congratz ouwe rippert dat je er rondloopt!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
* 30 Maart ... Modje = jarig![]()
Bij deze zijn jullie allen uitgenodigd voor mn birthday-bash .. klein feesje, de 25ste @ RAI Amsterdam
gefeliciteerd baasquote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Bij deze zijn jullie allen uitgenodigd voor mn birthday-bash .. klein feesje, de 25ste @ RAI Amsterdam
Gefeliciteerd Harmquote:Op maandag 30 maart 2009 15:52 schreef de_huig het volgende:
[..]
gefeliciteerd baas![]()
ik ben erbij de 25een het antwoord op de vraag whoisinqontrol? is ook al gegeven dan denk ik..
quote:zwemspullen mee?
Proficiat oppermod!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Congratsquote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Gefeliciteerd man.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Die kwam ik nog in mijn vinyl lijst tegenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
Gefeliciteerd! Hoog tijd om dan op IQ in klepstijl los te gaan. Ik ben erbij haha!
Ik heb overigens net weer een klassiekertje gevonden, ga ik na mijn vakjes kopen samen met een hoop anderen:
Gius - V Like Venusian (Ball Bass Mix)
ja Harm, neem je taart mee?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef CrustyClown het volgende:
Word er de 25e ook taart gegeten dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |