Russian toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
You know I'm rushing ... Rock The BOX!!! tra-la-la-la........................................... once again
![]()
![]()
nop - was toen ook ff verwarring over:quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nop - was toen ook ff verwarring over:
[Hardstyle #43] Let the bass kick....rrrock....Once again!
of valt je quote in de categorie: Da_Ripper, je veters zijn los![]()
?
Nop, ik/wij hadden het over A-lusion's In Trouble, vandaar ook dequote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef T_Killer het volgende:
Volg je niet meer 100 procent rip
Ik had het over let the bass kick van gentalica - ready, of dacht jij dat de lyrics van die track waren: 'thunder, bass, kick'? Had NLS ook al last van
Niet echt heel grappig.quote:vette liveset van dbstf & frontliner op lsdb
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
You know I'm rushing ... Rock The BOX!!! tra-la-la-la........................................... once again
![]()
![]()
zo hé, dat is alweer 53 topics terugquote:Op woensdag 1 april 2009 20:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nop - was toen ook ff verwarring over:
[Hardstyle #43] Let the bass kick....rrrock....Once again!
projectje van Willem toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
Gostosa - What's Going On? is nu al de beste track van 2009![]()
![]()
![]()
Die La vida narcose / droog je tranen del Pièrro release?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
En de nieuwe Mr. Puta vind ik best wel goed! Heeft Showtek dan toch eindelijk het licht gezien?
biiitch!!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nu ga ik klein huishoudelijk werk doen.. en dat maakt mij vandaag het teefje![]()
IDD, ik wil wel op een schone vloer slapen vannacht !quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
en nu ga ik klein huishoudelijk werk doen.. en dat maakt mij vandaag het teefje![]()
je kussens zijn schoon hoor.. het is ander klein huishoudelijk werk...;) wasje draaien en drogen en dat soort ongein...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
IDD, ik wil wel op een schone vloer slapen vannacht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |