abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66387423
..En problemen zoeken met aychelle is problemen zoeken met m'n 12 gauge Mossberg.
  maandag 23 februari 2009 @ 21:15:39 #277
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_66387700
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:45 schreef aychelle het volgende:

[..]

WIJ ZIJN DE ENIGE DIE JUIST WEL HUMOR HEBBEN!
Daar stopte ik met lezen je weet dat zo'n reactie niets toevoegd aan dit topic.
Als je humor had kon je dit topic wel begrijpen
  maandag 23 februari 2009 @ 21:18:56 #278
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_66387822
@ klit en aychelle, en vooral klit (zeurpiet!)

dit staat onder de banner van fok: bij jullie ook..

>index >onzin voor je leven! >reageer op: nut van een neger.

jullie hebben toch zelf geklikt op het woord onzin toen je naar dit gedeelte van fok.nl ging?

onzin komt toch wel in jullie woordenboek tevoorschijn? In bijna alle grappen is het woord neger vervangbaar met Marokkaan, of Turk. Doe nou niet zo bekrompen zeg. bah

on·zin de; m iets dat geen zin heeft; wartaal, nonsens

It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_66388163
They'r human shields
The death of one man is a tragedy, the death of million men is just a statistic - Stalin
  maandag 23 februari 2009 @ 22:01:48 #280
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_66389402
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:15 schreef Noorseviking het volgende:

[..]

Daar stopte ik met lezen je weet dat zo'n reactie niets toevoegd aan dit topic.
Als je humor had kon je dit topic wel begrijpen
Oja tuurlijk, je hebt helemaal gelijk ..... SORRIE SCHAT! ik moet natuurlijk lachen omdat soort ''grapjes'' als opgehangen negers, hahahahahahah ik lig helemaal dubbel!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_66389582
quote:

[..]

Lieve KLITT, wij zijn de enige die dit NIET grappig schijnen te vinden. Dus de conclusie voor degene die al bijna stoppen met lezen (zoveel blanke fokkers die nu al stoppen met lezen, kunnen jullie wel lezen, zien jullie het nut wel in van lezen?) Dusss. .. de conclussie KLITT: WIJ ZIJN DE ENIGE DIE JUIST WEL HUMOR HEBBEN!

want KLITT Niet te geloven, je wilt niet weten hoe ik me hier voel als enige '' vriendelijke '' negerin!
Ik word hier gewoon beledigt terwijl ik zoveel meer dan 1 op de 5 nederlanders bijdraag aan de maatschapij. (voor fokkers 1 op de 10)
Ik ga elke dag naar school/stage/werk, alleen op zondag heb ik rust, dan probeer ik thuis nog zoveel mogelijk bij te dragen aan dit ''uhm vriendelijke '' nederland. DE schijnheiligste lieverds van heel Europa, want....:

Nergens in Europa houden ze van Negers! behalve hier!: Hollanda
Nergens in Europa zien mensen negers als nuttig! behalve hier! Hollanda!
Nergens in Europa willen ze negers als buren! behalve hier! Hollanda!
Nergens in Europa is de donkerkleurige staaf populair! behalve hier! Hollanda!
Nergens in Europa ben ik als NEGER zo geliefd! behalve hier! HOllanda!
Nergens in Europa luisteren ze naar hiphop/r&b en dat soort shit! behalve hier! Hollanda!

en nog iets:

Fokkers/oude Nederlanders, die net doen dat wij negers niks nuttigs kunnen of willen doen.

~ dat jullie toevallig nou zelf met jullie FAT ASS bij de KFC zitten en niet kunnen hebben dat negers meer via de KFC spieren kweken terwijl jullie via de KFC alleen VET kweken kunnen wij niks aan doen!
~ dat jullie het niet kunnen hebben de dat de chocolade staaf geliefder is onder de dames dan de lichtere gebakken en (meestal in de ''iets '' kleinere variant) banketstaaf dus minder geliefd is!
~ dat WIJ de MUZEIK zowat hebben uitgevonden en jullie niet, van R&B tot Blues, van Hiphop tot Dance, van Rock (waar ook weer andere muzieksoorten uitleiden) tot Jazz (yeaa baby .. try to keep this nigga's away from the music! haha )
~ dat jullie DE SHITmuziek hebben uitgevonden zoals:
klasieke muziek haha gaaaaaaap
Nederpop (schaam jullie, ooit heb ik es naar holland fm geluisterd haha ) gaaaap

En ook gaapde ik om dit topic, al zaten er sommigen die wel leuk waren! ...

Maar grapjes van ''hangende negers '' kan gewoon niemand hard om lachen of je neemt gewoon effe een enkeltje STORMFRONT. Nergerslaven hebben dingen meegemaakt die jullie niet eens in jullie ergste nachtmerries meemaken of jullie ergste vijand toewensen. Dus hou maar op met '' politiek correct'' en ''grapje '' Want ergens ligt toch echt een grens! Ik vraag me ook af of die grappenmaker dit grapje zullen vertalen aan al die '' onnuttige '' negers bij de KFC het liefst in AMERIKA. Dan kun je je ''humoristische leventje wel gedaaggggggg zeggen. Want ik als negerin kan best tegen ''negergrapjes '' zoals dikke negers die alleen maar eten, en gestolen fietsen. En blanken moeten ook tegen ''blanke grapjes'' kunnen, maar echt ER LIGT EEN GRENS EN VOOR DEGENE DIE DAT NIET WILLEN BEGRIJPEN MOETEN ZICH EENS VERDIEPEN IN DE ZWARTE GESCHIEDENIS VAN AMERIKA.

ZO NIET? ....

DAN KOMT DE BOZE WOLk AYCHELLE JE EEN ONVRIENDELIJK AKELIG NACHTELIJK BEZOEKJE BRENGEN hahah daaaaaaagggggggggggggggggggggggg kleine miezerige akelige pukkelige stormfronders. Ga anders effe soliciteeen bij de KKK, dan ga je naar een soort inwijdingsritueel! Mag (zwarte) god weten wat daar gaat gebeuren! maar opgeruimd staat netjes ... BOEREN!!!!!!!
Lieve aychelle,

Ik kan me je reactie goed voorstellen, en ben het op een aantal punten ook met je eens.
Sommige mensen schijnen te denken dat ze maar van alles kunnen zeggen over negers, onder het mom van 'ja maar het is in het onzin-topic ' Iets in me zegt dat een soortgelijk topic over bijv. joden niet zo lang open zou blijven. Er zijn geloof ik al een aantal vergaande opmerkingen inzake ophangingen etc verwijderd, dus dat is een goede zaak. En dan houd je inderdaad een ontzettend onzinnig topic over, met grappen die al jarenlang worden gerecycled. Ik bedoel, we kennen de grappen over KFC, watermeloen en overgewicht nou wel.
Probeer je niet al te druk te maken, sommige Fokkers hebben nou eenmaal een bepaalde fascinatie voor negers (waarschijnlijk door gebrek aan pigment), en het grootste deel bedoelt het heus niet slecht.

In life you achieve what you thínk you deserve
pi_66390060
De ghetto in!

[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 23-02-2009 22:28:36 ]
  maandag 23 februari 2009 @ 22:33:38 #283
170036 Klit
In medio virtus
pi_66390512
[quote]Op maandag 23 februari 2009 21:18 schreef poqpoq het volgende:
@ klit en aychelle, en vooral klit (zeurpiet!)

dit staat onder de banner van fok: bij jullie ook..

>index >onzin voor je leven! >reageer op: nut van een neger.

jullie hebben toch zelf geklikt op het woord onzin toen je naar dit gedeelte van fok.nl ging?

onzin komt toch wel in jullie woordenboek tevoorschijn? In bijna alle grappen is het woord neger vervangbaar met Marokkaan, of Turk. Doe nou niet zo bekrompen zeg. bah

on·zin de; m iets dat geen zin heeft; wartaal, nonsens

[/quote

En omdat het in Onz staat mag je maar lukraak dingen roepen en mensen beledigen?
Wat een totale crap zeg.

Daarnaast staan er regelmatig zogenaamde negertopics op FOK!, om de één of andere reden moeten die gemaakt worden.
En ja, er zijn een heel aantal posts verwijderd, die waren dan ook helemaal te erg, maar wat geeft het, het staat toch in onz?
Vervolgens zeuren dat er na het verwijderen van die foto's eigenlijk maar een fluttopic overblijft, dat is dus het topic wat o zo leuk zou moeten zijn.
Hieruit kunnen we dus gewoon concluderen dat zulke topics niet leuk zijn en ook nooit leuk zullen worden, tenminste niet voor users die ook maar een greintje respect voor hun medemens kunnen opbrengen.
Laedere facile, mederi difficile
  maandag 23 februari 2009 @ 22:35:39 #284
170036 Klit
In medio virtus
pi_66390607
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef Noorseviking het volgende:
Negers konden goed katoenplukken
Kijk nou, wat een leuke grap, aangezien ik geen humor schijn te hebben is er vast wel even iemand die het even aan me uit kan leggen.
  maandag 23 februari 2009 @ 22:38:46 #285
170036 Klit
In medio virtus
pi_66390762
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef Torio het volgende:

[..]

Lieve aychelle,

Ik kan me je reactie goed voorstellen, en ben het op een aantal punten ook met je eens.
Sommige mensen schijnen te denken dat ze maar van alles kunnen zeggen over negers, onder het mom van 'ja maar het is in het onzin-topic ' Iets in me zegt dat een soortgelijk topic over bijv. joden niet zo lang open zou blijven. Er zijn geloof ik al een aantal vergaande opmerkingen inzake ophangingen etc verwijderd, dus dat is een goede zaak. En dan houd je inderdaad een ontzettend onzinnig topic over, met grappen die al jarenlang worden gerecycled. Ik bedoel, we kennen de grappen over KFC, watermeloen en overgewicht nou wel.
Probeer je niet al te druk te maken, sommige Fokkers hebben nou eenmaal een bepaalde fascinatie voor negers (waarschijnlijk door gebrek aan pigment), en het grootste deel bedoelt het heus niet slecht.

Inderdaad, die ging meteen dicht, want dat mocht niet
pi_66390826
Wat krijg je als je een neger en een inktvis kruist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66390996
De reacties in dit topic is net zoiets als dingen op /b/ serieus nemen.
  maandag 23 februari 2009 @ 22:50:18 #288
206337 aychelle
pi_66391266
quote:
LUDO SANDERS HE! wat een fantastische mod! want onéé durf eens over iemand hier (behalve negers dan) eens een ''leuk topic te openen. slappe hap (mod) dat het is! ... DIE LUDO DIE
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 23 februari 2009 @ 22:57:20 #289
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_66391558
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef Klit het volgende:

En omdat het in Onz staat mag je maar lukraak dingen roepen en mensen beledigen?
Wat een totale crap zeg.

Daarnaast staan er regelmatig zogenaamde negertopics op FOK!, om de één of andere reden moeten die gemaakt worden.
En ja, er zijn een heel aantal posts verwijderd, die waren dan ook helemaal te erg, maar wat geeft het, het staat toch in onz?
Vervolgens zeuren dat er na het verwijderen van die foto's eigenlijk maar een fluttopic overblijft, dat is dus het topic wat o zo leuk zou moeten zijn.
Hieruit kunnen we dus gewoon concluderen dat zulke topics niet leuk zijn en ook nooit leuk zullen worden, tenminste niet voor users die ook maar een greintje respect voor hun medemens kunnen opbrengen.
ik ben geen rascist maar kan wel om sommige foto's lachen.. een foto met opgehangen negers (die ik dus nooit onder ogen heb gekregen omdat hij verwijderd is --> goeie zaak) betreur ik ook. Maar ik kan wel door de grappen heenkijken en trek het me niet zwaar aan. Zodra iemand oprecht rascistisch bezig is doe ik dat wel.

maar ik blijf erbij dat je met je fatsoen maar ergens anders moet gaan lurken, als iemand er niet naar luistert is het een fokker in het onzin forum, dus verdoe je tijd niet.

en als er regelmatig negertopics op FOK staan, en je wilt daar wat van zeggen (terecht) ZIT JE HIER VERKEERD
Ga je beklag maar doen in KLB.
pi_66391583
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar Amsterdam
pi_66391891
quote:

[..]

tekst
whehehe een neger
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 23 februari 2009 @ 23:09:55 #292
206337 aychelle
pi_66392039
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:57 schreef poqpoq het volgende:

[..]

ik ben geen rascist maar kan wel om sommige foto's lachen.. een foto met opgehangen negers (die ik dus nooit onder ogen heb gekregen omdat hij verwijderd is --> goeie zaak) betreur ik ook. Maar ik kan wel door de grappen heenkijken en trek het me niet zwaar aan. Zodra iemand oprecht rascistisch bezig is doe ik dat wel.

maar ik blijf erbij dat je met je fatsoen maar ergens anders moet gaan lurken, als iemand er niet naar luistert is het een fokker in het onzin forum, dus verdoe je tijd niet.

en als er regelmatig negertopics op FOK staan, en je wilt daar wat van zeggen (terecht) ZIT JE HIER VERKEERD
Ga je beklag maar doen in KLB.
daaruit moeten we opmaken dat je neger bent???
pi_66392047
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
SPOILER
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 23 februari 2009 @ 23:23:41 #294
164607 sc00p
D66-rechter
pi_66392552
quote:

[..]

Lieve KLITT, wij zijn de enige die dit NIET grappig schijnen te vinden. Dus de conclusie voor degene die al bijna stoppen met lezen (zoveel blanke fokkers die nu al stoppen met lezen, kunnen jullie wel lezen, zien jullie het nut wel in van lezen?) Dusss. .. de conclussie KLITT: WIJ ZIJN DE ENIGE DIE JUIST WEL HUMOR HEBBEN!

want KLITT Niet te geloven, je wilt niet weten hoe ik me hier voel als enige '' vriendelijke '' negerin!
Ik word hier gewoon beledigt terwijl ik zoveel meer dan 1 op de 5 nederlanders bijdraag aan de maatschapij. (voor fokkers 1 op de 10)
Ik ga elke dag naar school/stage/werk, alleen op zondag heb ik rust, dan probeer ik thuis nog zoveel mogelijk bij te dragen aan dit ''uhm vriendelijke '' nederland. DE schijnheiligste lieverds van heel Europa, want....:

Nergens in Europa houden ze van Negers! behalve hier!: Hollanda
Nergens in Europa zien mensen negers als nuttig! behalve hier! Hollanda!
Nergens in Europa willen ze negers als buren! behalve hier! Hollanda!
Nergens in Europa is de donkerkleurige staaf populair! behalve hier! Hollanda!
Nergens in Europa ben ik als NEGER zo geliefd! behalve hier! HOllanda!
Nergens in Europa luisteren ze naar hiphop/r&b en dat soort shit! behalve hier! Hollanda!

en nog iets:

Fokkers/oude Nederlanders, die net doen dat wij negers niks nuttigs kunnen of willen doen.

~ dat jullie toevallig nou zelf met jullie FAT ASS bij de KFC zitten en niet kunnen hebben dat negers meer via de KFC spieren kweken terwijl jullie via de KFC alleen VET kweken kunnen wij niks aan doen!
~ dat jullie het niet kunnen hebben de dat de chocolade staaf geliefder is onder de dames dan de lichtere gebakken en (meestal in de ''iets '' kleinere variant) banketstaaf dus minder geliefd is!
~ dat WIJ de MUZEIK zowat hebben uitgevonden en jullie niet, van R&B tot Blues, van Hiphop tot Dance, van Rock (waar ook weer andere muzieksoorten uitleiden) tot Jazz (yeaa baby .. try to keep this nigga's away from the music! haha )
~ dat jullie DE SHITmuziek hebben uitgevonden zoals:
klasieke muziek haha gaaaaaaap
Nederpop (schaam jullie, ooit heb ik es naar holland fm geluisterd haha ) gaaaap

En ook gaapde ik om dit topic, al zaten er sommigen die wel leuk waren! ...

Maar grapjes van ''hangende negers '' kan gewoon niemand hard om lachen of je neemt gewoon effe een enkeltje STORMFRONT. Nergerslaven hebben dingen meegemaakt die jullie niet eens in jullie ergste nachtmerries meemaken of jullie ergste vijand toewensen. Dus hou maar op met '' politiek correct'' en ''grapje '' Want ergens ligt toch echt een grens! Ik vraag me ook af of die grappenmaker dit grapje zullen vertalen aan al die '' onnuttige '' negers bij de KFC het liefst in AMERIKA. Dan kun je je ''humoristische leventje wel gedaaggggggg zeggen. Want ik als negerin kan best tegen ''negergrapjes '' zoals dikke negers die alleen maar eten, en gestolen fietsen. En blanken moeten ook tegen ''blanke grapjes'' kunnen, maar echt ER LIGT EEN GRENS EN VOOR DEGENE DIE DAT NIET WILLEN BEGRIJPEN MOETEN ZICH EENS VERDIEPEN IN DE ZWARTE GESCHIEDENIS VAN AMERIKA.

ZO NIET? ....

DAN KOMT DE BOZE WOLk AYCHELLE JE EEN ONVRIENDELIJK AKELIG NACHTELIJK BEZOEKJE BRENGEN hahah daaaaaaagggggggggggggggggggggggg kleine miezerige akelige pukkelige stormfronders. Ga anders effe soliciteeen bij de KKK, dan ga je naar een soort inwijdingsritueel! Mag (zwarte) god weten wat daar gaat gebeuren! maar opgeruimd staat netjes ... BOEREN!!!!!!!
Ik heb alles gelezen
Ik ook, bedankt!
  maandag 23 februari 2009 @ 23:32:24 #295
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_66392857
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:09 schreef aychelle het volgende:

[..]

daaruit moeten we opmaken dat je neger bent???
er bestaan ook blanken die wél lief zijn voor negers. aangenaam
pi_66393131
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:21 schreef rickyszz het volgende:
De ghetto in!
En ik kom nu vrij.. is geen WERREK enzo weetje dus het enigste wat we kunnen doen is de GHETTOO in..

;d ;d
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')