quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:13 schreef MAXDAX het volgende:
Ik ben een neger. Ik kom er net achter dat waarschijnlijk mijn "blanke" vrienden ook van zulke humor houden! Ik hoef ze niet meer te spreken. Dankjewel voor dat.
Kijk dit zijn de betere postsquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:22 schreef MAXDAX het volgende:
Klopt, wil de licht aan het licht aan het einde van de tunnel niet zien. Het is te fel
Standplaatsgebondenheid Santax! Dit is louter filosofie!
De ontwikkelde neger bestaat! En leeft! En praat! De ontwikkelde neger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je ook wat een neger in een zelfgekochte(!) ferrari is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je wel een punt hoor. Er zijn veel posts ge-edit nadat klit kwam zeiken, helaas zaten daar de echte juweeltjes bij. Maar ik ben van mening dat foute humor ook humor is. Helpt dingen te relativeren. Dus ik hoop oprecht dat je je niet al te gekwetst voelt. Het laatste wat ik wil is de negerts zwart maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:30 schreef MAXDAX het volgende:
LOL
X=alles behalve nederlander
uitkomst = minderwaardig
Wiskunde.
Ik wil me trots voelen als Nederlander! Ik ga zelfs zover dat ik nu Geschiedenis studeer! Nederlands Geschiedenis! Ik geloof(de) in de bevrijding van de vooroordeel! "Het is alleen tijdelijk" "Er is vooruitgang"!
Waarom denk je dat ik op fok zit?
Alleen nadat ik dit gelezen heb voel ik de motivatie verdwijnen! Waarschijnlijk verbittering?
Het is niet grappig? Het was grappig waarschijnlijk
Herhaling is nooit grappig, na 2 pagina's begrijpen we de humor van de "nutteloze" neger wel
Het is kinderachtig nu
Misleidend en wekt beta gevoelens op
Precies, mijn persoonlijke negertquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:35 schreef MAXDAX het volgende:
Ik heb het over de algemene neger! Nu gaan we het weer over de persoonlijke neger praten.....
Dat is het ook. Ik denk niet dat de negroide medemens in Nederland echt gediscrimineerd is. In the States... ja daar wel. Dat alleen al is een rede dat ik dit topic opende. Troost aan iedereen die hier aanstoot aan neemt. Als deze vol is ga ik voor de Joden. En voor de duidelijkheid en als laatste voor we vergeten dat dit ONZ is... ik heb echt een tyfushekel aan racisme. En mede door de afschuw wat ik daartegen heb maak ik ook grappen en domme topics over negerts.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:32 schreef Yueh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik werk dus dagelijks met een amerikaanse neger en durf bijna zegen dat we vrienden zijn.
Hij komt uit florida dus hij weet wat racisme is. We lachen zowel met negers als blanken dus het kan wel hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |