quote:Op woensdag 23 april 2008 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die ene vent erbij stond te kijken. Of de neger al rijp was. Qua kleur klopte het ongeveer...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:40 schreef Sgele het volgende:
Toch mooi dat zo'n topic gewaardeerd wordt door de negerts ook! Negerts weten het verschil wel tussen een beetje humor en rascisme![]()
Waarom hebben negers witte handpalmen en witte voetzolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bedoeld die leuke plaatjes van hangende mensen in een boom m'n beste santax?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:34 schreef santax het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt hoor. Er zijn veel posts ge-edit nadat klit kwam zeiken, helaas zaten daar de echte juweeltjes bij. Maar ik ben van mening dat foute humor ook humor is. Helpt dingen te relativeren. Dus ik hoop oprecht dat je je niet al te gekwetst voelt. Het laatste wat ik wil is de negerts zwart maken.
Die was al gemaakt, maar die ging dus wel binnen 3 minuten dicht, want dat mag dus niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:37 schreef santax het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik denk niet dat de negroide medemens in Nederland echt gediscrimineerd is. In the States... ja daar wel. Dat alleen al is een rede dat ik dit topic opende. Troost aan iedereen die hier aanstoot aan neemt. Als deze vol is ga ik voor de Joden. En voor de duidelijkheid en als laatste voor we vergeten dat dit ONZ is... ik heb echt een tyfushekel aan racisme. En mede door de afschuw wat ik daartegen heb maak ik ook grappen en domme topics over negerts.
Ga eens weg stomme mutsquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Klit het volgende:
[..]
Je bedoeld die leuke plaatjes van hangende mensen in een boom m'n beste santax?
Of heb je het hier meer over die rascistische opmerkingen die werden gemaakt?
Ja, die waren pas lollig.![]()
Ik blijf me verbazen dat zo'n topic wordt gemaaakt en dat het gewoon open blijf.
Maar wat wil je met zulke mods, die wel een duidelijke voorkeur hebben voor bepaalde bevolkingsgroepen.
Niet iedereen zoekt er een diepere betekenis achter en is het gewoon lompe humor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Klit het volgende:
[..]
Je bedoeld die leuke plaatjes van hangende mensen in een boom m'n beste santax?
Of heb je het hier meer over die rascistische opmerkingen die werden gemaakt?
Ja, die waren pas lollig.![]()
Ik blijf me verbazen dat zo'n topic wordt gemaaakt en dat het gewoon open blijf.
Maar wat wil je met zulke mods, die wel een duidelijke voorkeur hebben voor bepaalde bevolkingsgroepen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Klit het volgende:
[..]
Die was al gemaakt, maar die ging dus wel binnen 3 minuten dicht, want dat mag dus niet.
Maarja, die zijn dan ook niet gekleurd.
Nut van een Jood
Ben je dom of doe je dom?quote:
beidequote:
waarom type je turken nu weer met een kleine letter? Die jongens verdienen toch ook respect?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:45 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben eerste generatie vluchteling he! Best wel knap!
Schande dat Marrokanen en turken neer kijken op Negers!
Je doet het zelf ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:15 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
waarom type je turken nu weer met een kleine letter? Die jongens verdienen toch ook respect?
Jij als klit zou toch meteen moeten zien dat dat topic gesloten is omdat het een kut-OP heeft. Had de maker van dat topic een beetje moeite gedaan om het topic zelf al van een humoristische start te voorzien was ook dat topic nog open geweest gok ik zo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Klit het volgende:
[..]
Die was al gemaakt, maar die ging dus wel binnen 3 minuten dicht, want dat mag dus niet.
Maarja, die zijn dan ook niet gekleurd.
Nut van een Jood
quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:35 schreef Yueh het volgende:
Zonder negerts geen fietsen gepik![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |