Mijn ogen? wat doe je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef svdheijden het volgende:
Ook komen sommige mannen nu aan hun bevrediging...
[ afbeelding ]
Die telt nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef svdheijden het volgende:
Ook komen sommige mannen nu aan hun bevrediging...
[ afbeelding ]
Jup.quote:
En daarom is het tof dat jij nu mod hier bentquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Jup.
Maar nu even ontopic.
- Zonder negers geen katoenen shirts.
- Zonder negers geen bijlmer.
Die is hardquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef santax het volgende:
Maargoed ik merk toch een zekere haat en ongemak tegen het gebruik van de negerts hier.
Vergeet echter niet dat deze kersenboom zonder negerts al lang uit balans was geraakt en omgevallen!
[ afbeelding ]
Kijk goed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef santax het volgende:
[..]
dat zijn heul geen negertsDoe es ontopic blijven blauwe
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Klit het volgende:
Wat een belachelijk topic is dit zeg.
Is er niemand op het idee gekomen dat er medemensen zijn waarvoor dit een erg vervelend topic kan zijn?
Sorry hoor, maar een boom waar drie mannen in hangen omdat ze een andere kleur hebben is een stuk uit de geschiedenis waar de mensheid toch niet echt trots op mag en kan wezen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Jup.
Maar nu even ontopic.
- Zonder negers geen katoenen shirts.
- Zonder negers geen bijlmer.
Nou, plaatjes van opgehangen mensen omdat ze bruin zijn, zie ik niet meer als grappig.quote:
Zie het net pas dat plaatje.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef Klit het volgende:
[..]
Nou, plaatjes van opgehangen mensen omdat ze bruin zijn, zie ik niet meer als grappig.
Ben het helemaal met je eens lieve Klit...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Klit het volgende:
Is er niemand op het idee gekomen dat er medemensen zijn waarvoor dit een erg vervelend topic kan zijn?
Sorry hoor, maar een boom waar drie mannen in hangen omdat ze een andere kleur hebben is een stuk uit de geschiedenis waar de mensheid toch niet echt trots op mag en kan wezen.
Oh, ik dacht dat die ene vent erbij stond te kijken. Of de neger al rijp was. Qua kleur klopte het ongeveer...quote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef Klit het volgende:
[..]
Nou, plaatjes van opgehangen mensen omdat ze bruin zijn, zie ik niet meer als grappig.
Ik zie enkel een Bert en een ander figuur (vermoedelijk Ernie) verkleed als spook. Je moet eens wat vaker tijdens carnaval buitenkomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:52 schreef Klit het volgende:
En ach, hoe leuk ook bedoeld een Bert met een KKK Ernie.
Dat is wel helemaal dolle pret.![]()
Hebben deze mensen geen geschiedenis gehad op school of zo, hebben die niet door met welke verschrikkingen ze spotten?
Nou die is leuk, je bent echt respectloos zeg.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die ene vent erbij stond te kijken. Of de neger al rijp was. Qua kleur klopte het ongeveer...
Ah vandaar de tekst KKK eronder?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zie enkel een Bert en een ander figuur (vermoedelijk Ernie) verkleed als spook. Je moet eens wat vaker tijdens carnaval buitenkomen.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:57 schreef Klit het volgende:
[..]
Nou die is leuk, je bent echt respectloos zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:03 schreef cerror het volgende:
Klit. Kappen.
Een beetje zwarte humor moet kunnen, iets op tegen? PM ONZePM.
Of watermeloenen.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zonder negers waren kippen nu aan de macht.
Dat deed je expres hequote:Op woensdag 23 april 2008 01:03 schreef cerror het volgende:
Een beetje zwarte humor moet kunnen
quote:
No shit Shirley Temple.quote:
Again; No shit Shirley?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Die wou ik er ook nog bijzetten, maar ik dacht toch nog 'laat maar
' op het laatste moment
.
Jij mod btw? W-t-f!!1
Tofquote:Op woensdag 23 april 2008 17:05 schreef cerror het volgende:
Opgeschoond.
Nogmaals, dit is gewoon een lachtopic.
Geen KKK/gelynch en weet ik wat.
Positief, grappig, negatief weet ik veel... lees de OP maar.
Kappen met gekut (vooral klit). Als je het niet eens bent PM je even naar ONZePM .
Mooi, dan is dit je laatste zeikpost. Laat ik 'm nog staan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef Klit het volgende:
Haal dan gewoon al m'n posts eruit, ik wilde alleen nog even aangeven waarom ik ze geschreven had en dat je nog een KKK plaatje was vergeten eruit te halen.
Niets meer en niets minder, ik wilde geen discussie meer aangaan of zo.
Zijn ze al.. hier.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi, dan is dit je laatste zeikpost. Laat ik 'm nog staan ook.
Nu klaar.
crosspostquote:Op woensdag 23 april 2008 18:47 schreef santax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crosspost uit: [MEEDOEN]Drie kaders vol idioterie.
Ze zijn super speciaalquote:Op donderdag 24 april 2008 06:26 schreef schvvmert het volgende:
In Zuid-Afrika kent een groot aantal albino's; mensen die door een gebrek aan pigment een extreem witte huidskleur hebben. Onder zwarte mensen zouden meer meer albino's voorkomen dan onder witte. Maar juist voor zwarte mensen is het zwaar. In een land dat zo getekend is door het verschil in kleur, hebben de albino's het moeilijk. Ze zijn niet zwart, maar ze zijn ook niet wit.
Ik wist wel dat ik jou hier kon vinden.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe noem je een blankert temidden van 1000 negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hebben negers en sperma gemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar weer dat je met negerts genoeg lol kunt hebben!![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:00 schreef santax het volgende:
Wat hebben negers en sperma gemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar weer dat je met negerts genoeg lol kunt hebben!![]()
![]()
![]()
Nee nee, negerts zijn meer dan welkom in de topic. En dat meen ik oprecht. Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het racisme en m'n eigen jas ophangen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Xenwolfie het volgende:
Hierdie forum is slegs vir gebruik deur blankes.
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil de 16 meisjesquote:Tenminste, als ze wel van die echte negert lippen hebben. Dat is zo mooi met kerst, zo een negertje tegen het raam gezogen met die lippen en dan op de achtergrond de witte sneeuw
![]()
![]()
Hierdie forum is slegs vir gebruik deur swartes?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef santax het volgende:
[..]
Nee nee, negerts zijn meer dan welkom in de topic. En dat meen ik oprecht. Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het racisme en m'n eigen jas ophangen.
Ich bin der Führer.![]()
Ik ben een neger. Ik kom er net achter dat waarschijnlijk mijn "blanke" vrienden ook van zulke humor houden! Ik hoef ze niet meer te spreken. Dankjewel voor dat.A horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Goede vriend ben je dan geweest voor zequote:Op vrijdag 25 april 2008 02:13 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben een neger. Ik kom er net achter dat waarschijnlijk mijn "blanke" vrienden ook van zulke humor houden! Ik hoef ze niet meer te spreken. Dankjewel voor dat.
![]()
Kut racist, alle blanken over 1 kam scheren. Je ziet het duidelijk te zwart in.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:13 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben een neger. Ik kom er net achter dat waarschijnlijk mijn "blanke" vrienden ook van zulke humor houden! Ik hoef ze niet meer te spreken. Dankjewel voor dat.
Jeaah
nee, ik doe geen filmpjes nee
een topic zonder plaatjes is als een café zonder bier![]()
Klopt, wil de licht aan het einde van de tunnel niet zien. Het is te fel
Standplaatsgebondenheid Santax! Dit is louter filosofie!
De ontwikkelde neger bestaat! En leeft! En praat! De ontwikkelde neger is.A horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Kijk dit zijn de betere postsquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:22 schreef MAXDAX het volgende:
Klopt, wil de licht aan het licht aan het einde van de tunnel niet zien. Het is te fel
Standplaatsgebondenheid Santax! Dit is louter filosofie!
De ontwikkelde neger bestaat! En leeft! En praat! De ontwikkelde neger is.
![]()
Ik ben het met je eens dat de ontwillelde neger bestaat. Als de ontwikkelde neger niet zou bestaan had ik dit topic nooit open gemaakt! Ik ging en ga ervan uit dat de ontwikkelde neger weet dat nederland de slavernij heeft uitgevonden. Maar ik ging en ga er ook vanuit dat de ontwikkelde neger ziet dat 99% van de Nederlanders zich daar hedentendage voor schaamt.
Weet je wat trouwens een neger in een ferrari is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je ook wat een neger in een zelfgekochte(!) ferrari is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL
X=alles behalve nederlander
uitkomst = minderwaardig
Wiskunde.
Ik wil me trots voelen als Nederlander! Ik ga zelfs zover dat ik nu Geschiedenis studeer! Nederlands Geschiedenis! Ik geloof(de) in de bevrijding van de vooroordeel! "Het is alleen tijdelijk" "Er is vooruitgang"!
Waarom denk je dat ik op fok zit?
Alleen nadat ik dit gelezen heb voel ik de motivatie verdwijnen! Waarschijnlijk verbittering?
Het is niet grappig? Het was grappig waarschijnlijk
Herhaling is nooit grappig, na 2 pagina's begrijpen we de humor van de "nutteloze" neger wel
Het is kinderachtig nu
Misleidend en wekt beta gevoelens opA horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Daar heb je wel een punt hoor. Er zijn veel posts ge-edit nadat klit kwam zeiken, helaas zaten daar de echte juweeltjes bij. Maar ik ben van mening dat foute humor ook humor is. Helpt dingen te relativeren. Dus ik hoop oprecht dat je je niet al te gekwetst voelt. Het laatste wat ik wil is de negerts zwart maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:30 schreef MAXDAX het volgende:
LOL
X=alles behalve nederlander
uitkomst = minderwaardig
Wiskunde.
Ik wil me trots voelen als Nederlander! Ik ga zelfs zover dat ik nu Geschiedenis studeer! Nederlands Geschiedenis! Ik geloof(de) in de bevrijding van de vooroordeel! "Het is alleen tijdelijk" "Er is vooruitgang"!
Waarom denk je dat ik op fok zit?
Alleen nadat ik dit gelezen heb voel ik de motivatie verdwijnen! Waarschijnlijk verbittering?
Het is niet grappig? Het was grappig waarschijnlijk
Herhaling is nooit grappig, na 2 pagina's begrijpen we de humor van de "nutteloze" neger wel
Het is kinderachtig nu
Misleidend en wekt beta gevoelens op
![]()
Precies, mijn persoonlijke negertquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:35 schreef MAXDAX het volgende:
Ik heb het over de algemene neger! Nu gaan we het weer over de persoonlijke neger praten.....
Dat is het ook. Ik denk niet dat de negroide medemens in Nederland echt gediscrimineerd is. In the States... ja daar wel. Dat alleen al is een rede dat ik dit topic opende. Troost aan iedereen die hier aanstoot aan neemt. Als deze vol is ga ik voor de Joden. En voor de duidelijkheid en als laatste voor we vergeten dat dit ONZ is... ik heb echt een tyfushekel aan racisme. En mede door de afschuw wat ik daartegen heb maak ik ook grappen en domme topics over negerts.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:32 schreef Yueh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik werk dus dagelijks met een amerikaanse neger en durf bijna zegen dat we vrienden zijn.
Hij komt uit florida dus hij weet wat racisme is. We lachen zowel met negers als blanken dus het kan wel hé
![]()
Ik was een beetje aan het mee provoceren! Dat zou de topic nog leuker maken! De neger aan t woord! lawl
Ik tref niemand blaam, zelfs mijn "vrienden" niet
Ik heb daar teveel literatuur voor gelezen! Je moest eens "Birth of a nation" volledig afkijken als Neger! Dat is best wel aangrijpend
om toch nog eens iets van deze neger te leren: Lees: Leaves of Grass - Walt WhitmanA horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Ik ben eerste generatie vluchteling he! Best wel knap!
Schande dat Marrokanen en turken neer kijken op Negers!A horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Je doet jezelf nu weer te veel eer aan hoor. Wij hebben jullie gewoon gestolen vlak voor en tijdens de gouden eeuw![]()
![]()
Nee hoor! De Somalier niet? Hij was bezit van de engelse en italianen!A horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Jij vluchtelingMaareh, je hebt dus vrijwillig de heerlijke italiaanse keuken gedag gezegt voor boerenkool?
![]()
rofl
letterlijk uit de italiaanse keuken kun je het bijna noemen
maar goed antwoord ligt in de pyramide van Maslow, italiaanse keuken werd een secundaire behoefteA horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Even uit mijn hoofd, was dat de 'samenvatting' van primaire levensbehoeftes? Die pyramide. Weet het namelijk echt niet meer, maar moet plotseling denken aan een systeem dat o.a. sex als een primaire levensbehoefte ziet. Wat ook wel klopt als je de continuiteit op langere duur van het leven in acht neemt.![]()
nou primaire was dus in mijn geval "getting the fuck out of there"
aangezien ik niet graag neergemaaid wilde worden door andere negers! (daar hadden jullie gelijk in, op een groffe manier maar wel gelijk)
Ik ben zelf 24 jaar en ik kwam hier ongeveer op mijn 16de? Taal razendsnel geleerd! het is ongelooflijk wat je wel niet kan bereiken als je veel boeken leest! een grote verslaving heb ik!
Wat me nu het meest interesseert is Nietzsche!
Zijn boeken kosten me wel een fortuin! Ik moet voor 1 boek een heel weekend afwassen bij de chinees
GodverdommeA horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Nou petje af man als je hier 8 jaar geleden aankwam en nu zo goed nederlands tikt! Nietzsche... dude...
Ik heb al zeker 14 jaar in mijn kast de antichrist. Elke zomer begin ik er weer in. En elke zomer stop ik halverwege vanwege een woede uitbarsting omdat die gozer dus echt een kut racist was. Nouja, tot halverwege zijn boek tenminste. Misschien zegt ie op de laatste pagina: haha grapje, meende het niet zo. Maar dat weet ik niet, want zover kom ik nooit. Hoevaak ik me ook voorneem om het uit te lezen. Bij serieus bedoelde woorden als ubermensch draai ik door![]()
![]()
lol
Anti-Christ.
Als Atheist is het heerlijk denk ik ook nog maar de ondertoon is vrij racist zoniet controversieel!
Wagner (klassiek muziek) haat ik meer als figuur!
Dat is echt een arrogant, narcissistiche racist! Hitler's eigen componist zeggen ze wel!A horse A horse, My kingdom for a horse![]()
Nouja ik was nog 100% atheist toen ik de anti-christ kocht eigenlijk. Wagner beoordeel ik alleen op zijn muziek. En die muziek vind ik goed.![]()
De blanken zijn in meerderheid in Nederland, dat zie je ook aan de schapen, heel veel witte schapen en een enkele bruine negerschaap![]()
![]()
Toch mooi dat zo'n topic gewaardeerd wordt door de negerts ook! Negerts weten het verschil wel tussen een beetje humor en rascisme![]()
Waarom hebben negers witte handpalmen en witte voetzolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die ene vent erbij stond te kijken. Of de neger al rijp was. Qua kleur klopte het ongeveer...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder negerts geen missionarisnee, ik doe geen filmpjes nee
quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:40 schreef Sgele het volgende:
Toch mooi dat zo'n topic gewaardeerd wordt door de negerts ook! Negerts weten het verschil wel tussen een beetje humor en rascisme![]()
Waarom hebben negers witte handpalmen en witte voetzolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zonder negerts geen fietsen gepik![]()
Je bedoeld die leuke plaatjes van hangende mensen in een boom m'n beste santax?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:34 schreef santax het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt hoor. Er zijn veel posts ge-edit nadat klit kwam zeiken, helaas zaten daar de echte juweeltjes bij. Maar ik ben van mening dat foute humor ook humor is. Helpt dingen te relativeren. Dus ik hoop oprecht dat je je niet al te gekwetst voelt. Het laatste wat ik wil is de negerts zwart maken.
Of heb je het hier meer over die rascistische opmerkingen die werden gemaakt?
Ja, die waren pas lollig.![]()
Ik blijf me verbazen dat zo'n topic wordt gemaaakt en dat het gewoon open blijf.
Maar wat wil je met zulke mods, die wel een duidelijke voorkeur hebben voor bepaalde bevolkingsgroepen.
Laedere facile, mederi difficile![]()
Die was al gemaakt, maar die ging dus wel binnen 3 minuten dicht, want dat mag dus niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:37 schreef santax het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik denk niet dat de negroide medemens in Nederland echt gediscrimineerd is. In the States... ja daar wel. Dat alleen al is een rede dat ik dit topic opende. Troost aan iedereen die hier aanstoot aan neemt. Als deze vol is ga ik voor de Joden. En voor de duidelijkheid en als laatste voor we vergeten dat dit ONZ is... ik heb echt een tyfushekel aan racisme. En mede door de afschuw wat ik daartegen heb maak ik ook grappen en domme topics over negerts.
Maarja, die zijn dan ook niet gekleurd.
Nut van een JoodLaedere facile, mederi difficile![]()
Ga eens weg stomme mutsquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Klit het volgende:
[..]
Je bedoeld die leuke plaatjes van hangende mensen in een boom m'n beste santax?
Ik blijf me verbazen dat zo'n topic wordt gemaaakt en dat het gewoon open blijf.
Maar wat wil je met zulke mods, die wel een duidelijke voorkeur hebben voor bepaalde bevolkingsgroepen.
Niet iedereen zoekt er een diepere betekenis achter en is het gewoon lompe humor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Klit het volgende:
[..]
Net zoals het darwin award geroep, het gaat over dode mensen, net zo hard.
Maar je gaat toch niet met ellende van de wereld op je schouders rondlopen?
Als je het niet aanstaat ga je toch andere topics bezoeken en blijf je hier weg, je bent nergens toe verplicht.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Klit het volgende:
[..]
Die was al gemaakt, maar die ging dus wel binnen 3 minuten dicht, want dat mag dus niet.
Nut van een Jood
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je trouwens niet in een boom in Schinveld zitten? Maar nee hier een beetje gaan zeiken dat de wereld niet perfect is. Stomme kut, of zoek een hobby of ga gewoon werk zoeken zoals de rest
[ Bericht 14% gewijzigd door Yueh op 26-04-2008 09:56:35 ]nee, ik doe geen filmpjes nee
Ben je dom of doe je dom?quote:
beidequote:_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
waarom type je turken nu weer met een kleine letter? Die jongens verdienen toch ook respect?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:45 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben eerste generatie vluchteling he! Best wel knap!
Schande dat Marrokanen en turken neer kijken op Negers!
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?![]()
Je doet het zelf ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:15 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
waarom type je turken nu weer met een kleine letter? Die jongens verdienen toch ook respect?
![]()
![]()
Zonder negers geen spoorwegen:
Zonder negers geen schone bermen:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Jij als klit zou toch meteen moeten zien dat dat topic gesloten is omdat het een kut-OP heeft. Had de maker van dat topic een beetje moeite gedaan om het topic zelf al van een humoristische start te voorzien was ook dat topic nog open geweest gok ik zo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Klit het volgende:
[..]
Die was al gemaakt, maar die ging dus wel binnen 3 minuten dicht, want dat mag dus niet.
Nut van een Jood
Maar doe me een plezier, ik heb voor jou deze week al speciaal een topic gemaakt waar je kunt komen zeiken over dit topic. Gebruik dat topic dan ook en laat ons racisten hier onder elkaar lekker tips uitwisselen over hoe warm je je lakens het beste kunt wassen na een meet, waar je goedkoop hout kunt halen en hoe je met weinig geld toch een fatsoenlijk en degelijk kruis kunt bouwen etc.
Dank u wel.![]()
trouwens grappen over blinden, belgen etc. mogen dus ook niet?
omdat je zogenaamd geen respect voor hun hebt.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."![]()
![]()
do i have to say more?Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:35 schreef Yueh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Kunnen we hieruit concluderen dat de negert ansich geen nut meer heeft?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef iuvenis het volgende:
Negers zijn niet meer stoer, want tegenwoordig hebben we de Antillianen!
En zo ja: is er al een vrijwiliiger die het Bob en Ernesto gaat vertellen?
![]()
Met de blote vuist?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:14 schreef santax het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat de negert ansich geen nut meer heeft?
En zo ja: is er al een vrijwiliiger die het Bob en Ernesto gaat vertellen?
Tegenwoordig moet je met messen stoer zijn...
love's a loaded gun....![]()
Dat zijn toch ook gewoon negers?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef iuvenis het volgende:
Negers zijn niet meer stoer, want tegenwoordig hebben we de Antillianen!
![]()
Nee joh! Dat zijn van die speciale Antilliaanse negerts.quote:
Die zijn nog veel gevaarlijker dan gewone negers.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Dat doe ik dus ook, overigens ben ik blij dat je jezelf, cerror en andere posters ziet als racisten, wel jammer dat die hier gewoon kunnen komen en nog erger dat die topics gewoon open blijven.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:42 schreef santax het volgende:
[..]
Jij als klit zou toch meteen moeten zien dat dat topic gesloten is omdat het een kut-OP heeft. Had de maker van dat topic een beetje moeite gedaan om het topic zelf al van een humoristische start te voorzien was ook dat topic nog open geweest gok ik zo.
Maar doe me een plezier, ik heb voor jou deze week al speciaal een topic gemaakt waar je kunt komen zeiken over dit topic. Gebruik dat topic dan ook en laat ons racisten hier onder elkaar lekker tips uitwisselen over hoe warm je je lakens het beste kunt wassen na een meet, waar je goedkoop hout kunt halen en hoe je met weinig geld toch een fatsoenlijk en degelijk kruis kunt bouwen etc.
Dank u wel.
Maar dat zal wel zo in de policy zijn geregeld.
Zonder negers geen jagers.codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.![]()
Zonder negers niet dit topic.I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
Zonder negers wèl negerzoenen
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Ik zie er een hurkend, bloot wijf in. Ben ik de enige? Ik ben nuchter btw.quote:Op zondag 27 april 2008 01:12 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Kijk die neus van die onderste dan.![]()
ik zie dr niet, ik ben dan ook lekker blauw van de bierquote:Op zondag 27 april 2008 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zie er een hurkend, bloot wijf in. Ben ik de enige? Ik ben nuchter btw.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'![]()
Zo'n 2 girls1cup-positie...quote:Op zondag 27 april 2008 01:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zie dr niet, ik ben dan ook lekker blauw van de bier
huh?quote:
doe eens ff wat posten dan?If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'![]()
![]()
beter?
[ Bericht 46% gewijzigd door ScudRaket op 27-04-2008 01:38:00 ]If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Vaag, is het nu beter?quote:If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
http://mybike.ytmnd.com/quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:35 schreef Yueh het volgende:
[ afbeelding ]
based on a true story![]()
![]()
Ik begrijp de fascistische negers niet zo... maar wat ik nog meer niet begrijp zijn die zwarte tatoos. Dat zie je toch bijna niet?A little bit hateful![]()
zwarte humor.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:03 schreef cerror het volgende:
Klit. Kappen.
Een beetje zwarte humor moet kunnen, iets op tegen? PM ONZePM.
de dubbelzinnigheid
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory![]()
tvp
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?![]()
Het is mijn gifje niet. En als je nog op dial-up zit moet je gewoon met je tijd meegaan.quote:- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Mijn verbinding is meer dan snel genoeg, het is de host van de file die het verkeer precies niet aankanquote:Op zondag 27 april 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is mijn gifje niet. En als je nog op dial-up zit moet je gewoon met je tijd meegaan.
![]()
![]()
wie maakt de lijst af, de negerts hebben aan een hoop dingen bijgedragen;
Rapmuziek,
Pimp my ride,
Opleving van de nederlandse blauwe en rode zakdoek als bandana,
Productiewerk,
gouden tanden zijn weer hype,
Ook te grote spijjkerbroeken zijn weer in,
Gangbangs,
De drive by heeft weer een nieuwe betekenis,
Ze hebben zuidafrika na de apartheid weer goed op de kaart gezet,
Wie maakt hem verder afIk zeg ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
er zijn een paar mooie exemplaren bij, en daar kan je goed op masturberen.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince![]()
Negerachtige shemales...quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef SZRR het volgende:
love's a loaded gun....![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef SZRR het volgende:
![]()
![]()
Iedere dag glimmende schoenenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Andrebommel het volgende:
wie maakt de lijst af, de negerts hebben aan een hoop dingen bijgedragen;
Rapmuziek,
Pimp my ride,
Opleving van de nederlandse blauwe en rode zakdoek als bandana,
Productiewerk,
gouden tanden zijn weer hype,
Ook te grote spijjkerbroeken zijn weer in,
Gangbangs,
De drive by heeft weer een nieuwe betekenis,
Ze hebben zuidafrika na de apartheid weer goed op de kaart gezet,
Wie maakt hem verder af
![]()
Truequote:Op zondag 27 april 2008 10:40 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp de fascistische negers niet zo... maar wat ik nog meer niet begrijp zijn die zwarte tatoos. Dat zie je toch bijna niet?
Negerts = geen KFC
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Klit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wehheequote:Op woensdag 18 februari 2009 02:04 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:04 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]ik moest eigenlijk wel lachen
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:04 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ].
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Die was oud Mn.quote:
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ik had op de rugkut site na het luisteren naar hits als zeehondensoa en vuile zeug even een berichtje geplaatst in rijm.
Maar nu staat het door de war omdat het er niet goed oppasste![]()
![]()
Sorry verkeerde boxfunctie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik had op de rugkut site na het luisteren naar hits als zeehondensoa en vuile zeug even een berichtje geplaatst in rijm.
Maar nu staat het door de war omdat het er niet goed oppasste
Maar ik begrijp 'm.
http://kvlt.claymations.net/?page=rugkut&bmain=kvlt047
Daar is het hele album te downloaden je weets.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Yeah reclame maken voor die zooi! mooi edoan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry verkeerde boxfunctie.
Maar ik begrijp 'm.
http://kvlt.claymations.net/?page=rugkut&bmain=kvlt047
Daar is het hele album te downloaden je weets.I play sports...no I don't, what the fuck?![]()
Is dit discriminerende topic weer boven water?
Ieder mens is een schepsel van Onze Vader en gelijk aan elkaar, dus waarom voelen bepaalde mensen zich nu superieur over anderen die uiterlijk anders zijn dan zichzelf?
Wat maakt hen beter?
Dit topic is een beschamende vertoning.Laedere facile, mederi difficile![]()
negernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:32 schreef Klit het volgende:
Ieder mens is een schepsel van Onze Vader en gelijk aan elkaar, dus waarom voelen bepaalde mensen zich nu superieur over anderen die uiterlijk anders zijn dan zichzelf?
Wat maakt hen beter?
Dit topic is een beschamende vertoning.
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:32 schreef Klit het volgende:
Wat maakt hen beter?
Dit topic is een beschamende vertoning..
De post van Siniti bevestigt slechts wat ik hierboven al schreef:
Dit topic is een beschamende vertoning.Laedere facile, mederi difficile![]()
Jij bent de belichaming van het niet begrijpen van het internet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:41 schreef Klit het volgende:
Dit topic is een beschamende vertoning.
![]()
Wat ben jij zuur zeg. Neem een stukje meloen ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:41 schreef Klit het volgende:
Dit topic is een beschamende vertoning.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Of wat kipquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Neem een stukje meloen ofzo.
![]()
Dus als ik het beschamend vind dat een bepaalde bevolkingsgroep op deze manier wordt behandeld dan ben ik zuur?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Neem een stukje meloen ofzo.
In WOII waren er vast heel erg veel zure mensen dan.Laedere facile, mederi difficile![]()
Ga anders even WO2 erbij halen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:48 schreef Klit het volgende:
[..]
Dus als ik het beschamend vind dat een bepaalde bevolkingsgroep op deze manier wordt behandeld dan ben ik zuur?
In WOII waren er vast heel erg veel zure mensen dan.Donkere mensen hebben evenveel rechten als elk andere persoon, donkere mensen worden niet massaal uitgemoord. De vergelijking met WO2 is dus totaal misplaatst.
Brr, wat zitten er toch enge mensen bij de gedachtenpolitie.
Nee negers zijn inferieur aan het superieure arische ras. Kijk, deze neger snapt het:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga anders even WO2 erbij halen.Donkere mensen hebben evenveel rechten als elk andere persoon, donkere mensen worden niet massaal uitgemoord. De vergelijking met WO2 is dus totaal misplaatst.
![]()
![]()
Over donkere mensen worden wel topics geopend met de titel: "Nut van een neger"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga anders even WO2 erbij halen.Donkere mensen hebben evenveel rechten als elk andere persoon, donkere mensen worden niet massaal uitgemoord. De vergelijking met WO2 is dus totaal misplaatst.
Hoe denigrerend kun je zijn?Laedere facile, mederi difficile![]()
Negers hebben nou eenmaal niet veel nut, het is handig er een topic van bij te houden waar ze wél nuttig voor zijn. Zo weet iedereen precies wat hij zijn of haar huisneger kan laten doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:55 schreef Klit het volgende:
[..]
Over donkere mensen worden wel topics geopend met de titel: "Nut van een neger"
Hoe denigrerend kun je zijn?
![]()
Denigrerend? Het is humor. Humor is niet 'eerlijk'. Het staat ook niet voor niets in 'onzin voor je leven'. Vooroordelen zijn er om grapjes over te maken. Harde humor gaat altijd ten koste van minderheden waarover vooroordelen staan, leer ermee leven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:55 schreef Klit het volgende:
[..]
Over donkere mensen worden wel topics geopend met de titel: "Nut van een neger"
Hoe denigrerend kun je zijn?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Lijkt me helder.
Ik heb maar even een melding gedaan.
Dan horen we vanzelf of het discriminerend is of niet.Laedere facile, mederi difficile![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:59 schreef Klit het volgende:
Lijkt me helder.
Dan horen we vanzelf of het discriminerend is of niet..
Plaats jij eens een goede grap die niet ten koste gaat van een minderheid.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik zou eens op http://img.4chan.org/b/imgboard.html rondkijken, zal je denk ik wel bevallenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:59 schreef Klit het volgende:
Lijkt me helder.
Dan horen we vanzelf of het discriminerend is of niet.
![]()
![]()
Sorry, kindermisbruik is ook niets voor mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou eens op http://img.4chan.org/b/imgboard.html rondkijken, zal je denk ik wel bevallen
Hoezo minderheid?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:59 schreef TC03 het volgende:
[..].
Plaats jij eens een goede grap die niet ten koste gaat van een minderheid.Laedere facile, mederi difficile![]()
Toch niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:05 schreef Klit het volgende:
[..]
Sorry, kindermisbruik is ook niets voor mij.
![]()
min·der·heid de; v -heden 1 het kleinere getal ve bep. groep; die personen: in de ~ zijn 2 groep mensen die slechts een klein deel vd bevolking ve staat vormen: etnische -hedenquote:![]()
Ah, jouw wereld houdt op bij de landsgrens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Negers zijn in de minderheid in Nederland.Laedere facile, mederi difficile![]()
Denk jij echt dat er in Afrika geen grappen over blanken gemaakt worden?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:12 schreef Klit het volgende:
[..]
Ah, jouw wereld houdt op bij de landsgrens.
Jij lijkt mij best wel wereldvreemd, of door Oprah geindoctrineerd
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:12 schreef Klit het volgende:
[..]
Ah, jouw wereld houdt op bij de landsgrens.
Ben je infantiel ofzo? Je reageert erg krampachtig. Ik bespeur een gebrek aan denkvermogen.
Maar kom op, maak eens een goede grap die wel door de beugel kan.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dus omdat jij denkt dat ze daar grappen over blanken maken, vind jij dat je hier dus discriminerende grappen kunt maken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Denk jij echt dat er in Afrika geen grappen over blanken gemaakt worden?Jij lijkt mij best wel wereldvreemd, of door Oprah geindoctrineerd
Maar misschien zie ik het niet goed of zo.
Help me even dan, leg me dan eens uit wat hier nu zo geweldig grappig aan is:
In een kinderboek zit de donkere man achterin de bus. Op z'n zachtst gezegd ironisch. Ten tweede, overal worden grappen gemaakt over mensen die anders zijn. Overal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Klit het volgende:
[..]
Dus omdat jij denkt dat ze daar grappen over blanken maken, vind jij dat je hier dus discriminerende grappen kunt maken?
[ afbeelding ]
Wat vind je zo erg aan humor?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het feit dat in een kinderboek een zwarte man achterin de bus zit, terwijl de rest voorin zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Klit het volgende:
[..]
Dus omdat jij denkt dat ze daar grappen over blanken maken, vind jij dat je hier dus discriminerende grappen kunt maken?
[ afbeelding ]
![]()
SloavenOp maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.![]()
Je bedoelt Nieuwe Nederlanders?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Klit het volgende:
Sorry hoor, maar een boom waar drie mannen in hangen omdat ze een andere kleur hebben is een stuk uit de geschiedenis waar de mensheid toch niet echt trots op mag en kan wezen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Anders vragen we eens aan een neger hoe die dit ervaart?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:13 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben een neger. Ik kom er net achter dat waarschijnlijk mijn "blanke" vrienden ook van zulke humor houden! Ik hoef ze niet meer te spreken. Dankjewel voor dat.Laedere facile, mederi difficile![]()
zeg, ben jij nog van de politieke correcte orde?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Klit het volgende:
Anders vragen we eens aan een neger hoe die dit ervaart?
[..]
Oh dus omdat een neger dat zegt, zullen alle negers dat wel vinden? Generalisatiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Klit het volgende:
[..]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zeg Klit? Ga je nu ook alle platenmaatschappijen aanklagen?
Immers een beetje "zwarte" rapper noemt z'n soortgenoten ook "Niggah".
Of is dit weer heel iets anders?
Of je leest het gewoon even.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh dus omdat een neger dat zegt, zullen alle negers dat wel vinden? Generalisatie
Ik ben namelijk niet gekleurd en denk er wel zo over.Laedere facile, mederi difficile![]()
Ik heb het topic gelezen en een paar posts later geeft MAXDAX toe dat hij gewoon even liep te provoceren. En jij voelt je beledigt als blanke door negergrappen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:02 schreef Klit het volgende:
[..]
Of je leest het gewoon even.
Ik ben namelijk niet gekleurd en denk er wel zo over.
Ik voel me als mens beledigd omdat een bevolkingsgroep hier, grappig bedoeld, als domme mensen wordt neergezet omdat de kleur van hun huid anders is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen en een paar posts later geeft MAXDAX toe dat hij gewoon even liep te provoceren. En jij voelt je beledigt als blanke door negergrappen?Laedere facile, mederi difficile![]()
Ik voel me beledigt omdat types zoals jij zeggen dat types zoals ik zullen branden in de hel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:10 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik voel me als mens beledigd omdat een bevolkingsgroep hier, grappig bedoeld, als domme mensen wordt neergezet omdat de kleur van hun huid anders is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ga nu maar ergens anders jammeren, of open een topic in KLBquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:10 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik voel me als mens beledigd omdat een bevolkingsgroep hier, grappig bedoeld, als domme mensen wordt neergezet omdat de kleur van hun huid anders is.
kappen nu met die politiek correcte bullshit
Tja stel je eens voor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ga nu maar ergens anders jammeren, of open een topic in KLB
kappen nu met die politiek correcte bullshitIs er een hel dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik voel me beledigt omdat types zoals jij zeggen dat types zoals ik zullen branden in de hel.Laedere facile, mederi difficile![]()
Het nut van een neger is dat hij zwart is.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.![]()
Zo, flinke jongen zeg...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonder de negers en hun gedrag zou men nooit de Boerboel hebben gefokt...
[ afbeelding ]![]()
@ Klit:
"Elke mens heeft het recht om belachelijk te worden gemaakt."Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
Dat moet het nieuwe mensenrecht worden!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
@ Klit:
"Elke mens heeft het recht om belachelijk te worden gemaakt."Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nondeju zeg! tja - moet ik toch maar op Wilders gaan stemmen de volgende keer.quote:zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?![]()
quote:quote:Harde humor gaat altijd ten koste van minderheden waarover vooroordelen staan. Hoe dom kun je zijn. Weheh.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I![]()
Precies.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]. Hoe dom kun je zijn. Weheh.
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[..]. Hoe dom kun je zijn. Weheh.
Leg eens uit dan.quote:
Chris Rock is ook een racist
Zonder negers geen black-on-white porn waar blanke mannen zich massaal op afrukken
In life you achieve what you thínk you deserve![]()
Zonder negers geen....quote:Some Inventions Made by Black People
air conditioning unit: Frederick M. Jones; July 12, 1949
almanac: Benjamin Banneker; Approx 1791
auto cut-off switch: Granville T. Woods; January 1,1839
auto fishing devise: G. Cook; May 30, 1899
automatic gear shift: Richard Spikes; February 28, 1932
baby buggy: W.H. Richardson; June 18, 1899
bicycle frame: L.R. Johnson; Octber 10, 1899
biscuit cutter: A.P. Ashbourne; November 30, 1875
blood plasma bag: Charles Drew; Approx. 1945
cellular phone: Henry T. Sampson; July 6, 1971
chamber commode: T. Elkins; January 3, 1897
clothes dryer: G. T. Sampson; June 6, 1862
curtain rod: S. R. Scratton; November 30, 1889
curtain rod support: William S. Grant; August 4, 1896
door knob: O. Dorsey; December 10, 1878
door stop: O. Dorsey; December 10, 1878
dust pan: Lawrence P. Ray; August 3, 1897
egg beater: Willie Johnson; February 5, 1884
electric lampbulb: Lewis Latimer; March 21, 1882
elevator: Alexander Miles; October 11, 1867
eye protector: P. Johnson; November 2, 1880
fire escape ladder: J. W. Winters; May 7, 1878
fire extinguisher: T. Marshall; October 26, 1872
folding bed: L. C. Bailey; July 18, 1899
folding chair: Brody & Surgwar; June 11, 1889
fountain pen: W. B. Purvis; January 7, 1890
furniture caster: O. A. Fisher; 1878
gas mask: Garrett Morgan; October 13, 1914
golf tee: T. Grant; December 12, 1899
guitar: Robert F. Flemming, Jr. March 3, 1886
hair brush: Lydia O. Newman; November 15,18--
hand stamp: Walter B. Purvis; February 27, 1883
horse shoe: J. Ricks; March 30, 1885
ice cream scooper: A. L. Cralle; February 2, 1897
improv. sugar making: Norbet Rillieux; December 10, 1846
insect-destroyer gun: A. C. Richard; February 28, 1899
ironing board: Sarah Boone; December 30, 1887
key chain: F. J. Loudin; January 9, 1894
lantern: Michael C. Harvey; August 19, 1884
lawn mower: L. A. Burr; May 19, 1889
lawn sprinkler: J. W. Smith; May 4, 1897
lemon squeezer: J. Thomas White; December 8, 1893
lock: W. A. Martin; July 23, 18--
lubricating cup: Ellijah McCoy; November 15, 1895
lunch pail: James Robinson; 1887
mail box: Paul L. Downing; October 27, 1891
mop: Thomas W. Stewart; June 11, 1893
motor: Frederick M. Jones; June 27, 1939
peanut butter: George Washington Carver; 1896
pencil sharpener: J. L. Love; November 23, 1897
record player arm: Joseph Hunger Dickenson January 8, 1819
refrigerator: J. Standard; June 14, 1891
riding saddles: W. D. Davis; October 6, 1895
rolling pin: John W. Reed; 1864
shampoo headrest: C. O. Bailiff; October 11, 1898
spark plug: Edmond Berger; February 2, 1839
stethoscope: Imhotep; Ancient Egypt
stove: T. A. Carrington; July 25, 1876
straightening comb: Madam C. J. Walker; Approx 1905
street sweeper: Charles B. Brooks; March 17, 1890
phone transmitter: Granville T. Woods; December 2, 1884
thermostat control: Frederick M. Jones; February 23, 1960
traffic light: Garrett Morgan; November 20, 1923
tricycle: M. A. Cherry; May 6, 1886
typewriter: Burridge & Marshman; April 7, 1885In life you achieve what you thínk you deserve![]()
Klit's 2de account zekerquote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Manono het volgende:
nog zo'n topic voor puistige provinciale pubers met een kutleebm!
![]()
Is hier al wat van bekend?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:59 schreef Klit het volgende:
Lijkt me helder.
Dan horen we vanzelf of het discriminerend is of niet.
_
![]()
Alsof zij het monopolie hebben op bepalen wat discriminerend is en wat niet.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Zonder de negers en hun gedrag zou men nooit de Boerboel hebben gefokt...
[ afbeelding ]![]()
Geef mij maar Amsterdam![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Klit het volgende:
[..]
Lieve KLITT, wij zijn de enige die dit NIET grappig schijnen te vinden. Dus de conclusie voor degene die al bijna stoppen met lezen (zoveel blanke fokkers die nu al stoppen met lezen, kunnen jullie wel lezen, zien jullie het nut wel in van lezen?) Dusss. .. de conclussie KLITT: WIJ ZIJN DE ENIGE DIE JUIST WEL HUMOR HEBBEN!
want KLITT Niet te geloven, je wilt niet weten hoe ik me hier voel als enige '' vriendelijke '' negerin!
Ik word hier gewoon beledigt terwijl ik zoveel meer dan 1 op de 5 nederlanders bijdraag aan de maatschapij. (voor fokkers 1 op de 10)
Ik ga elke dag naar school/stage/werk, alleen op zondag heb ik rust, dan probeer ik thuis nog zoveel mogelijk bij te dragen aan dit ''uhm vriendelijke '' nederland. DE schijnheiligste lieverds van heel Europa, want....:
Nergens in Europa houden ze van Negers! behalve hier!: Hollanda
Nergens in Europa zien mensen negers als nuttig! behalve hier! Hollanda!
Nergens in Europa willen ze negers als buren! behalve hier! Hollanda!![]()
Nergens in Europa is de donkerkleurige staaf populair! behalve hier! Hollanda!![]()
Nergens in Europa ben ik als NEGER zo geliefd! behalve hier! HOllanda!![]()
Nergens in Europa luisteren ze naar hiphop/r&b en dat soort shit! behalve hier! Hollanda!![]()
en nog iets:
Fokkers/oude Nederlanders, die net doen dat wij negers niks nuttigs kunnen of willen doen.
~ dat jullie toevallig nou zelf met jullie FAT ASS bij de KFC zitten en niet kunnen hebben dat negers meer via de KFC spieren kweken terwijl jullie via de KFC alleen VET kweken kunnen wij niks aan doen!![]()
~ dat jullie het niet kunnen hebben de dat de chocolade staaf geliefder is onder de dames dan de lichtere gebakken en (meestal in de ''iets '' kleinere variant) banketstaaf dus minder geliefd is!![]()
~ dat WIJ de MUZEIK zowat hebben uitgevonden en jullie niet, van R&B tot Blues, van Hiphop tot Dance, van Rock (waar ook weer andere muzieksoorten uitleiden) tot Jazz (yeaa baby .. try to keep this nigga's away from the music! haha)
~ dat jullie DE SHITmuziek hebben uitgevonden zoals:
klasieke muziek haha gaaaaaaap![]()
![]()
![]()
![]()
Nederpop (schaam jullie, ooit heb ik es naar holland fm geluisterd haha ) gaaaap![]()
![]()
![]()
En ook gaapde ik om dit topic, al zaten er sommigen die wel leuk waren! ...![]()
Maar grapjes van ''hangende negers '' kan gewoon niemand hard om lachen of je neemt gewoon effe een enkeltje STORMFRONT. Nergerslaven hebben dingen meegemaakt die jullie niet eens in jullie ergste nachtmerries meemaken of jullie ergste vijand toewensen. Dus hou maar op met '' politiek correct'' en ''grapje '' Want ergens ligt toch echt een grens! Ik vraag me ook af of die grappenmaker dit grapje zullen vertalen aan al die '' onnuttige '' negers bij de KFC het liefst in AMERIKA. Dan kun je je ''humoristische leventje wel gedaagggggggzeggen. Want ik als negerin kan best tegen ''negergrapjes '' zoals dikke negers die alleen maar eten, en gestolen fietsen. En blanken moeten ook tegen ''blanke grapjes'' kunnen, maar echt ER LIGT EEN GRENS EN VOOR DEGENE DIE DAT NIET WILLEN BEGRIJPEN MOETEN ZICH EENS VERDIEPEN IN DE ZWARTE GESCHIEDENIS VAN AMERIKA.
ZO NIET? ....![]()
DAN KOMT DE BOZE WOLk AYCHELLE JE EEN ONVRIENDELIJK AKELIG NACHTELIJK BEZOEKJE BRENGEN hahah daaaaaaagggggggggggggggggggggggg kleine miezerige akelige pukkelige stormfronders. Ga anders effe soliciteeen bij de KKK, dan ga je naar een soort inwijdingsritueel! Mag (zwarte) god weten wat daar gaat gebeuren! maar opgeruimd staat netjes ... BOEREN!!!!!!!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O![]()
In dutch pleasequote:Op maandag 23 februari 2009 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
..En fucken met aychelle is fucken met m'n 12 gauge Mossberg.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O![]()
Daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE ENIGE DIE JUIST WEL HUMOR HEBBEN!je weet dat zo'n reactie niets toevoegd aan dit topic.
Als je humor had kon je dit topic wel begrijpen![]()
@ klit en aychelle, en vooral klit (zeurpiet!)
dit staat onder de banner van fok: bij jullie ook..
>index >onzin voor je leven! >reageer op: nut van een neger.
jullie hebben toch zelf geklikt op het woord onzin toen je naar dit gedeelte van fok.nl ging?
onzin komt toch wel in jullie woordenboek tevoorschijn? In bijna alle grappen is het woord neger vervangbaar met Marokkaan, of Turk. Doe nou niet zo bekrompen zeg. bah![]()
on·zin de; m iets dat geen zin heeft; wartaal, nonsens
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.![]()
They'r human shields
The death of one man is a tragedy, the death of million men is just a statistic - Stalin![]()
Oja tuurlijk, je hebt helemaal gelijk ..... SORRIE SCHAT!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:15 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezenje weet dat zo'n reactie niets toevoegd aan dit topic.
Als je humor had kon je dit topic wel begrijpen
ik moet natuurlijk lachen omdat soort ''grapjes'' als opgehangen negers, hahahahahahah ik lig helemaal dubbel!
Lieve aychelle,quote:Op maandag 23 februari 2009 20:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
Lieve KLITT, wij zijn de enige die dit NIET grappig schijnen te vinden. Dus de conclusie voor degene die al bijna stoppen met lezen (zoveel blanke fokkers die nu al stoppen met lezen, kunnen jullie wel lezen, zien jullie het nut wel in van lezen?) Dusss. .. de conclussie KLITT: WIJ ZIJN DE ENIGE DIE JUIST WEL HUMOR HEBBEN!
want KLITT Niet te geloven, je wilt niet weten hoe ik me hier voel als enige '' vriendelijke '' negerin!
Ik word hier gewoon beledigt terwijl ik zoveel meer dan 1 op de 5 nederlanders bijdraag aan de maatschapij. (voor fokkers 1 op de 10)
Ik ga elke dag naar school/stage/werk, alleen op zondag heb ik rust, dan probeer ik thuis nog zoveel mogelijk bij te dragen aan dit ''uhm vriendelijke '' nederland. DE schijnheiligste lieverds van heel Europa, want....:
Nergens in Europa is de donkerkleurige staaf populair! behalve hier! Hollanda!![]()
Nergens in Europa luisteren ze naar hiphop/r&b en dat soort shit! behalve hier! Hollanda!![]()
en nog iets:
Fokkers/oude Nederlanders, die net doen dat wij negers niks nuttigs kunnen of willen doen.
~ dat jullie toevallig nou zelf met jullie FAT ASS bij de KFC zitten en niet kunnen hebben dat negers meer via de KFC spieren kweken terwijl jullie via de KFC alleen VET kweken kunnen wij niks aan doen!![]()
~ dat jullie het niet kunnen hebben de dat de chocolade staaf geliefder is onder de dames dan de lichtere gebakken en (meestal in de ''iets '' kleinere variant) banketstaaf dus minder geliefd is!![]()
~ dat WIJ de MUZEIK zowat hebben uitgevonden en jullie niet, van R&B tot Blues, van Hiphop tot Dance, van Rock (waar ook weer andere muzieksoorten uitleiden) tot Jazz (yeaa baby .. try to keep this nigga's away from the music! haha)
![]()
![]()
![]()
Nederpop (schaam jullie, ooit heb ik es naar holland fm geluisterd haha ) gaaaap![]()
![]()
![]()
En ook gaapde ik om dit topic, al zaten er sommigen die wel leuk waren! ...![]()
Maar grapjes van ''hangende negers '' kan gewoon niemand hard om lachen of je neemt gewoon effe een enkeltje STORMFRONT. Nergerslaven hebben dingen meegemaakt die jullie niet eens in jullie ergste nachtmerries meemaken of jullie ergste vijand toewensen. Dus hou maar op met '' politiek correct'' en ''grapje '' Want ergens ligt toch echt een grens! Ik vraag me ook af of die grappenmaker dit grapje zullen vertalen aan al die '' onnuttige '' negers bij de KFC het liefst in AMERIKA. Dan kun je je ''humoristische leventje wel gedaagggggggzeggen. Want ik als negerin kan best tegen ''negergrapjes '' zoals dikke negers die alleen maar eten, en gestolen fietsen. En blanken moeten ook tegen ''blanke grapjes'' kunnen, maar echt ER LIGT EEN GRENS EN VOOR DEGENE DIE DAT NIET WILLEN BEGRIJPEN MOETEN ZICH EENS VERDIEPEN IN DE ZWARTE GESCHIEDENIS VAN AMERIKA.
ZO NIET? ....![]()
DAN KOMT DE BOZE WOLk AYCHELLE JE EEN ONVRIENDELIJK AKELIG NACHTELIJK BEZOEKJE BRENGEN hahah daaaaaaagggggggggggggggggggggggg kleine miezerige akelige pukkelige stormfronders. Ga anders effe soliciteeen bij de KKK, dan ga je naar een soort inwijdingsritueel! Mag (zwarte) god weten wat daar gaat gebeuren! maar opgeruimd staat netjes ... BOEREN!!!!!!!
Ik kan me je reactie goed voorstellen, en ben het op een aantal punten ook met je eens.
Sommige mensen schijnen te denken dat ze maar van alles kunnen zeggen over negers, onder het mom van 'ja maar het is in het onzin-topic![]()
![]()
' Iets in me zegt dat een soortgelijk topic over bijv. joden niet zo lang open zou blijven. Er zijn geloof ik al een aantal vergaande opmerkingen inzake ophangingen etc verwijderd, dus dat is een goede zaak. En dan houd je inderdaad een ontzettend onzinnig topic over, met grappen die al jarenlang worden gerecycled. Ik bedoel, we kennen de grappen over KFC, watermeloen en overgewicht nou wel.
Probeer je niet al te druk te maken, sommige Fokkers hebben nou eenmaal een bepaalde fascinatie voor negers (waarschijnlijk door gebrek aan pigment), en het grootste deel bedoelt het heus niet slecht.
In life you achieve what you thínk you deserve![]()
[quote]Op maandag 23 februari 2009 21:18 schreef poqpoq het volgende:
@ klit en aychelle, en vooral klit (zeurpiet!)
dit staat onder de banner van fok: bij jullie ook..
>index >onzin voor je leven! >reageer op: nut van een neger.
jullie hebben toch zelf geklikt op het woord onzin toen je naar dit gedeelte van fok.nl ging?
onzin komt toch wel in jullie woordenboek tevoorschijn? In bijna alle grappen is het woord neger vervangbaar met Marokkaan, of Turk. Doe nou niet zo bekrompen zeg. bah![]()
on·zin de; m iets dat geen zin heeft; wartaal, nonsens
[/quote
En omdat het in Onz staat mag je maar lukraak dingen roepen en mensen beledigen?
Wat een totale crap zeg.
Daarnaast staan er regelmatig zogenaamde negertopics op FOK!, om de één of andere reden moeten die gemaakt worden.
En ja, er zijn een heel aantal posts verwijderd, die waren dan ook helemaal te erg, maar wat geeft het, het staat toch in onz?
Vervolgens zeuren dat er na het verwijderen van die foto's eigenlijk maar een fluttopic overblijft, dat is dus het topic wat o zo leuk zou moeten zijn.
Hieruit kunnen we dus gewoon concluderen dat zulke topics niet leuk zijn en ook nooit leuk zullen worden, tenminste niet voor users die ook maar een greintje respect voor hun medemens kunnen opbrengen.Laedere facile, mederi difficile![]()
Kijk nou, wat een leuke grap, aangezien ik geen humor schijn te hebben is er vast wel even iemand die het even aan me uit kan leggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef Noorseviking het volgende:
Negers konden goed katoenplukkenLaedere facile, mederi difficile![]()
Inderdaad, die ging meteen dicht, want dat mocht nietquote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef Torio het volgende:
[..]
Lieve aychelle,
Ik kan me je reactie goed voorstellen, en ben het op een aantal punten ook met je eens.
Sommige mensen schijnen te denken dat ze maar van alles kunnen zeggen over negers, onder het mom van 'ja maar het is in het onzin-topic![]()
![]()
' Iets in me zegt dat een soortgelijk topic over bijv. joden niet zo lang open zou blijven. Er zijn geloof ik al een aantal vergaande opmerkingen inzake ophangingen etc verwijderd, dus dat is een goede zaak. En dan houd je inderdaad een ontzettend onzinnig topic over, met grappen die al jarenlang worden gerecycled. Ik bedoel, we kennen de grappen over KFC, watermeloen en overgewicht nou wel.
Probeer je niet al te druk te maken, sommige Fokkers hebben nou eenmaal een bepaalde fascinatie voor negers (waarschijnlijk door gebrek aan pigment), en het grootste deel bedoelt het heus niet slecht.
Wat krijg je als je een neger en een inktvis kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LUDO SANDERS HE! wat een fantastische mod! want onéé durf eens over iemand hier (behalve negers dan) eens een ''leuk topic te openen. slappe hap (mod) dat het is! ... DIE LUDO DIEquote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Klit het volgende:
[..]
Inderdaad, die ging meteen dicht, want dat mocht niet
ik ben geen rascist maar kan wel om sommige foto's lachen.. een foto met opgehangen negers (die ik dus nooit onder ogen heb gekregen omdat hij verwijderd is --> goeie zaak) betreur ik ook. Maar ik kan wel door de grappen heenkijken en trek het me niet zwaar aan. Zodra iemand oprecht rascistisch bezig is doe ik dat wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Klit het volgende:
En omdat het in Onz staat mag je maar lukraak dingen roepen en mensen beledigen?
Wat een totale crap zeg.
Daarnaast staan er regelmatig zogenaamde negertopics op FOK!, om de één of andere reden moeten die gemaakt worden.
En ja, er zijn een heel aantal posts verwijderd, die waren dan ook helemaal te erg, maar wat geeft het, het staat toch in onz?
Vervolgens zeuren dat er na het verwijderen van die foto's eigenlijk maar een fluttopic overblijft, dat is dus het topic wat o zo leuk zou moeten zijn.
Hieruit kunnen we dus gewoon concluderen dat zulke topics niet leuk zijn en ook nooit leuk zullen worden, tenminste niet voor users die ook maar een greintje respect voor hun medemens kunnen opbrengen.
maar ik blijf erbij dat je met je fatsoen maar ergens anders moet gaan lurken, als iemand er niet naar luistert is het een fokker in het onzin forum, dus verdoe je tijd niet.
en als er regelmatig negertopics op FOK staan, en je wilt daar wat van zeggen (terecht) ZIT JE HIER VERKEERD
Ga je beklag maar doen in KLB.It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
Wat krijg je als je een neger en een inktvis kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar Amsterdam![]()
daaruit moeten we opmaken dat je neger bent???quote:Op maandag 23 februari 2009 22:57 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ik ben geen rascist maar kan wel om sommige foto's lachen.. een foto met opgehangen negers (die ik dus nooit onder ogen heb gekregen omdat hij verwijderd is --> goeie zaak) betreur ik ook. Maar ik kan wel door de grappen heenkijken en trek het me niet zwaar aan. Zodra iemand oprecht rascistisch bezig is doe ik dat wel.
maar ik blijf erbij dat je met je fatsoen maar ergens anders moet gaan lurken, als iemand er niet naar luistert is het een fokker in het onzin forum, dus verdoe je tijd niet.
en als er regelmatig negertopics op FOK staan, en je wilt daar wat van zeggen (terecht) ZIT JE HIER VERKEERD
Ga je beklag maar doen in KLB.
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
Wat krijg je als je een neger en een inktvis kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik heb alles gelezenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
en nog iets:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZO NIET? ....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, bedankt!![]()
er bestaan ook blanken die wél lief zijn voor negers. aangenaamquote:Op maandag 23 februari 2009 23:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
daaruit moeten we opmaken dat je neger bent???
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.![]()
En ik kom nu vrij.. is geen WERREK enzo weetje dus het enigste wat we kunnen doen is de GHETTOO in..quote:
;d ;d
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
Forum Opties Forumhop: Hop naar: