Heb het zelf even opgezocht. Laat maar zitten, er zit prednisolon in.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Wat voor injectie is het eigenlijk?
Hmja ach, als ik nog in Enschede woonde had ik waarschijnlijk nog wel een harde schijf minder gehadquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
nerd boven nerd, he tim?
Kun je beter wel doen. Ben je morgen weer fit. Ik heb net $210 gewonnen met pokeren en ik ben in een nieuw tournament bezig. Dat was wellicht niet handig want dat kan lang durenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
Nu pas terug van raadsvergaderingBen gaar maar heb geen zin om meteen te gaan slapen
Ben er alleen nog veel te energiek voor, mijn lichaam is moe maar mijn geest nog niet. Ga maar tv kijken op bed en dan hopen dat ik in slaap valquote:Op woensdag 23 april 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen. Ben je morgen weer fit. Ik heb net $210 gewonnen met pokeren en ik ben in een nieuw tournament bezig. Dat was wellicht niet handig want dat kan lang duren
Tot zover de nachtrustquote:Op woensdag 23 april 2008 00:53 schreef MaJo het volgende:
Whaaaaa ik heb een mailtje van die We are Scientists dude![]()
quote:
Ben al even bezig. Bijna m'n opdracht af.quote:
Een kookprogramma waar ze salades en picknicks makenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Go Soempie, Go B.!
Wat vinden jullie een typisch zomerprogramma op radio of tv?
Ik las net dat Bas Heijne gaat presenteren.quote:
Goedzoquote:Op woensdag 23 april 2008 10:17 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt blij met m'n kamer.Lekker zonnig nu en helemaal opgeruimd. Geen papieren of boeken die meer rondslingeren.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:17 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt blij met m'n kamer.Lekker zonnig nu en helemaal opgeruimd. Geen papieren of boeken die meer rondslingeren.
Frustraties: veel herhalingen van oude rotzooi, geen goede films.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben al een artikel/column aan het maken over frustraties van tv kijken in de zomer. Al ga ik waarschijnlijk te veel ruimte vullen
Is het een belangrijk college?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef Soempie het volgende:
Ik twijfel:
nu naar college gaan en over 2 uur op zijn, omdat het zo langdradig en saai is.
Of nu broodjes halen, lekker weer naar huis, opdrachten maken en leren.
Ik moet over 5 minuten beslissen. Heb nog nooit gehad dat dat zo niet lukt.
Optie 2quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef Soempie het volgende:
Ik twijfel:
nu naar college gaan en over 2 uur op zijn, omdat het zo langdradig en saai is.
Of nu broodjes halen, lekker weer naar huis, opdrachten maken en leren.
Ik moet over 5 minuten beslissen. Heb nog nooit gehad dat dat zo niet lukt.
Niet echt. Hij vertelt precies wat er in het boek staat. Alleen is het wel lekker als je het al eens gehoord hebt. Herhalingquote:
Dan ga je toch lekker voor de broodjes en opdrachten?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt. Hij vertelt precies wat er in het boek staat. Alleen is het wel lekker als je het al eens gehoord hebt. Herhaling
Het artikel is voor de praktijkopdracht van deze periode, zelf een tijdschriftje maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is het artikel voor Tim?
En wat heb jij voor frustraties wbt tv kijken in de zomer?
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frustraties: veel herhalingen van oude rotzooi, geen goede films.
Ja, net bedacht dat dat inderdaad beter is. De opdrachten moeten morgen ingeleverd en anders zie ik mezelf vannacht alweer zitten.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker voor de broodjes en opdrachten?
Diegene die steeds zegt dat je niet naar college hoeft te komen?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt. Hij vertelt precies wat er in het boek staat. Alleen is het wel lekker als je het al eens gehoord hebt. Herhaling
Lekker.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo douchen en een stuk lopen. Geweldig weer. Boek mee en ergens op een bankje in de zon zitten
Nee niet eens. Die colleges van die man die dat zegt ga ik dus wel volgen. In het college geeft hij gewoon precies de uitwerking van de opdrachten, alleen dan met andere getallen/ voorbeelden.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Diegene die steeds zegt dat je niet naar college hoeft te komen?
--->
Optie 2![]()
Ja ik zie niet in waarom nietquote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Misschien ga ik buiten wel opdrachten lezen en maken.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een paar klasgenoten zijn van mening dat een frikandel geen worst is. Eentje daarvan gaf als argument dat dat was omdat een frikandel van allerlei restjes vlees gemaakt wordt en dat ze frikandel veel lekkerder vindt dan worst
Vaak wel maar lang niet altijd. Veel stegemanworsten hebben een plastic laagje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Supersheep het volgende:
Worst is toch een darmwand waar vleeszooi in geperst wordt?
Nee. Daarin zit gewoon van alles in. Een frikandel is ook geen worst.quote:Geen idee of dat bij frikandellen ook zo is
Ah, eigenlijk een kunstmatige darm dusquote:Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaak wel maar lang niet altijd. Veel stegemanworsten hebben een plastic laagje bijvoorbeeld.
Sommigen wel ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk een kunstmatige darm dus
Try again?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tegenwoordig heb inderdaad worst in achte darmen en konstdarmen
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk idd ook dat frikandel geen worst is. Tegenwoordig heb inderdaad worst in achte darmen en konstdarmen
Tsssk....ik ga lopenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht: ik doe even snel een battleground (wow). Maar ik zit nu al een tijd te wachten voor hij begint.Moet oefenen, want tegen spelers ben ik echt heel slecht. Ben nu level 38 en presteer het gewoon te verliezen van een level 32 ofzo.
Maandagquote:
Ik denk idd ook dat frikandel geen worst is. Tegenwoordig heb inderdaad worst in achte darmen en konstdarmen
Hehe, heb ook net een blikje opengetrokkenquote:
Drink je normaal nooit koffie dan?quote:
Gaat over Depomedrol.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb het zelf even opgezocht. Laat maar zitten, er zit prednisolon in.Het is geen hooikoortsmedicijn.
Het is een ontstekingsremmer die gebruikt wordt voor systemische gewrichtsonstekingen, met name reumatoïde artritis. (Toevallig is dat ook wat ik moet leren!)
Succes met je knie-operatie morgen, MM.
Dat van nog weer een keer onder het mes was al voor 90% zeker, dus op zich niets nieuws.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
Hm dus nog een keer onder het mes MM?
Wel mooi dat ze tijdens de operatie nog iets hebben kunnen doen wat ze nog niet eerder hadden gezien (?)!
Hoe lang moet je nu met krukken lopen?
Ik weet dat je meeleest.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
yup [ afbeelding ]
en wijs, vergeet dat ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |