Hehe, ik heb gewoon elke keer net voor de verkeerde training gekozen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die zeikerds..
De ene keer zijn de prijzen te laag, de andere keer weer te hoog...
Je bent zeker een nederlander of niet?
Ik stel ze expres niet in...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET!!!
Had al een mid gekocht, heb nu nog 2,7 miljoen over. Ik heb in ieder geval 2 a 3 deftrainees nodig. moet lukken toch??quote:05-03-2008 Je hebt een speler verkocht en 2 604 000 ¤ ontvangen.
05-03-2008 Je hebt een speler verkocht en 2 903 460 ¤ ontvangen.
ohw ja thnx was et dus vergeten..quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef maniack28 het volgende:
Ik verwacht ze niet nodig te hebben, met mn nieuwe aanwinsten..quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef maniack28 het volgende:
Als ik m'n penaltynemers nodig heb dan haal ik de 3e ronde in ieder geval nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik verwacht ze niet nodig te hebben, met mn nieuwe aanwinsten..
So I'll take the gamble..
Lijkt mij wel jah. Ligt r wel aan hoe hoog je de hoofd skill wil hebben en wat voor bij skils je wil.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:38 schreef Yurzinho het volgende:
Nou, m'n twee beste defs zijn verkocht:
[..]
Had al een mid gekocht, heb nu nog 2,7 miljoen over. Ik heb in ieder geval 2 a 3 deftrainees nodig. moet lukken toch??
Wat denk je...allemaal zo hoog mogelijk natuurlijk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel jah. Ligt r wel aan hoe hoog je de hoofd skill wil hebben en wat voor bij skils je wil.
Je gezeik werkt ook nogquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:50 schreef Grumpey het volgende:
ik weet niet hoor, ik heb gewoon na 34 minuten een 1-0 achterstand en een gemiste kans tegen tegen een BOT!
kutspel ook
ah, kijk, het is al 1-1, zal tijd worden
Holy shit mèn, ook nog een derde blessurequote:Op woensdag 5 maart 2008 18:07 schreef Wurdsje het volgende:
GVD... 1ste helft: tussenstand van 1 - 1, 2 blessures en een pleister..Wat een kutzooi...
Je moet de HT-fora eens lezen....heel veel klagende mensen over abnormaal veel blessures de laatste wekenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Holy shit mèn, ook nog een derde blessure
klopt af..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Je moet de HT-fora eens lezen....heel veel klagende mensen over abnormaal veel blessures de laatste weken
mja 2 verdedigers eraf .. weg countertaktiek.. mn verdediging kan zn aanval waarschijnlijk nu niet meer tegenhouden..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Je moet de HT-fora eens lezen....heel veel klagende mensen over abnormaal veel blessures de laatste weken
mja en nummer 4 is inmiddels ook al een feit..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Holy shit mèn, ook nog een derde blessure
Is hij je hele team eruit aan het schoppen ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja en nummer 4 is inmiddels ook al een feit..![]()
![]()
mja ik hoop al dat er geen verlenging komt, maakt me al niet meer uit of ik win of verlies.. voordat het nog erger wordt..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Is hij je hele team eruit aan het schoppen ofzo?
1 - 1, balbezit 57 - 43.. 11 tegen 10 en de verlenging is ook hier begonnen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:46 schreef Yurzinho het volgende:
0-0, balbezit 50-50...verlenging is begonnen!
quote:Falco Lever twijfelt of hij moet passen of schieten. Hij schiet een mager balletje op doel, maar de bal wijkt af op Immanuel den Hollander en rolt zachtjes binnen. De doelman stond op het verkeerde been en had geen enkele kans. Een lucky goal, maar die tellen ook. 1 - 4.
door via penaltysquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Als ik m'n penaltynemers nodig heb dan haal ik de 3e ronde in ieder geval niet
I told you soquote:
Jij ging weg van IRC, en nog geen 20 seconden daarna...Goalquote:
Den Haag - Ajax, altijd leukquote:12-03-2008 17:00 (Beker) YMFC - Ajax Is Art
Mijn tegenstander is helaas wel serieus...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:45 schreef ScudRaket het volgende:
Komende wedstrijd ook geen serieuze tegenstander. 4e ronde is dus makkelijk te bereiken.
Die van mij is wel te doen als ik een nieuwe mid kan aanschaffenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Mijn tegenstander is helaas wel serieus...
quote:Stoney United
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield weak (very high)
Right Defence passable (high)
Central Defence passable (low)
Left Defence passable (low)
Right Attack passable (low)
Central Attack weak (low)
Left Attack weak (low)
donderdagavond op het tijdstip van de wedstrijden zondag om precies te zijn.. En dan hopen dat er wat mensen gaan bieden die 'm niet als geblesseerde speler hebben gebookmarkedquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef foetre het volgende:
Tering me mid +5
Als ik hem wil verkopen op zondag zodat ze niet zien dat ie +5 heeft moet ik hem toch donderdag op de TL zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |