Hij zal wel een SP hoer hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:55 schreef Lennox het volgende:
Waarom zo kopgeil One-C ?
Andere specialiteiten zijn ook leuk hoor. Had zelf een Reusachtig spits met formidabel wing en uitstekend passen en snel voor minder dan 3.4 mil.
Mijn goddelijke sp hoer is tevens mn spits. En hij heeft t afgelopen seizoen 22x gescored en mn koppers totaal ook zo iets dus ik vind t best gaan zo!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:58 schreef Lennox het volgende:
Heb ik ook gehad. Goddelijk SP en een stuk of 6 koppers. Rendement vond ik om te janken. Snel en onvoorspelbaar events zag ik nog vaker.
Als hij 3-5-2 counter speelt spoort ie al helemaal niet. Maar zijn mid moet idd laag zijn wil hij dan gebruik kunnen maken van counters. Daar in tegen moet hij een hele sterke verdediging hebben en een goede aanval. Als jij die laatste 2 kan ownen en je mid lager probeert te houden dan dat van hem of vele malen hoger moet t mijn inziens geen probleem zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef DJqbl5 het volgende:
vraagje aan jullie,
ik moet woensdag in de beker tegen iemand die 3-5-2 speelt met counter. ik zelf speel ook 3-5-2.
Is het slim om mijn middenveld slechter te maken dan die van hem?
dan heeft hij toch bijna geen kans om te winnn als mijn verdediging en aanval veel sterker zijn?
quote:TSI = 10,790 (1,079 ¤),
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
het was de bedoeling dat ik dat topic ging volmaken JD..
Die koppen spits lijkt me gewoon wel goed, omdat ik een IM heb met koppen die ook regelmatig met het hoofd scoort ...
kijk maar uit voor mijn blauwe tong.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
Hey een engels schaap.
16y72d.quote:Hilbrand Deelstra: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels uitstekend.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee waarom er een bedrag in euro's staat naast de tsi van mn spelers?
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
kijk maar uit voor mijn blauwe tong.
Waarom zo speciaal Ned dan? Wat maakt t nou uit uit welk land ze komen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef maniack28 het volgende:
Wat betreft dat koppen, mijn ervaring is met goddelijk SP + koppen gem toch wel richting 1 goal per wedstrijd extra (uit kopevents + vrije trap dus). Maar goed, ik heb er nu niet meer zoveel omdat het gewoon niet mogelijk is met passen ook nog en ook nog Ned en ook nog een beetje SP etc. etc.
Vaag he. Er staat ook nergens een berichtje over op hattrick.quote:
ik denk eerder Hollandse Zuinigheid..quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:55 schreef Yankee_One het volgende:
allemaal Wilders aanhang Outpost
In dat geval moet ik allemaal nederlanders hebben met blond haar en blauwe ogen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:55 schreef Yankee_One het volgende:
allemaal Wilders aanhang Outpost
Daar lijkt t idd meer op. Stel je voor dat je 20% meer moet betalen op een salaris van bv 5000 eu. Dan moet je wel 1000 meer betalen. poe poequote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik denk eerder Hollandse Zuinigheid..
haha, ik weet het. Ik heb een budget van 3,4 mil. Hoeveel kan jij uitgeven?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:43 schreef ScudRaket het volgende:
Er gaat nu geen enkele SN spits voor minder dan 3 miljoen weg
3 miljoen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik weet het. Ik heb een budget van 3,4 mil. Hoeveel kan jij uitgeven?
Ik kan wel 20 miljoen uitgeven.. Heb het alleen nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik weet het. Ik heb een budget van 3,4 mil. Hoeveel kan jij uitgeven?
Praat geen poepquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan wel 20 miljoen uitgeven.. Heb het alleen niet
Spuit 11 20quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan wel 20 miljoen uitgeven.. Heb het alleen niet
Reken daar maar niet op aan t begin van t seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:52 schreef One_conundrum het volgende:
hopen dat ik een vol stadion heb dan heb ik na het weekend 4 á 5 ton meer te besteden ...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
pff.. dan kan ik beter nooit meer mijn mond open trekken
[..]
en een half
Die kocht ik een jaar geleden als 19 jarige voor 1.5quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef One_conundrum het volgende:
jaah dat dacht ik ook van mijn vleugelspeler, maar na wat zoekwerk had ik tocht een buitenaardse Nederlander voor 2,7 mil...
De aanhouder wint
Hele team is NL, behalve 1 winger die ik nog beetje optrain.quote:Robert-Jan Meulman
TSI = 23 460, 25 jaar en 55 dagen, zwak in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een goed leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Lukas Brattinga [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 83 320, 28 jaar en 54 dagen, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Snel]
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: matig
Scoren: reusachtig Spelhervatting: waardeloos
Ik heb al tegen de 300k salaris.. voor buitenaards mid + uitstekend passen maakt dat wel uit jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waarom zo speciaal Ned dan? Wat maakt t nou uit uit welk land ze komen?
hier ook geen stijgers..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:22 schreef One_conundrum het volgende:
Geen stijgers, Terwijl mijn boekhouding toch 1 á 2 stijgers voorspelde ...
Niet iedereen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:05 schreef foetre het volgende:
Iedereen heeft dus een vormhit?ik had +5/-8=-3
zelfs dat niet..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:05 schreef foetre het volgende:
Iedereen heeft dus een vormhit?ik had +5/-8=-3
Kun je daarna rustig doorzoeken, naar een nieuwequote:Rainer von Freyhold (15660941)
34 jaar en 29 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 22-05-2008
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 890
Loon: 1 908 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: niet-bestaand Verdedigen: rampzalig
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: rampzalig
HAM deed t bij mij gisteren ook al niet. Zal wel weer te maken hebben met de code veranderingen oid. Binnen kort weer een update downen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Mijn HAM werkte vanochtend niet, maar heb het idee dat er bij mij helemaal niets is gebeurd.. Heb hier op mijn stage geen HAM ofzo dus ik kan het verder niet checken.
De vorm van mij spelers wist ik niet uit mijn hoofd
Ok ok ik heb slechts :quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb al tegen de 300k salaris.. voor buitenaards mid + uitstekend passen maakt dat wel uit ja
Vandaar dat t mij nog niet uitmaaktquote:Spelersloon 32.476
Hij is de duurste transfer van deze week in NLquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:35 schreef -J-D- het volgende:
M'n Mythisch international keeper had ik gekocht voor 3.9 miljoen.
Heb hem gister doorverkocht voor ¤ 5.634.000
Mijn duurste verkoop ooit
Moet nu wel een keeper vinden voor zondag
Hier nog 1quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:47 schreef komrad het volgende:
In de beker gewonnen, eens zien of ik me dit jaar kan handhaven in de VI
En ik had al bijna de sloop hamer gehaald voor mn net verbouwde stadion van 40k. Ja vastquote:29-02-2008 Experts voorspellen nieuw toeschouwersgedrag
De HFA heeft in een persbericht de resultaten van een onderzoek naar toeschouwersgedrag bekend gemaakt.
Allereerst is het van belang dat teams over het algemeen evenveel inkomsten uit kaartverkoop zullen krijgen als voorheen, ondanks dat toeschouwers zich vanaf nu iets anders zullen gedragen.
We weten al dat toeschouwers tegenwoordig bij regen en bewolking liever onderdak zitten. Daarnaast voorspellen experts dat fans minder graag naar uitwedstrijden zullen reizen, maar juist liever naar thuiswedstrijden gaan. Daardoor zal het aantal toeschouwers per wedstrijd meer afhangen van de fans van de thuisclub dan van de uitspelende club. Daardoor krijgen managers meer invloed op het aantal toeschouwers per thuiswedstrijd, terwijl het minder impact heeft als de fans van de uitclub boos zijn.
Mogelijk zullen de maximale toeschouwersaantallen wat dalen, maar we adviseren teams om niet overhaast hun stadion te slopen voordat precies bekend is hoe de fans zich gaan gedragen.
Das zekers erg lekkerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:55 schreef Daemon19 het volgende:
Al 3,3 miljoen geboden op mijn speler en hij loopt morgen pas af..
quote:César Marx (49890265)
29 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 17-06-2008
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 37 730
Loon: 14 168 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Webers Kickers
Positiespel: wereldklasse Passen: uitmuntend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
zou ik die briljante verkopen zodat je zeker genoeg budget hebtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
ach, ik heb een reserve die briljant is, dus ik ga denk ik maar even sparen
Mijn prachtige reservequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zou ik die briljante verkopen zodat je zeker genoeg budget hebtkan nog voor woensdag voor mekaar zijn als je em nu list
mijn reserves reiken niet hoger dan redelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mijn prachtige reserve, ik denk er even over na. Woensdag heb ik em toch niet nodig ...
is inmiddels 4,5 ton op geboden en loopt zo afquote:
Rainer von Freyhold (15660941)
34 jaar en 31 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 22-05-2008
Total Skill Index (TSI): 2 890
Loon: 1 908 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: matig Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: niet-bestaand Verdedigen: rampzalig
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: rampzalig
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
is inmiddels 4,5 ton op geboden en loopt zo af
quote:02-03-2008 Je hebt een speler verkocht en 744 000 ¤ ontvangen.
Moet wel gaan lukken denk ik. Dreigt het mis te gaan, moet ik gewoon weer een sterke def halenquote:Op zondag 2 maart 2008 14:40 schreef One_conundrum het volgende:
Haha, dat heb je met vijf 17 jarigen. Kun je daarmee wel boven de streep blijven?
jawel hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 15:03 schreef Grumpey het volgende:
nog iemand die wel de wedstrijd-pagina nog in kan?
Naar wat ik heb begrepen kan dat niet nee....ik meen dat het maximum gewoon 90 minuten is.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:07 schreef Grumpey het volgende:
vraagje, met die nieuwe minutenregeling van trainen....
is het nu ook zo dat je iemand 180 min training kan geven?
zonde, anders had me dat heel veel werk gescheeldquote:Op zondag 2 maart 2008 15:11 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen kan dat niet nee....ik meen dat het maximum gewoon 90 minuten is.
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:21 schreef Re het volgende:
de world data import doet t niet...
Mocht hij voor dit abominabele bedrag verkocht worden pleeg ik een dansje en wordt mijn afscheid met een groot feest ingehuldigd.quote:25 years 9 days, solid form
passable experience
Speciality: Powerful
iTotal Skill Index (TSI): 92 380
Wage: 21 030 ¤/week
Passing: brilliant
Defending: supernatural
nopequote:Op zondag 2 maart 2008 15:03 schreef Grumpey het volgende:
nog iemand die wel de wedstrijd-pagina nog in kan?
ff uitloggen en op nieuw proberen. Ik kan er gewoon bij hoor. Zowel bij de jeugd als bij de wedstrijden.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nope
ik kan niet op wedstrijden en de jeugd ligt er uit
Ik kan je morgen uitdagen voor een jeugd friendly.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:19 schreef Ruudt het volgende:
Ik zoek nog een friendly en een jeugdfriendly.
GEEF JE VANDAAG NOG OP VOOR DE VINNIE JONES / GARY LINEKER AWARD!!!!!!!
yup is gefixtquote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff uitloggen en op nieuw proberen. Ik kan er gewoon bij hoor. Zowel bij de jeugd als bij de wedstrijden.
Toch ongeveer 5 sterren denk ik. Bij je hoeveelste scout was deze speler?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
yup is gefixt
jeugdspeler van 15 met matig overall dus die gaan we lekker uitproberen. vanavond in de aanval
2e scoutquote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch ongeveer 5 sterren denk ik. Bij je hoeveelste scout was deze speler?
Net zo nutteloos als de vinny jones dus.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:16 schreef One_conundrum het volgende:
Gary lineker is topscoorderstitel?
Heel Hattrick is nutteloos, wat is je punt?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:37 schreef One_conundrum het volgende:
Net zo nutteloos als de vinny jones dus.
Geeft niet die heb je na vanavond toch weer nodigquote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef Yurzinho het volgende:
Sjonge...mn 10 dokters weer eens vergeten te ontslaan
Tja soms moet je kiezen hequote:Op zondag 2 maart 2008 18:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2e scout
de eerste kon niet verder komen dan matig pm
2-0 voorquote:Op zondag 2 maart 2008 20:50 schreef Lennox het volgende:
Buitenaards mid gelijk eraf getrapt. 3-0 achter, ollee
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:50 schreef Lennox het volgende:
Buitenaards mid gelijk eraf getrapt. 3-0 achter, ollee
1fucking-1 ... Die lul gaat counter spelen met 352 en dat werkte ook nogquote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval formidabel (laag)
STILL MARRIED
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid matig
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Met nog een rode kaartquote:Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 76e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Bla¸ Botonjič bij zich en gaf de Minnertsga-speler een rode kaart.
dit valt ook wat tegen, maar 33.000 man in het stadion, terwijl het zon overgoten was. Bah baal va het gelijkspel, vorig seizoen 2 maal onterecht verloren en nu gelijk. fuckfuckfuckquote:02-03-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 301 082 ¤ aan entreegeld.
Ook stervende aan kanker?quote:
Buitenaards mid +5quote:
Vind ik redelijk netjesquote:Vy Mamynka
Type wedstrijd normaal
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid uitstekend
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging zwak (laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 157
Verdediging 50
Middenveld 63
Aanval 44
HatStats 157
LoddarStats 10.79
PStats 18.07
GardierStats 179
C.F.C.TheHague
Tactiek normaal
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 146
Verdediging 54
Middenveld 39
Aanval 53
HatStats 146
LoddarStats 8.12
PStats 15.55
GardierStats 155
Ik kan komende zondag pas weer gebruik maken van een +8 blessure van eind vorig seizoen...van mijn beste verdedigerquote:Op zondag 2 maart 2008 22:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Buitenaards mid +5
Briljant middenvelder met Wonderbaarlijk wing +1
I love this game![]()
Wees blij met je 33k mijn supporters dachten dat we wel zouden winnen maak komen helemaal niet masaal naar t stadion.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:56 schreef One_conundrum het volgende:
dit valt ook wat tegen, maar 33.000 man in het stadion, terwijl het zon overgoten was.
Ook nog 1-2 verlorenquote:Op deze bewolkte dag kwamen er 24050 toeschouwers naar FC RKDEO Arena.
Ik wist niet dat je Kees heette, sorry.quote:
Want dan had je met 5-0 verlorenquote:
tegenquote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 175
Verdediging 68
Middenveld 57
Aanval 50
HatStats 175
1 Hatstat minder en met 3-1 verlorenquote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval goed (heel laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
HatStats 174
Verdediging 66
Middenveld 45
Aanval 63
HatStats 174
Hier is de afvaller uit IV zo slecht dat hij nu alweer onderaan staat. Erg fijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:12 schreef nicomart het volgende:
lekker.. eerste potje 5-1 gewonnen van 1 van de titelfavorieten. Ben er zelf trouwens 1 van. En natuurlijk de kampioen van vorig seizoen. Die won met 5-2 en ik denk dus dat het tussen ons gaat.
Had wel een very nice middenveld van uitstekend (hoog)
VS.quote:Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval slecht (heel laag)
HatStats 168
Verdediging 81
Middenveld 45
Aanval 42
quote:Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
HatStats 151
Verdediging 65
Middenveld 48
Aanval 38
bij mij 60kquote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wees blij met je 33k mijn supporters dachten dat we wel zouden winnen maak komen helemaal niet masaal naar t stadion.er kunnen er 40k in
[..]
Ook nog 1-2 verlorenwat kan Hattrick toch een bagger spel zijn
AAAAAAAAAAAAHquote:Op zondag 2 maart 2008 21:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
1fucking-1 ... Die lul gaat counter spelen met 352 en dat werkte ook nog![]()
Ik ben gewoon op alle fronten beterquote:K.F.C. Minnertsga 3-4-2 Normaal 1
17.28
228 83 66 79
52.0 19.0 22.0 11.0
STILL MARRIED 3-5-2 Counteraanval (matig) 1
12.38
185 78 45 62
49.5 17.0 21.5 11.0
maarja das nietsquote:League ranking: 60 / 1024
Misschien omdat sommigen met hun b-team spelen en PIC omdat ze woensdag een bekerwedstrijd hebben?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:25 schreef ScudRaket het volgende:
Ik vraag me af waar de sterkte van de concurrentie gebleven is. Er is er maar 1 die dezelfde ratings als vorig seizoen kon halen. Mij hoor je niet klagen, het zou de zaken immers een stuk gemakkelijker maken
Nee. Iedereen speelde met de bekende namen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien omdat sommigen met hun b-team spelen en PIC omdat ze woensdag een bekerwedstrijd hebben?
ik vermoed dat ik dit seizoen mag gaan counteren.. Gezien het middenveld bij mn tegenstanders en dat van mij..quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
283 hatstats, waar doe ik het nog voor
btw, ik kijk bij m'n supporters: waar zijn de counterhufters gebleven???
Hehe ik ga zondag weer counterenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
283 hatstats, waar doe ik het nog voor
btw, ik kijk bij m'n supporters: waar zijn de counterhufters gebleven???
Dit staat in de handleiding. Iemand al wat zeldzaams gezien?quote:Er bestaan ook zeldzame specialiteiten. De effecten daarvan zijn min of meer onbekend en zul je zelf moeten uitvinden.
Regainer, oftewel snel herstel, geloof ikquote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit staat in de handleiding. Iemand al wat zeldzaams gezien?
quote:YMFC
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld goed (heel laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
HatStats 216
Verdediging 83
Middenveld 75
Aanval 58
quote:De Weverboys
Tactiek normaal
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval matig (zeer hoog)
HatStats 196
Verdediging 80
Middenveld 60
Aanval 56
Waarschijnlijk. Ik had in ieder geval mijn winger aan de andere kant neer moeten zetten....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb met nog grotere verschillen (in mijn voordeel) ook 1-1 gespeeld.
Je aanval is niet echt veel beter dan zijn def, dus misschien dat dat het is ..
Ik vermoed dat er bij mij een paar met de specialiteit [kansloze rukker] rondlopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hey er is wel wat veranderd :quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAH
[..]
Ik ben gewoon op alle fronten beter
Edit: dit is wel netjes trouwens . Competitieplaats: 73 / 1024
Dat was :quote:Competitie plaats: 885 / 1024
Zeker omdat r aan t eind van vorig seizoen 2 botjes gedegradeerd zijnquote:Competitie plaats: 1017 / 1024
Hij haalt nu 7,5 ster als wingback en als centrale verdediger.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Tommie Gremmer en hij is 15 jaar.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Mooie spelert dacht ik zoquote:Tommie Gremmer (194574727)
17 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 14-06-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 394 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Zeker een mooie speler. Hij zit laag in zijn skills, maar dan nogquote:Op maandag 3 maart 2008 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
En weer een pull
[..]
Hij haalt nu 7,5 ster als wingback en als centrale verdediger.
[..]
Mooie spelert dacht ik zo
Loopt overmorgen pas af, nu al een bod van 3 miljoen. Shoppenquote:Isidoros Markatos [playerid=112693273]
22 jaar en 102 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 13-03-2008
Nationaliteit: Hellas
Total Skill Index (TSI): 40 980
Loon: 13 332 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Die is van mijquote:Op maandag 3 maart 2008 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
En weer een pull
[..]
Hij haalt nu 7,5 ster als wingback en als centrale verdediger.
[..]
Mooie spelert dacht ik zo
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
You have now challenged Jong Dynamo Delftquote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, zal ik zo ff doen
Wat is 'ie waard? TL geeft ong. 200k aan.
Wil iemand m'n jeugd uitnodigen?
[..]
Bedoel je 800k/900k?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:58 schreef One_conundrum het volgende:
joah als je mazzel hebt wel 8 á 9 100k
Geaccepteerdquote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Ruudt het volgende:
[..]
You have now challenged Jong Dynamo Delft
Dat haalt sowieso nix meer uit, mocht je hem kopen. Een speler krijgt tegenwoordig alleen nog maar training als hij in de trainingsweek in zijn nieuwe ploeg heeft gespeeldquote:Op maandag 3 maart 2008 21:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hij gaat niet spelen woensdag zeker?
Dat gevoel had ik dus eigenlijk ook wel...quote:Op maandag 3 maart 2008 21:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je had moeten winnen gezien je middenveld.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar er is duidelijk iets aan de hand met de ME.
Mijn beste IM haalde vorig seizoen 7 sterren max (in goed vorm). Nu haalt hij het ook, maar dan in matig vorm
Een andere IM haalde vorig seizoen in MOTS en goed vorm net aan 6 sterren, nu haalt hij in gelijke vorm er 7.
Nogmaals, ik klaag daar niet over, maar opvallend is het wel.
No shit sherlock!quote:03-03-2008 21:40
Match We also trained Passing this week. I looked at Yip Nieuwenhuis, who seems to be passable at that.
25-02-2008 21:45
Match Yip Nieuwenhuis? He's got some passable Passing skills.
quote:Aureliusz Szczepankiewicz (192978424)
17 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 29-05-2008
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 468 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Al met al, money well spent, if you ask me..quote:Jacob Ingersleben (70379837)
25 jaar en 82 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 03-04-2008
Total Skill Index (TSI): 89 180
Loon: 45 420 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:25 schreef Daemon19 het volgende:
Mijn allernieuwste aankoop (3,64 miljoen):
[..]
Al met al, money well spent, if you ask me..
Daar had ie het toen wel over inderdaad, dat ie dat van plan was... en daar heeft ie onze hulp niet eens bij nodig gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:40 schreef Lennox het volgende:
Kingstown kwam hier toch ook wel eens? Nu U20 BC zie ik.
Mijn nieuwe mid. Zijn vorige eigenaar heeft er behoorlijk op verloren....quote:Anatolijs Strogans-Stroganovs (82292038) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar en 68 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 17-04-2008
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 44 450
Loon: 25 332 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:04-03-2008 Los del Bar.com YMFC 2 763 000 ¤ 44 450
01-03-2008 Wee United Los del Bar.com 3 519 000 ¤ 39 630
Yup.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:07 schreef One_conundrum het volgende:
nette speler, haalt 7 sterren zeker?
Ik weet er zijn hier veel betere maar die spelen ook al langer. Ik vond dit zelf niet slecht voor de tijd dat ik speel. Vrienden van me die voor dat ik begon al speelden spelen nu nog in de VIII. Ben best trots dusquote:03-03-2008 Behaalde een 8094e plaats op de nationale ranglijst 15 193231
ik geil nu wat op deze meneerquote:Dennie van de Beek (47393045)
28 jaar en 24 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 31-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 98 380
Loon: 76 884 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Discombobulated
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: matig
Hoelang speel je dan al?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
En weer een mijlpaal:
[..]
Ik weet er zijn hier veel betere maar die spelen ook al langer. Ik vond dit zelf niet slecht voor de tijd dat ik speel. Vrienden van me die voor dat ik begon al speelden spelen nu nog in de VIII. Ben best trots dusHelaas dat ik vermoedelijk degradeer dit seizoen. (ook al is t seizoen net begonnen.)
Je hebt last van gerontofilie?quote:
quote:Gerontofilie is een seksuele voorkeur voor ouderen en bejaarden.
Het fenomeen wordt weinig beschreven, hoewel binnen relaties grote leeftijdsverschillen voor kunnen komen. Deze baseren zich echter meestal op andere factoren: het zoeken van een vader- of moederfiguur, status en aanzien (de beroemde filmster met een "jong ding"), een platonische relatie gebaseerd op geborgenheid, of financiële afhankelijkheid en hebzucht (erfenis).
De aantrekkingskracht die ouderen op de gerontofiel hebben, is puur een seksuele, gebaseerd op het "oud-zijn". De wetenschap heeft nog geen antwoord op de reden van deze seksuele belangstelling, noch op eventuele aantallen gerontofielen. Het bestaan van pornowebsites en -literatuur waarin oudere heren en dames voorkomen, doet vermoeden dat de wereldbevolking toch een aanzienlijk aantal gerontofielen of mensen met gerontofiele gevoelens herbergt.
En bedankt he!quote:.Deze woensdag moeten we in de beker tegen ladderzatsquad uit de 5e divisie en dan geven we de reserves de kans om zich te manifesteren.En tevens wordt het het debuut van onze nieuwe spits van 19 jaar uit Noorwegen:Baktus Kristiansen!
Ik vind 70+k loon toch wat veel anders. Leuke spelert, daar niet van, maar ik denk niet dat je zoiets nodig hebt in VI.quote:
Ok, ranzig!quote:
quote:
quote:Team: K.F.C. Minnertsga
Alias: conundrum
Taal: Nederlands
Begonnen: 25-12-2002 om 20:43
Ik in 18 maanden van IX naar VI. En dan heb ik zelfs plaats 5671e plaats op de ranglijst gehad. Op dit moment heb ik nog geen 2 jaar mijn team (mijn 2e hattrick jaar is voltooid op 22-06).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie net dat ik al weer 2 jaar een team heb.
![]()
best triest eigenlijk
Maar goed in 2 jaar van de XII naar de VI is toch redelijk.INM 4 medailles in mn prijzen kast!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef One_conundrum het volgende:
Ik al 6 jaar ofzo denk ik.
begonnen in 6 en nu in 6
edit:
[..]
Zoals ik al zei in mn 1e post hier over: Er zullen betere zijn. Ik ben er trots op dus dan mag jij dat ook zeker zijn!! (vind ikke)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik in 18 maanden van IX naar VI. En dan heb ik zelfs plaats 5671e plaats op de ranglijst gehad. Op dit moment heb ik nog geen 2 jaar mijn team.
Ik ben er ook zeker trots op. Zeker als ik kijk naar twee vrienden die samen met mij begonnen zijn. Daarvan zit er eentje nog in de 8e en eentje heeft zich met moeite kunnen handhaven in de 7e en dit jaar gaat die het weer moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in mn 1e post hier over: Er zullen betere zijn. Ik ben er trots op dus dan mag jij dat ook zeker zijn!! (vind ikke)
Ben nu met een reusachtig bezig, maar als dat niet lukt koop ik die andere wel. dan heb ik de beste aanval en beste verdediging in mijn compquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik vind 70+k loon toch wat veel anders. Leuke spelert, daar niet van, maar ik denk niet dat je zoiets nodig hebt in VI.
Overstappen op een andere training?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Maar wat wil je ook als keeperstrainer
Toen 2 vrienden van me waren begonnen had ik me iets later ook ingeschreven. Ik heb mn team all1 bijna een seizoen later gekregen. Zij zaten ook al meteen 2 div's hoger dan waar ik begon. De 1 speelt nu in de VIII (Speelt keer op keer wel mee voor t kampioenschap maar t lukt m maar niet) De ander heeft zich vorig seizoen met moeite kunnen handhaven in de VII maar die is al een keer 3seizoenen geleden gedegradeerd uit de VIIIquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben er ook zeker trots op. Zeker als ik kijk naar twee vrienden die samen met mij begonnen zijn. Daarvan zit er eentje nog in de 8e en eentje heeft zich met moeite kunnen handhaven in de 7e en dit jaar gaat die het weer moeilijk krijgen.
Alleen een klein smetje is dat ik afgelopen seizoen gedegradeerd ben. Maar komend seizoen ga ik weer voor de 1e plek (wat zeker haalbaar is) en dan ga ik met een team naar de 6e wat zich daar makkelijk moet kunnen handhaven.
Als ik kijk naar jouw team, en mijn team van vorig seizoen. Dan zie ik die kans inderdaad klein in. Je hebt wel het voordeel van een bot-team, iets wat ik niet had (tot een van de laatste wedstrijden van het seizoen, maar toen was het al te laat). Ik probeer toch rond de 200 hatstats minimaal te halen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen 2 vrienden van me waren begonnen had ik me iets later ook ingeschreven. Ik heb mn team all1 bijna een seizoen later gekregen. Zij zaten ook al meteen 2 div's hoger dan waar ik begon. De 1 speelt nu in de VIII (Speelt keer op keer wel mee voor t kampioenschap maar t lukt m maar niet) De ander heeft zich vorig seizoen met moeite kunnen handhaven in de VII maar die is al een keer 3seizoenen geleden gedegradeerd uit de VIII
Ik hoop all1 dat ik me wel kan handhaven in de VI maar ik ben bang van niet.![]()
Owja en dan heb je r nog 1die speelt ook in de VI maar dat is geen vriend te noemen.Die heeft al eens een boete gehad wegens vals spelen dus jah zo kan ik ook in de VI komen
![]()
Ik weet t die 154 was ook dramatisch. Hoe t komt?? Ik denk de vorm en omdat ik voor t eerst speelde met alle vleugels op aanvallend en een inner mid als verdediger. Daar (in t centrale middenveld) laat ik een heleboel hatstats liggen. Er stonden ook 2 B team verdedigers in omdat 2 van mn A team verdedigers helemaal drama zijn Qua vorm.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar jouw team, en mijn team van vorig seizoen. Dan zie ik die kans inderdaad klein in. Je hebt wel het voordeel van een bot-team, iets wat ik niet had (tot een van de laatste wedstrijden van het seizoen, maar toen was het al te laat). Ik probeer toch rond de 200 hatstats minimaal te halen.
quote:Denk dat ik maar weer eens een weekje Algemeen ga trainen!!![]()
ja, maar anders had ik er nog 1 naar het midden kunnen zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:24 schreef One_conundrum het volgende:
speel je toch met 3 IM's en 1 winger ...
Zie je het voor je met de veranderingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef Ruudt het volgende:
Ga denk ik maar een 5 seizoenen-plan opzetten.
Kan makkelijk, als ze zo door gaan zijn ze over 5 seizoenen weer ongeveer terug waar ze vorig seizoen waren all1 dat hebben ze dan zelf niet meer in de gaten dus ga ik tzt spelers inkopen met passen als bij skill en meer nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zie je het voor je met de veranderingen?
Net als ik dus in 1x van IX naar VI... ik zelfs naar V door een nutteloze niet bedoelde p/d-winst op 1e kerstdagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik in 18 maanden van IX naar VI. En dan heb ik zelfs plaats 5671e plaats op de ranglijst gehad. Op dit moment heb ik nog geen 2 jaar mijn team (mijn 2e hattrick jaar is voltooid op 22-06).
1 op op de 4 dagen eerderquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Net als ik dus in 1x van IX naar VI... ik zelfs naar V door een nutteloze niet bedoelde p/d-winst op 1e kerstdag
Maar goed, daarna stagneert het he.. ik heb zelf teveel gekocht/verkocht en nooit maximale winst gehaald, ben te ongeduldig voor dit spelletje en wil constant kopen kopen. Oktober 2004 begonnen en nu 600 transfers verderDas zeg maar +/- 1 transfer per 2 dagen
en er is 2 mil geboden en hij loopt op 22.13 afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef One_conundrum het volgende:
Hij staat op de lijst voor 2 mil, dan kan ik em evt woensdag nog wel voor 1,5 op de lijst zetten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
en er is 2 mil geboden en hij loopt op 22.13 af
quote:04-03-2008 Je hebt een speler verkocht en 2 015 310 ¤ ontvangen.
Pff 3.7 mil voor een reusachtig scoren met koppen. Dan nog maar een paar dagen wachten. Nog even een bod doen op die buitenaards en dan slapen. Ik weet zijn nummer nog uit mn hoofdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:03 schreef One_conundrum het volgende:
Nog 45 minunten tot de deadline van de speler die ik wil kopen
Je hebt altijd van die zeikerds..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef Ruudt het volgende:
Pff wanneer dalen die fucking prijzen eens.
Ik kan gewoon m'n team niet compleet maken zo. Ga denk ik maar een 5 seizoenen-plan opzetten.
Yo rainmanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Pff 3.7 mil voor een reusachtig scoren met koppen. Dan nog maar een paar dagen wachten. Nog even een bod doen op die buitenaards en dan slapen. Ik weet zijn nummer nog uit mn hoofd47393045
Very nice indeedquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef -J-D- het volgende:
Net een bericht gehad van de U20 coach van Mexico. Mijn wonderbaarlijk aanvaller van 19 staat in hun belangstelling en ze vroegen of ik hem train![]()
Toppie
idem... alhoewel de supporters er dan weer niet blij mee zijn en dus je stadion een stuk leger stat de volgende wedstrijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
Voor morgen heb ik gewoon mijn b-elftal opgesteld
Hehe, ik heb gewoon elke keer net voor de verkeerde training gekozen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die zeikerds..
De ene keer zijn de prijzen te laag, de andere keer weer te hoog...
Je bent zeker een nederlander of niet?
Ik stel ze expres niet in...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET!!!
Had al een mid gekocht, heb nu nog 2,7 miljoen over. Ik heb in ieder geval 2 a 3 deftrainees nodig. moet lukken toch??quote:05-03-2008 Je hebt een speler verkocht en 2 604 000 ¤ ontvangen.
05-03-2008 Je hebt een speler verkocht en 2 903 460 ¤ ontvangen.
ohw ja thnx was et dus vergeten..quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef maniack28 het volgende:
Ik verwacht ze niet nodig te hebben, met mn nieuwe aanwinsten..quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef maniack28 het volgende:
Als ik m'n penaltynemers nodig heb dan haal ik de 3e ronde in ieder geval nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik verwacht ze niet nodig te hebben, met mn nieuwe aanwinsten..
So I'll take the gamble..
Lijkt mij wel jah. Ligt r wel aan hoe hoog je de hoofd skill wil hebben en wat voor bij skils je wil.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:38 schreef Yurzinho het volgende:
Nou, m'n twee beste defs zijn verkocht:
[..]
Had al een mid gekocht, heb nu nog 2,7 miljoen over. Ik heb in ieder geval 2 a 3 deftrainees nodig. moet lukken toch??
Wat denk je...allemaal zo hoog mogelijk natuurlijk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel jah. Ligt r wel aan hoe hoog je de hoofd skill wil hebben en wat voor bij skils je wil.
Je gezeik werkt ook nogquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:50 schreef Grumpey het volgende:
ik weet niet hoor, ik heb gewoon na 34 minuten een 1-0 achterstand en een gemiste kans tegen tegen een BOT!
kutspel ook
ah, kijk, het is al 1-1, zal tijd worden
Holy shit mèn, ook nog een derde blessurequote:Op woensdag 5 maart 2008 18:07 schreef Wurdsje het volgende:
GVD... 1ste helft: tussenstand van 1 - 1, 2 blessures en een pleister..Wat een kutzooi...
Je moet de HT-fora eens lezen....heel veel klagende mensen over abnormaal veel blessures de laatste wekenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Holy shit mèn, ook nog een derde blessure
klopt af..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Je moet de HT-fora eens lezen....heel veel klagende mensen over abnormaal veel blessures de laatste weken
mja 2 verdedigers eraf .. weg countertaktiek.. mn verdediging kan zn aanval waarschijnlijk nu niet meer tegenhouden..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Je moet de HT-fora eens lezen....heel veel klagende mensen over abnormaal veel blessures de laatste weken
mja en nummer 4 is inmiddels ook al een feit..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Holy shit mèn, ook nog een derde blessure
Is hij je hele team eruit aan het schoppen ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja en nummer 4 is inmiddels ook al een feit..![]()
![]()
mja ik hoop al dat er geen verlenging komt, maakt me al niet meer uit of ik win of verlies.. voordat het nog erger wordt..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Is hij je hele team eruit aan het schoppen ofzo?
1 - 1, balbezit 57 - 43.. 11 tegen 10 en de verlenging is ook hier begonnen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:46 schreef Yurzinho het volgende:
0-0, balbezit 50-50...verlenging is begonnen!
quote:Falco Lever twijfelt of hij moet passen of schieten. Hij schiet een mager balletje op doel, maar de bal wijkt af op Immanuel den Hollander en rolt zachtjes binnen. De doelman stond op het verkeerde been en had geen enkele kans. Een lucky goal, maar die tellen ook. 1 - 4.
door via penaltysquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Als ik m'n penaltynemers nodig heb dan haal ik de 3e ronde in ieder geval niet
I told you soquote:
Jij ging weg van IRC, en nog geen 20 seconden daarna...Goalquote:
Den Haag - Ajax, altijd leukquote:12-03-2008 17:00 (Beker) YMFC - Ajax Is Art
Mijn tegenstander is helaas wel serieus...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:45 schreef ScudRaket het volgende:
Komende wedstrijd ook geen serieuze tegenstander. 4e ronde is dus makkelijk te bereiken.
Die van mij is wel te doen als ik een nieuwe mid kan aanschaffenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Mijn tegenstander is helaas wel serieus...
quote:Stoney United
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield weak (very high)
Right Defence passable (high)
Central Defence passable (low)
Left Defence passable (low)
Right Attack passable (low)
Central Attack weak (low)
Left Attack weak (low)
donderdagavond op het tijdstip van de wedstrijden zondag om precies te zijn.. En dan hopen dat er wat mensen gaan bieden die 'm niet als geblesseerde speler hebben gebookmarkedquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef foetre het volgende:
Tering me mid +5
Als ik hem wil verkopen op zondag zodat ze niet zien dat ie +5 heeft moet ik hem toch donderdag op de TL zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |