Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Klit het volgende:
[..]
Je bedoeld die leuke plaatjes van hangende mensen in een boom m'n beste santax?
Of heb je het hier meer over die rascistische opmerkingen die werden gemaakt?
Ja, die waren pas lollig.![]()
Ik blijf me verbazen dat zo'n topic wordt gemaaakt en dat het gewoon open blijf.
Maar wat wil je met zulke mods, die wel een duidelijke voorkeur hebben voor bepaalde bevolkingsgroepen.
Wehheequote:Op woensdag 18 februari 2009 02:04 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:04 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:04 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Die was oud Mn.quote:
Sorry verkeerde boxfunctie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik had op de rugkut site na het luisteren naar hits als zeehondensoa en vuile zeug even een berichtje geplaatst in rijm.
Maar nu staat het door de war omdat het er niet goed oppasste
Yeah reclame maken voor die zooi! mooi edoan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry verkeerde boxfunctie.
Maar ik begrijp 'm.
http://kvlt.claymations.net/?page=rugkut&bmain=kvlt047
Daar is het hele album te downloaden je weets.
negernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:32 schreef Klit het volgende:
Is dit discriminerende topic weer boven water?
Ieder mens is een schepsel van Onze Vader en gelijk aan elkaar, dus waarom voelen bepaalde mensen zich nu superieur over anderen die uiterlijk anders zijn dan zichzelf?
Wat maakt hen beter?
Dit topic is een beschamende vertoning.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:32 schreef Klit het volgende:
Is dit discriminerende topic weer boven water?
Ieder mens is een schepsel van Onze Vader en gelijk aan elkaar, dus waarom voelen bepaalde mensen zich nu superieur over anderen die uiterlijk anders zijn dan zichzelf?
Wat maakt hen beter?
Jij bent de belichaming van het niet begrijpen van het internet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:41 schreef Klit het volgende:
De post van Siniti bevestigt slechts wat ik hierboven al schreef:
Wat ben jij zuur zeg. Neem een stukje meloen ofzo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:41 schreef Klit het volgende:
De post van Siniti bevestigt slechts wat ik hierboven al schreef:
Of wat kipquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Neem een stukje meloen ofzo.
Dus als ik het beschamend vind dat een bepaalde bevolkingsgroep op deze manier wordt behandeld dan ben ik zuur?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Neem een stukje meloen ofzo.
Ga anders even WO2 erbij halen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:48 schreef Klit het volgende:
[..]
Dus als ik het beschamend vind dat een bepaalde bevolkingsgroep op deze manier wordt behandeld dan ben ik zuur?
In WOII waren er vast heel erg veel zure mensen dan.
Nee negers zijn inferieur aan het superieure arische ras. Kijk, deze neger snapt het:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga anders even WO2 erbij halen.Donkere mensen hebben evenveel rechten als elk andere persoon, donkere mensen worden niet massaal uitgemoord. De vergelijking met WO2 is dus totaal misplaatst.
Brr, wat zitten er toch enge mensen bij de gedachtenpolitie.
Over donkere mensen worden wel topics geopend met de titel: "Nut van een neger"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga anders even WO2 erbij halen.Donkere mensen hebben evenveel rechten als elk andere persoon, donkere mensen worden niet massaal uitgemoord. De vergelijking met WO2 is dus totaal misplaatst.
Brr, wat zitten er toch enge mensen bij de gedachtenpolitie.
Negers hebben nou eenmaal niet veel nut, het is handig er een topic van bij te houden waar ze wél nuttig voor zijn. Zo weet iedereen precies wat hij zijn of haar huisneger kan laten doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:55 schreef Klit het volgende:
[..]
Over donkere mensen worden wel topics geopend met de titel: "Nut van een neger"
Hoe denigrerend kun je zijn?
Denigrerend? Het is humor. Humor is niet 'eerlijk'. Het staat ook niet voor niets in 'onzin voor je leven'. Vooroordelen zijn er om grapjes over te maken. Harde humor gaat altijd ten koste van minderheden waarover vooroordelen staan, leer ermee leven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:55 schreef Klit het volgende:
[..]
Over donkere mensen worden wel topics geopend met de titel: "Nut van een neger"
Hoe denigrerend kun je zijn?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:59 schreef Klit het volgende:
Lijkt me helder.
Ik heb maar even een melding gedaan.
Dan horen we vanzelf of het discriminerend is of niet.
Ik zou eens op http://img.4chan.org/b/imgboard.html rondkijken, zal je denk ik wel bevallenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:59 schreef Klit het volgende:
Lijkt me helder.
Ik heb maar even een melding gedaan.
Dan horen we vanzelf of het discriminerend is of niet.
Sorry, kindermisbruik is ook niets voor mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou eens op http://img.4chan.org/b/imgboard.html rondkijken, zal je denk ik wel bevallen
Hoezo minderheid?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:59 schreef TC03 het volgende:
[..].
Plaats jij eens een goede grap die niet ten koste gaat van een minderheid.
Toch niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:05 schreef Klit het volgende:
[..]
Sorry, kindermisbruik is ook niets voor mij.
min·der·heid de; v -heden 1 het kleinere getal ve bep. groep; die personen: in de ~ zijn 2 groep mensen die slechts een klein deel vd bevolking ve staat vormen: etnische -hedenquote:
Ah, jouw wereld houdt op bij de landsgrens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Negers zijn in de minderheid in Nederland.
Denk jij echt dat er in Afrika geen grappen over blanken gemaakt worden?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:12 schreef Klit het volgende:
[..]
Ah, jouw wereld houdt op bij de landsgrens.
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:12 schreef Klit het volgende:
[..]
Ah, jouw wereld houdt op bij de landsgrens.
Dus omdat jij denkt dat ze daar grappen over blanken maken, vind jij dat je hier dus discriminerende grappen kunt maken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Denk jij echt dat er in Afrika geen grappen over blanken gemaakt worden?Jij lijkt mij best wel wereldvreemd, of door Oprah geindoctrineerd
In een kinderboek zit de donkere man achterin de bus. Op z'n zachtst gezegd ironisch. Ten tweede, overal worden grappen gemaakt over mensen die anders zijn. Overal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Klit het volgende:
[..]
Dus omdat jij denkt dat ze daar grappen over blanken maken, vind jij dat je hier dus discriminerende grappen kunt maken?
Maar misschien zie ik het niet goed of zo.
Help me even dan, leg me dan eens uit wat hier nu zo geweldig grappig aan is:
[ afbeelding ]
Het feit dat in een kinderboek een zwarte man achterin de bus zit, terwijl de rest voorin zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Klit het volgende:
[..]
Dus omdat jij denkt dat ze daar grappen over blanken maken, vind jij dat je hier dus discriminerende grappen kunt maken?
Maar misschien zie ik het niet goed of zo.
Help me even dan, leg me dan eens uit wat hier nu zo geweldig grappig aan is:
[ afbeelding ]
Je bedoelt Nieuwe Nederlanders?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef Klit het volgende:
Wat een belachelijk topic is dit zeg.
Is er niemand op het idee gekomen dat er medemensen zijn waarvoor dit een erg vervelend topic kan zijn?
Sorry hoor, maar een boom waar drie mannen in hangen omdat ze een andere kleur hebben is een stuk uit de geschiedenis waar de mensheid toch niet echt trots op mag en kan wezen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:13 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben een neger. Ik kom er net achter dat waarschijnlijk mijn "blanke" vrienden ook van zulke humor houden! Ik hoef ze niet meer te spreken. Dankjewel voor dat.
zeg, ben jij nog van de politieke correcte orde?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Klit het volgende:
Anders vragen we eens aan een neger hoe die dit ervaart?
[..]
Oh dus omdat een neger dat zegt, zullen alle negers dat wel vinden? Generalisatiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Klit het volgende:
Anders vragen we eens aan een neger hoe die dit ervaart?
[..]
Of je leest het gewoon even.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh dus omdat een neger dat zegt, zullen alle negers dat wel vinden? Generalisatie
Ik heb het topic gelezen en een paar posts later geeft MAXDAX toe dat hij gewoon even liep te provoceren. En jij voelt je beledigt als blanke door negergrappen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:02 schreef Klit het volgende:
[..]
Of je leest het gewoon even.
Ik ben namelijk niet gekleurd en denk er wel zo over.
Ik voel me als mens beledigd omdat een bevolkingsgroep hier, grappig bedoeld, als domme mensen wordt neergezet omdat de kleur van hun huid anders is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen en een paar posts later geeft MAXDAX toe dat hij gewoon even liep te provoceren. En jij voelt je beledigt als blanke door negergrappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |