Nou, wij nietquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, neem krullen!
Heb ik ook altijd willen hebben.
In plaats daarvan heb ik een stijltang. Logisch, hè?
Ik haat de slag in mijn haarquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, neem krullen!
Heb ik ook altijd willen hebben.
In plaats daarvan heb ik een stijltang. Logisch, hè?
Hangt van de datum af, zit vrij vol eind mei...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er trouwens mensen die zin hebben om eind mei, als het weer lekker warm is, een barbeque-meet in Amstelveen te houden? Heb hier een mooi grasveldje voor, en een barbeque zou best gezellig zijn, me dunkt
quote:
Dat was ons geheimquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sorry MaJo, ik weet dat ik het niet zou vertellen maar ik kon het niet langer voor me houden![]()
Ik lijk er inderdaad best veel op ja, vooral dat haarquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontkennen helpt niet meer.![]()
Vast een oude foto, je ziet er ook nog jeugdig uit op deze kiek...
Nee niet die enequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou, dan kan ik net zo goed maar de rest van de foto's ook maar online zetten.....![]()
Een paar maten dunnerquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lijk er inderdaad best veel op ja, vooral dat haarIk heb ook boven stijl en onder krullen (hoewel het steeds meer krul wordt
) Alleen ben ik wel een paar maten dunner
Nee dat valt wel mee maar ik ben wel ietsjes dunnerquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar maten dunner
Zo volslank ben je niet op de foto van Jojo...
Neu, maat 34/36 is bijna anorectischquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
Als ik het goed inschat heeft dat meisje op de foto al maat 34/36.
Dank!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
MM, de info over Depomedrol. http://www.fk.cvz.nl/Prep(...)lon.asp?blPrint=True
(printinfo)
Het heeft inderdaad ook met lengte te maken, ben je klein? Anders is maat 34/36 wel erg dun hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft geen maat 40. Dat is best groot. Maat 38 is medium. En jij bent een stuk langer, dus jij moet sowieso al een maatje groter nemen.
Ik heb maat 34/36 en ik ben niet anorectisch. Als iemand denkt dat ik anorectisch ben, heeft die mij nooit zien eten.
Oh, nee hooikoorts is nou ook niet bepaald prettig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank!!
Maar als je dat leest, dan zou je bijna liever hooikoorts hebben...
GVDquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel:
[ afbeelding ]
Deze is nog best mooi geluktquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben inderdaad erg klein. Niet heel erg dun, hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
Het heeft inderdaad ook met lengte te maken, ben je klein? Anders is maat 34/36 wel erg dun hoor
Ik heb zelf ook maat 40 gehad, maar dat was inderdaad vooral de lengte. De laatste tijd heb ik vaak 36 omdat 38 te groot is
Geen Depomedrol proberen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, nee hooikoorts is nou ook niet bepaald prettig.
Ze moeten alle mogelijke bijwerkingen noteren, vooral in hoge dosis en langdurig gebruik.
Vandaag weer mijn hooikoortspakket opgehaald: 90 hooikoortstabletten, twee flacons oogdruppels een flacon neusspray.
Kijk dat scheeltquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad erg klein. Niet heel erg dun, hoor.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
GVD, hoe weet jij het wachtwoord van mijn photobucket account. Deze stond in mijn prive hoekje...
Wat vervelend lijkt me datquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Depomedrol proberen?
Ik slik en spray verder niets meer...
Bedenk nu wel dat ik mijn injectie voor dit jaar nog wel moet halen.
Heb overigens het idee dat mijn vatbaarheid voor pollen in de loop der jaren minder wordt.
Als 13-jarig pubertje kon je mij tijdens het op het gras voetballen bij elkaar vegen, was één grote niesbui en ik zag geen hand voor ogen...
Ach zijn wachtwoord (MaJo) was ook wel makkelijk te raden tochquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je PM'de je password toch net...?
Lees ik daar het woordje 'definitief'?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens weer een emailtje van mijn bandlidMaandag definitief afgesproken
Ik houd het bij mijn traditionele drie-eenheid. Bedenk me helaas net wel dat ik altijd moe wordt van die medicatie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Heb overigens het idee dat mijn vatbaarheid voor pollen in de loop der jaren minder wordt.
Ah zie je ik kan het welquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees ik daar het woordje 'definitief'?
Ga ook op bed aan.
Op krukken doe ik er een half uur over om in bed te komen, dus....
De Mazzel...
Da's waar ook. Wel lief dat je die foto hebt uitgekozen. Je hebt gezien wat er nog meer voor foto's van MaJo stonden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je PM'de je password toch net...?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo, jou topic:
NSFW !! Meisje met rode ....
Mag dat ook op je 24e zijn?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik houd het bij mijn traditionele drie-eenheid. Bedenk me helaas net wel dat ik altijd moe wordt van die medicatie.![]()
En je kunt inderdaad over je hooikoorts heen groeien. Andersom werkt het ook. Mensen die in hun jeugd nergens last van hebben krijgen na hun 30e ineens last.
Zelf merk ik ook dat ik nu gelukkig niet meer de hele zomer lang halfdood ben.
Nu
Wat noem jij klein? 1.67? En maat 40 is redelijke aan de maat. Maat 42 noemen vrouwen zichzelf vet. Maar vrouwen overdrijven graag.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad erg klein. Niet heel erg dun, hoor.
Jouw bandlid?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens weer een emailtje van mijn bandlidMaandag definitief afgesproken
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste eliminatie overleefd, nu vind ik het minder erg (stel dat ik er binnenkort uit moet). Niet echt fijn geslapen alleen: met een hoop mensen in een niet erg donker zaaltje, op een campingmatrasje in een slaapzak. Dan is een bed toch echt een stuk fijner
Doe je mee aan Big Brother voor studenten of zoquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste eliminatie overleefd, nu vind ik het minder erg (stel dat ik er binnenkort uit moet). Niet echt fijn geslapen alleen: met een hoop mensen in een niet erg donker zaaltje, op een campingmatrasje in een slaapzak. Dan is een bed toch echt een stuk fijner
dat heb je met al die studenten hier, door de week tijd zat en in het weekend werkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...het is weer weekend, de SC is weer morsdood.
Oh ik dacht dat ze dan gingen zuipenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heb je met al die studenten hier, door de week tijd zat en in het weekend werken
Zijn broekmaten voor mannen en vrouwen hetzelfde eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
en nu wil ik niet vervelend zijn hoor dames, maar maat 40 is de gemiddelde maat tegenwoordigals het al niet 42 is
Maar dat staat toch in je broeken die je al hebt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:14 schreef Etcetera het volgende:
geen idee
ik weet uberhaupt nooit welke maat ik moet hebben voor broeken, altijd weer een gok
Dan kijk je thuis toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:17 schreef Etcetera het volgende:
ik ga niet in een winkel eerst naar m'n broek kijken welke maat dat isik gok gewoon een maat, ga passen, en zie dan wel of het groter of kleiner moet
Wahaha ja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef Etcetera het volgende:
dat zou betekenen dat ik met voorberachte rade ga shoppendat doe ik nooit
ik bedenk me in de stad pas of ik kleren ga passen
ik hou niet van kleren kopen
maar bij jongens schijnt dat logischer te zijnquote:
schoenen kopen. ook zoietsquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Behalve nu dan want ik moet nieuwe schoenen hebben. Nu is het prachtig weer maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dan in de stad te lopen. Uberdruk op de Lijnbaan.
Maar het is wel een schoon vrouwenvolkdag. Hmmmm
Nou, ik ken er zat die het wel leuk vinden. Maar dan wel voor zichzelf en met zichzelf. Shoppen voor vriendinlief is dan weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar bij jongens schijnt dat logischer te zijn
Dat is denk wel een beetje zoquote:schoenen kopen. ook zoietsenige positieve is dat je schoenen sneller kunt passen dan kleren
heb twee weken terug al nieuwe schoenen gekocht. Was welquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Behalve nu dan want ik moet nieuwe schoenen hebben. Nu is het prachtig weer maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dan in de stad te lopen. Uberdruk op de Lijnbaan.
Maar het is wel een schoon vrouwenvolkdag. Hmmmm
Zoquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb twee weken terug al nieuwe schoenen gekocht. Was wel
weer een keer nodig. De nette die ik had waren al zo'n 4 jaar oud maar nog steeds wel redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |