Mijn ogen? wat doe je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef svdheijden het volgende:
Ook komen sommige mannen nu aan hun bevrediging...
[ afbeelding ]
Die telt nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef svdheijden het volgende:
Ook komen sommige mannen nu aan hun bevrediging...
[ afbeelding ]
Jup.quote:
En daarom is het tof dat jij nu mod hier bentquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Jup.
Maar nu even ontopic.
- Zonder negers geen katoenen shirts.
- Zonder negers geen bijlmer.
Die is hardquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef santax het volgende:
Maargoed ik merk toch een zekere haat en ongemak tegen het gebruik van de negerts hier.
Vergeet echter niet dat deze kersenboom zonder negerts al lang uit balans was geraakt en omgevallen!
[ afbeelding ]
Kijk goed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef santax het volgende:
[..]
dat zijn heul geen negertsDoe es ontopic blijven blauwe
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Klit het volgende:
Wat een belachelijk topic is dit zeg.
Is er niemand op het idee gekomen dat er medemensen zijn waarvoor dit een erg vervelend topic kan zijn?
Sorry hoor, maar een boom waar drie mannen in hangen omdat ze een andere kleur hebben is een stuk uit de geschiedenis waar de mensheid toch niet echt trots op mag en kan wezen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Jup.
Maar nu even ontopic.
- Zonder negers geen katoenen shirts.
- Zonder negers geen bijlmer.
Nou, plaatjes van opgehangen mensen omdat ze bruin zijn, zie ik niet meer als grappig.quote:
Zie het net pas dat plaatje.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef Klit het volgende:
[..]
Nou, plaatjes van opgehangen mensen omdat ze bruin zijn, zie ik niet meer als grappig.
Ben het helemaal met je eens lieve Klit...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Klit het volgende:
Wat een belachelijk topic is dit zeg.
Is er niemand op het idee gekomen dat er medemensen zijn waarvoor dit een erg vervelend topic kan zijn?
Sorry hoor, maar een boom waar drie mannen in hangen omdat ze een andere kleur hebben is een stuk uit de geschiedenis waar de mensheid toch niet echt trots op mag en kan wezen.
Oh, ik dacht dat die ene vent erbij stond te kijken. Of de neger al rijp was. Qua kleur klopte het ongeveer...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef Klit het volgende:
[..]
Nou, plaatjes van opgehangen mensen omdat ze bruin zijn, zie ik niet meer als grappig.
Ik zie enkel een Bert en een ander figuur (vermoedelijk Ernie) verkleed als spook. Je moet eens wat vaker tijdens carnaval buitenkomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:52 schreef Klit het volgende:
En ach, hoe leuk ook bedoeld een Bert met een KKK Ernie.
Dat is wel helemaal dolle pret.![]()
Hebben deze mensen geen geschiedenis gehad op school of zo, hebben die niet door met welke verschrikkingen ze spotten?
Nou die is leuk, je bent echt respectloos zeg.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die ene vent erbij stond te kijken. Of de neger al rijp was. Qua kleur klopte het ongeveer...
Ah vandaar de tekst KKK eronder?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zie enkel een Bert en een ander figuur (vermoedelijk Ernie) verkleed als spook. Je moet eens wat vaker tijdens carnaval buitenkomen.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:57 schreef Klit het volgende:
[..]
Nou die is leuk, je bent echt respectloos zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |