abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:22:30 #101
207354 Yueh
the illustrator
pi_58293627
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:13 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben een neger. Ik kom er net achter dat waarschijnlijk mijn "blanke" vrienden ook van zulke humor houden! Ik hoef ze niet meer te spreken. Dankjewel voor dat.

Jeaah
nee, ik doe geen filmpjes nee
een topic zonder plaatjes is als een café zonder bier
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:22:46 #102
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293628
Klopt, wil de licht aan het einde van de tunnel niet zien. Het is te fel

Standplaatsgebondenheid Santax! Dit is louter filosofie!

De ontwikkelde neger bestaat! En leeft! En praat! De ontwikkelde neger is.
A horse A horse, My kingdom for a horse
pi_58293651
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:22 schreef MAXDAX het volgende:
Klopt, wil de licht aan het licht aan het einde van de tunnel niet zien. Het is te fel

Standplaatsgebondenheid Santax! Dit is louter filosofie!

De ontwikkelde neger bestaat! En leeft! En praat! De ontwikkelde neger is.
Kijk dit zijn de betere posts
Ik ben het met je eens dat de ontwillelde neger bestaat. Als de ontwikkelde neger niet zou bestaan had ik dit topic nooit open gemaakt! Ik ging en ga ervan uit dat de ontwikkelde neger weet dat nederland de slavernij heeft uitgevonden. Maar ik ging en ga er ook vanuit dat de ontwikkelde neger ziet dat 99% van de Nederlanders zich daar hedentendage voor schaamt.

Weet je wat trouwens een neger in een ferrari is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je ook wat een neger in een zelfgekochte(!) ferrari is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:30:51 #104
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293691
LOL

X=alles behalve nederlander

uitkomst = minderwaardig

Wiskunde.

Ik wil me trots voelen als Nederlander! Ik ga zelfs zover dat ik nu Geschiedenis studeer! Nederlands Geschiedenis! Ik geloof(de) in de bevrijding van de vooroordeel! "Het is alleen tijdelijk" "Er is vooruitgang"!

Waarom denk je dat ik op fok zit?
Alleen nadat ik dit gelezen heb voel ik de motivatie verdwijnen! Waarschijnlijk verbittering?

Het is niet grappig? Het was grappig waarschijnlijk

Herhaling is nooit grappig, na 2 pagina's begrijpen we de humor van de "nutteloze" neger wel

Het is kinderachtig nu
Misleidend en wekt beta gevoelens op
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:32:35 #105
207354 Yueh
the illustrator
pi_58293707

Ik werk dus dagelijks met een amerikaanse neger en durf bijna zegen dat we vrienden zijn.
Hij komt uit florida dus hij weet wat racisme is. We lachen zowel met negers als blanken dus het kan wel hé
pi_58293721
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:30 schreef MAXDAX het volgende:
LOL

X=alles behalve nederlander

uitkomst = minderwaardig

Wiskunde.

Ik wil me trots voelen als Nederlander! Ik ga zelfs zover dat ik nu Geschiedenis studeer! Nederlands Geschiedenis! Ik geloof(de) in de bevrijding van de vooroordeel! "Het is alleen tijdelijk" "Er is vooruitgang"!

Waarom denk je dat ik op fok zit?
Alleen nadat ik dit gelezen heb voel ik de motivatie verdwijnen! Waarschijnlijk verbittering?

Het is niet grappig? Het was grappig waarschijnlijk

Herhaling is nooit grappig, na 2 pagina's begrijpen we de humor van de "nutteloze" neger wel

Het is kinderachtig nu
Misleidend en wekt beta gevoelens op
Daar heb je wel een punt hoor. Er zijn veel posts ge-edit nadat klit kwam zeiken, helaas zaten daar de echte juweeltjes bij. Maar ik ben van mening dat foute humor ook humor is. Helpt dingen te relativeren. Dus ik hoop oprecht dat je je niet al te gekwetst voelt. Het laatste wat ik wil is de negerts zwart maken.
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:35:20 #107
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293726
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:37:25 #108
207354 Yueh
the illustrator
pi_58293740
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:35 schreef MAXDAX het volgende:
Ik heb het over de algemene neger! Nu gaan we het weer over de persoonlijke neger praten.....
Precies, mijn persoonlijke negert
pi_58293746
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:32 schreef Yueh het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik werk dus dagelijks met een amerikaanse neger en durf bijna zegen dat we vrienden zijn.
Hij komt uit florida dus hij weet wat racisme is. We lachen zowel met negers als blanken dus het kan wel hé
Dat is het ook. Ik denk niet dat de negroide medemens in Nederland echt gediscrimineerd is. In the States... ja daar wel. Dat alleen al is een rede dat ik dit topic opende. Troost aan iedereen die hier aanstoot aan neemt. Als deze vol is ga ik voor de Joden. En voor de duidelijkheid en als laatste voor we vergeten dat dit ONZ is... ik heb echt een tyfushekel aan racisme. En mede door de afschuw wat ik daartegen heb maak ik ook grappen en domme topics over negerts.
pi_58293758
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:35 schreef MAXDAX het volgende:

Komop, er zit een beetje neger in ons allemaal
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:42:16 #111
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293781
Ik was een beetje aan het mee provoceren! Dat zou de topic nog leuker maken! De neger aan t woord! lawl

Ik tref niemand blaam, zelfs mijn "vrienden" niet

Ik heb daar teveel literatuur voor gelezen! Je moest eens "Birth of a nation" volledig afkijken als Neger! Dat is best wel aangrijpend

om toch nog eens iets van deze neger te leren: Lees: Leaves of Grass - Walt Whitman
pi_58293794
Je bent nu al mijn op 1 na favoriete neger
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:45:04 #113
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293803
Ik ben eerste generatie vluchteling he! Best wel knap!

Schande dat Marrokanen en turken neer kijken op Negers!
pi_58293808
Je doet jezelf nu weer te veel eer aan hoor. Wij hebben jullie gewoon gestolen vlak voor en tijdens de gouden eeuw
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:47:00 #115
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293817
Nee hoor! De Somalier niet? Hij was bezit van de engelse en italianen!
pi_58293826
Jij vluchteling Maareh, je hebt dus vrijwillig de heerlijke italiaanse keuken gedag gezegt voor boerenkool?
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:52:11 #117
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293842
rofl

letterlijk uit de italiaanse keuken kun je het bijna noemen

maar goed antwoord ligt in de pyramide van Maslow, italiaanse keuken werd een secundaire behoefte
pi_58293857
Even uit mijn hoofd, was dat de 'samenvatting' van primaire levensbehoeftes? Die pyramide. Weet het namelijk echt niet meer, maar moet plotseling denken aan een systeem dat o.a. sex als een primaire levensbehoefte ziet. Wat ook wel klopt als je de continuiteit op langere duur van het leven in acht neemt.
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:59:45 #119
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293881
nou primaire was dus in mijn geval "getting the fuck out of there"

aangezien ik niet graag neergemaaid wilde worden door andere negers! (daar hadden jullie gelijk in, op een groffe manier maar wel gelijk)

Ik ben zelf 24 jaar en ik kwam hier ongeveer op mijn 16de? Taal razendsnel geleerd! het is ongelooflijk wat je wel niet kan bereiken als je veel boeken leest! een grote verslaving heb ik!
Wat me nu het meest interesseert is Nietzsche!
Zijn boeken kosten me wel een fortuin! Ik moet voor 1 boek een heel weekend afwassen bij de chinees

Godverdomme
pi_58293899
Nou petje af man als je hier 8 jaar geleden aankwam en nu zo goed nederlands tikt! Nietzsche... dude...
Ik heb al zeker 14 jaar in mijn kast de antichrist. Elke zomer begin ik er weer in. En elke zomer stop ik halverwege vanwege een woede uitbarsting omdat die gozer dus echt een kut racist was. Nouja, tot halverwege zijn boek tenminste. Misschien zegt ie op de laatste pagina: haha grapje, meende het niet zo. Maar dat weet ik niet, want zover kom ik nooit. Hoevaak ik me ook voorneem om het uit te lezen. Bij serieus bedoelde woorden als ubermensch draai ik door
  vrijdag 25 april 2008 @ 03:12:10 #121
213739 MAXDAX
shi-shi-ye
pi_58293945
lol

Anti-Christ.

Als Atheist is het heerlijk denk ik ook nog maar de ondertoon is vrij racist zoniet controversieel!

Wagner (klassiek muziek) haat ik meer als figuur!

Dat is echt een arrogant, narcissistiche racist! Hitler's eigen componist zeggen ze wel!
pi_58293956
Nouja ik was nog 100% atheist toen ik de anti-christ kocht eigenlijk. Wagner beoordeel ik alleen op zijn muziek. En die muziek vind ik goed.
pi_58294101
Wtf, meer negergrappen, minder geblaat.
pi_58294406
De blanken zijn in meerderheid in Nederland, dat zie je ook aan de schapen, heel veel witte schapen en een enkele bruine negerschaap
  vrijdag 25 april 2008 @ 06:40:39 #125
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_58294434
Toch mooi dat zo'n topic gewaardeerd wordt door de negerts ook! Negerts weten het verschil wel tussen een beetje humor en rascisme

Waarom hebben negers witte handpalmen en witte voetzolen?
SPOILER
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')