Je bent een aap.quote:ze zijn toch met z'n 2en ? Of ben ik nou een aap ?
MGSquote:Dat Hiiiihaaahoooo
quote:
Nee dat was met Brennan & Heart, ze zijn uit elkaar gegaan en hij is door gegaan onder Brennan Heart.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
True, maar is wel indicator
En heb em geluisterd, moet zeggen niet slecht, die mix fout is idd wel erg slecht hoor![]()
maarja op de terug weg toch maar die Brennan Heart set op gezet![]()
![]()
![]()
btw ik hoorde Ruffian roepen 'Mr Brennan Heart' ze zijn toch met z'n 2en ? Of ben ik nou een aap ?
goede vraag!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heb iemand deze?![]()
![]()
d'Stylerz - Just a freak (Just a freq mix)
godgloeiende wat een bass gek
Lunatick (Noisecontrollers 24h remake) is toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef T_Killer het volgende:
Is niet uit, en weet niet offie uit komt, wel n meesterlijk nummer (t orgineel ook)
Ja maar dan heb je m geript, of issie gelektquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Lunatick (Noisecontrollers 24h remake) is toch ook niet uit?
als een kraan waar een loodgieter geen raad meer mee zou wetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je m geript, of issie gelekt
Heb je denk ik vaak zat de kans voor gehad, heb dat nummer namelijk wel meerdere keren gehoord..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy luisterd nu de Zany set
gvd ik wil ook een keer meezingen @ Nothing Else Matters
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb je denk ik vaak zat de kans voor gehad, heb dat nummer namelijk wel meerdere keren te vaak gehoord..
Had die alleen niet mee moeten openen. Ben ook maar richting bar gelopen toen die 'm opgooidequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy luisterd nu de Zany set
gvd ik wil ook een keer meezingen @ Nothing Else Matters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |