Zeer lekker moet de nummers nu alleen luisteren met een oordopje morgen even over de boxen maar het klinkt iig zeer goedquote:Op maandag 30 maart 2009 23:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.djzatox.com/
4 nieuwe tracks in zijn player
acti + zat, tat & zat, zat & vortex, en die ene die ik eerder vandaag al noemde...
Jammer van de behind blue eyes break in Oxygen, maar verder props voor die man
Iemand ng?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Silaz het volgende:
Waar komt dat Riedeltje vandaag hier in het begin?![]()
Het was echt tering druk.. gelukkig in de hoek waar mijn plaatsgenoten allemaal staan veil het wel mee.. nog wel ruimte om te stuiterenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef poiuytr het volgende:
Btw Silaz hoe waren A2 in Dieka? hoorde alleen dat het weer stuiter druk was geweest en dat er weer een bult kleine kindertjes waren..
Denk dat Q-dance dat zelf heeft gemaakt.quote:
Verdammd. Zal wel lekker klinken als me ringtonequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk dat Q-dance dat zelf heeft gemaakt.
zat en zenith bedoel je?quote:
OMG, die breakquote:Op maandag 30 maart 2009 23:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.djzatox.com/
4 nieuwe tracks in zijn player
acti + zat, tat & zat, zat & vortex, en die ene die ik eerder vandaag al noemde...
Jammer van de behind blue eyes break in Oxygen, maar verder props voor die man
quote:The R3bels aka plasmaravers is a project of two Italian dj’s/producers, Alessandro Pomponio and Leonardo Toni. Their first release is Keep the Rythm / Growl, on the Wicked Records label, by IpnotiKa Records.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
zat en zenith bedoel je?
zat en vortex zou wel vet zijn trouwens
quote:Jaja ik heb lekker van 19 t/m 24 maart in Sydney vertoeft!
Ik had de eer om met de Q-Dance World tour mee te mogen om aan de andere kant van de aardbol mijn draaikunsten te vertonen
Het was een geweldige ervaring en een superweek. Ik heb diverse foto's (er komen er waarsch. nog meer bij) in mijn album gezet, en de opgenomen liveset kan je hier onder downloaden:Nu ff luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tracklist:
01. A-Lusion Meets Scope DJ - Between Worlds
02. Sylenth And Glitch - Music In You (Scope DJ Remix)
03. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
04. Headhunterz - Hate It Or Love It
05. Scope DJ - Mashed Up Vol.1 (Lock Hypnotic & Rockdown)
06. Scope DJ - Tuned In
07. Headhunterz - Rock Civilization
08. Scope DJ - My Vision
09. Southstylers - Pwoap (Live Edit)
10. Scope DJ - Final Destination
11. Hardstyle Masterz - Junior
12. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
13. Frontliner - Rollin'
14. Williams Syndrome - Redemption
Zo niet.. dan toch!
maat van me zei het laatst ook al... klinkt een beetje hetzelfde idd, maar net niet genoeg om het rechtstreeks jatwerk te noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef NLS04 het volgende:
Weet niet of meer mensen er last van hadden maar die 'geluidjes' uit de break van NC & HHZ & Wildstylez - tonight kende ik ergens van alleen wist ik niet waarvan![]()
Dat gaat op de een of andere manier altijd klagen dus ben ik op onderzoek gegaan en volgens mij ben ik erachterIn de jumpplaat vorwerk - cambodia zitten namelijk ongeveer dezelfde geluidjes als in de break van tonight.
En dankzij de mensen die daar achter zitten nu helemaal rukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
wat vond ik die muziek een paar jaar terug vet zeg haha echt niet normaal
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
Overload vinylquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik denk aan iets als: Overload -The Anthem (Vortex vs Zatox mix)
die heb ik toen echt grijs gedraaidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
Cambodja vond ik ook echt heel vet! Toen was jump nog niet zo groot en vooral: Zat er nog geen lomp dansje bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Sethje het volgende:
Vorwerk -Cam bodja
Helaas geen Endless.. Veel hoop had ik er toch niet op,maar goed.quote:Zany - The Fusion Of Sound Sampler 3
Vinyl: 3 April
WEB: 2 Weken later
Label: Fusion
A1. Zany - Animated Audio
B1. Zany & The Pitcher - Guardian Angel
B2. Zany - Symphonic Feedback
Samples @ Freaky
Bron: Freaky!
Ohhhhhh MY GOD! *TBY grapjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat waren ook de 2 filmpjes die ik als eerste zag ermee.. en dat nr van die Duo jump is best vet in het filmpje maar hijs dan ook erg versneld in het filmpjeop normale snelheid was er niet zo veel aan..
![]()
wat een held![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |