SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:31 schreef supersayan het volgende:
Vertel deze mop tegen een groepje Marokkanen in Amsterdam:
Er komt een Marokkaan bij de dokter, met een kikker op z'n schouder? Zegt de dokter: 'Wat is er aan 't handje?' Zegt de kikker: 'Ik heb een gezwel aan m'n kont.'
Hoezo maka je dan 'uit respect' geen grap? Alsof de nabestaanden niet iets beters te doen hebben dan een nieuwssite / forum af te struinen. Ik vind juist bij dat soort berichten dat een stukje zwarte humor wel op z'n plaats is, als reactie op de diverse standaard 'meleef' of emo-reacties.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef santax het volgende:
Ik ben mening dat je over alles grapjes kunt maken met misschien als enige uitzondering dingen die totaal geen betrekking op jezelf hebben maar wel nog heel vers zijn. Zoals bijvoorbeeld de momenten dat je op de FP leest dat er een kind onder een trein is gekomen. Uit respect naar de betrokkenen toe maak ik dan geen grapjes. Vooral omdat het totaal los staat van mij en voor de betrokkenen nog heel erg vers is.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:31 schreef supersayan het volgende:
Er komt een Marokkaan bij de dokter, met een kikker op z'n schouder? Zegt de dokter: 'Wat is er aan 't handje?' Zegt de kikker: 'Ik heb een gezwel aan m'n kont.'
Misschien omdat ik me op zo een moment in de nabestaanden verplaats. Toen mijn moeder 8 jaar geleden overleed heb ik ook gewoon het nieuws gelezen. Op dat moment kon ik grapjes over haar dood niet waarderen. Toen keek ik nog niet op fok trouwens, maar misschien dat dat de rede is dat ik op die momenten geen grapjes maak. Je weet maar nooit of een broer/zoon/zus/moeder even op internet kijkt om het nieuws te lezen. Maar ik begrijp jouw punt ook hoor, alleen vind ik op zo een momenten dat je de zwarte humor aan de betrokkenen moet overlaten. Andere insteek. Zelfde mening.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoezo maka je dan 'uit respect' geen grap? Alsof de nabestaanden niet iets beters te doen hebben dan een nieuwssite / forum af te struinen. Ik vind juist bij dat soort berichten dat een stukje zwarte humor wel op z'n plaats is, als reactie op de diverse standaard 'meleef' of emo-reacties.
Zoals een tijdje terug, toen een vader met z'n kinderen onder de arm voor een trein stapte. Zie je zo'n reactie als "Jee, wat zou er als laatste door het hoofd van zo'n kind gaan?![]()
"
"Nou ja, een trein, lijkt me."
Zwarte humor is okay. Alleen is het jammer dat veel mensen zwarte humor verwarren met een woordenboek aan scheldwoorden neerplempen.
Mijn beschaafheid, wat doe je?!?!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
...
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kende ik al en die's echt tofquote:Op woensdag 23 april 2008 18:31 schreef supersayan het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:53 schreef IQM het volgende:
Je moet negers niet onnodig zwart maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is eigelijk heel goed gezegd!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Keltie het volgende:
Het mooie van humor is dat het overal het taboe van laat verdwijnen.
Over alles en iedereen kan je dus een grap maken
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Morningglory!!
[ afbeelding ]
Gifzwarte humor van de bovenste plank
Die kan je nergens meer vinden he?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Morningglory!!
[ afbeelding ]
Gifzwarte humor van de bovenste plank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen vinden het onsmakelijk anderen vinden het niet kan (het is toch een gruwelijk iets). Humor is humor, niet iedereen geniet ervan maar dat maakt niet uit. Je moet over alles grappen kunnen maken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef Stone2211 het volgende:
Wat is het verschil tussen een Honda Accord en een stapel baby lijkjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen vinden het onsmakelijk anderen vinden het niet kan (het is toch een gruwelijk iets). Humor is humor, niet iedereen geniet ervan maar dat maakt niet uit. Je moet over alles grappen kunnen maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Wat is het verschil tussen een Honda Accord en een stapel baby lijkjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen vinden het onsmakelijk anderen vinden het niet kan (het is toch een gruwelijk iets). Humor is humor, niet iedereen geniet ervan maar dat maakt niet uit. Je moet over alles grappen kunnen maken.
![]()
Die is serieus goed![]()
(stiekumquote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zie je zo'n reactie als "Jee, wat zou er als laatste door het hoofd van zo'n kind gaan?![]()
"
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |