acti's voor de kiezen
Komen B2S, AoD & BassEvents eigenlijk wel met setjes ??
kan niet aanwezig zijn, maar ga misschien de stream wel luisterenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Knock-Out word helemaal uitgezonden volgens mij.
yezzquote:Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Knock-Out word helemaal uitgezonden volgens mij.
quote:Area #1
22:00 - 23:00 uur: Fausto
23:00 - 00:00 uur: Technoboy
00:00 - 01:00 uur: Headhunterz vs. Wildstylez
01:00 - 02:00 uur: Tuneboy
02:00 - 03:00 uur: D-Block & S-te-Fan
03:00 - 04:00 uur: Zany vs Noisecontrollers
04:00 – 05:00 uur: Tatanka (IT)
05:00 – 06:00 uur Dana
06:00 – 07:00 uur Evil Activities
MC Ruffian
Area #2
23:00 – 00:30 uur: Alphaverb
00:30 – 02:00 uur: Digital Punk
02:00 – 03:30 uur The Pitcher
03:30 – 05:00 uur: Scope DJ
05:00 – 06:00 uur: Brainkicker
MC Da Syndrome
quote:
Russian toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
You know I'm rushing ... Rock The BOX!!! tra-la-la-la........................................... once again
![]()
![]()
nop - was toen ook ff verwarring over:quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nop - was toen ook ff verwarring over:
[Hardstyle #43] Let the bass kick....rrrock....Once again!
of valt je quote in de categorie: Da_Ripper, je veters zijn los![]()
?
Nop, ik/wij hadden het over A-lusion's In Trouble, vandaar ook dequote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef T_Killer het volgende:
Volg je niet meer 100 procent rip
Ik had het over let the bass kick van gentalica - ready, of dacht jij dat de lyrics van die track waren: 'thunder, bass, kick'? Had NLS ook al last van
Niet echt heel grappig.quote:vette liveset van dbstf & frontliner op lsdb
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
You know I'm rushing ... Rock The BOX!!! tra-la-la-la........................................... once again
![]()
![]()
zo hé, dat is alweer 53 topics terugquote:Op woensdag 1 april 2009 20:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nop - was toen ook ff verwarring over:
[Hardstyle #43] Let the bass kick....rrrock....Once again!
projectje van Willem toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
Gostosa - What's Going On? is nu al de beste track van 2009![]()
![]()
![]()
Die La vida narcose / droog je tranen del Pièrro release?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
En de nieuwe Mr. Puta vind ik best wel goed! Heeft Showtek dan toch eindelijk het licht gezien?
biiitch!!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nu ga ik klein huishoudelijk werk doen.. en dat maakt mij vandaag het teefje![]()
IDD, ik wil wel op een schone vloer slapen vannacht !quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nu ga ik klein huishoudelijk werk doen.. en dat maakt mij vandaag het teefje![]()
je kussens zijn schoon hoor.. het is ander klein huishoudelijk werk...;) wasje draaien en drogen en dat soort ongein...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
IDD, ik wil wel op een schone vloer slapen vannacht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |